Grudziądz: Modernizacja i dostosowanie basenu w obiekcie sportowym Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Grudziądzu do potrzeb uczniów niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach
Numer ogłoszenia: 44169 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4510233, faks 56 4510233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i dostosowanie basenu w obiekcie sportowym Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Grudziądzu do potrzeb uczniów niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu niecki basenowej z membraną (przystosowanej dla osób niepełnosprawnych), wykonanie posadzek antypoślizgowych w ciągach komunikacyjnych, dostosowanie pomieszczeń higieniczno - sanitarnych dla osób niepełnosprawnych w kompleksach dla chłopców i dziewcząt (przebudowa łazienek i natrysków oraz ich instalacji wodno - kanalizacyjnej), zakup i montaż uchwytów oraz siedzisk, likwidacja progów w przejściach z łazienek do basenu, wykonanie posadzek antypoślizgowych w przebieralni, pomieszczeniach szatni, łazienek i w pomieszczeniu pomocniczym oraz wokół basenu, zakup i montaż podnośnika basenowego oraz zakup i dostawa 6 wózków inwalidzkich dla osób niepełnosprawnych ruchowo korzystających z basenu. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonych do stosowania przez ustawę Prawo budowlane. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach postępowania.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.31.57.00-5, 45.31.53.00-1, 45.31.10.00-0, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.32.10.00-3, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.33.12.00-8, 45.33.12.10-1, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.24.00-7, 33.19.31.20-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną (osoby nie wymienione) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Część I zamówienia: Wynagrodzenie, o którym mowa w paragrafie 5 ust. 1 projektu umowy, może zostać zmienione w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pokój nr 335 (spichrze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem na numer: 56 45 10 233 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: bzp@um.grudziadz.pl. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem lub drogą elektroniczną.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja i dostosowanie basenu w obiekcie sportowym SOSW Nr 1 w Grudziądzu do potrzeb uczniów niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie remontu niecki basenowej z membraną (przystosowanej dla osób niepełnosprawnych), wykonanie posadzek antypoślizgowych w ciągach komunikacyjnych, dostosowanie pomieszczeń higieniczno - sanitarnych dla osób niepełnosprawnych w kompleksach dla chłopców i dziewcząt (przebudowa łazienek i natrysków oraz ich instalacji wodno - kanalizacyjnej), zakup i montaż uchwytów oraz siedzisk, likwidacja progów w przejściach z łazienek do basenu, wykonanie posadzek antypoślizgowych w przebieralni, pomieszczeniach szatni, łazienek i w pomieszczeniu pomocniczym oraz wokół basenu, zakup i montaż podnośnika basenowego. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonych do stosowania przez ustawę Prawo budowlane. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach postępowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.31.57.00-5, 45.31.53.00-1, 45.31.10.00-0, 45.43.21.00-5, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.32.10.00-3, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa 6 wózków inwalidzkich dla osób niepełnosprawnych ruchowo korzystających z basenu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest zakup i dostawa 6 wózków inwalidzkich dla osób niepełnosprawnych ruchowo korzystających z basenu. Parametry wózka inwalidzkiego: przeznaczony do użytku wewnątrz budynku: w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych przy basenie oraz wokół niecki basenowej, zmywalny, odporny na niekorzystne działanie wody i środków do dezynfekcji, opony gumowe odpowiednie do używania na mokrych, śliskich powierzchniach, rama wózka składana, maksymalna szerokość po złożeniu do 32 cm, tapicerka siedziska i oparcia wykonana z tworzywa sztucznego, uchwyty-rączki do prowadzenia wózka przez osobę towarzyszącą, odchylane podłokietniki, podnóżki odchylane na bok lub zdejmowane, hamulec postojowy, hamulec dla osoby towarzyszącej, szerokość całkowita do 65 cm, szerokość siedziska do 50 cm, głębokość użytkowa siedziska do 45 cm, maksymalne obciążenie do 150 kg, waga do 22 kg, gwarancja co najmniej 36 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Przebudowa ul. Kosynierów Gdyńskich wraz z budową łącznika z przedszkolem miejskim "ŚRÓDMIEŚCIE" - etap II
- Modern Oddz Psych Dzieci i Młodzieży w Reg Szpit Specjal im. dr. Wł. Bieg w Gdzu, w celu podniesienia bezp pobytu i standardu opieki oraz poprawy jakości świad usług w zakresie psych dzieci i młodz
- Dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, ogumienia, żarówek i bezpieczników oraz akumulatorów do pojazdów - sprawa nr 20/2024
- Przeglądy sprzętu pożarniczego - sprawa numer 22/2024
- Wzorcowanie i kalibracja systemu monitoringu zbiorników paliwowych wraz z wymianą detektora DEX-31.K/N w składzie paliw Gardeja- sprawa numer 21/2024
- Dostawy warzyw (świeżych i kiszonych) i owoców
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonani robót modernizacyjnych
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
- Modernizacja w obiekcie Pływalni Nowa Fala ul. Garbińskiego 1, Warszawa
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
- termomodernizacja w budynku zabytkowym gmachu głównego Narodowego Starego Teatru przy pl. Szczepańskim 1/ul. Jagiellońskiej 3 - etap 2. wymiana stolarki okiennej
- Przebudowa i zmiana przeznaczenia istniejącego obiektu na potrzeby centrum opiekuńczo-mieszkalnego i aktywności lokalnej w Helenowie Drugim
więcej: Wózki inwalidzkie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.