To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-05
Gdańsk: 38/1013/DN/UE - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby projektu `Akademia Wspierania Fachowców`
Numer ogłoszenia: 450962 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411516 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego, ul. Kazimierza Górskiego 1, 80-336 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 5547190, 58 5547442, faks 58 5547227.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 38/1013/DN/UE - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby projektu `Akademia Wspierania Fachowców`.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby projektu `Akademia Wspierania Fachowców`... Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, specyfikację ilościowo-wartościową zawiera Załącznik 1... Wymagania Zamawiającego:... -...Dostarczone artykuły biurowe muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać ważną gwarancję producenta, jeżeli dla danego produktu jest ona wymagana.... -...Zamawiane zestawy określone w Części 1 i 2 Załącznika nr 1 muszą być osobno pakowane w opakowania typu foliowa torba reklamowa wytrzymała na rozerwanie. Koszt 1 opakowania musi być wliczony w cenę zaoferowaną przez Wykonawcę dla 1 zestawu.... -...Zamówione artykuły biurowe muszą być dostarczane transportem własnym Wykonawcy, w terminie max 3 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zapotrzebowania....Miejsce dostawy: ... Zasadnicza Szkoła Zawodowa Specjalna nr 20, Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy, ul. Wita Stwosza 23, 80-312 Gdańsk...TERMIN WYKONANIA/REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2015r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.59.11 - Akcesoria do tablic do pisania 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.50.00 - Tablice 39.29.25.00 - Linijki 30.19.48.20 - Ekierki 30.19.46.00 - Kątomierze 39.24.12.00 - Nożyczki 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe 22.81.50.00 - Notatniki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zamówienie publiczne realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego - Projekt `Akademia Wspierania Fachowców` (AkWF), umowa UDA-POKL.09.02.00-22-066/12-00, Priorytet IX - Rozwój kształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt jest nadzorowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju IP POKL.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS TRÓJMIASTO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS TRÓJMIASTO SP. Z O.O.
- LEDAX - NIERUCHOMOŚCI Sp. z o.o., ,, ul. Jana Kazimierza 51, 01-267 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4886,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2062,91
Oferta z najniższą ceną: 2062,91 / Oferta z najwyższą ceną: 2062,91
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Dostawa kosiarki bijakowej dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.
- Modernizacja Sali Senatu znajdującej się na parterze budynku "Czerwonego" Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Dostawa i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Świadczenie usług poligraficznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
- 2024. Wykonanie przeglądów obiektów inżynierskich
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/10/2024 Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Wytwarzanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim oraz dokonywanie odbioru i kasacji tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu
- Budowa ostróg na odcinku brzegu morskiego w miejscowości Mrzeżyno w km 350,800-352,100 oraz Rogowo w km 348,250-349,050" - Etap I
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.