eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Obsługa szaletów miejskich na terenie miasta Częstochowy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-03-02

Częstochowa: Obsługa szaletów miejskich na terenie miasta Częstochowy.
Numer ogłoszenia: 44484 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A. , ul. Srebrna 172/188, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3618986, 34 3618877 w. 147, faks 34 3619070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa szaletów miejskich na terenie miasta Częstochowy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na obsłudze utrzymaniu, konserwacji, naprawie doraźnej i remontach bieżących szaletów miejskich na terenie Częstochowy. Podstawowe informacje o szaletach miejskich: - Liczba szaletów całorocznych: 1 szt. - Liczba szaletów sezonowych: 2 szt. Charakterystyka obiektów znajduje się w załączniku nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ. Obowiązki Wykonawcy. Pełnienie w sposób ciągły, tj. przez całą dobę, przez cały miesiąc nadzoru nad wszystkimi szaletami. Utrzymanie szaletów w stanie sanitarnym i technicznym zgodnym z wymaganiami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Częstochowie. Zapewnienie, że szalety czynne będą w godzinach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. Kompletność obsługi klientów, tj. możliwość skorzystania z miski ustępowej lub pisuaru, kabiny prysznicowej, kabiny dla osób niepełnosprawnych, basenika do mycia nóg, zagwarantowanie stałego dostępu do papieru toaletowego, jednorazowych opasek na miskę ustępową, umywalki z bieżącą wodą, mydła i ręczników jednorazowych lub suszarek elektrycznych do rąk . - zapewnienie ciągłości eksploatacji szaletów, w razie konieczności zapewnienia zastępstwa obsługi, - posiadanie uprawnień do administrowania, zarządzania obiektami użyteczności publicznej, - posiadanie personelu uprawnionego do obsługi kotłów gazowych grzewczych (potwierdzone kserokopią uprawnień). Szczegółowe czynności obejmujące przedmiot umowy. Utrzymywanie w czystości otoczenia obiektu (pasa szerokości 5 m od ścian budynku) przez całą dobę w każdy dzień, tj.: oczyszczanie terenu z wszelkich zanieczyszczeń takich, jak: butelki, opakowania, folie, papiery, liście i gałęzie oraz odśnieżanie terenu i posypywanie go piaskiem w stopniu umożliwiającym bezpieczne dojście do obiektu, wykonywanie codziennych zabiegów higieniczno-sanitarnych z użyciem środków czystości. Do zabiegów higieniczno-sanitarnych zalicza się m.in.: mycie posadzki, glazury, lamperii i urządzeń sanitarnych z użyciem środków dezynfekujących, zamiatanie, odkurzanie elementów wyposażenia, mycie okien i drzwi, prac konserwatorskich niezbędnych dla utrzymania obiektów w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym. Do prac konserwacyjnych zalicza się m.in.: regulację zaworów, spłuczek ustępowych, wymianę uszczelek, udrażnianie przewodów kanalizacyjnych, naprawę zamków i zamknięć, wymianę żarówek, doraźnych napraw. W ramach doraźnych napraw wykonuje się m. in.: drobne naprawy stolarki okiennej i drzwiowej połączone z jej malowaniem, uzupełnianie wybitych szyb, wymianę uszkodzonych pojemników na papier toaletowy, ręczniki, opaski na deskę klozetową i woreczki higieniczne, zamalowywanie napisów tzw. graffiti, uzupełnianie brakującej glazury, terakoty, wymianę lub naprawy opraw elektrycznych, gniazdek, wyłączników itp. wymiana zniszczonych umywalek, pisuarów, misek klozetowych, desek itp. systematyczne przeglądy instalacji wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych i gazowych oraz inne przeglądy wymagane przez dozór techniczny w ustalonych terminach. Przeprowadzanie bieżącej konserwacji szaletów mającej na celu zachowanie ich estetycznego wyglądu, w ramach której wykonywane będą m.in.: odnawianie ścian wewnętrznych i elewacji: prace tynkarskie, malarskie, ewentualne odgrzybianie (zależnie od potrzeb, ale minimum jeden raz w roku), odnawianie stolarki okiennej i drzwiowej: malowanie, w razie konieczności jej naprawa, naprawianie dachu: smarowanie lepikiem, wymiana części papy itp. (w zależności od potrzeb), częściowa wymiana lub naprawa sprzętów (mebli) przeznaczonych dla obsługi szaletów (w zależności od potrzeb), naprawa wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej (zależnie od potrzeb). Prowadzenie Dziennika obiektu związanego z utrzymaniem, konserwacją, naprawami doraźnymi szaletów. Zapewnienie estetycznej odzieży ochronnej obsłudze szaletów. Uczestniczenie w naradach i przeglądach organizowanych przez Zamawiającego. Bezzwłoczne podejmowanie działań w sytuacjach awaryjnych. Utylizowanie odpadów i posiadanie dokumentów ten fakt potwierdzających lub udokumentowanie zawarcia umowy z firmą posiadającą koncesję na świadczenie usług tego typu. Zgłaszanie Zamawiającemu uwag o stanie technicznym obiektu (budynku i instalacji) niezbędnych do ustalenia potrzeb kapitalnego remontu. Wprowadzenie jednolitego oznakowania szaletów. Uwagi: Podzlecanie części prac dopuszcza się jedynie pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawcę. Wszelkie koszty związane z utrzymaniem szaletów obciążają Wykonawcę. Korzystanie z szaletów jest płatne. Wykonawca jest zobowiązany do umieszczania w widocznych miejscach informacji szalet płatny i podania wysokości opłat zgodnych z zarządzeniem Prezydenta Miasta Częstochowy, a także wyposażenia szaletów w urządzenia umożliwiające liczenie osób korzystających. Całość opłat Wykonawca będzie co miesiąc przekazywał na konto Urzędu Miasta. Wymagany sposób organizacji pracy: W celu właściwej realizacji zamówienia Wykonawca musi: Zawrzeć umowy na dostawę energii elektrycznej, gazu i wody, na odprowadzanie ścieków oraz wywóz śmieci z odpowiednimi instytucjami dla wszystkich obiektów objętych umową na cały okres jej obowiązywania. W przeciwnym przypadku będzie obciążany za zużycie zgodnie z faktura dostawcy mediów. Na własny koszt dokonać wszelkich uzgodnień i uzyskać zezwolenia konieczne dla prawidłowej realizacji usług, zapewnić odpowiednio przeszkolony - na koszt Wykonawcy - personel do obsługi urządzeń związanych z eksploatacją szaletu. Zapewnić całodobową łączność telefoniczną Zamawiającego z Wykonawcą. Posiadać zapasowe klucze do wszystkich szaletów, które będą się znajdować u jednej osoby odpowiedzialnej w firmie Wykonawcy za szalety miejskie i posiadającej telefon komórkowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przedstawi: aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia przez organ wydający nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na zarządzaniu budynkami, utrzymywaniu czystości w budynkach lub prowadzeniu szaletów miejskich. Dokumenty potwierdzające, że usługi wyszczególnione zostały wykonane należycie np. referencje.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli: a. co najmniej jedna osoba zatrudniona do obsługi szaletu w Parku Staszica będzie posiadała uprawnienia do obsługi kotłowni gazowej, b. co najmniej jedna osoba. która będzie obsługiwać szalet w Parku Staszica, będzie posiadała uprawnienia do obsługi urządzeń znajdujących się w szalecie (kocioł wodny o mocy 84 kW oraz podgrzewacz wody o pojemności 0,52 m3 objęte nadzorem Urzędu Dozoru Technicznego)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wymagania związane z realizacją zamówienia - klauzula społeczna- znajdują się w SIWZ rozdział IV pkt. 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin płatności - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wartasa.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oczyszczalnia Ścieków WARTA S.A. ul. Srebrna 172/188 42-201 Częstochowa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2015 godzina 09:30, miejsce: Oczyszczalnia Ścieków WARTA S.A., ul. Srebrna 172/188, 42-201 Częstochowa, sekretariat - budynek A..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.