eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radoszyce › Budowa boiska sportowego w miejscowości Wilczkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-30

Radoszyce: Budowa boiska sportowego w miejscowości Wilczkowice
Numer ogłoszenia: 43769 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radoszyce , ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3735083, faks 041 3735084.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radoszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego w miejscowości Wilczkowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego w miejscowości Wilczkowice. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: nawierzchnia boiska: Nawierzchnia ukształtowana będzie z naprzeciwległymi spadkami podłużnymi 0,5% od szczytu boiska prostopadle do jego krótszych boków. Wody opadowe będą odpływały poza płytę boiska dzięki ukształtowanemu spadkowi nawierzchni. Boisko posadowione będzie na gruncie rodzimym i będzie się składać z trzech warstw: Dolna warstwa odsączająca wykonana z pospółki, o gr. 10cm. Środkowa warstwa z betonu jamistego LB-15, o gr. 10cm Górna warstwa poliuretanowo - gumowa bezspoinowa, o gr. 1,3 cm w kolorze ceglasto - czerwonym Wymiary nawierzchni poliuretanowej to 44m x 26m (1144 m2) Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: - Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. - Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. - Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnie. - Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. - opaska boiska: Opaska posadowiona będzie na gruncie rodzimym i składać się będzie z dwóch warstw: Dolna warstwa odsączająca wykonana z podsypki piaskowej o grubości 14 cm Górną warstwę stanowić będzie kostka brukowa behaton koloru czerwonego o grubości 6 cm - długość opaski - 148 mb - szerokość opaski - 1mb - powierzchnia opaski - 148 m2 - obrzeże opaski - 148 mb Zewnętrzna część opaski będzie zabezpieczona obrzeżami koloru czerwonego: - długość - 100 cm - wysokość - 20 cm - szerokość - 6 cm - ogrodzenie boiska: Ogrodzenie będzie wykonane z siatki ogrodzeniowej ślimakowej z drutu ocynkowanego powlekanego średnicy min. 2,5 mm (średnica drutu bez powłoki) o średnicy oczek 45 mm x 45 mm w kolorze zielonym na słupkach stalowych ocynkowanych w kolorze zielonym średnicy 80 mm w rozstawie 2,5m ze wzmocnieniami w narożnikach z wbudowaną bramą wjazdową szerokość 3,00 m oraz furtką szerokość 1,10m - wysokość ogrodzenia 3,0 m - długość ogrodzenia 148 mb -wyposażenie boiska: dwie kompletne bramki o wymiarach 3m x 2m, dwa kompletne stojaki metalowe do koszykówki z tablicą, koszem sprężynowym, siatką z regulacją wysokości, dwa stojaki aluminiowe uniwersalne do siatkówki i kometki z regulacją wysokości, aparatem do naciągania siatki i osłoną, siatka turniejowa do siatkówki. Na płycie boiska należy zamontować tuleje osadzone w betonowych fundamentach do słupków (bramek do piłki nożnej 4 szt., siatkówki 2 szt., koszykówki 2 szt., tenisa ziemnego 2 szt.) - Oznakowanie boiska liniami poziomymi Na nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego oznaczone będą następujące place gry: - boisko do piłki nożnej - boisko do koszykówki - boisko do siatkówki Linie segregacyjne poszczególnych boisk szerokości 5 cm malowane farbą poliuretanową w odróżniających się od siebie kolorach. Zamówienie obejmuje komplet robót związanych z budową boisk: roboty ziemne, podbudowy, obrzeża betonowe, nawierzchnię poliuretanową boiska z oznakowaniem poziomym, montaż bramek do piłki nożnej, montaż kompletnych stojaków do siatkówki i koszykówki, ogrodzenie, opaski z kostki brukowej. Przedmiot zamówienia został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót - stanowiących załączniki do SIWZ. Zakres robót, który należy wykonać w ramach zaoferowanej ceny określają w/w dokumentacje. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z analizy dokumentacji oraz wnioski wypływające z przeprowadzonej wizji lokalnej w terenie. Przedmiar robót jest uzupełnieniem przedmiotu zamówienia i nie powinien stanowić jedynej podstawy do obliczenia ceny za wykonanie zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) numer zamówienia nadany przez Zamawiającego i nazwę zamówienia, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d) kwotę gwarancji, e) termin ważności gwarancji, f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż- Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie.; Postanowienia pkt 3) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 2 b) i e). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 34 8494 0003 2003 0300 0130 0007 z dopiskiem Wadium do przetargu na: Budowa boiska sportowego w miejscowości Wilczkowice Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w Kasie Zamawiającego, czynnej od pon. - pt. od godz. 7.30 - 13.00. Do oferty należy dołączyć kopię wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 u.p.z.p.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku o których mowa powyżej, Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że samodzielnie lub wspólnie z innymi przedsiębiorcami wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy boisk o nawierzchni poliuretanowej na łączną wartość minimum 300 000,00 zł. brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy złożyć: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; potwierdzeniem spełnienia warunku przez Wykonawcę będzie przedstawienie wykazu zawierającego co najmniej 1 osobę, tj. kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego (lub posiadającego równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów); Jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, załącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu tej osoby.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy złożyć: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; potwierdzeniem spełnienia warunku przez Wykonawcę będzie przedstawienie wykazu zawierającego co najmniej 1 osobę, tj. kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego (lub posiadającego równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów); Jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, załącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu tej osoby.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza jednak zmiany zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót, tj.: - zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, odbiegającymi od typowych dla pory roku, które mogą uniemożliwić prowadzenie robót budowlanych; - działania siły wyższej (klęski żywiołowe, pożary, strajki generalne czy lokalne itp., mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót); - błędy w dokumentacji mające wpływ na realizację robót; - wstrzymanie robót przez Zamawiającego (przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego); - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności (np. wykopaliska archeologiczne itp. uniemożliwiające wykonywanie robót, niespodziewane zmiany formalno-prawne i procedury administracyjne wykraczające poza terminy KPA mające wpływ na termin realizacji umowy; b) zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami: - zmiana materiałów o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiałów oferowanych; - przyjęcie nowszej technologii wykonania robót pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Radoszycach ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce pok. nr 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Radoszycach ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce pok. nr 32 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.