eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego i zewnętrznego, stanowiącego własność Gminy Bytom w 2014 roku, w podziale na dwa zadania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Bytom: Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego i zewnętrznego, stanowiącego własność Gminy Bytom w 2014 roku, w podziale na dwa zadania.
Numer ogłoszenia: 445644 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego i zewnętrznego, stanowiącego własność Gminy Bytom w 2014 roku, w podziale na dwa zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie następujących usług : 1/ Zadanie nr 1 - utrzymanie i bieżąca konserwacja (wraz z naprawami eksploatacyjnymi) oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bytom stanowiącego jej własność, obejmującego 2.224 punktów świetlnych. Zadanie nr 1 obejmuje: a/ utrzymanie i bieżącą konserwację oświetlenia (wraz z naprawami eksploatacyjnymi) oświetlenia ulicznego; b/ utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 95% całości; c/ wymianę uszkodzonych źródeł światła, elementów zabezpieczeń oraz wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej; d/ wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów; e/ bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego; f/ lokalizację uszkodzeń kabli, naprawę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych; g/ wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem; h/ mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła; i/ wycinkę gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego; j/ utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia; k/ przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni itp.) do stanu pierwotnego po wykonaniu prac eksploatacyjnych; l/ zabezpieczenie skutków wypadków komunikacyjnych i kradzieży dla całego majątku objętego umową; ł/ usuwanie skutków kradzieży - odtworzenie urządzeń oświetlenia ulicznego; m/ wykonanie nocnych i dziennych przeglądów oświetlenia ulicznego z udziałem przedstawiciela zamawiającego (raz na kwartał wg harmonogramu ustalonego z zamawiającym wraz z zabezpieczeniem transportu samochodowego); n/ prowadzenie dziennych zapisów prac konserwacyjnych i zgłoszeń, w tym dzienne zgłaszanie zamawiającemu przyjętych awarii oświetlenia ulicznego i wykonanych w danym dniu prac konserwacyjnych (dzienny raport winien zawierać: ulicę, dany odcinek, datę otrzymania zgłoszenia, datę usunięcia awarii, szczegółowy opis wykonanych prac tj. podanie typu oprawy i mocy źródła, przy wymianie słupa na nowy - należy podać typ, przy wymianie kabla - należy podać jego długość oraz parametry, to samo dotyczy sieci zasilającej napowietrznej itp.) oraz przedkładanie zamawiającemu miesięcznych sprawozdań z wykonanych prac z podaniem nazw ulic (w oparciu o raporty dzienne); o/ dokonywanie na bieżąco kontroli zegarów sterujących w szafach oświetleniowych w celu zgodności ich pracy z kalendarzem astronomicznym; p/ wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów rezystencji izolacji (wszystkich obwodów oświetleniowych), potwierdzone protokołem przekazanym dla zamawiającego - w terminie do końca trwania umowy. Świadczenie usługi konserwacji i utrzymania nie dotyczy: a/ przebudowy i modernizacji oświetlenia, wynikającej z zastosowania nowych urządzeń oświetleniowych, podyktowanej względami technicznymi lub dostosowaniem tych urządzeń do otoczenia; b/ przyłączenia do sieci oświetleniowej odbiorów dodatkowych nie związanych z oświetleniem drogowym. 2/ Zadanie nr 2 - utrzymanie i bieżąca konserwacja oświetlenia i odwodnienia przejść podziemnych na terenie miasta Bytomia w następujących lokalizacjach: - ul. Batorego - Kolejowa, - ul. Krakowska - Witczaka, - Al. Jana Pawła II - Chorzowska, - ul. Miechowicka - Konstytucji. Zadanie nr 2 obejmuje : a/ zapewnienie całodobowego odpompowania wód opadowych (niezależnie od pory roku, dnia i godziny) - dla przejść podziemnych ul. Krakowska-Witczaka i ul. Miechowicka-Konstytucji; b/ utrzymanie i konserwację pomp odwadniających oraz ich drobne naprawy (remonty); c/ zapewnienie czyszczenia koryt odwadniających w przejściach podziemnych; d/ przeczyszczanie wpustów odwadniających i kanałów sieci zewnętrznej; e/ konserwację lamp oświetleniowych, w tym wymianę zniszczonych lub spalonych żarówek, świetlówek, bezpieczników, wyposażenia rozdzielni elektrycznej itp.; f/ całodobowe utrzymanie oświetlenia przejść podziemnych; g/ konserwacje i drobne naprawy osłon lamp oświetleniowych; Zadanie nr 2 obejmuje również utrzymanie i konserwację oświetlenia zewnętrznego w następujących lokalizacjach: a) Rynek; b) przejście Tunel Zachodni między Pl. Wolskiego - ul. Zabrzańska; c) Pl. Sobieskiego; d) przejście pod wiaduktem PKP przy ul. Zabrzańskiej. W tym zakresie zadanie to obejmuje: a) utrzymanie w czystości i sprawności technicznej punktów oświetlenia ulicznego (wymiana źródeł światła, naprawa opraw, czyszczenie opraw i kloszy); b) wymianę elementów zabezpieczających słupy na zgłoszenie zamawiającego (zgłoszenie telefoniczne, pisemne, faxem, e-mailem) oraz bieżące usuwanie usterek oraz mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła; c) utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego; d) uzupełnianie zdewastowanych lub zniszczonych opraw oświetlenia ulicznego umieszczonych w płycie Rynku i słupach przylegających do płyty (oprawy wbudowane w płytę Rynku są w posiadaniu zamawiającego); e) renowację zewnętrznych odbłyśników opraw na Rynku; f) naprawę uszkodzonych kabli w sposób gwarantujący utrzymanie ciągłości oświetlenia ulicznego; g) wykonanie nastawienia oraz programowanie urządzeń sterujących oświetleniem ulicznym wg ustaleń dokonywanych z zamawiającym; h) dokonywanie na bieżąco kontroli zegara sterującego w szafie oświetleniowej w celu zgodności ich pracy z kalendarzem astronomicznym; i) zapewnienie całodobowego dyżuru umożliwiającego przyjmowanie zgłoszeń o awariach w każdym dniu trwania umowy (z podaniem numeru telefonu kontaktowego i siedziby); j) obsługę techniczną imprez organizowanych na Rynku, polegającą w szczególności na podłączeniu i odłączeniu urządzeń do punktów zasilania, czasowym załączeniu i wyłączeniu oświetlenia (wg potrzeb organizatorów), dyspozycyjności w czasie trwania imprezy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1, 50.51.10.00-1, 45.25.21.24-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5.500,00 zł (dotyczy wyłącznie Zadanie nr 1). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą), 5) oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek zatrzymania wadium wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. nr 10 - Dział Zamówień Publicznych i Archiwizacji Dokumentacji). 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach wskazanych w art. 46 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę lub usługi związane z przedmiotem zamówienia oraz proporcjonalne do przedmiotu zamówienia tj. a/ dla Zadania nr 1: polegające na bieżącej konserwacji co najmniej 1.500 punktów świetlnych oświetlenia ulicznego (tj. oświetlenia dróg publicznych) w tym samym okresie czasu tj. co najmniej 12 miesięcy. Zamawiający uzna postawiony warunek za spełniony, jeśli do dnia wyznaczonego na składanie ofert wykonawca wykonał usługę lub usługi w sposób postawiony powyżej (tj. co do ilości i okresu). Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje: a/ dla Zadania nr 1: - co najmniej dwoma samochodami przystosowanymi do prowadzenia prac elektroinstalacyjnych na wysokościach do 10 m, b/ dla Zadania nr 2: - co najmniej jednym samochodem przystosowanym do prowadzenia prac elektroinstalacyjnych na wysokościach do 10 m, o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5t. - co najmniej jednym samochodem dostawczym, o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5t. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej: a/ dla Zadania nr 1 : - co najmniej 4 osobami posiadającymi uprawnienia SEP kat. E do 1kV, oraz - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia SEP kat. D do 1kV, b/ dla Zadania nr 2 : - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia SEP kat. D do 1kV. - co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia SEP kat. E do 1kV. UWAGA: jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający wymaga, aby dysponował odrębnymi osobami dla każdego z zadań. UWAGA: Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku również w sytuacji, gdy wykonawca będzie dysponował osobami - obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich EFTA, których kwalifikacje zawodowe odpowiadają kwalifikacjom żądanym w warunku i zostały uznane lub które świadczą usługi transgraniczne na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r., Nr 63, poz. 394). Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem niżej określonych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, 2) w wypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT - możliwość proporcjonalnej zmiany kwoty wskazanej w § 5 ust. 1 i 2 umowy. 3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, a w szczególności terminu wykonania poszczególnych prac, z uwagi na: a) siłę wyższą, b) niesprzyjające warunki powodujące brak możliwości wykonania prac, c) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, na które nie mieli wpływu i których nie można było przewidzieć, a mających wpływ na realizację umowy, 4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu umowy, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy. 2.Jakiekolwiek zmiany umowy nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (Dział Zamówień Publicznych i Archiwizacji Dokumentacji, II piętro, pok. nr 10).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (Dział Zamówień Publicznych i Archiwizacji Dokumentacji, II piętro, pok. nr 10).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: UWAGA: Dotyczy Zadania nr 1: Z uwagi na to, że źródła zasilania oświetlenia ulicznego stanowią własność firmy TAURON Dystrybucja S.A. oraz usługi utrzymania i bieżącej konserwacji wymagają podejmowania niezwłocznych działań w terminach wynikających z umowy, Wykonawca winien posiadać instrukcję współpracy ruchowej TAURON Dystrybucja S.A. i umowę z TAURON Dystrybucja S.A. (lub inny dokument), gwarantującą prawo dostępu do sieci, w zakresie pozwalającym na realizację niniejszego zamówienia wg wymagań zamawiającego. Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że posiada prawo dostępu do sieci, w zakresie pozwalającym na realizację niniejszego zamówienia wg wymagań zamawiającego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego i zewnętrznego, stanowiącego własność Gminy Bytom w 2014 roku, w podziale na dwa zadania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie i bieżąca konserwacja (wraz z naprawami eksploatacyjnymi) oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bytom, stanowiącego jej własność, obejmującego 2.224 punktów świetlnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego i zewnętrznego, stanowiącego własność Gminy Bytom w 2014 roku, w podziale na dwa zadania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymnie i bieżąca konserwacja oświetlenia i odwodnienia przejść podziemnych oraz utrzymanie i konserwacja oświetlenia zewnetrznego, na terenie miasta Bytomia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1, 50.51.10.00-1, 45.25.21.24-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.