eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Oczyszczanie gminy Libiąż w 2014 roku, w tymzimowe utrzymanie, pozimowe i letnie oczyszczanie dróg, chodników, placów, parkingów, opróżnianie koszy ulicznych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-06

Libiąż: Oczyszczanie gminy Libiąż w 2014 roku, w tym: zimowe utrzymanie, pozimowe i letnie oczyszczanie dróg, chodników, placów, parkingów, opróżnianie koszy ulicznych.
Numer ogłoszenia: 451230 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Libiążu , ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311, faks 032 6249292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie gminy Libiąż w 2014 roku, w tym: zimowe utrzymanie, pozimowe i letnie oczyszczanie dróg, chodników, placów, parkingów, opróżnianie koszy ulicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn:Oczyszczanie gminy Libiąż w 2014 roku, w tym: zimowe utrzymanie, pozimowe i letnie oczyszczanie dróg, chodników, placów, parkingów, opróżnianie koszy ulicznych, która polegać będzie na 1) Zimowym utrzymaniu dróg, chodników, placów, parkingów na terenie gminy Libiąż, poprzez: -Usuwanie śniegu z jezdni, chodników, placów, parkingów, w tym odpłużanie jezdni na całej jej szerokości wraz z zatokami autobusowymi, -Zwalczanie śliskości zimowej, -Wywóz śniegu na tereny niezabudowane (przewidywana ilość 100 m3), -Rozmieszczenie 10 szt. pojemników piaskiem w miejscach najbardziej zagrożonych dla ruchu kołowego (przy wzniesieniach) Uwaga: Służby zimowego utrzymania powinny być gotowe do usuwania skutków zimy przez 24 godziny na dobę (w okresach wymagających zimowego utrzymania). Sprzęt mechaniczny musi być sprawny technicznie i winien być do dyspozycji całą dobę na terenie świadczenia usługi, powinien być dostosowany do szerokości dróg. 2) Oczyszczaniu gminy Libiąż, poprzez: -Pozimowe oczyszczanie dróg, chodników i placów/parkingów. Celem oczyszczania pozimowego dróg chodników i placów/parkingów jest całkowite usunięcie wszelkich zanieczyszczeń nagromadzonych na ich powierzchni w sezonie zimowym. Zakres prac obejmuje, w przypadku dróg - dwa pasy ruchu na całej powierzchni jezdni. -Letnie oczyszczanie dróg, chodników, placów/parkingów. W ramach realizacji zamówienia przewiduje się mechaniczne oczyszczanie dróg, chodników, placów/parkingów z wszelkich zanieczyszczeń. Miejsca trudno dostępne na chodnikach i placach/parkingach powinny być oczyszczane ręczne. Zakres prac obejmuje, w przypadku dróg - dwa pasy ruchu na całej powierzchni jezdni. -Ręczne oczyszczanie nawierzchni ulic z zanieczyszczeń mułowych i piasku naniesionego na skutek opadów deszczu oraz ręczne usuwanie darni z chodników/placów i krawężników po uprzednim zastosowaniu środka chwastobójczego. -Opróżnianie koszy ulicznych. -Zbieranie śmieci z terenów gminnych. Uwaga: Sprzęt mechaniczny (zamiatarki i inne pojazdy), którym wykonywane będą prace powinien być dostosowany do oczyszczanych obiektów, szczególnie jeśli chodzi o chodniki, gdzie nawierzchnie nie są przystosowane do ruchu ciężkich pojazdów. Szczegółowy zakres szacunkowych usług, został opisany: -w załączniku nr 4 do SIWZ - zakres prac, -w załączniku nr 8 do SIWZ - wykaz dróg, chodników, placów i parkingów oraz stanowisk rozmieszczenia pojemników z piaskiem na terenie gminy Libiąż - zimowe utrzymanie dróg oraz w załączniku nr 9 do SIWZ - wykaz dróg, chodników, placów, parkingów i terenów gminnych - oczyszczanie gminy Libiąż, -w załączniku nr 10 do SIWZ - standardy i zasady zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2014 na terenie gminy Libiąż. Planowane ilości (częstotliwość usługi) są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od warunków pogodowych oraz rzeczywistych potrzeb wykonania przedmiotu zamówienia. Rozliczanie świadczonych usług odbywać się będzie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w ofercie oraz faktycznie wykonanych usług do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu należy wykazać, że Wykonawca wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) co najmniej jedno zamówienie obejmujące zimowe utrzymanie dróg, w tym chodników, parkingów, itp. o wartości minimum 250 000,00 zł brutto, 2) co najmniej jedno zamówienie obejmujące: -pozimowe oczyszczanie dróg w tym chodników lub/i placów/parkingów oraz letnie bieżące oczyszczanie dróg w tym chodników lub/i placów/parkingów - o wartości minimum 70 000,00 zł brutto, -opróżnianie koszy ulicznych - o wartości minimum 30 000,00 zł brutto Dopuszcza się aby ww. zakres wykazany był w kilku lub w jednym zamówieniu. W przypadku wykazania przez Wykonawcę usług okresowych lub ciągłych należy podać kwotę zrealizowanego zamówienia przed terminem składania ofert. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu należy wykazać, że Wykonawca będzie dysponował następującymi urządzeniami: 1) pługopiaskarka - samochód ciężarowy - wyposażony w piaskarkę i pług - (pługi powinny być mocowane hydrauliczne tak by dociskały do odśnieżanej powierzchni, skrętne o minimalnej szerokości roboczej 2,5 m) - min. 3 sztuki, 2) ciągniki z pługami (minimalna szerokość robocza 1,8 m) i rozrzutnikami, umożliwiające utrzymanie wąskich dróg - (pługi powinny być mocowane hydrauliczne tak by dociskały do odśnieżanej powierzchni, uchylne umożliwiające pracę w następujących położeniach roboczych - odrzut śniegu w lewo lub w prawo, pozycja V umożliwiająca odśnieżanie zarówno w prawo i lewo)- min. 5 sztuk, 3) drobny sprzęt np. rolniczy lub parkowy z pługiem (możliwa szerokość robocza 1,7 m lub mniejsza) i rozrzutnikiem do utrzymywania chodników (lekki, mała nośność), (pługi powinny być mocowane hydrauliczne tak, by dociskały do odśnieżanej powierzchni, uchylne umożliwiające pracę w następujących położeniach roboczych - odrzut śniegu w lewo lub w prawo, pozycja V umożliwiająca odśnieżanie zarówno w prawo i lewo) - min. 1 sztuka, 4) koparko-ładowarka - min. 2 sztuki, 5) zamiatarka uliczna - min.1 sztuka, 6) zamiatarka chodnikowa - min.1 szt. Ww. pojazdy muszą być dopuszczone do ruchu po drogach publicznych. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. /Jeżeli dotyczy/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy,2. /Jeżeli dotyczy/ pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy), 3. /Jeżeli dotyczy/ pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT), według załącznika nr 3 do SIWZ wraz z kalkulacją cenową zał. nr 3a do SIWZ sporządzoną na podstawie zakresu prac wg zał. nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany umowy : 1) Wykonanie przez Podwykonawcę innej części zamówienia, niż tą którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania Podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia. 2) Realizacja przez Podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania Podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia. 3) Zmiana Podwykonawców na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 4) Zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy jeśli będzie to podyktowane faktycznymi potrzebami wykonania zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie wskazane w umowie zostanie proporcjonalnie zmniejszone przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie. 5) W przypadku zaistnienia interesu publicznego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 6) Urzędowa zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT). 7) Dokonywanie zmian pomiędzy krotnościami/ilościami w pozycjach określonych w kalkulacji cenowej zamówienia, podyktowanych warunkami pogodowymi lub rzeczywistymi potrzebami wykonania przedmiotu zamówienia, do wysokości wynagrodzenia umownego i przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kalkulacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, pok. nr 2 lub pok. nr 7, w godz. urzędowania..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, w sekretariacie pok. 200..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.