Ogłoszenie nr 446 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.
Nowy Sącz: Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Nowego Sącza w 2017r.
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Wyspiańskiego
22,
33300
Nowy Sącz, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
18-4427967, faks
184 427 800, e-mail
mzd_ns@ns.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Nowego Sącza w 2017r.
Numer referencyjny 271/01/W/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje:
1.dostawę, montaż i uruchomienie 44 sztuk parkomatów i innych urządzeń niezbędnych do prowadzenia Strefy Płatnego Parkowania (zwaną w dalszej treści umowy SPP),
2.dostawę i wdrożenie komputerowego systemu poboru opłat parkingowych
oraz oprogramowania komputerowego do sprawowania zarządu i nadzoru
nad funkcjonowaniem SPP,
3.pobieranie opłat za parkowanie, opłat abonamentowych oraz opłat dodatkowych, rozliczenie tych przychodów i przekazanie ich Zamawiającemu,
4.kontrolę uiszczenia opłat za parkowanie przez użytkowników SPP,
5.prowadzenie serwisu technicznego parkomatów i urządzeń kontrolnych wraz z dostawą i bieżącą wymianą wszystkich materiałów eksploatacyjnych niezbędnych dla prawidłowej pracy urządzeń oraz funkcjonowania SPP,
6.zorganizowanie i prowadzenie Biura SPP,
7.dostarczenie Zamawiającemu specjalistycznego oprogramowania
do prowadzenia postępowań w trybie egzekucji w administracji w zakresie należności z tytułu niezapłaconych opłat dodatkowych, o których mowa w art. 13 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, kompatybilnym z formatem danych oferowanym przez elektroniczny system CEPIK,
8.przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego z obsługi oprogramowania komputerowego, o którym mowa w pkt 7.
II.5) Główny kod CPV): 63712400-7,
Dodatkowe kody CPV:
51214000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
520325.20
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 12 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamówienie zostanie udzielone na podstawie art.67 ust.1 pkt 12 ustawy Pzp - zamówienie z wolnej ręki ( in-house) (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, ze. zm.) o treści:
Zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a (ustawy Pzp), osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a)zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b)ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c)w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Wykonawcą usługi, któremu zamawiający zamierza udzielić przedmiotowego zamówienia jest Spółka Sądecka Infrastruktura Miejska, która jest jednoosobową spółką utworzona przez Miasto Nowy Sącz. Zgodnie z treścią uchwały nr XVI/164/2015 Rady Miasta Nowego Sącza z dnia 27 października 2015r. w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie jednoosobowej spółki Sądecka Infrastruktura Miejska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jednym z podstawowych zadań tej Spółki jest obsługa zadań związanych z prowadzeniem obsługi strefy płatnego parkowania. Wykazany stan faktyczny oraz prawny (który zostanie potwierdzony w protokole z postępowania oraz w dokumentacji postępowania) wskazuje na spełnienie przesłanek ustawowych udzielenia nin. zamówienia.
Udzielenie przedmiotowego zamówienie mając na uwadze powyższe oraz fakt, że Spółka spełnia wymagania przewidziane w art. 67ust.1 pkt 12 pkt a) do c) ustawy Prawo zamówień publicznych jest prawnie uzasadnione i konieczne.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Sądecka Infrastruktura Miejska Sp. z o.o.,
,
ul. Grybowska 4,
33-300,
Nowy Sącz, kraj/woj.
małopolskie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- "Dostawę rękawic diagnostycznych dla Szpitala Specjalistycznego im.J.Śniadeckiego w Nowym Sączu"
- Zamówienie na prace geodezyjne dla celów gospodarowania nieruchomościami.
- Przebudowa drogi gminnej nr 293356K (ul. Traugutta) oraz skrzyżowanie z drogami gminnymi nr 293420K i 293164K w km 0+424,92 i skrzyżowanie z drogą gminną nr 293385K w miejscowości Nowy Sącz
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ZADANIA DOTYCZĄCEGO TRANSLOKACJI I ADAPTACJI ZABYTKOWEGO DREWNIANEGO DWORU NA CELE KULTUROWO - SPOŁECZNE
- Naprawa nawierzchni parkingu - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 67,77
- BZP.271.39.2024 Dostawa drzew i krzewów do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej Nowego Sącza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.