eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › Remont (odnowa) nawierzchni dróg powiatowychnr 2524G, 2534G, 2544G, 2547G, 2552G, 2557G i 2562G wraz z przebudową na wybranych odcinkach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-02

Człuchów: Remont (odnowa) nawierzchni dróg powiatowych: nr 2524G, 2534G, 2544G, 2547G, 2552G, 2557G i 2562G wraz z przebudową na wybranych odcinkach
Numer ogłoszenia: 45030 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Człuchowski , ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 59 8342539, 8343461 do 463, faks 59 8342539.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont (odnowa) nawierzchni dróg powiatowych: nr 2524G, 2534G, 2544G, 2547G, 2552G, 2557G i 2562G wraz z przebudową na wybranych odcinkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Inwestycja zlokalizowana jest na terenie gm. wiejskiej Człuchów i gminy Debrzno. Zamówienie obejmuje remont (odnowę) nawierzchni n/w dróg z wybranymi odcinkami do przebudowy: [ozn. klasy drogi (Z) zbiorcza, (L) lokalna]: 1) DP nr 2524G (L) DW nr 212-Nieżywięć-Brzeźno - roboty prowadzone będą na odc. od km 1+880 do m. Brzeźno z wyłączeniem dojazdów do wiaduktu nad DK nr 22 i wyremontowanego przejazdu kolejowego, w tym: przebudowa (poszerzenie do 5 m) od km 3+338 do km 3+805 (przed wiaduktem) na odc. dł. 467 m; remont odcinków: od km 1+880 do 3+338, od 4+265 do 5+643 i od 5+863 do 6+835 na łącznej dł. 3808 m; 2) DP nr 2534G (L) Stołczno-Krępsk-Chrząstowo - przebudowa skrajnych odcinków tj. od km 0+000 (granica pasa DK nr 25) do km 2+524 (m. Krępsk) i w Chrząstowie od km 11+165 do km 11+580 (granica pasa DK nr 22) na łącznej długości 2939 m polegająca na poszerzeniu jezdni odpowiednio do 5 i 5,5 m; remont od km 2+524 do km 11+165 na odc. dł. 8641 m. Budowa chodnika lewostronnego w Chrząstowie dł. 404 m; 3) DP nr 2544G (L) Strzeczona-Słupia - remont od km 0+041 (w m. Strzeczona) do km 3+695 (skrzyżowanie z drogą na cmentarz w Słupi) na odc. dł. 3654 m. Budowa chodnika prawostronnego w Strzeczonie dł.176 m. 4) DP nr 2547G (L) Uniechów-Debrzno - przebudowa (poszerzenie jezdni) na odc. od km 0+014 (skrzyż. z DK nr 22) do 0+840 dł. 826 m, remont od km 0+840 do 1+927 (za mostem na Chrząstawie) na odc. dł. 1087 m. Przedłużenie istn. chodnika o 8 m. 5) DP nr 2552G (L) Debrzno-Słupia-Myśligoszcz - przebudowa (poszerzenie) od km 6+223 do 6+255 (koniec m. Słupia) na odc. dł. 32 m; przebudowa (poszerzenie) od km 0+061 do km 0+353 (m. Debrzno) na długości 292 m, remont od 0+353 do km 2+776 (początek pasa startowego w m. Bolesławiec) i od km 6+255 (koniec m. Słupia) do 8+206 (skrzyż. z DW nr 188) na łącznej dł. 4374 m. Budowa chodnika lewostronnego dł. 266 m i prawostronnego dł. 139 m oraz przebudowa parkingu przy ul. Młynarskiej w Debrznie; budowa chodnika prawostronnego dł. 450 m w Słupi. 6) DP nr 2557G (L) Mosiny-Stare Gronowo - remont od km 3+738 (za przejazdem kolejowym) do km 7+450 (na skrzyżowaniu z DP 2561G w St. Gronowie ) na odc. dł. 3712 m; 7) DP nr 2562G (Z) Stare Gronowo-(Witkowo) - remont całej drogi od km 0+015 do km 1+268 dł. 1253 m tj. od skrzyżowania z DP 2561G w St. Gronowie do granicy powiatów. Całkowita długość dróg powiatowych, na których prowadzone będą roboty drogowe objęte wnioskiem wynosi 31.085 m, w tym remont (odnowa) - 26.821 m i przebudowa - 4.264 m. Szerokość jezdni wynosi od 3,0 do 6,0 m. Remont nawierzchni polega na ułożeniu ultra cienkiej warstwy ścieralnej na gorąco gr. 1,5 cm po wcześniejszym wyrównaniu podłoża betonem asfaltowym w ilości 50÷125 kg/m2. Konstrukcję poszerzenia stanowi podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, warstwa wiążąco-wyrównawcza z betonu asfaltowego gr. 4-5cm, warstwa wyrównawcza 50÷125 kg/m2 na całej docelowej szerokości i ultra cienka warstwa ścieralna na gorąco gr. 1,5 cm. Całkowita długość budowanych chodników wynosi 1.105 m. Zakres robót obejmuje również regulację poboczy. Na wszystkich odcinkach robót zniszczone znaki pionowe zostaną wymienione na znaki odblaskowe. Na odcinkach poszerzanych wprowadzone będzie oznakowanie poziome (990 m2). Zakres ważniejszych robót budowlanych: Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. gr. 20 cm i 10 cm - 7.413/96 m2, warstwa wiążąco-wyrównawcza gr. 4 cm - 6.178 m2, wyrównanie istniejącej jezdni betonem asfaltowym - 11.734 Mg. Nawierzchnie: ultra cienka w-wa ścieralna gr. 1,5 cm - 132.056 m2, poboczy z kruszywa z zawartością min. 50% kruszywa łamanego gr. 10 i 5 cm - 49.338 /9893 m2 , z kostki brukowej betonowej 6 cm i 8 cm - 2.079/845 m2. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót, zgodnie z Dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik Nr 9 do SIWZ, na którą składają się Przedmiar robót, Szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projekt budowlany. 3. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. 4. ZASTRZEŻENIA 1) Ewentualne nazwy własne znajdujące się w siwz np. dotyczące urządzeń, materiałów zostały przywołane jedynie przykładowo i nie mogą być w żaden sposób traktowane jako rekomendacja ich nabycia, użycia, czy promocji. 2) Ewentualne powołanie przykładowej nazwy własnej nie może być interpretowane jako ocena właściwości danego urządzenia, materiału, ani tym bardziej jako przesłanka uznania ich za lepsze od innych analogicznych urządzeń, materiałów. 5. Zamawiający przewiduje płatność w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 6. Wymaga się od Wykonawcy udzielenia okresu gwarancji i rękojmi na okres minimum 36 miesięcy, od daty odbioru końcowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 50 tysięcy zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna jeśli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykaże się: a) wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na remoncie lub budowie lub przebudowie drogi wraz z infrastrukturą o wartości nie mniejszej niż 5 milionów zł brutto każda i że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia (o której mowa powyżej) musi się wykazać przynajmniej jeden z wykonawców że zrealizował te roboty samodzielnie i będzie uczestniczył osobiście w wykonywaniu zamówienia. W przypadku korzystania z wiedzy i doświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby podmiot ten musi również osobiście brać udział w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawca, wykazując w formularzu ofertowym również nazwę podwykonawcy, b) że najważniejsze roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie lub przebudowie drogi o wartości co najmniej 4 milionów zł każda w ilości maksymalnie 5 robót budowlanych wykonanych przez wykonawcę, a jeżeli było mniej- to wszystkie, c) wartość podana w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP na dzień wystawienia Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu lub Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC). Wykonawca załączy dowody, że w/w roboty (lit. a) i najważniejsze roboty (lit .b) zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą Kierownika Budowy. 1) Osoba ta musi posiadać ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiedniej, doświadczenie zawodowe minimum 36 miesięcy pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie wykonawstwa, przy realizacji podobnych robót. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe na danym stanowisku rozumie się łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku jak proponowane, przy realizacji podobnych robót w danej branży. 2) Osoba do pełnienia powyższej funkcji winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności drogowej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz wykazać się przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - w przypadku gdy są wymagane odrębnymi przepisami obowiązującymi w danym kraju. 3) Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego - ustawa Prawo budowlane art. 12, ust. 7 oraz art. 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r. Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie lub przebudowie drogi wraz z infrastrukturą o wartości nie mniejszej niż 5 milionów zł brutto każda oraz najważniejsze roboty o wartości co najmniej 4 milionów zł każda w ilości maksymalnie 5 robót budowlanych wykonanych przez wykonawcę, a jeżeli było mniej- to wszystkie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Wyżej wymieniony dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzony za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. b) Dowód wniesienia wadium c) Kosztorys Ofertowy wraz z załącznikiem A

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian do niniejszej umowy: 1) w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, 2) z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia siły wyższej. Za siłę wyższą, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, 3) zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wskutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego, b) konieczności usunięcia błędów, lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. 4) Zamawiający dopuszcza, także możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: a) na pisemny wniosek Wykonawcy, o ile konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest następstwem szczególnych okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy. Ocena, czy zachodzą szczególne okoliczności oraz czas przedłużenia terminu należy wyłącznie do Zamawiającego, b) w związku z koniecznością wykonania robót dodatkowych, nie ujętych w zakresie podstawowym; bez których nie można wykonać zadania objętego umową, c) ze względu na konieczność wykonania zamówień dodatkowych niemożliwych wcześniej do przewidzenia (realizowanych odrębną umową zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych), niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji robót budowlanych podstawowych określonego w niniejszej umowie; 5) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, ze względu na okoliczności nieznane w momencie podpisania umowy. W sytuacji takiej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykonania prac przez osoby na dotychczasowym poziomie merytorycznym z uwzględnieniem umówionego doświadczenia zawodowego. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia wskutek zaistnienia okoliczności wynikających z postanowień niniejszego paragrafu oraz ze względu na konieczność zmiany zakresów rzeczowych elementów robót ujętych w kosztorysie ofertowym (popartych pisemnym uzasadnieniem Nadzoru i zaakceptowanych przez Zamawiającego), 7) Konieczność wprowadzenia zmian do umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 Wydział Infrastruktury.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Człuchowie), 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.