eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nieporęt › Utrzymanie dróg i placów zielonych na terenie obiektów Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Rembelszczyźnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-08-19

Nr: NP/2015/08/0812/REM

Przedmiot zamówienia: Utrzymanie dróg i placów zielonych na terenie obiektów Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Rembelszczyźnie

Typ: Niepubliczne

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Usługi

Miasto: Nieporęt

Województwo: mazowieckie

Data publikacji: 2015-08-19

Data wygaśnięcia: 2015-08-31

CPV: -

Osoba kontaktowa: Aneta Braun (RDH) aneta.braun@gaz-system.pl 022 7670 881

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
Adres ul. Mszczonowska 4
Miejscowość Warszawa
Telefon +48 (022) 220 14 49
www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest utrzymanie dróg i placów zielonych na terenie obiektów Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Rembelszczyźnie.
Miejsce uzyskania SIWZ : Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, dalej ,,SIWZ" lub ,,Specyfikacja" na stronie: www.gaz-system.pl, zakładka PRZETARGI, ZAMÓWIENIA NIEPUBLICZNE
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian lub odwołania wymagań zawartych w Specyfikacji w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do Specyfikacji przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
4. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Dostawców, którym przekazano SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej Spółki, na której została udostępniona SIWZ.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w niniejszej Specyfikacji.
2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia Zamówienia Niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o Zamówieniu Niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Dostawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o Zamówieniu Niepublicznym w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Spółki.
3. W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).
4. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
Dodatkowe informacje : 1.Ogłoszenie opublikowano dnia 19.08.2015 r.
2. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny oferty, z wyjątkiem kryterium ,,Długość udzielonej gwarancji na wsadzone rośliny", które będą prowadzone w formie osobistych spotkań, telekonferencji, wideokonferencji lub drogą elektroniczną, udokumentowanych protokołem.
3. Przed terminem złożenia ofert do niniejszego postępowania przewidziane jest zorganizowanie wizji lokalnej.

Dla części I
Miejsce zbiórki: Rembelszczyzna, ul. Jana Kazimierza 578, 05-126 Nieporęt,
Termin wizji ustala się na dzień: 25.08.2015 roku, godz. 10.00
osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest Pan Bogdan Kalinowski, tel. 693 204 219 lub osoba przez niego wskazana.

Miejsce zbiórki: Sękocin, Aleja Krakowska 24, 02-284 Sękocin Nowy, woj. Mazowieckie,
Termin wizji ustala się na dzień: 25.08.2015 roku, godz. 12.00
osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest Pan Artur Wrocławski, tel. 885 254 037 lub osoba przez niego wskazana.

Dla części II
Miejsce zbiórki: Hołowczyce, Klepaczew 45/46, 08-221 Sarnaki, woj. Mazowieckie,
Termin wizji ustala się na dzień: 26.08.2015 roku, godz. 11.00.
osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest Pan Antoni Kamiński, tel. 639 204 355 lub osoba przez niego wskazana.

Dla części III
Miejsce zbiórki: Wronów, Wronów 92A, 24-130 Końskowola, woj. Lubelskie,,
Termin wizji ustala się na dzień: 24.08.2015 roku, godz. 10.00.
osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest Pan Ryszard Kamola, tel. 693 765 857 lub osoba przez niego wskazana.

Dostawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do wizji lokalnej do potwierdzenia udziału - telefonicznie wskazanej powyżej osobie do terminu w którym ma się odbyć wizja lokalna oraz do podpisania stosownego zobowiązania do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, do których będzie miał dostęp w trakcie wizji, którego wzór stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ. Uczestnictwo w wizji lokalnej przez potencjalnych Dostawców nie jest obowiązkowe. Zamawiający nie wyraża zgody na wykonywanie przez potencjalnego Dostawcę zdjęć oraz kopii dokumentów, a wszelkie szkice i notatki sporządzone przez Dostawcę, muszą być - w formie kserokopii - dołączone do ww. zobowiązania.
Warunki udziału w postępowaniu : INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Niepublicznego, tj.:
a) potwierdzą że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub nadal wykonują, co najmniej jedno zamówienie polegające na minimum 12 miesięcznym świadczeniu usługi utrzymania dróg i placów zielonych o powierzchni minimum:
- dla części I - minimum 50 000 m2,
- dla części II - minimum 100 000,00 m2,
- dla części III - minimum 40 000,00 m2.
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia Zamawiający uzna warunek opisany powyżej za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się doświadczeniem polegającym na wykonaniu, co najmniej jednego zamówienia polegającego na minimum 12 miesięcznym świadczeniu usługi utrzymania dróg i placów zielonych na powierzchni stanowiącej sumę powierzchni określonych dla poszczególnych części.

b) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj.: co najmniej jedną osobą posiadającą minimum zasadnicze wykształcenie ogrodnicze ogólne oraz minimum 3-letnie doświadczenie w pielęgnacji oraz zagospodarowaniu terenów zielonych.
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część, Zamawiający wymaga spełnienia warunku dla każdej z części oddzielnie.
c) dysponują lub będą dysponować sprzętem koniecznym dla wykonania przedmiotu umowy tj.:
- minimum jedną kosiarką samojezdną (mały ciągnik) z zasobnikiem na trawę,
- minimum jedną ręczną kosiarkę spalinową z napędem jezdnym,
- minimum jedną kosę spalinową,
- minimum jedną łańcuchową piłę spalinową,
- minimum jedną zbierającą ręczną zamiatarkę mechaniczną.
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część, Zamawiający wymaga spełnienia warunku dla każdej z części oddzielnie.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia Niepublicznego.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego.
2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Dostawców zostanie dokonana według formuły 0 - 1 ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w Postępowaniu.
3. Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się Dostawców o udzielenie Zamówienia Niepublicznego. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w pkt 1) - 3) powyżej mogą spełniać łącznie wszyscy Dostawcy. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w pkt 4) musi spełnić każdy z Dostawców odrębnie.
4. Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia Niepublicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy (zgodnie z art. 366 Kodeksu Cywilnego) i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, jeśli żąda go Zamawiający.
5. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Dostawca nie może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania Zamówienia Niepublicznego lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ DOSTAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w Rozdziale VII SIWZ, Dostawca winien przedstawić:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego treści będą wynikać zasady reprezentacji Dostawcy w obrocie. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. Dopuszcza się składanie dokumentów wystawionych z datą wcześniejszą, jeżeli w tym okresie dane zawarte w rejestrze nie uległy zmianie i Dostawca złoży w tym zakresie stosowne oświadczenie lub Zamawiający samodzielnie zweryfikuje aktualność danych Dostawcy, zawartych w rejestrze. Wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydawanych w formie pisemnej, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację danymi zawartymi w rejestrze na podstawie właściwych wpisów.
2) Oświadczenie Dostawcy, iż może ubiegać się o udzielenie zamówienia niepublicznego i nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z Rozdziałem IX SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ).
3) Formularz ,,Doświadczenie zawodowe", zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale VII ust. 1 pkt 2) lit. a) (zgodnie z treścią Załącznika nr 3a do SIWZ).
UWAGA: Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy podać: przedmiot zamówienia, wielkość powierzchni, datę wykonania i odbiorców. Ponadto do każdego zadania wymienionego w wykazie należy załączyć dokument potwierdzający, że zamówienie zostało wykonane należycie.
4) Formularz ,,Wykaz personelu", zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale VII ust. 1 pkt 2) lit. b) (zgodnie z treścią Załącznika nr 3b do SIWZ).
UWAGA: W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku należy załączyć ksero świadectwa szkolnego potwierdzającego wykształcenie ogrodnicze.
5) Formularz ,,Wykaz sprzętu" zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale VII ust. 1 pkt 2) lit. c) (zgodnie z treścią Załącznika nr 3c do SIWZ).
2. Dokumenty wymienione powyżej muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę.
3. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność
z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez Dostawcę.
5. W przypadku składania oferty przez Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1) - pkt 2) powyżej dotyczy każdego z ww. Dostawców. Pozostałe dokumenty składane są przez tych Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, którzy spełniają warunki udziału w Postępowaniu, których potwierdzeniem są dane dokumenty.
6. Zamawiający może wezwać Dostawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego, z wyłączeniem pełnomocnictw i zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, Dostawca dostarczy w wyznaczonym terminie pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Pełnomocnictwa składane na wezwanie Zamawiającego muszą być złożone w formie określonej w Rozdz. VIII ust. 3, a zgoda na przedłużenie terminu związania ofertą w oryginale.
7. Jeżeli w danym postępowaniu oferty zostały złożone przez co najmniej 3 Dostawców, dopuszcza się możliwość wezwania do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń tylko tych 3 Dostawców, których oferty po wstępnym badaniu są najkorzystniejsze. W przypadku skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, oferty złożone przez pozostałych Dostawców Zamawiający pozostawia bez badania i oceny.
8. W toku badania ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
Informacje dotyczące wadium : Wadium może być wniesione w formie:
1) pieniądza,
2) gwarancji bankowych,
3) gwarancji ubezpieczeniowych.
Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - nr konta 17 1140 1977 0000 5803 0100 6006. Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego.
Kwota wadium:

A. Dla części I - 10 000,00 PLN
B. Dla części II - 10 000,00 PLN
C. Dla części III - 7 000,00 PLN.
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Słownie : Zgodnie z SIWZ - Rodz VI
Miejsce realizacji zamówienia : Teren działania Oddziału Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. w Rembelszczyźnie
Termin składania ofert : 2015-08-31 10:00
Miejsce otwarcia ofert : Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Rembelszczyźnie, ul. Jana Kazimierza 578, Rembelszczyzna, 05-126 Nieporęt - budynek E, Dział Realizacji Zamówień, sala nr 1
Termin otwarcia ofert : 2015-08-31 10:15
Miejsce otwarcia ofert : Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Rembelszczyźnie, ul. Jana Kazimierza 578, Rembelszczyzna, 05-126 Nieporęt - budynek E, Dział Realizacji Zamówień, sala nr 1
Okres związania ofertą : 60 dni
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.