eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Opracowanie projektów planów ochrony dla 2 rezerwatów przyrody województwa podlaskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-30

Białystok: Opracowanie projektów planów ochrony dla 2 rezerwatów przyrody województwa podlaskiego
Numer ogłoszenia: 44007 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Białymstoku , ul. Dojlidy Fabryczne 23, 15-554 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 740 69 81, faks 85 740 33 82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bialystok.rdos.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów planów ochrony dla 2 rezerwatów przyrody województwa podlaskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów planów ochrony dla 2 rezerwatów przyrody województwa podlaskiego: rezerwat Koryciny o pow. 89,06 ha, powołany w celu zachowania fragmentu naturalnego starodrzewu dębowego i rezerwat Czapliniec Bełda o pow.11,58 ha powołany w celu ochrony miejsc gnieżdżenia się czapli siwej, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.70.00.00-4, 71.41.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku, gdy wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał tj. zrealizował, zakończył (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) - co najmniej: Zadanie 1: 1 usługę odpowiadającą rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia i wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto; Zadanie 2: 1 usługę odpowiadającą rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia i wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto. Przez pojęcie usługa odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć usługę wykonania projektu planu ochrony co najmniej jednej z wymienionych form ochrony przyrody: rezerwatu przyrody lub parku narodowego lub parku krajobrazowego lub obszaru Natura 2000 lub projektu planu zadań ochronnych obszaru Natura 2000. Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia dowodów potwierdzających, że wykazane przez wykonawcę usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje do każdego z zadań następującymi osobami: - koordynatorem projektu Planu (koordynator projektu planu może być jednocześnie ekspertem przyrodniczym); - ekspertem przyrodnikiem (ekspert przyrodniczy może jednocześnie pełnić funkcję koordynatora projektu planu). Wykonawca winien wykazać, że dysponuje do poszczególnych zadań następującymi ekspertami: Zadanie 1: 1 ekspert przyrodniczy z zakresu botaniki; 1 ekspert przyrodniczy z zakresu ornitofauny; Zadanie 2: 1 ekspert przyrodniczy z zakresu botaniki; 1 ekspert przyrodniczy z zakresu ornitofauny. z wykształceniem wyższym kierunkowym (kierunki przyrodnicze: ochrona środowiska, biologia, leśnictwo) oraz doświadczeniem w wykonaniu lub współpracy w wykonywaniu przynajmniej jednego projektu planu ochrony lub projektu planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000, lub rezerwatu przyrody, lub parku narodowego, lub parku krajobrazowego, lub inwentaryzacji przyrodniczej siedlisk i gatunków Natura 2000 lub monitoringu siedlisk i gatunków Natura 2000. Wykonawca może wskazać te same osoby do kilku zadań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca ma obowiązek wykazania wykonania co najmniej: Zadanie 1: 1 usługi odpowiadającej rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia i wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto; Zadanie 2: 1 usługi odpowiadającej rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia i wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto Przez pojęcie usługa odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć usługę wykonania projektu planu ochrony co najmniej jednej z wymienionych form ochrony przyrody: rezerwatu przyrody lub parku narodowego lub parku krajobrazowego lub obszaru Natura 2000 lub projektu planu zadań ochronnych obszaru Natura 2000;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia, należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Umocowanie może wynikać z listu intencyjnego lub umowy regulującej współpracę Wykonawców (umowa konsorcjum). Oświadczenia lub dokumenty wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w rozdziale IX SIWZ ust. 2 i 3, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 3. Strony mogą dokonać zmiany terminu wykonania Umowy, w przypadku stwierdzenia, że opóźnienie jest wynikiem: 1) siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach lub 2) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy Wykonawcy lub 3) zmiany obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3, w uzgodnieniu z Zamawiającym termin wykonania umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie dłużej niż do 5 września 2016 r. 5. Jeżeli w toku wykonywania Umowy Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności, które dają podstawę do oceny, że przedmiot umowy nie zostanie wykonany w terminie niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego o niebezpieczeństwie wystąpienia opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy, wskazując prawdopodobny czas opóźnienia i jego przyczynę. 6. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 3, nie może spowodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 wzoru umowy. 7. W przypadku zmian, w trakcie realizacji umowy, stawek podatku VAT związanych z przedmiotem zamówienia, zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają ww. zmiany, wynagrodzenie brutto należne Wykonawcy, ulegnie odpowiednim zmianom. 8. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia, o której mowa w ust. 7, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu na piśmie, wpływ zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowego wynagrodzenia, potwierdzone powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają ww. zmiany. Zmiana wynagrodzenia następuje po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego w formie aneksu do umowy. 9. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.bialystok.rdos.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Białymstoku, ul. Dojlidy Fabryczne 23, 15-554 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Białymstoku, ul. Dojlidy Fabryczne 23, 15-554 Białystok, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie jest finansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektu planu ochrony dla rezerwatu przyrody Koryciny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu planu ochrony dla rezerwatu przyrody Koryciny powołanego w celu zachowania fragmentu naturalnego starodrzewu dębowego, o pow. 89,06 ha. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.70.00.00-4, 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektu planu ochrony dla rezerwatu przyrody Czapliniec Bełda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu planu ochrony dla rezerwatu przyrody Czapliniec Bełda, powołanego w celu ochrony miejsc gnieżdżenia się czapli siwej (procedowana jest zmiana celu ochrony rezerwatu przyrody Czapliniec Bełda, po zmianie celem ochrony rezerwatu będzie zachowanie naturalnych zbiorowisk leśnych), o pow. 11,58 ha. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SDIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.70.00.00-4, 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.