eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa zestawów multimedialnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-16

Ogłoszenie nr 44976 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.

Katowice: Dostawa zestawów multimedialnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 000289035, ul. Poniatowskiego  15, 40-055  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2083547, e-mail mstanderska@sum.edu.pl, faks 32 2083568.
Adres strony internetowej (URL): www.sum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.sum.edu.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.sum.edu.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
wpływ do Kancelarii Zamawiającego
Adres:
Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach ul. Poniatowskiego 15 40-055 Katowice, Kancelaria - parter pok. 11


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów multimedialnych
Numer referencyjny: RZP/PN/30/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawów multimedialnych dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia podzielono na osiem pakietów, w tym:Pakiet 1 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną i osprzętem typ 1, Pakiet 2 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną i osprzętem typ 2, Pakiet 3 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną i osprzętem typ 3, Pakiet 4 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną i osprzętem typ 4, Pakiet 5 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną, tabletem i osprzętem typ 1, Pakiet 6 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną, tabletem i osprzętem typ 2, Pakiet 7 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną mobilną i osprzętem typ 1, Pakiet 8 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną mobilną i osprzętem typ 2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3 oraz Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i oryginalnie zapakowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2016 roku, wolny od wad oraz odpowiednio oznaczony symbolem CE.

II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe
Dodatkowe kody CPV:48000000-8, 38650000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 35


II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z warunkami lokalowymi tj. miejscem, w których sprzęt będzie instalowany. Wizję lokalną Zamawiający wyznacza dla poszczególnych pakietów, w tym: Pakiet 1 Lokalizacja do realizacji przedmiotu zamówienia: WLK ZTM Katowice-Ligota ul. Medyków 18, sala nr 201. Sugerowana wizja lokalna po uprzednim ustaleniu terminu z upoważnioną osobą tj. Michał Toboła tel. kont. 32 208 87 07 Pakiet 2 Lokalizacja do realizacji przedmiotu zamówienia: Sala nr 108 - Katedra i Zakład Farmakologii WLK ul. Medyków 18 Katowice Ligota - 1 szt. Sugerowana wizja lokalna po uprzednim ustaleniu terminu z upoważnioną osobą tj. Michał Toboła tel. kont. 32 208 87 07 Pakiet 3 Lokalizacja do realizacji przedmiotu zamówienia: WLK ZTM Katowice-Ligota ul. Medyków 18, sale nr: 104, 105, 204, 205. Sugerowana wizja lokalna po uprzednim ustaleniu terminu z upoważnioną osobą tj. Michał Toboła tel. kont. 32 208 87 07 Pakiet 4 Lokalizacja do realizacji przedmiotu zamówienia: Sala Obron Doktorskich, ul. Piekarska 18, 41-902 Bytom - 1 szt. Sugerowana wizja lokalna po uprzednim ustaleniu terminu z upoważnioną osobą tj. Tomasz Czernik tel. kont. 32 272 20 41 wew. 252 Pakiet 5 Lokalizacja do realizacji przedmiotu zamówienia: WLK ZTM, ul. Medyków 18, Katedra i Zakład Biologii Molekularnej, pom. nr 101, 102, 304 - 3 szt. Sugerowana wizja lokalna po uprzednim ustaleniu terminu z upoważnioną osobą tj. Michał Toboła tel. kont. 32 208 87 07 Pakiet 6 Lokalizacja do realizacji przedmiotu zamówienia: WLK ZTM, ul. Medyków 18, Katedra i Zakład Biologii Molekularnej, pom. nr 400 - 1 szt. Sugerowana wizja lokalna po uprzednim ustaleniu terminu z upoważnioną osobą tj. Michał Toboła tel. kont. 32 208 87 07 Pakiet 7 Lokalizacja do realizacji przedmiotu zamówienia: 1)WLzOLD, ul. Jordana 19, sala przy Zakład Histologii - 1 szt. 2)WLzOLD, ul. Jordana 19, sala mikroskopowa Katedra i Zakład Histologii i Embriologii - 1 szt. 3)WLzOLD, ul. Jordana 19, sala wykładowa Katedry Żywności i Żywienia - 1 szt. Sugerowana wizja lokalna po uprzednim ustaleniu terminu z upoważnioną osobą tj. Tomasz Czernik tel. kont. 32 272 20 41 wew. 252 Pakiet 8 Lokalizacja do realizacji przedmiotu zamówienia: Sala 2.1 - Katedra i Zakład Mikrobiologii i Immunologii, ul. Jordana 19, 41-808 Zabrze. Sugerowana wizja lokalna po uprzednim ustaleniu terminu z upoważnioną osobą tj. Tomasz Czernik tel. kont. 32 272 20 41 wew. 252

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.sum.edu.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp (w oryginale). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu chyba, że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji umowy30
Okres gwarancji dla projektorów i tablic5
Okres gwarancji dla stacji roboczych5


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian określonych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane np. przez tzw. siłę wyższą. 2) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. 3) wydłużenie terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez Producenta/Wykonawcę. 4) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub części zamówienia, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą. 5) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. W takim przypadku zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu Stron umowy, 6) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. Zmiana nastąpić może przy zachowaniu dotychczasowych cen jednostkowych. 7) wystąpienia przesłanek określonych w art. 144 ustawy Pzp
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29/03/2017, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Pakiet 1 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną i osprzętem typ 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 1 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną i osprzętem typ 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1, 48000000-8, 38650000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 35
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji umowy 30
Okres gwarancji dla projektorów multimedialnych i tablic interaktywnych 5
Okres gwarancji dla stacji roboczych 5
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z warunkami lokalowymi tj. miejscem, w których sprzęt będzie instalowany. Wizję lokalną Zamawiający wyznacza dla pakietu 1 : Lokalizacja do realizacji przedmiotu zamówienia: WLK ZTM Katowice-Ligota ul. Medyków 18, sala nr 201. Sugerowana wizja lokalna po uprzednim ustaleniu terminu z upoważnioną osobą tj. Michał Toboła tel. kont. 32 208 87 07


Część nr: 2    Nazwa: Pakiet 2 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną i osprzętem typ 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 2 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną i osprzętem typ 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1, 48000000-8, 38650000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 35
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji umowy30
Okres gwarancji dla projektorów multimedialnych i tablic interaktywnych 5
Okres gwarancji dla stacji roboczych 5
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z warunkami lokalowymi tj. miejscem, w których sprzęt będzie instalowany. Wizję lokalną Zamawiający wyznacza dla pakietu 2: Lokalizacja do realizacji przedmiotu zamówienia: Sala nr 108 - Katedra i Zakład Farmakologii WLK ul. Medyków 18 Katowice Ligota - 1 szt. Sugerowana wizja lokalna po uprzednim ustaleniu terminu z upoważnioną osobą tj. Michał Toboła tel. kont. 32 208 87 07


Część nr: 3    Nazwa: Pakiet 3 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną i osprzętem typ 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 3 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną i osprzętem typ 3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1, 48000000-8, 38650000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 35
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji umowy30
Okres gwarancji dla projektorów multimedialnych i tablic interaktywnych 5
Okres gwarancji dla stacji roboczych 5
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z warunkami lokalowymi tj. miejscem, w których sprzęt będzie instalowany. Wizję lokalną Zamawiający wyznacza dla pakietu 3: Lokalizacja do realizacji przedmiotu zamówienia: WLK ZTM Katowice-Ligota ul. Medyków 18, sale nr: 104, 105, 204, 205. Sugerowana wizja lokalna po uprzednim ustaleniu terminu z upoważnioną osobą tj. Michał Toboła tel. kont. 32 208 87 07


Część nr: 4    Nazwa: Pakiet 4 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną i osprzętem typ 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 4 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną i osprzętem typ 4
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1, 48000000-8, 38650000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 35
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji umowy30
Okres gwarancji dla projektorów multimedialnych i tablic interaktywnych 5
Okres gwarancji dla stacji roboczych 5
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z warunkami lokalowymi tj. miejscem, w których sprzęt będzie instalowany. Wizję lokalną Zamawiający wyznacza dla pakietu 4: Lokalizacja do realizacji przedmiotu zamówienia: Sala Obron Doktorskich, ul. Piekarska 18, 41-902 Bytom - 1 szt. Sugerowana wizja lokalna po uprzednim ustaleniu terminu z upoważnioną osobą tj. Tomasz Czernik tel. kont. 32 272 20 41 wew. 252


Część nr: 5    Nazwa: Pakiet 5 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną, tabletem i osprzętem typ 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 5 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną, tabletem i osprzętem typ 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1, 48000000-8, 38650000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 35
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji umowy30
Okres gwarancji dla projektorów multimedialnych i tablic interaktywnych 5
Okres gwarancji dla stacji roboczych 5
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z warunkami lokalowymi tj. miejscem, w których sprzęt będzie instalowany. Wizję lokalną Zamawiający wyznacza dla pakietu 5: Lokalizacja do realizacji przedmiotu zamówienia:WLK ZTM, ul. Medyków 18, Katedra i Zakład Biologii Molekularnej, pom. nr 101, 102, 304 - 3 szt. Sugerowana wizja lokalna po uprzednim ustaleniu terminu z upoważnioną osobą tj. Michał Toboła tel. kont. 32 208 87 07


Część nr: 6    Nazwa: Pakiet 6 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną, tabletem i osprzętem typ 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 6 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną, tabletem i osprzętem typ 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1, 48000000-8, 38650000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 35
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji umowy30
Okres gwarancji dla projektorów multimedialnych i tablic interaktywnych 5
Okres gwarancji dla stacji roboczych 5
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z warunkami lokalowymi tj. miejscem, w których sprzęt będzie instalowany. Wizję lokalną Zamawiający wyznacza dla pakietu 6: Lokalizacja do realizacji przedmiotu zamówienia:WLK ZTM, ul. Medyków 18, Katedra i Zakład Biologii Molekularnej, pom. nr 400 - 1 szt. Sugerowana wizja lokalna po uprzednim ustaleniu terminu z upoważnioną osobą tj. Michał Toboła tel. kont. 32 208 87 07


Część nr: 7    Nazwa: Pakiet 7 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną mobilną i osprzętem typ 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 7 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną mobilną i osprzętem typ 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1, 48000000-8, 38650000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 35
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji umowy30
Okres gwarancji dla projektorów multimedialnych i tablic interaktywnych 5
Okres gwarancji dla stacji roboczych 5
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z warunkami lokalowymi tj. miejscem, w których sprzęt będzie instalowany. Wizję lokalną Zamawiający wyznacza dla pakietu 7: Lokalizacja do realizacji przedmiotu zamówienia: 1) WLzOLD, ul. Jordana 19, sala przy Zakład Histologii - 1 szt. 2)WLzOLD, ul. Jordana 19, sala mikroskopowa Katedra i Zakład Histologii i Embriologii - 1 szt. 3) WLzOLD, ul. Jordana 19, sala wykładowa Katedry Żywności i Żywienia-1szt. Sugerowana wizja lokalna po uprzednim ustaleniu terminu z upoważnioną osobą tj. Tomasz Czernik tel. kont. 32 272 20 41 wew. 252


Część nr: 8    Nazwa: Pakiet 8 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną mobilną i osprzętem typ 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 8 - zestaw multimedialny z tablicą interaktywną mobilną i osprzętem typ 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1, 48000000-8, 38650000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 35
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji umowy30
Okres gwarancji dla projektorów multimedialnych i tablic interaktywnych 5
Okres gwarancji dla stacji roboczych 5
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z warunkami lokalowymi tj. miejscem, w których sprzęt będzie instalowany. Wizję lokalną Zamawiający wyznacza dla pakietu 8 : Lokalizacja do realizacji przedmiotu zamówienia: Sala 2.1 - Katedra i Zakład Mikrobiologii i Immunologii, ul. Jordana 19, 41-808 Zabrze. Sugerowana wizja lokalna po uprzednim ustaleniu terminu z upoważnioną osobą tj. Tomasz Czernik tel. kont. 32 272 20 41 wew. 252


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.