eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › adaptacja nieruchomności przy ul. Wyspiańskiego 15b w Zielonej Górze dla oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-24

POZYCJA 43852

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: adaptacja nieruchomności przy ul. Wyspiańskiego 15b w Zielonej Górze dla oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze, do kontaktów: Natalia Zygmunt, ul. Kupiecka 65, 65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4547054, fax 068 4547055. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.zus.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze, Natalia Zygmunt, ul. Chopina 11/13, 65-031 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4547054, fax 068 4547055. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze, Lucyna Rospondek, ul. Chopina 11/13, 65-031 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4547058, fax 068 4547058. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze, Lucyna Rospondek, ul. Chopina 11/13, 65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4547058, fax 068 4547058. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego; ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja nieruchomności przy ul. Wyspiańskiego 15b w Zielonej Górze dla oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zielona Góra ul. Wyspiańskiego 15b. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji budynku hotelowego na budynek administracyjno-biurowy dla Oddziału ZUS w Zielonej Górze zlokalizowanego w Zielonej Górze przy ul. Wyspiańskiego 15b 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - na wykonane roboty budowlane wymagane jest udzielenie, co najmniej 36 miesięcznej pisemnej gwarancji jakości i co najmniej 36 miesięcznej pisemnej rękojmi za wady fizyczne - wykonawca sieci elektryczno-logicznej musi posiadać certyfikat autoryzujący wydany przez producenta oferowanego systemu okablowania, który uprawnia do udzielenia w imieniu producenta co najmniej 15-letniej gwarancji na wykonanie sieci elektryczno-logicznej i przekaże wymagany certyfikat zamawiającemu w terminie 56 dni od daty protokolarnego odbioru - wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualny dokument potwierdzający ubezpieczenie od wszystkich ryzyk budowy na kwotę 100 000,00 zł, obejmujący okres wykonania zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia: Wykonanie przebudowy i rozbudowy pomieszczeń budynku hotelowego na pomieszczenia administracyjno-biurowe w dwóch etapach: Etap I: w terminie 7 miesięcy - remont dachu wraz z ociepleniem stropodachu nad IV piętrem, - wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wymiana stolarki okiennej na IV i III piętrze, na klatce schodowej od strony windy i częściowo na II i I piętrze, - wykonanie całości robót na IV i III piętrze, klatce schodowej oraz od strony windy i częściowo na II i I piętrze, łącznie ze wszystkimi instalacjami, - wykonanie szybu windowego wraz z montażem dźwigu, - dojazd i dojście do windy. Etap II: w terminie 7 miesięcy od daty zakończenia I etapu - rozbudowa garaży, - wykonanie zewnętrznych instalacji, - prace remontowe na parterze i pozostałej części budynku łącznie z wymianą okien i wykonaniem instalacji, - wykonanie całości elewacji, - zagospodarowanie terenu 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 14

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium: 77 253,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - zamawiający uzna za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku na kwotę minimum 2.200.000,00 zł brutto, -wymagane jest, aby osoby, które będą kierowały w imieniu wykonawcy robotami budowlanymi posiadały uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 207/2003 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) w zakresie: ogólnobudowlanym, elektrycznym i sanitarnym, -wszystkie osoby, które będą kierowały w imieniu wykonawcy robotami budowlanymi muszą być członkami Izb Samorządów Zawodowych Inżynierów Budownictwa, -wykonawca musi dysponować minimum 1 osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -wymagane jest, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust 1i 2 ustawy Pzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do ofery Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnla warunki udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualnej Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art, 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ (nr 4), 6. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (przebudowy i rozbudowy budynku) i wartości minimum 2 200 000,00 zł brutto oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (co najmniej jedna robota budowlana), sporządzonego według wzoru do SIWZ (nr 5), 7. stosownych dokumentów stwierdzających uprawnienia osób, które będą kierowały robotami budowlanymi w imieniu wykonawcy w zakresie ogólnobudowlanym, elektrycznym i sanitarnym oraz dokumenty tych osób potwierdzające aktualne członkowstwo w odpowiedniej Izbie Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa, 8. licencji pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia 9. polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Pozostałe wymagane oświadczenia I dokumenty; 10. kosztorysy ofertowe, 11. propozycja harmonogramu realizacji robót z podziałem na 2 etapy (zawierająca kolejność i czas wykonywania poszczególnych prac) z uwzględnieniem ciągłej pracy Wydziału Orzecznictwa Lekarskiego i Komisji Lekarskich, sporządzona według wzoru do SIWZ (nr 6), 12. oświadczenie, że materiały budowlane niezbędne do realizacji zamówienia będą posiadały aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie, 13. warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne na roboty budowlane zawierające; - okres gwarancji jakości i okres rękojmi za wady fizyczne, - warunki gwarancji i rękojmi, - zdarzenia powodujące utratę gwarancji przez zamawiającego, 14. okres i warunki gwarancji na sieć elektryczno - logiczną, 15. oświadczenle o uczestniczeniu w spotkaniu informacyjnym przed przystąpieniem do złożenia oferty przetargowej, 16. wykaz robót które zostaną wykonane przez podwykonawców, 17. kopia dowodu wniesienia wadium. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty wymienione w pkt. 1,2,3,4,5 ( w części dotyczącej art. 22 ust. 1 pkt 4.ustawy Pzp) - składa każdy z podmootów, pozostałe dokumenty wymienione w pkt 5 (w części dotyczącej art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp) 6, 7, 8, 9 oraz pkt od 10 do 17 - składane są łącznie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl. Opłata: 800 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za pobraniem lub przelewem na konto nr 34 1030 1016 0000 0000 6175 3001 BH O/Warszawa. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.09.2006, godzina 12:30, Zielona Góra, ul. Kupiecka 65 pok. nr 102.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: W celu zapoznania wykonawców z obiektem (przedmiotem zamówienia) zamawiający zorganizuje w dniach 30.08.2006 i 06.09.2006 r. jedno obowiązujące wykonawców (jedno) spotkanie informacyjne. Wykonawcy, który pobiorą SIWZ po wyznaczonych terminach spotkań informacyjnych, dodatkową datę spotkania muszą uzgodnić z Natalią Zygmunt (tel. 068 4547054) 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.