eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca Kłodzka › Przebudowa stadionu przy ul. Adama Mickiewicza 14 w Bystrzycy Kłodzkiej - II Etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-30

Bystrzyca Kłodzka: Przebudowa stadionu przy ul. Adama Mickiewicza 14 w Bystrzycy Kłodzkiej - II Etap
Numer ogłoszenia: 43859 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bystrzyca Kłodzka , ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117600, faks 074 8111588.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa stadionu przy ul. Adama Mickiewicza 14 w Bystrzycy Kłodzkiej - II Etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest II etap robót związanych z przebudową stadionu przy ul. Adama Mickiewicza 14 w Bystrzycy Kłodzkiej. W ramach zadania należy wykonać następujący zakres robót: - wykonanie chodników i nawierzchni pod trybunami z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, wraz z podbudową; - dostawa i montaż trybun dla 300 osób w konstrukcji stalowej, ocynkowanej, montowanej na terenie budowy, wraz z siedziskami z wysokiej jakości tworzywa; siedziska mocowane do konstrukcji stalowej - zgodnie z projektem budowlanym; siedziska muszą posiadać oparcie i mocną konstrukcję żebrowo - wsporczą gwarantującą odporność na akty wandalizmu; muszą być odporne na niskie i wysokie temperatury oraz promieniowanie UV; siedziska muszą być skonstruowane w sposób umożliwiający spływanie wody opadowej; ponadto siedziska muszą posiadać atesty: trudnopalności, wytrzymałości i braku toksyczności, wydane przez uprawione instytucje; każde siedzisko musi posiadać miejsce na tabliczkę z numerem. Siedziska należy wykonać w kolorach barw klubu sportowego Polonia - Igliczna w Bystrzycy Kłodzkiej. Trybuna stalowa wraz z siedziskami musi spełniać wymagania bezpieczeństwa zawarte w obowiązujących normach dla trybun w obiektach sportowych. - wykonanie trawników wokół trybun, zgodnie z projektem budowlanym; - remont istniejącego ogrodzenia stadionu; - wykonanie bramy wyjściowej w ogrodzeniu - od strony Przedszkola Nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej; - wykonanie dodatkowej furtki w istniejącym ogrodzeniu przy bieżni; - wykonanie rzutni do rzutu kulą. tj. koła i pola rzutu wraz z kompletnym wyposażeniem; - wykonanie niezbędnego (miejscowego) zabezpieczenia, przed uszkodzeniem podczas prowadzonych robót, istniejącej bieżni okólnej boiska do piłki nożnej; bieżnia okólna została wykonana w roku 2013, w związku z czym podczas wykonywanych robót należy wykonać niezbędne zabezpieczenie tej bieżni przed uszkodzeniem; - demontaż i montaż bramek na boisku do piłki nożnej - w gotowych otworach; bramki dostarcza Zamawiający (dostawa bramek nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego); - dostawa i montaż chorągiewek narożnych; - przestawienie lampy z terenu Przedszkola Nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej na teren stadionu, zgodnie z projektem budowlanym. Uwaga: Zamawiajacy wymaga, aby wybrany Wykonawca przedłożył Zamawiającemu przed rozpoczęciem odbioru końcowego certyfikat bezpieczeństwa producenta na wbudowaną trybunę ze stalowych ocynkowanych elementów prefabrykowanych oraz atesty wytrzymałościowe, bezpieczeństwa, trudnopalności i toksyczności dla zamontowanych siedzisk trybun. Urządzenia stanowiace przedmiot zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające zgodność z obowiązującycmi normami. Uwaga: niniejsze zamówienie publiczne nie obejmuje pełnego zakresu robót ujętego w projekcie budowlanym, który został złączony do niniejszej SIWZ, tzn. nie obejmuje: - przebudowy istniejącego boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy naturalnej, - wykonania nawodnienia boiska wraz z wykonaniem przepompowni do nawadniania boiska, - wykonania piłkochwytów, - wykonania pełnego zabezpieczenia bieżni opisanego w projekcie budowlanym, tj. zabezpieczenia bieżni na całej jej długości wraz z mostem tymczasowym. W zakres niniejszego zamówienia nie wchodzą także roboty wykonane w I etapie przebudowy stadionu, tj. przebudowa bieżni okólnej, wykonanie skoczni do skoku w dal, montaż dwóch wiat dla zawodników, dostawa bramek do gry w piłkę nożną, wykonanie części chodników, wykonanie ogrodzenia oddzielającego trybuny od bieżni, wykonanie barierki oddzielającej trybuny od bieżni. Roboty związane z przebudową boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy naturalnej wykonane zostaną w III etapie przebudowy stadionu i nie stanowią przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) projekt budowlany dla zadania pn. Przebudowa stadionu przy ul. Adama Mickiewicza 14 w Bystrzycy Kłodzkiej, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadania pn. Przebudowa stadionu przy ul. Adama Mickiewicza 14 w Bystrzycy Kłodzkiej - branża budowlana, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadania pn. Przebudowa stadionu przy ul. Adama Mickiewicza 14 w Bystrzycy Kłodzkiej - branża elektryczna, 4) przedmiar robót branży budowlanej dla zadania pn. Przebudowa stadionu przy ul. Adama Mickiewicza 14 w Bystrzycy Kłodzkiej, 5) przedmiar robót branży elektrycznej dla zadania pn. Przebudowa stadionu przy ul. Adama Mickiewicza 14 w Bystrzycy Kłodzkiej, 6) przedmiar robót dotyczący remontu ogrodzenia stadionu przy ul. Adama Mickiewicza 14 w Bystrzycy Kłodzkiej, 7) Zamawiający załącza do SIWZ opis przykładowych siedzisk dla obiektów sportowych oraz przykładowy certyfikat bezpieczeństwa dla trybun stalowych jako elementu konstrukcyjnego. III. Wszelkie znaki towarowe, patenty, pochodzenie czy nazwy producentów, znajdujące się w niniejszej SIWZ oraz w dokumentacji technicznej wymienionej powyżej służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się zamieszczenie rozwiązań równoważnych w oparciu o parametry (wyroby) innych producentów pod warunkiem: - spełnienia tych samych lub co najmniej nie gorszych właściwości technicznych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych (w tym wymagań materiałowych i wytrzymałościowych), - dotrzymania przez zamienniki obowiązujących wymagań normowych, kosztowych, atestów oraz parametrów jakościowych;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.22.38.20 - Gotowe elementy i części składowe 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 5 800,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie Oddział w Bystrzycy Kłodzkiej Osiedle Szkolne 10B/17, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, nr rachunku: 07 9588 0004 9700 0299 2000 0090. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego, przy czym kwota wadium winna znaleźć się na rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Gminy Bystrzyca Kłodzka, tj. w Urzędzie Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej, ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57 - 500 Bystrzyca Kłodzka, w pok. 22, lub dołączyć do oferty w taki sposób, aby odłączenie tego dokumentu gwarantowało nienaruszalność oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. zrealizował min. 1 robotę budowlaną obejmującej wykonanie: budowy, przebudowy lub remontu obiektu sportowego, takiego jak: stadion, Orlik lub inny wielofunkcyjny obiekt sportowy z boiskiem o nawierzchni z trawy naturalnej lub syntetycznej, przy czym wartość tej roboty musi wynosić min. 200 000,00 zł brutto. W tym celu należy przedstawić Zamawiającemu wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, sporządzonego według wzoru określonego w Załączniku Nr 5 do SIWZ. W wykazie robót budowlanych powinny zostać ujęte następujące roboty: min. 1 robota budowlana obejmująca wykonanie: budowy, przebudowy lub remontu obiektu sportowego, takiego jak: stadion, Orlik lub inny wielofunkcyjny obiekt sportowy z boiskiem o nawierzchni z trawy naturalnej lub syntetycznej, przy czym wartość tej roboty musi wynosić min. 200 000,00 zł brutto. Wykonawca załącza do tego wykazu dowody dotyczące najważniejszych robót, określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, tj. min. 1 poświadczenie lub inny dokument - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie były wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczeń. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego zostały wykonane roboty budowlane lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Nie załączenie w/w dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 P.z.p

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca załącza do oferty przetargowej Oświadczenie, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ. Nie załączenie w/w dokumentu będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 P.z.p

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zmówienia Zamawiający wymaga od Wykonawców przedłożenia wraz z ofertą Oświadczenia stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Nie załączenie w/w dokumentu będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 P.z.p

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca załącza do oferty przetargowej Oświadczenie, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ. Nie załączenie w/w dokumentu będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 P.z.p

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ b) oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) - Załącznik Nr 2 do SIWZ c) upoważnienie do podpisania oferty - Załącznik Nr 4 do SIWZ. d) część zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik Nr 8 do SIWZ. e) Wykaz podmiotów, które będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - Załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ f) kosztorysy ofertowe (oryginały, podpisane przez Wykonawcę); g) kserokopia dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium; h) parafowany przez Wykonawcę wzór Umowy stanowiącej Załącznik Nr 10 do SIWZ; i) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców osobno składa dokumenty wymienione w pkt III.6) lit. b) i w pkt III.4.2) i III.4.4) ogłoszenia. Oświadczenia: - oświadczenie odnośnie spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 P.z.p, - oświadczenie odnośnie braku podstaw do wykluczenia, - informacja o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, stanowią oryginały. Zaświadczenia: Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, odpis z właściwego rejestru lub z centrali ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8, informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy P.z.p muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego te dokumenty dotyczą. Dokumenty wymienione w pkt. III.6) lit. a), c), d), e), f), g) h) i w pkt III.4.1) ogłoszenia składane są przez Pełnomocnika (Lidera). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie ustanawiają Pełnomocnika (Lidera), do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem (Liderem). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o realizację zamówienia zobowiązani są przedłożyć Zamawiającemu stosowną umowę podpisaną przez wszystkich partnerów zawierającą w swojej treści co najmniej następujące postanowienia: - zawiązanie porozumienia co najmniej na czas trwania umowy o wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia; - wskazanie Pełnomocnika (Lidera); - zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowią Załącznik Nr 6 i Załącznik Nr 7 do SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 19 lutego 2013 r. poz. 231); j) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b P.z.p.). Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane - jeśli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Przedłużenie okresu gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Warunki zmiany terminu wykonania zamówienia. a) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy; 2. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. 3. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w zawartej umowie w części dotyczącej zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego. 4.1. Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. 4.2. Zgodnie z żądaniem Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 5. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający w tym przypadku może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia w formie pieniężnej należnego mu z tytułu wykonania części umowy do momentu odstąpienia od umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57 - 500 Bystrzyca Kłodzka, pokój nr 22 lub 21 w godz. 7:30 do 15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57 - 500 Bystrzyca Kłodzka, pokój nr 1 (Biuro Obsługi Klienta). Otwarcie ofert w dniu 14.04.2015 godz. 10:30 pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.