eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowaczów › Bezgotówkowe zakupy paliw płynnych i gazu (ON, Pb 95,LPG) oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów w 2014 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Głowaczów: Bezgotówkowe zakupy paliw płynnych i gazu (ON, Pb 95,LPG) oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 449092 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głowaczów , Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 48 6231075, faks 48 6231217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowe zakupy paliw płynnych i gazu (ON, Pb 95,LPG) oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów w 2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych tj: oleju napędowego - ON, benzyny bezołowiowej - Pb 95, gazu - LPG oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów będących w dyspozycji Gminy Głowaczów, w okresie - całego 2014 roku. Zakup paliw odbywał się będzie poprzez bezpośrednie tankowanie paliw do zbiorników pojazdów samochodowych lub kanistrów na stacji paliw. Tankowanie odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w stacjach paliwowych Wykonawcy, które winny być położone w odległości nie większej niż 4 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić całodobową obsługę w zakresie tankowania samochodów w paliwa, a w szczególności pojazdów OSP biorące udział w akcjach gaśniczych oraz pojazdów przeznaczonych do odśnieżania dróg. Bezgotówkowy zakup paliw i produktów do eksploatacji pojazdów odbywał się będzie na podstawie rejestrowanych transakcji zakupu dokonywanych w danym dniu na stacji paliw. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz pojazdów i kierowców, którzy będą upoważnieni do bezgotówkowego zakupu paliw płynnych i potrzebnych produktów do eksploatacji pojazdów. Wykonawca zobowiązany będzie do rejestrowania dokonanych transakcji sprzedaży na wykazach otrzymanych od Zamawiającego po podpisaniu umowy. Każda transakcja zakupu musi być potwierdzona podpisem stron: upoważnionego kierowcy tankującego pojazd i pracownika obsługi stacji paliw. Wykazy z dokonanych transakcji będą podstawą do wystawienia faktury. Zamówienie zostało podzielone na 2 grupy. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na całość zamówienia, które obejmuje produkty z grupy A i B. Produkty grupa A - dotyczą systematycznego tankowania pojazdów w paliwa i gaz: - olej napędowy - ON w ilości - 65.000 l - benzyna bezołowiowa - Pb 95 w ilości - 7.500 l - gaz - LPG w ilości - 2.000 l Zakup paliw będzie się odbywał w litrach rzeczywistych, bez przeliczania na temp. 15 0 C, po cenie paliw obowiązującej w momencie tankowania na Stacji Paliw Wykonawcy minus stały upust zastosowany przez Wykonawcę. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dn. 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 221, poz. 1441) oraz odpowiadać Polskim Normom: Pb 95 - (PN-EN 228); ON- (PN-EN 590:); LPG - (PN-C96008,EN 58P). Grupa B - dotyczy bezgotówkowego zakupu produktów służących do eksploatacji pojazdów: - płyn chłodniczy w ilości - 400 l, - olej silnikowy w ilości - 400 l, - olej Mobil - 30 l, - olej Husqvarna - 6 l, - olej Still - 6 l, - olej Pilar - 50 l, - WD 40 - 15 szt, - płyn hamulcowy w ilości - 30 l, - smar stały ŁT 43 w ilości - 70 kg, - płyn do spryskiwania szyb w ilości - 230 l, - płyn do mycia samochodów (szampon) w ilości - 20 l w opakowaniach po 1 l, - środek do odmrażania szyb samochodowych w aerozolu opakowaniach po 500 ml - 20 szt, - woda destylowana w ilości - 15 l w pojemnikach po 1 l - 15 szt, - dodatek UNIKAT + w opakowaniach o poj. 50 ml - 50 szt, - odświeżacze powietrza (żel zapachowy) - 35 szt, - środek czyszczący PLAK - 25 szt, - środek do mycia (koncentrat) Dimer - 25 szt. - WD 40 - 15 szt. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca gwarantuje dobrą jakość paliw oraz produktów do eksploatacji pojazdów. W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 1 dnia i zawiadomić Zamawiającego o jej uznaniu lub odrzuceniu. Nieudzielenie odpowiedzi na zgłoszoną reklamację uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji przez Wykonawcę. Załatwienie reklamacji następować będzie poprzez wymianę wadliwego produktu na nowy wolny od wad, na koszt Wykonawcy, w ciągu 1dnia od daty uznania reklamacji. Zapotrzebowania ilościowe podanych paliw i produktów do eksploatacji pojazdów są przewidywane -szacunkowe (+-). Podane zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia nie jest wiążące dla zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych, które uzależnione będzie od warunków pogodowych. Rozliczenie za dokonane transakcje będzie się odbywać w okresach miesięcznych, wobec czego Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia miesięcznych wykazów pobranych produktów wg otrzymanych druków od Zamawiającego: - Wykaz pobranych poszczególnych paliw płynnych: benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego ON i gazu LPG, - Wykaz zakupionych produktów do eksploatacji pojazdów. Wykazy muszą być sporządzane na bieżąco, w momencie wydania danego artykułu oraz obowiązkowo muszą być podpisane przez upoważnioną osobę Zamawiającego, a także pracownika obsługującego stację paliw. Powyższe Wykazy Wykonawca obowiązkowo załącza do faktury. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - olej napędowy ON - 09134100-8, - benzyna bezołowiowa Pb 95 - 09132100-4, - gaz LPG - 09122000-6 - płyny chłodnicze - 24961000-8, - oleje silnikowe - 09211100-2, - płyny hamulcowe - 09211650-2, - smar stały ŁT 43 - 24951100-6..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4, 09.12.20.00-6, 24.96.10.00-8, 09.21.11.00-2, 09.21.16.50-2, 24.95.11.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz oferty - zał. 1 do SIWZ. - Kosztorys cenowy - zał. nr 4 do SIWZ - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. - Wykaz podwykonawców - zał. nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, pokój 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, pokój 17 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.