eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Termomodernizacja budynku nr 58 - hala sportowa w m. Koszalin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-20

Koszalin: Termomodernizacja budynku nr 58 - hala sportowa w m. Koszalin
Numer ogłoszenia: 44521 - 2016; data zamieszczenia: 20.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 34 44 062, 94 34 44 900, faks 94 34 44 700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku nr 58 - hala sportowa w m. Koszalin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z Termomodernizacją budynku nr 58 (hala sportowa) w m. Koszalin, który będzie realizowany na podstawie Decyzji nr 50/O/14 o pozwoleniu na budowę z dnia 24.12.2014r. wydanej przez Wojewodę Zachodniopomorskiego (AP-1.7840.2.54-2.2014.HG). Wykonanie zadania jest dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Zakres robót budowlanych do wykonania szczegółowo określają: projekt budowlany, , projekt wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Specyfikacja Techniczna oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. KLAUZULE SPOŁECZNE Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób bezrobotnych (klauzula społeczna - art. 29 ust. 4 pkt 1 lit.a ustawy Pzp): 1) Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni w ciągu 30 dni od zawarcia umowy z Zamawiającym 1 osobę bezrobotną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 149, późn. zm.) lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) Zatrudnienie osoby bezrobotnej winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Wymagany okres zatrudnienia osoby bezrobotnej kończy się w dniu 30.09.2016 r. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy z osobą bezrobotną oraz na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić do wglądu Zamawiającemu umowę o pracę lub inne dokumenty świadczące o nawiązaniu stosunku pracy, a także dokumenty wydane przez właściwy organ potwierdzające status zatrudnionej osoby jako osoby bezrobotnej. 5) Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionej osoby bezrobotnej, zgodę na dostęp do jej danych osobowych przez Zamawiającego, w celu potwierdzenia prawidłowej realizacji zamówienia w zakresie przedmiotowej klauzuli społecznej. 6) Zamawiający dopuszcza swobodę Wykonawcy w zakresie zmiany i doboru osoby podlegającej zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w pkt 1) i 2). W przypadku rozwiązania stosunku pracy z zatrudnioną osobą bezrobotną biorącą udział w realizacji zamówienia, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia ustania stosunku pracy będzie zobowiązany powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca w terminie 3 dni od powiadomienia będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu dokument, stwierdzający zatrudnienie innej osoby wskazanej w pkt 1) na warunkach określonych w pkt 2). 7) Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić ewidencję czasu pracy zatrudnionej osoby bezrobotnej, dokumentującą świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia i przedstawić ją na każde żądanie Zamawiającego. 8) Wykonawca będzie zobowiązany wyrazić zgodę na wgląd przez Zamawiającego w dane osobowe zatrudnionej osoby bezrobotnej, w celu potwierdzenia prawidłowej realizacji zamówienia w zakresie przedmiotowej klauzuli społecznej. 9) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osoby bezrobotnej, na warunkach i w terminach określonych przez Zamawiającego, lub nie przedstawienia do wglądu Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów świadczących o nawiązaniu stosunku pracy lub ewidencji czasu pracy zatrudnionej osoby bezrobotnej dokumentujących świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2000 zł za każdą z niezatrudnionych osób. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełni zobowiązania. 10) Zamawiający może odstąpić od naliczania kary, w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy będzie uznany w szczególności brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowany przedmiot umowy i w okresie jego realizacji lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę. Przerwa w zatrudnieniu osoby bezrobotnej nie może trwać dłużej niż 1 miesiąc. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp): 1) Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę kierownika budowy w wymiarze nie mniejszym niż ? wymiaru czasu pracy (etat częściowy). Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca w dacie zawarcia umowy z Zamawiającym zatrudnia już kierownika budowy na warunkach określonych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie w tym przypadku do udokumentowania Zamawiającemu faktu nawiązania takiego stosunku pracy z kierownikiem budowy, z tym, że nawiązany stosunek pracy nie może ulec rozwiązaniu lub ustaniu przed ostatecznym wykonaniem przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia kierownika budowy na umowę o pracę w ciągu 2 dni od daty zawarcia umowy z Zamawiającym; 3) Wymagany okres zatrudnienia kierownika budowy kończy się w dniu 30.09.2016r. 4) Wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę kierownika budowy na podstawie umowy o pracę wynika z zastosowania przez Zamawiającego klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp. 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy z kierownikiem budowy oraz na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi do wglądu Zamawiającemu dokumenty świadczące o nawiązaniu stosunku pracy. 6) Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionego kierownika budowy, zgodę na dostęp do jej danych osobowych przez Zamawiającego, w celu potwierdzenia prawidłowej realizacji zamówienia w zakresie przedmiotowej klauzuli społecznej. 7) Zamawiający dopuszcza swobodę Wykonawcy w zakresie zmiany i doboru osoby podlegającej zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w pkt 1). W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić pisemnie Zamawiającego o tym fakcie w terminie 3 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie lub ustanie stosunku pracy, po uprzednim przedstawieniu kandydatury innej osoby spełniającej wymagania określone w pkt 1). 8) Wykonawca w terminie 3 dni od powiadomienia, o którym mowa w pkt 7) jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu dokument, stwierdzający zatrudnienie tej osoby na podstawie umowy o pracę. 9) Wykonawca będzie zobowiązany wyrazić zgodę na wgląd przez Zamawiającego w dane osobowe zatrudnionego kierownika budowy, w celu potwierdzenia prawidłowej realizacji zamówienia w zakresie przedmiotowej klauzuli społecznej. 10) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia kierownika budowy, na warunkach i w terminach określonych przez Zamawiającego, lub nie przedstawienia do wglądu Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów świadczących o nawiązaniu stosunku pracy, dokumentujących świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2000 zł za każdą z niezatrudnionych osób. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełni zobowiązania..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na zasadach określonych w SIWZ przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione, zgodnie z wyborem Wykonawcy, w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, a w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek Zamawiającego nr 86 1010 1599 0144 7213 9120 0000.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oceny treści oświadczeń i dokumentów wymaganych w IV rozdziale SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oceny treści oświadczeń i dokumentów wymaganych w IV rozdziale SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oceny treści oświadczeń i dokumentów wymaganych w IV rozdziale SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oceny treści oświadczeń i dokumentów wymaganych w IV rozdziale SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oceny treści oświadczeń i dokumentów wymaganych w IV rozdziale SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Bezpłatny serwis i konserwacja systemu wentyl. ponad okres gwarancji udziel. przez producenta centrali wentylacyjnych,przedziale 0- 36 m-cy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Pzp Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości zadania lub wynagrodzenia oraz zmiany terminu realizacji poszczególnych etapów i zakończenia robót w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) w następstwie wykraczających poza terminy określone w Pzp procedur przetargowych, w tym konieczność uwzględnienia procedur odwoławczych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia; 2) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, a zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły być realizowane; 3) zmiany zakresu przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa; 4) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 5) zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy oraz zakresu powierzonych im do wykonania robót budowlanych; 6) zmiany producenta urządzeń lub materiałów istotnych dla wykonania przedmiotu umowy, o parametrach nie gorszych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji, STWiORB, lub zmianie nazwy danego wyrobu przez jego producenta, zaprzestania przez producenta produkcji lub wycofania przez niego z obrotu danego wyrobu w okresie od złożenia oferty do wbudowania; 7) zmiany technologii, w szczególności konieczności zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji wykonawczej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót. Zmiana technologii wykonania robót w stosunku do przyjętej w dokumentacji wykonawczej, z inicjatywy Wykonawcy, wymaga akceptacji Zamawiającego i projektanta; 8) przesunięciu pomiędzy etapami ilości i rodzaju robót ujętych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, przy zachowaniu wartości robót w danym etapie; 9) zmiany stawki podatku VAT w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą, uwzględniającego: 1) opis propozycji zmian, 2) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy, 3) uzasadnienie zmiany, 4) obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cos.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, budynek nr 3, pokój nr 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 13:00, miejsce: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, Kancelaria Jawna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji dofinansowanej ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie. Zamawiający przewiduje zebranie Wykonawców w Centralnym Ośrodku Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92 w Koszalinie. Osoba do kontaktu w sprawie zebrania: Alicja Lewandowska, Waldemar Strucki, tel.: 94/ 34-44-036. Zebranie odbędzie się w dniu 27.04.2016 r. o godz.: 13:00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.