To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-03
Ziębice: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych oraz druków na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ziębicach do siedziby Zamawiającego..
Numer ogłoszenia: 44387 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36378 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ziębice, ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8163870, faks 074 8191212.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych oraz druków na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ziębicach do siedziby Zamawiającego...
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w załączniku nr 1 do SIWZ 2) Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie wymóg odbioru i utylizacji zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz.U. 2013, poz. 21 z późn. zm.) lub recykling na swój koszt wszelkich zużytych tonerów, tuszy, folii itp. materiałów do drukarek, kserokopiarek uznawanych jako niebezpieczne. 4) Zamawiający wymaga dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych tonerów do sprzętu biurowego: drukarek i kserokopiarek. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, kopiarki gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tuszu/tonera dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki/kopiarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki, za którą zapłaci Wykonawca. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca. 5) Dostawy będą realizowane w partiach do siedziby zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy według potrzeb określanych w zapotrzebowaniu miesięcznym w formie pisemnej dostarczonego osobiście lub za pomocą faksu, lub drogą elektroniczną. Dostawa w/w artykułów raz w miesiącu w terminie nie później niż 3 dni od dnia przekazania zapotrzebowania miesięcznego. 6) Podana ilość dostaw jest ilością szacowaną służącą do skalkulowania ceny porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zamawiający zastrzega prawo dokonywania zmian ilości dostaw. Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania dostaw o 20% ogólnej sumy wskazanej w ofercie. 7) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia tak aby nadawał się do użycia w okresie 12 m-cy licząc od dnia dostawy Zamawiającemu. 8) Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia co najmniej tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.90.00.00 - Różne druki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner Papes Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wagonowa 28 a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68980,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58390,86
Oferta z najniższą ceną: 58390,86 / Oferta z najwyższą ceną: 67640,45
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ZIĘBICE
- REMONT ZABYTKOWEGO DOMU POGRZEBOWEGO Z KAPLICĄ NA CMENTARZU KOMUNALNYM W ZIĘBICACH
- REWITALIZACJA CMENTARZA KOMUNALNEGO W ZIĘBICACH
więcej: przetargi ZIĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-052/2024
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i delegatur LUW
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.