Kalisz: Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 44059 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kalisz , Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. +4862 7654300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Kaliszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Kaliszu 2. Przedmiot zamówienia składa się z 3 niepodzielnych Zadań, szczegóły w dalszej części ogłoszenia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ i załącznikach do niej..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 30% wartości zamówienia podstawowego dla każdej z części zamówienia (zadań).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1, 64.12.11.00-1, 64.12.12.00-2, 64.12.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.05.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych Zadań: dla Zadania 1: 5.000,00 PLN; dla Zadania 2: 3.000,00 PLN; dla Zadania 3: 50,00 PLN.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających wyżej wymieniony warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy są wpisani do rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe z dnia 29 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2012r. poz.1529) jako operatorzy pocztowi prowadzący działalność pocztową na terenie całego kraju - dotyczy każdego Zadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy złożyć Zamawiającemu: 1) wypełniony i podpisany `Formularz oferty` zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ lub na nim - w oryginale; 2) wypełniony i podpisany `Formularz cenowy` odpowiedni dla Zadania, na które składana jest oferta zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ lub na nim - w oryginale; 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 4) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale); 5) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy ( oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Katalog przewidywanych istotnych zmian postanowień umowy zawarty został w istotnych postanowieniach umowy - właściwych dla każdego zadania, stanowiących załączniki do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne) lub www.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. nr 13 (parter budynku `A` UM przy ul. Kościuszki 1a w Kaliszu) - druk nieodpłatny lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa - koszty przesyłki ponosi Wykonawca)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 13:00, miejsce: wyłącznie pokój nr 25 mieszczący się na I piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Kaliszu przy ul. Główny Rynek 20 (Sekretariat Wiceprezydenta Miasta Kalisza).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający zgodnie z art. 27 ustawy Pzp dopuszcza przekazywanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem - wyłącznie na nr faksu +48 62 7654 372, z zastrzeżeniem pkt 5 i 6. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, zamawiający domniema (przyjmuje), iż pismo (dokument) wysłany przez zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. 4. W przypadku otrzymania przez Wykonawcę pisma od Zamawiającego nieczytelnego, o nie pełnej treści itp. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić o tym niezwłocznie Zamawiającego. 5. Złożenie oferty, jej wycofanie i zmiana może nastąpić jedynie w formie pisemnej. Złożenie tych pism w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych. 6. W przypadku konieczności uzupełnienia przez Wykonawcę dokumentów - Zamawiający uzna je za skutecznie uzupełnione (pod rygorem nieważności), jeżeli zostaną złożone Zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym i w formie określonej w pkt 9 i 10 SIWZ, a w przypadku pełnomocnictw w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (pod rygorem nieważności). 7. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Paweł Strzałka tel. +48 62 504 97 72..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym obejmujące: a) przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek listowych rejestrowanych i nierejestrowanych, ekonomicznych i priorytetowych o wadze do 2000 g, gabaryt A i B; b) zwrot przesyłek listowych niedoręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy; c) odbiór przesyłek listowych przeznaczonych do nadania od Zamawiającego i ich przemieszczenie do placówki nadawczej Wykonawcy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ i załącznikach do niej. 3. Realizacja zamówienia następować będzie od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 02.05.2015 r.) do 01.05.2017 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.12.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.05.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi pocztowe w obrocie krajowym, w których do nadawanych przez Zamawiającego przesyłek stosuje się przepisy art. 57 § 5 pkt 2 Kodeksu postępowania administracyjnego, art. 12 § 6 pkt. 2 Ordynacji podatkowej lub ewentualnie innych analogicznych przepisów jak np. art. 165 § 2 Kodeksu postępowania cywilnego, a potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej będzie miało moc dokumentu urzędowego, o którym mowa w art. 17 ustawy Prawo pocztowe. 2. Usługi, o których mowa w niniejszym zadaniu obejmują: a) przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek w zakresie przesyłek listowych rejestrowanych ekonomicznych i priorytetowych o wadze do 2000 g, gabaryt A, w opakowaniach własnych Zamawiającego; b) zwrot przesyłek listowych niedoręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy; c) odbiór przesyłek listowych przeznaczonych do nadania od Zamawiającego i ich przemieszczenie do placówki nadawczej Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ i załącznikach do niej. 4. Realizacja zamówienia następować będzie od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 02.05.2015 r.) do 01.05.2017 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.12.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.05.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi kurierskie w obrocie krajowym i międzynarodowym obejmujące: a) przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek kurierskich o wadze do 10.000 g, b) odbiór przesyłek kurierskich przeznaczonych do nadania od Zamawiającego i ich przemieszczenie do placówki nadawczej Wykonawcy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ i załącznikach do niej. 3. Realizacja zamówienia następować będzie od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 02.05.2015 r.) do 01.05.2017 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.12.00.00-3, 64.11.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.05.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Przebudowa ul. Kościuszki na odc. od ul. Śródmiejskiej do ul. Szkolnej w Kaliszu
- Sukcesywne dostawy szczepionek
- Rozbudowa ul. Łaziennej w Kaliszu na odcinku od ul. Kolegialnej do Parku Miejskiego
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą bilansowania handlowego energii z instalacji OZE dla Centrum Nauki, Kultury i Sztuki Stara Kopalnia w Wałbrzychu
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Kaliszu
- Dostawa trenażerów i sprzętu na potrzeby kierunku Pielęgniarstwo
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miasta i Gminy w Pasymiu
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Żninie 2024-2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY GMINY MYSZKÓW - Z WYŁĄCZENIEM JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Śląskiego Oddziału Regionalnego i 17 Biur Powiatowych ARiMR w 2024 roku
- Usługa pocztowa
- Zakup usług pocztowych dla MSZ
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.