eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zakup usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursu wizażu i stylizacji w Zespole Szkół w Gdowie w roku 2015 w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-02

Wieliczka: Zakup usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursu wizażu i stylizacji w Zespole Szkół w Gdowie w roku 2015 w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 45202 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wielicki , ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2880210, faks 012 2880040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursu wizażu i stylizacji w Zespole Szkół w Gdowie w roku 2015 w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wizażu i stylizacji dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół w Gdowie, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce 2/.Liczba uczestników: 20 osób (2 grupy po 10 osób). 3/.Kurs musi zawierać następujące zagadnienia: organizacja pracy wizażystki, teoretyczne podstawy rozróżniania typów skóry, makijaż dzienny, makijaż wieczorowy, makijaż korekcyjny, stylizowanie fryzury do typu urody, nauka doboru fryzury do twarzy i sylwetki, techniki stylizacji włosów: profesjonalne przyboru i produkty do stylizacji włosów, skręcanie włosów różnymi metodami: loki płaskie, skręcanie, układanie fal, efekt mokrych włosów, upinanie koka, prawidłowe tapirowanie i modelowanie fryzury 4/.Czas trwania: 40 godzin zegarowych. W przypadku realizacji więcej niż 4 godzin zajęć w jednym dniu szkoleniowym Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia uczestnikom szkolenia ciepłego posiłku składającego się z co najmniej jednego dania oraz napoju (sok, woda etc.). 5/.Przedmiot umowy będzie realizowany na terenie Zespołu Szkół w Gdowie, która posiada odpowiednie wyposażenie. Pracowania została doposażona w ramach projektu między innymi w: fotel fryzjerski (4 szt.), myjnię fryzjerską (3 szt.), konsolę fryzjerską (4 szt.), rozpylacz do wody (4 szt.), suszarki do włosów ( 2szt.), główki treningowe fryzjerskie (4 szt.), statyw do modela - stojący (2 szt.), wózek fryzjerski (4 szt.), dyfuzor fryzjerski (4 szt.), maszynkę do strzyżenia (2 szt.), lokówkę stożkową (2 szt.), lokówkę o sprężynowym docisku (2 szt.), lokówkę z podwójną głowicą (2 szt.), prostownicę (2 szt.), suszarkę stojącą (1 szt.), wałki termo-rolki, kołki do trwałej ondulacji, szczotki, fartuchy, peleryny i pasy fryzjerskie, brzytwy i noże chińskie, nożyce fryzjerskie, klipsy, siatki i wałki do włosów. Pracowania posiada także inne wyposażenie będące własnością szkoły, które zostanie użyczone bezpłatnie wykonawcy. Z tytułu realizacji kursu w pracowni Zespołu Szkół w Gdowie zajęć Wykonawca nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Pracownię można obejrzeć po wcześniejszym ustaleniu z Dyrektorem Zespołu Szkół w Gdowie. 6/.Obowiązki Wykonawcy: do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu, produktów, materiałów w tym dydaktycznych (szkoleniowych),niezbędnych do przeprowadzenia kursu, b. opracowanie i przedstawienie szczegółowego harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, c. realizacja kursu przez wykwalifikowanych wykładowców, posiadających doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, d. po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami ankiety ewaluacyjnej, e. przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego, o ile był wymagany, oraz podpisanie zaświadczeń o ukończeniu kursu, f. po zakończeniu kursu przygotowanie i wręczenie uczestnikom: -zaświadczenia o ukończeniu kursu, wydanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, -dodatkowego zaświadczenia/certyfikatu o ukończeniu kursu, zawierającego informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, wydanego zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, którego wzór stanowi załącznik do projektu umowy. 7/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników zajęć o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu wielickiego, hasło promocyjne POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego drogą elektroniczną niezwłocznie po podpisaniu umowy. Wykonawca po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych, stanowiących załącznik do projektu umowy. 8/.Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych i szkoleniowych (także: kosmetyków niezbędnych do prowadzenia szkolenia oraz dodatkowych elementów wyposażenia, których szkoła nie posiada w pracowni wizażu i fryzjerstwa), b. realizacja kursu przez wykwalifikowane osoby, posiadające doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, c. po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami ankiety ewaluacyjnej, dotyczącej danego rodzaju kursu, d. przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego, o ile był wymagany, oraz podpisanie zaświadczeń o ukończeniu kursu, wydanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, e. zabezpieczenie dodatkowego wyposażenia, o ile okaże się ono niezbędne do prawidłowej realizacji kursu oraz zapewnienie materiałów używanych w czasie szkolenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować na zasadach art. 26 ust.2b ustawy pzp. co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która zrealizowała w ciągu ostatnich dwóch lat minimum dwa szkolenia o tematyce wizażu ze stylizacją dla grupy minimum 10 osób każde.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    szczegółowy program kursu z podziałem na godziny

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - doświadczenie trenera - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza w przypadku zmiany okoliczności mających wpływ na wysokość składek (pochodnych od wynagrodzenia), które Zamawiający zobowiązany jest ponieść z tytułu zawarcia umowy z osobą fizyczną, Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia i zmiany ceny brutto zawartej w umowie z danym Wykonawcą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Wydział Funduszy Europejskich, Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji, ul. Kopernika 2, 32-020 Wieliczka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2015 godzina 08:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.