eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-06

Piekary Śląskie: Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich.
Numer ogłoszenia: 43846 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 503928 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Szkoła Podstawowa nr 5 im.Wawrzyńca Hajdy, ul. Fryderyka Chopina 11, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. (032) 287 17 77, faks (032) 287 17 77.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Jednostka Samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna zgodna z zapotrzebowaniami Zamawiającego dostawa artykułów żywnościowych zwanych dalej produktami dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich w następujących asortymentach ryby przetworzone i konserwowane,owoce i warzywa, oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, produkty mleczarskie, jaja, produkty przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych, artykuły ogólnospożywcze, pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, wyroby garmażeryjne . Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawiera formularz cenowy będący załącznikiem nr 5 do SIWZ. Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni w szczególności jabłka soczyste, słodkie , twarde banany żółte, twarde,mandarynki słodkie, bezpestkowe, skórę łatwo się obiera,dla pozycji, gdzie jednostką miary jest pęczek uznaje się bukiet o masie 0,25 kg.Mięso powinno mieć powierzchnię suchą, matową, barwę bladoróżową do czerwonej,konsystencja elastyczna, jędrną. Produkty muszą mieć ważny termin spożycia,bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem.W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego produktu Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Częstotliwość dostaw 2 razy w tygodniu, częstotliwość dostaw pieczywa codziennie w dni robocze. Ttermin realizacji dostawy od daty zgłoszenia 24 godziny,warunki transportu zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia t. j. Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914. Oznakowanie produktu zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia - t. j. Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 i zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie oznakowania środków spożywczych Dz.U. z 2007 r. nr 137, poz. 966. W szczególności oznakowanie produktu musi zawierać nazwę, pod którą produkt jest wprowadzony do obrotu,wykaz i ilość składników, lub kategorii składników,zawartość netto w opakowaniu,datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego produkt,nazwę i adres producenta. W przypadku dostaw produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danym produktem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia, wykonawca musi posiadać certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie Państwowego Lekarza Weterynarii, dostawy mięsa powinny odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych, nieuszkodzonych, przy każdej dostawie dostawca ma obowiązek przedstawić Handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz.U. Z 2006 r. nr 17, poz. 127 oraz rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego Dz.Urz. UE L139 z 30 kwietnia 2004 r.Dostawa produktów odbywać się będzie według uznania Zamawiającego w terminie do godziny 7:00 następnego dnia po dniu złożenia przez niego zamówienia telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną email określającego rodzaj oraz ilość produktów.Miejscem dostawy zamówionych produktów jest siedziba Zamawiającego. Produkty dostarczane będą przez Wykonawcę własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Dostawy winny się odbywać w odpowiednio przystosowanych czystych pojemnikach opakowaniach stanowiących własność Wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania i przewożenia żywności. Wykonawca dostarczy produkty środkami transportu spełniającymi odpowiednie wymogi sanitarno higieniczne.Dostarczone produkty muszą spełniać wymagania jakościowe wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz właściwych dla przedmiotu zamówienia norm.Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie zasad systemu HACCP oraz za zapewnienie właściwej jakości zdrowej żywności i materiałów, wyrobów przeznaczonychdo kontaktu z żywnością.Dostawy produktów nie będą odbywać się w czasie przerw w zajęciach szkolnych mających miejsce w okresie obowiązywania umowy, tj. ferii, wakacji z wyjątkiem organizowania przez przedszkole dyżurów, przerw świątecznych wynikających z organizacji roku szkolnego zgodnie z przepisami prawa oraz w przypadku odwołania zajęć przez dyrektora placówki, z powodu klęsk żywiołowych lub decyzji administracyjnych dotyczących zamknięcia kuchni wydanych przez uprawnione do tego organy administracyjne. Ponadto rozruch nastąpi od pierwszego dnia po upływie przerwy lub dnia rozpoczęcia roku szkolnego.Zamawiający zastrzega, iż ilość poszczególnych artykułów wymienionych w załączniku do oferty może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania dokładnej ilości osób żywionych na dzień wszczęcia postępowania.Niewykorzystane ilości produktów danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych umożliwią Zamawiającemu zakup innych produktów zawartych w formularzu cenowym do wysokości posiadanych środków. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotowego i ilościowego zamówień, a tym samym do niewykorzystania w całości zamówionych produktów.Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zamówienia mniejszej ilości produktów niż określona w formularzu cenowym. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw. Formularz cenowy stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp jeżeli w przedmiocie zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem, aby każdy artykuł spożywczy był o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, walorach smakowych, estetycznych, zachowaniu się podczas obróbki gastronomicznej jak wymienione w Załączniku nr 5 do SIWZ. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna.Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w Formularzu cenowym Załączniku nr 5 do SIWZ Załącznik nr 1 do umowy, należy uznać za minimalne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 03.14.25.00 - Jaja 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.51.10.00 - Mleko 15.89.43.00 - Dania gotowe 15.33.17.00 - 15.33.17.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: ryby przetworzone i konserwowane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLAR-BRIS PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JERZY BROŻEK, ul. Dąbrowska 207, 42-504 Będzin, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8679,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7930,45

  • Oferta z najniższą ceną: 7930,45 / Oferta z najwyższą ceną: 8906,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: owoce i warzywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. DAMEX Damian Surmański, ul. Bytomska 86/1, 41-940 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14379,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15771,50

  • Oferta z najniższą ceną: 15771,50 / Oferta z najwyższą ceną: 17039,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: pozostałe artykuły żywnościowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sklep Spożywczo- Przemysłowy Marcin Lenart, ul. Gen. S. Maczka obok nr 10, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15225,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14618,62

  • Oferta z najniższą ceną: 14618,62 / Oferta z najwyższą ceną: 18056,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: pieczywo i wyroby ciastkarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piekarnia Adam Nolewajka, ul. Sienkiewicza 280, 42-583 Bobrowniki, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1440,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1147,80

  • Oferta z najniższą ceną: 1147,80 / Oferta z najwyższą ceną: 3086,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część V - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: mięso i wyroby mięsne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skład Mięsny HEMAX H.M. Blachlińscy s.j, Ul. 27 Stycznia 76, 42-584 Dobieszowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19025,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20553,22

  • Oferta z najniższą ceną: 20553,22 / Oferta z najwyższą ceną: 24607,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Część VI - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: mleko i produkty mleczarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sklep Spożywczy i Przemysłowy Marcin Lenart, ul. Gen. S. Maczka obok nr 10, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6265,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6423,10

  • Oferta z najniższą ceną: 6423,10 / Oferta z najwyższą ceną: 6423,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Część VII- dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: warzywa i owoce mrożone

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROAGRA Jarosław Kryca, Rogów 42, 25-520 Opatowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3467,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3251,70

  • Oferta z najniższą ceną: 3251,70 / Oferta z najwyższą ceną: 7204,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Część VIII- dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym dania gotowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Enter Michał Isalski, Ul. Zabrzańska 97, 40-907 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3219,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2867,55

  • Oferta z najniższą ceną: 2867,55 / Oferta z najwyższą ceną: 3072,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.