Częstochowa: Obsługa szaletów miejskich na terenie miasta Częstochowy.
Numer ogłoszenia: 44484 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A. , ul. Srebrna 172/188, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3618986, 34 3618877 w. 147, faks 34 3619070.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa szaletów miejskich na terenie miasta Częstochowy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na obsłudze utrzymaniu, konserwacji, naprawie doraźnej i remontach bieżących szaletów miejskich na terenie Częstochowy. Podstawowe informacje o szaletach miejskich: - Liczba szaletów całorocznych: 1 szt. - Liczba szaletów sezonowych: 2 szt. Charakterystyka obiektów znajduje się w załączniku nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ. Obowiązki Wykonawcy. Pełnienie w sposób ciągły, tj. przez całą dobę, przez cały miesiąc nadzoru nad wszystkimi szaletami. Utrzymanie szaletów w stanie sanitarnym i technicznym zgodnym z wymaganiami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Częstochowie. Zapewnienie, że szalety czynne będą w godzinach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. Kompletność obsługi klientów, tj. możliwość skorzystania z miski ustępowej lub pisuaru, kabiny prysznicowej, kabiny dla osób niepełnosprawnych, basenika do mycia nóg, zagwarantowanie stałego dostępu do papieru toaletowego, jednorazowych opasek na miskę ustępową, umywalki z bieżącą wodą, mydła i ręczników jednorazowych lub suszarek elektrycznych do rąk . - zapewnienie ciągłości eksploatacji szaletów, w razie konieczności zapewnienia zastępstwa obsługi, - posiadanie uprawnień do administrowania, zarządzania obiektami użyteczności publicznej, - posiadanie personelu uprawnionego do obsługi kotłów gazowych grzewczych (potwierdzone kserokopią uprawnień). Szczegółowe czynności obejmujące przedmiot umowy. Utrzymywanie w czystości otoczenia obiektu (pasa szerokości 5 m od ścian budynku) przez całą dobę w każdy dzień, tj.: oczyszczanie terenu z wszelkich zanieczyszczeń takich, jak: butelki, opakowania, folie, papiery, liście i gałęzie oraz odśnieżanie terenu i posypywanie go piaskiem w stopniu umożliwiającym bezpieczne dojście do obiektu, wykonywanie codziennych zabiegów higieniczno-sanitarnych z użyciem środków czystości. Do zabiegów higieniczno-sanitarnych zalicza się m.in.: mycie posadzki, glazury, lamperii i urządzeń sanitarnych z użyciem środków dezynfekujących, zamiatanie, odkurzanie elementów wyposażenia, mycie okien i drzwi, prac konserwatorskich niezbędnych dla utrzymania obiektów w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym. Do prac konserwacyjnych zalicza się m.in.: regulację zaworów, spłuczek ustępowych, wymianę uszczelek, udrażnianie przewodów kanalizacyjnych, naprawę zamków i zamknięć, wymianę żarówek, doraźnych napraw. W ramach doraźnych napraw wykonuje się m. in.: drobne naprawy stolarki okiennej i drzwiowej połączone z jej malowaniem, uzupełnianie wybitych szyb, wymianę uszkodzonych pojemników na papier toaletowy, ręczniki, opaski na deskę klozetową i woreczki higieniczne, zamalowywanie napisów tzw. graffiti, uzupełnianie brakującej glazury, terakoty, wymianę lub naprawy opraw elektrycznych, gniazdek, wyłączników itp. wymiana zniszczonych umywalek, pisuarów, misek klozetowych, desek itp. systematyczne przeglądy instalacji wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych i gazowych oraz inne przeglądy wymagane przez dozór techniczny w ustalonych terminach. Przeprowadzanie bieżącej konserwacji szaletów mającej na celu zachowanie ich estetycznego wyglądu, w ramach której wykonywane będą m.in.: odnawianie ścian wewnętrznych i elewacji: prace tynkarskie, malarskie, ewentualne odgrzybianie (zależnie od potrzeb, ale minimum jeden raz w roku), odnawianie stolarki okiennej i drzwiowej: malowanie, w razie konieczności jej naprawa, naprawianie dachu: smarowanie lepikiem, wymiana części papy itp. (w zależności od potrzeb), częściowa wymiana lub naprawa sprzętów (mebli) przeznaczonych dla obsługi szaletów (w zależności od potrzeb), naprawa wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej (zależnie od potrzeb). Prowadzenie Dziennika obiektu związanego z utrzymaniem, konserwacją, naprawami doraźnymi szaletów. Zapewnienie estetycznej odzieży ochronnej obsłudze szaletów. Uczestniczenie w naradach i przeglądach organizowanych przez Zamawiającego. Bezzwłoczne podejmowanie działań w sytuacjach awaryjnych. Utylizowanie odpadów i posiadanie dokumentów ten fakt potwierdzających lub udokumentowanie zawarcia umowy z firmą posiadającą koncesję na świadczenie usług tego typu. Zgłaszanie Zamawiającemu uwag o stanie technicznym obiektu (budynku i instalacji) niezbędnych do ustalenia potrzeb kapitalnego remontu. Wprowadzenie jednolitego oznakowania szaletów. Uwagi: Podzlecanie części prac dopuszcza się jedynie pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawcę. Wszelkie koszty związane z utrzymaniem szaletów obciążają Wykonawcę. Korzystanie z szaletów jest płatne. Wykonawca jest zobowiązany do umieszczania w widocznych miejscach informacji szalet płatny i podania wysokości opłat zgodnych z zarządzeniem Prezydenta Miasta Częstochowy, a także wyposażenia szaletów w urządzenia umożliwiające liczenie osób korzystających. Całość opłat Wykonawca będzie co miesiąc przekazywał na konto Urzędu Miasta. Wymagany sposób organizacji pracy: W celu właściwej realizacji zamówienia Wykonawca musi: Zawrzeć umowy na dostawę energii elektrycznej, gazu i wody, na odprowadzanie ścieków oraz wywóz śmieci z odpowiednimi instytucjami dla wszystkich obiektów objętych umową na cały okres jej obowiązywania. W przeciwnym przypadku będzie obciążany za zużycie zgodnie z faktura dostawcy mediów. Na własny koszt dokonać wszelkich uzgodnień i uzyskać zezwolenia konieczne dla prawidłowej realizacji usług, zapewnić odpowiednio przeszkolony - na koszt Wykonawcy - personel do obsługi urządzeń związanych z eksploatacją szaletu. Zapewnić całodobową łączność telefoniczną Zamawiającego z Wykonawcą. Posiadać zapasowe klucze do wszystkich szaletów, które będą się znajdować u jednej osoby odpowiedzialnej w firmie Wykonawcy za szalety miejskie i posiadającej telefon komórkowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przedstawi: aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia przez organ wydający nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na zarządzaniu budynkami, utrzymywaniu czystości w budynkach lub prowadzeniu szaletów miejskich. Dokumenty potwierdzające, że usługi wyszczególnione zostały wykonane należycie np. referencje.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli: a. co najmniej jedna osoba zatrudniona do obsługi szaletu w Parku Staszica będzie posiadała uprawnienia do obsługi kotłowni gazowej, b. co najmniej jedna osoba. która będzie obsługiwać szalet w Parku Staszica, będzie posiadała uprawnienia do obsługi urządzeń znajdujących się w szalecie (kocioł wodny o mocy 84 kW oraz podgrzewacz wody o pojemności 0,52 m3 objęte nadzorem Urzędu Dozoru Technicznego)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymagania związane z realizacją zamówienia - klauzula społeczna- znajdują się w SIWZ rozdział IV pkt. 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin płatności - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wartasa.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oczyszczalnia Ścieków WARTA S.A.
ul. Srebrna 172/188
42-201 Częstochowa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2015 godzina 09:30, miejsce: Oczyszczalnia Ścieków WARTA S.A., ul. Srebrna 172/188, 42-201 Częstochowa, sekretariat - budynek A..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- "Remont elewacji oficyny budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stary Rynek 21 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy, zarządzany i administrowany przez ZGM "TBS" Sp. z o.o."
- DOSTAWA WORKÓW MEDYCZNYCH I NIEMEDYCZNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Śląskiego Oddziału Regionalnego i 17 Biur Powiatowych ARiMR w 2024 roku
- Wykonanie remontu pokoi biurowych w budynku Urzędu Miasta przy ul. Śląskiej 11/13 w Częstochowie
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "Przebudowa pomieszczeń kwestury"
- ŚWIADCZENIE USŁUG DLA UCZESTNIKÓW DEMONSTRACJI Z ZAKRESU NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII CHOWU I HODOWLI BYDŁA RAS MIĘSNYCH W RAMACH DZIAŁANIA "TRANSFER WIEDZY I DZIAŁALNOŚĆ INFORMACYJNA"
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA W CENTRUM REKREACYJNO-SPORTOWYM UKIEL W OLSZTYNIE W ROKU 2024
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2024
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z obiektów i terenów publicznych Gminy Tarnów w 2024 r.
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach.
- "Bieżące utrzymanie infrastruktury przystankowej w Czechowicach-Dziedzicach"
- Utrzymanie miejsc pamięci narodowej, administrowanych przez Urząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy w okresie 1093 dni od dnia 23.12.2024 r.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.