To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-04
Czerwony Bór: Dostawa i montaż urządzeń technologii kuchni Aresztu Śledczego w Giżycku
Numer ogłoszenia: 447320 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 407162 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej "BIELIK", Czerwony Bór 23, 18-400 Czerwony Bór, woj. podlaskie, tel. 86 216 36 04, faks 86 216 31 49.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń technologii kuchni Aresztu Śledczego w Giżycku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń technologii kuchni Aresztu Śledczego w Giżycku. 2. Wyszczególnienie przedmiotu dostawy: 1) Wykonawca dostarczy i zainstaluje wyposażenie kuchni Aresztu Śledczego w Giżycku według wyszczególnienia zawartego w załączniku 1 do SIWZ zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego 2) Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca muszą opierać się na zaprojektowanej technologii określonej w załączniku 2 do SIWZ zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego 3. Warunki jakie musi spełnić przedmiot zamówienia i warunki dostawy: 1) Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej na miejscu montażu. 2) Przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie certyfikaty lub deklaracje zgodności ,zgodne z aprobatami lub polskimi normami i spełniać wymogi określone przepisami odrębnych ustaw, 3) Miejsce dostawy i montażu : pomieszczenia kuchni na terenie Aresztu Śledczego w Giżycku. 4) Dostawy będące przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wyko-nawcę własnym transportem i na koszt Wykonawcy , 5) Atesty, certyfikaty powinny być dostarczane wraz z każdą fakturą - Wykonaw-ca wraz z dostawą dostarczy dokumenty, potwierdzające spełnianie przez do-starczany asortyment żądanych parametrów technicznych, 6) dostarczany towar musi być pełnowartościowy, pozbawiony wad fizycznych i prawnych, 7) Wykonawca dokona montażu dostarczonych urządzeń w porozumieniu z osobami wskazanymi przez Zamawiającego w zakresie dokonania podłączeń elektrycznych i doprowadzenia i odprowadzenia wody oraz ścieków. 8) Wykonawca zobowiązany jest zainstalować dostarczony sprzęt i urządzenia w opisanej w załączniku nr 2 do SIWZ konfiguracji. Wszelkie zmiany i odejścia od opisanej w załączniku na 2 do SIWZ technologii muszą być uzgodnione z Zamawiającym. 9) Zamawiający dopuszcza możliwość nieznacznych modyfikacji istniejącej sub-stancji budynku i pomieszczeń po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, z tym zastrzeżeniem, że wszelkie przeróbki Wykonawca wykona na własny koszt i własnym staraniem i nie uszkodzi istniejącej substancji budynku. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na całość dostawy wraz z montażem na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 5. Wraz z dostawą, Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi i montażu- jeżeli do-tyczy, a po zakończeniu montażu i odbiorze zrealizowanej usługi - kart gwa-rancyjnych do wszystkich sprzętów i urządzeń. 6. Zamawiający ma prawo do reklamowania dostarczonych urządzeń i sprzętu na zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik B do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.40.00 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania 51.54.20.00 - Usługi instalowania maszyn do przetwarzania żywności, napojów i tytoniu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU Przemko Przemysław Biedrzycki,, ul. Spokojna 9C, 18-400 Łomża,, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 156230,00
Oferta z najniższą ceną: 156230,00 / Oferta z najwyższą ceną: 212034,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.