eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Doradztwo prawne i finansowe w procesie wyboru banku - gwaranta i organizatora emisji obligacji przez Gdańskie Melioracje Spółka z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-30

Gdańsk: Doradztwo prawne i finansowe w procesie wyboru banku - gwaranta i organizatora emisji obligacji przez Gdańskie Melioracje Spółka z o.o.
Numer ogłoszenia: 44465 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Gdańskie Melioracje" Spółka z o.o. , ul. Łąkowa 35/38, 80-743 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3233400, faks 058 3012458.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdmel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doradztwo prawne i finansowe w procesie wyboru banku - gwaranta i organizatora emisji obligacji przez Gdańskie Melioracje Spółka z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na kompleksowym doradztwie prawnym i finansowym w procesie wyboru banku -gwaranta i organizatora emisji obligacji przez Gdańskie Melioracje Spółka z o.o. i będzie realizowane w następujących etapach: Etap 1. Przygotowanie materiałów do przeprowadzenia procedury wyboru podmiotu finansującego (w trybie konkursowym zapewniającym przejrzyste warunki konkurencji): 1. Ogłoszenie 2. Regulamin konkursu wraz z niezbędnymi załącznikami 3. Kryteria oceny ofert 4. Inne wymagane dokumenty Etap 2. Przygotowanie Materiałów Informacyjnych lub innych dokumentów niezbędnych do oceny zdolności kredytowej Spółki przez instytucje finansowe Etap 3. Prowadzenie postępowania na wybór podmiotu finansującego, w tym negocjacje z bankami Etap ten obejmuje w szczególności: 1. Marketing transakcji po ukazaniu się ogłoszenia wśród instytucji finansowych 2. Pomoc w formułowaniu odpowiedzi na zapytania do materiałów informacyjnych 3. Udział w pracach komisji konkursowej w charakterze eksperta 4. Przygotowanie scenariusza negocjacji 5. Prowadzenie spotkań z bankami, sporządzanie notatek 6. Ocenę ofert 7. Przygotowanie na podstawie ustaleń z negocjacji opisu warunków transakcji (term-sheet) 8. Przygotowywanie pisemnych opinii na wniosek Zamawiającego Etap 4. Doradztwo na etapie przygotowania dokumentacji programu emisji przez bank lub odpowiednią Kancelarię Prawną. W ramach tego etapu rolą Doradcy będzie analiza kolejnych wersji przekazywanej przez Kancelarię Prawną lub Bank dokumentacji programu emisji. Zadaniem Doradcy będzie ocena zaproponowanych w dokumentacji programu emisji obligacji zapisów w świetle wcześniejszych uzgodnień z wybranym bankiem i w celu ochrony interesów Zamawiającego. Etap ten obejmuje podpisanie umowy z bankiem. Ponadto w okresie trwania Umowy Doradca będzie: 1. Uczestniczył w cotygodniowych spotkaniach zespołu powołanego przez Urząd Miejski w Gdańsku do monitorowania i wsparcia procesu wyboru podmiotu finansującego. Niezbędne jest przygotowywanie materiałów roboczych na spotkania Zespołu w formie prezentacji. Wykonawca ma prawo do inicjowania spotkań roboczych niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy. 2. Na wniosek Zamawiającego na każdym etapie trwania umowy przygotowywał opinie oceny ryzyk stanowiska i inne opracowania umożliwiające Zamawiającemu podejmowanie niezbędnych decyzji w procesie wyboru podmiotu finansującego, 3. Przygotowywał comiesięczne raporty dla Zamawiającego z postępu procesu wyboru podmiotu finansującego oraz raporty kończące poszczególne Etapy od 1 do 4..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000 PLN (pięć tysięcy PLN) na zasadach opisanych w SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1) Jedną należycie wykonaną usługą doradztwa w zakresie wyboru organizatora i gwaranta emisji obligacji przez spółkę, w której udziałowcami są jednostki samorządu terytorialnego oraz, 2) Jedną należycie wykonaną usługę doradztwa w zakresie pozyskania kredytu inwestycyjnego przez spółkę, w której udziałowcami są jednostki samorządu terytorialnego. W obu przypadkach usługi doradcze doprowadziły do pozyskania finansowania (podpisania odpowiednich umów z instytucjami finansowymi)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: 1) Jednym specjalistą ds. prawnych wpisanym na listę radców prawnych bądź adwokatów, który brał udział w procesie wyboru organizatora i gwaranta emisji obligacji lub w procesie pozyskania kredytu inwestycyjnego przez spółkę, w której udziałowcami są jednostki samorządu terytorialnego. 2) Jednym analitykiem finansowym, który posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne i ma doświadczenie w przygotowaniu projekcji finansowych dla spółki, w której udziałowcami są jednostki samorządu terytorialnego, na podstawie których spółka pozyskała finansowanie zwrotne w postaci kredytu inwestycyjnego lub obligacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 100.000,- (słownie: sto tysięcy 00/100) PLN, 2) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na minimalną sumę ubezpieczenia 200.000,- (słownie: dwieście tysięcy 00/100) PLN;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania etapu 1 i 2 - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdmel.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Gdańskich Melioracji Sp. z o.o. w Gdańsku, ul. Łąkowa 35/38, 80-743 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina 14:30, miejsce: Miejscem składania ofert jest sekretariat Gdańskich Melioracji Sp. z o.o. w Gdańsku, ul. Łąkowa 35/38, 80-743 Gdańsk, pokój 7 (I piętro),.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.