eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Dostawa do Pałacu Kultury ZagłębiaZadanie I. Sprzętu nagłośnieniowego wraz z montażem i przeszkoleniem pracowników Zadanie II. Sprzętu oświetleniowego wraz z montażem i przeszkoleniem pracowników

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-19

Dąbrowa Górnicza: Dostawa do Pałacu Kultury Zagłębia: Zadanie I. Sprzętu nagłośnieniowego wraz z montażem i przeszkoleniem pracowników Zadanie II. Sprzętu oświetleniowego wraz z montażem i przeszkoleniem pracowników
Numer ogłoszenia: 43811 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pałac Kultury Zagłębia , Plac Wolności 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2622061, faks 32 2622603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palac.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Pałacu Kultury Zagłębia: Zadanie I. Sprzętu nagłośnieniowego wraz z montażem i przeszkoleniem pracowników Zadanie II. Sprzętu oświetleniowego wraz z montażem i przeszkoleniem pracowników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego wraz z montażem i przeszkoleniem pracowników. 2. Wszystkie elementy dostarczanego sprzętu muszą być fabrycznie nowe (nieużywane), wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015r., wolne od wad fizycznych (w tym konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych) i prawnych oraz powinny być pierwszego gatunku i spełniać wymagania prawne, bezpieczeństwa oraz jakościowe odnośnie tego typu urządzeń. 3. Do oferowanego sprzętu należy załączyć instrukcję obsługi w języku polskim, nośniki ze sterownikami oprogramowania oraz karty gwarancyjne. Jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż polski, wówczas należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski. 4. Dostarczane sprzęty muszą spełniać warunki bezpieczeństwa przewidziane przepisami prawa, które upoważniają do wykorzystywania ich na scenie i używania w spektaklach, widowiskach, koncertach itp. 5. Najpóźniej w dniu dostawy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu certyfikaty bezpieczeństwa oraz dokumenty wymagane przez prawo, potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do używania na terenie Polski. Wszystkie urządzenia, stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać świadectwa bezpieczeństwa CE. 6. Zamówienie winno zostać wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 15 września 2010r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy organizacji i realizacji widowisk (Dz. U. z 2010 r., nr 184 poz. 1240 z późn. zm) 7. Szczegółowy opis parametrów technicznych sprzętu znajduje się w Specyfikacji technicznej sprzętu (minimalne parametry techniczne) stanowiącej odpowiednio załącznik Nr 6/I oraz załącznik Nr 6/II do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy sprzętu do siedziby Zamawiającego, tj. Pałac Kultury Zagłębia, Plac Wolności 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, własnym transportem oraz do wniesienia i montażu sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 9. Wykonawca po montażu dostarczonego sprzętu przeszkoli z zakresu jego obsługi wytypowanych pracowników Zamawiającego. 10. Wykonawca udziela 12/24/36/48* miesięcznej gwarancji (* zgodnie z deklaracją ofertową) na dostarczony sprzęt nagłośnieniowy licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego wykonania przedmiotu umowy bez wad i usterek. Wykonawca udziela 12/24/36/48* miesięcznej gwarancji (* zgodnie z deklaracją ofertową) na dostarczony sprzęt oświetleniowy licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego wykonania przedmiotu umowy bez wad i usterek. 11. Rozwiązania równoważne Wskazane w SIWZ znaki towarowe, normy, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym : 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy (Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego). Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację zadania w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.00.00-1, 32.34.00.00-8, 31.00.00.00-6, 31.50.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy Zadania I i Zadania II Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust.1 Ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie I Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał min. 2 dostawy polegające na dostarczeniu sprzętu nagłośnieniowego o wartości sprzętu nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto w ramach każdej dostawy Zadanie II Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał min. 2 dostawy polegające na dostarczeniu sprzętu oświetleniowego o wartości sprzętu nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto w ramach każdej dostawy. Uwagi: 1. Jeżeli zakres dostaw przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie wykonania robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie podać wartość dostaw odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia, przedstawianych na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia. 2. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy Zadania I i Zadania II Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy Zadania I i Zadania II Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy Zadania I i Zadania II Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 /I i (lub) Załącznik Nr 1/II do SIWZ (wskazana data podpisania) 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej) 3. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia rzeczonych zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - okres gwarancji - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1. W zakresie zmiany terminów: 1.1 W zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia, na skutek siły wyższej co oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, 2. W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 2.1. Zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych: a) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT- wartość wynagrodzenia brutto oraz ceny jednostkowe brutto nie ulegną zmianie w okresie obowiązywania umowy. b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT - wartość wynagrodzenia brutto oraz ceny jednostkowe brutto zostaną pomniejszone z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT. 2.2. Zmian przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy. 2.3. Zmian zaoferowanego sprzętu po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego na równoważny, tj. o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ, w przypadku gdy nastąpi wycofanie danego modelu z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji, zmiany te nie będą powodować wzrostu cen jednostkowych przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palac.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pałac Kultury Zagłębia Plac Wolności 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Pałac Kultury Zagłębia Plac Wolności 1 , 41-300 Dąbrowa Górnicza II piętro pokój 330 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa do Pałacu Kultury Zagłębia Zadanie I Sprzętu nagłośnieniowego wraz z montażem i przeszkoleniem pracowników..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu nagłośnieniowego wraz z montażem i przeszkoleniem pracowników. 2. Wszystkie elementy dostarczanego sprzętu muszą być fabrycznie nowe (nieużywane), wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015r., wolne od wad fizycznych (w tym konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych) i prawnych oraz powinny być pierwszego gatunku i spełniać wymagania prawne, bezpieczeństwa oraz jakościowe odnośnie tego typu urządzeń. 3. Do oferowanego sprzętu należy załączyć instrukcję obsługi w języku polskim, nośniki ze sterownikami oprogramowania oraz karty gwarancyjne. Jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż polski, wówczas należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski. 4. Dostarczane sprzęty muszą spełniać warunki bezpieczeństwa przewidziane przepisami prawa, które upoważniają do wykorzystywania ich na scenie i używania w spektaklach, widowiskach, koncertach itp. 5. Najpóźniej w dniu dostawy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu certyfikaty bezpieczeństwa oraz dokumenty wymagane przez prawo, potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do używania na terenie Polski. Wszystkie urządzenia, stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać świadectwa bezpieczeństwa CE. 6. Zamówienie winno zostać wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 15 września 2010r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy organizacji i realizacji widowisk (Dz. U. z 2010 r., nr 184 poz. 1240 z późn. zm) 7. Szczegółowy opis parametrów technicznych sprzętu znajduje się w Specyfikacji technicznej sprzętu (minimalne parametry techniczne) stanowiącej odpowiednio załącznik Nr 6/I do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy sprzętu do siedziby Zamawiającego, tj. Pałac Kultury Zagłębia, Plac Wolności 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, własnym transportem oraz do wniesienia i montażu sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 9. Wykonawca po montażu dostarczonego sprzętu przeszkoli z zakresu jego obsługi wytypowanych pracowników Zamawiającego. 10. Wykonawca udziela 12/24/36/48* miesięcznej gwarancji (* zgodnie z deklaracją ofertową) na dostarczony sprzęt nagłośnieniowy licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego wykonania przedmiotu umowy bez wad i usterek. 11. Rozwiązania równoważne Wskazane w SIWZ znaki towarowe, normy, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym : 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy (Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego). Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację zadania w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.00.00-1, 32.34.00.00-8, 32.33.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. okres gwarancji - 4

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa do pałacu Kultury Zagłębia Zadanie II Sprzętu oświetleniowego wraz z montażem i przeszkoleniem pracowników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu oświetleniowego wraz z montażem i przeszkoleniem pracowników. 2. Wszystkie elementy dostarczanego sprzętu muszą być fabrycznie nowe (nieużywane), wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015r., wolne od wad fizycznych (w tym konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych) i prawnych oraz powinny być pierwszego gatunku i spełniać wymagania prawne, bezpieczeństwa oraz jakościowe odnośnie tego typu urządzeń. 3. Do oferowanego sprzętu należy załączyć instrukcję obsługi w języku polskim, nośniki ze sterownikami oprogramowania oraz karty gwarancyjne. Jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż polski, wówczas należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski. 4. Dostarczane sprzęty muszą spełniać warunki bezpieczeństwa przewidziane przepisami prawa, które upoważniają do wykorzystywania ich na scenie i używania w spektaklach, widowiskach, koncertach itp. 5. Najpóźniej w dniu dostawy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu certyfikaty bezpieczeństwa oraz dokumenty wymagane przez prawo, potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do używania na terenie Polski. Wszystkie urządzenia, stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać świadectwa bezpieczeństwa CE. 6. Zamówienie winno zostać wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 15 września 2010r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy organizacji i realizacji widowisk (Dz. U. z 2010 r., nr 184 poz. 1240 z późn. zm) 7. Szczegółowy opis parametrów technicznych sprzętu znajduje się w Specyfikacji technicznej sprzętu (minimalne parametry techniczne) stanowiącej odpowiednio załącznik Nr 6/II do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy sprzętu do siedziby Zamawiającego, tj. Pałac Kultury Zagłębia, Plac Wolności 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, własnym transportem oraz do wniesienia i montażu sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 9. Wykonawca po montażu dostarczonego sprzętu przeszkoli z zakresu jego obsługi wytypowanych pracowników Zamawiającego. 10. Wykonawca udziela 12/24/36/48* miesięcznej gwarancji (* zgodnie z deklaracją ofertową) na dostarczony sprzęt oświetleniowy licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego wykonania przedmiotu umowy bez wad i usterek. 11. Rozwiązania równoważne Wskazane w SIWZ znaki towarowe, normy, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym : 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy (Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego). Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację zadania w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6, 31.50.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. okres gwarancji - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.