eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › NADZÓR INWESTORSKI W BRANŻY SANITARNEJ NAD REALIZACJĄ ZADANIABUDOWA LĘBORSKIEGO WĘZŁA PRZESIADKOWEGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-15

Ogłoszenie nr 43657 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.

Lębork: NADZÓR INWESTORSKI W BRANŻY SANITARNEJ NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA LĘBORSKIEGO WĘZŁA PRZESIADKOWEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Gmina ubiegać się będzie o fundusze z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 375404 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, krajowy numer identyfikacyjny 77097973700000, ul. ul. Armii Krajowej  14, 84300   Lębork, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27, e-mail zp@um.lebork.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.um.lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

NADZÓR INWESTORSKI W BRANŻY SANITARNEJ NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA LĘBORSKIEGO WĘZŁA PRZESIADKOWEGO

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.271.98.2016.J

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski w branży sanitarnej: nad realizacją zadania pn. Budowa Lęborskiego Węzła Przesiadkowego. 2. Ogólna charakterystyka stanu zagospodarowania terenów inwestycji: 2.1. w chwili obecnej teren inwestycji obejmuje obszar dworca autobusowego, plac przed dworcem PKP oraz przyległe ulice: Dworcową, Warszawską i częściowo Sienkiewicza, Grunwaldzką i 10 Marca oraz Park im. Marii i Lecha Kaczyńskich. W obszarze zainwestowania funkcjonuje transport publiczny: komunikacja miejska, autobusy regionalne, pojazdy taxi oraz samochody osobowe. W zakresie terenu inwestycji znajduje się także fragment ulicy Żeromskiego oracz częściowo teren kolejowy (pod budowę przejścia podziemnego). 2.2. Inwestycja powstaje w obszarze dużego zainwestowania, gęstej zabudowy, budynków handlowych, usługowych oraz czynnego dworca PKP i wśród ruchu wielu przewoźników autobusowych. Obszar znajduje się blisko centrum więc występuje tam duży ruch samochodowy i pieszy. Krzyżują się tutaj różne rodzaje transportu autobusowego, kolejowego, samochodowego, rowerowego i ruchu pieszego. 2.3. Istniejące sieci kolidują z projektowaną kanalizacją deszczową 2.4. Zamówienie obejmuje nadzór inwestorski nad budową Lęborskiego Węzła Przesiadkowego w branży sanitarnej oraz robót budowlanych objętych dokumentacją projektową opracowaną przez Ekolux Centrum Projektowo Handlowo - Montażowe - Załącznik nr 7 do SIWZ (Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy, SWiOR, Przedmiary robót - sieć kanalizacji deszczowej i przebudowy sieci wodociągowej, przebudowa sieci ciepłowniczej, sieć gazowa), Voessing Polska Sp. z o.o. - Załącznik nr 8 do SIWZ (Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy, SWiOR, Przedmiary robót - sieci wodno - kanalizacyjne związane z budową przejścia pod torami PKP). Najważniejsze elementy objęte w/w projektami: A) Kanalizacja deszczowa wraz z przykanalikami do wpustów: kanalizacja deszczowa z rur niekarbowanych trójwarstwowych PP SN8 z gładką ścianką zewnętrzną i wewnętrzną w zakresie średnic DN200-250mm - ok. 880mb; kanalizacja deszczowa z rur PEHD PE100 SN8 (w zakresie średnic 300-800mm) niekarbowanych strukturalnych dwuściennych z gładkimi ściankami - ok. 1.860mb; uliczne wpusty deszczowe na całym odcinku projektowanej trasy; przełączenie istniejących przykanalików kanalizacji deszczowej do projektowanej sieci; podczyszczenie wód opadowych poprzez separator lamelowy z osadnikiem z zamknięciem komory odpływu - Dn2500mm Qnom = 15dm3/s, Qmax = 150dm3/s, V części osadniczej = 3030dm3, V magazynowania oleju = 230dm3 [R=2;S=2] - 1szt, DN 3000mm Qnom=50dm3/s, Qmax=500dm3/s, V części osadniczej = 10000dm3, V magazynowania oleju = 750dm3, [R=1,5;S=1,5] - 1szt; B) Uzbrojenie kanalizacji deszczowej: studzienki węzłowe z betonu wodoszczelnego mrozoodpornego zwieńczone żeliwnymi włazami typu ciężkiego w średnicach od 1000 - 2500mm - ok. 145szt; uliczne wpusty deszczowe kołnierzowe 500 z osadnikiem 1m zwieńczone uliczna kratą żeliwną wyposażona w zawiasy utrudniające kradzieże - ok. 159szt; wylot do zbiornika DN800 z kratą stalową i klapą zwrotną; mnich wodnomelioracyjny regulujący odpływ ze zbiornika o średnicy 400mm - 1szt. C) Przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych oraz kanalizacji sanitarnej: zmiana trasy istniejących sieci i przyłączy wodociągowych z jezdni w chodniki lub tereny zielone; wymiana materiałów z jakiego wykonana jest istniejąca sieć na PE oraz ułożenie rur ochronnych PE na skrzyżowaniach istniejących sieci wodociągowych z projektowanymi pasami jezdni - ok. 900mb; likwidacja wpustów deszczowych włączonych do kanalizacji sanitarnej; budowa rurociągów kanalizacji sanitarnej z PVC ze ścianka litą w średnicach od 200-250mm SN8 - ok. 60m D) Rury ochronne na przewodach gazowych: w miejscach przejść gazociągów pod projektowanymi pasami jezdni ułożenie rur ochronnych stalowych dwudzielnych o średnicach od 150-400mm - ok. 700mb; nowe skrzynki uliczne gazowe - ok. 25szt. E) Roboty ziemne wokół zbiornika: ujednolicenie poziomu terenu wokół zbiornika do nowej rzędnej na ok. 150m2; wykonanie palisady z kołków lub słupków na ok. 250m; wykonanie zabezpieczeń płytami ażurowymi oraz nawierzchni z brukowca na ok. 300m2 F) Wykonanie robót wodociągowych związanych z usunięciem kolizji sieci z budowanym tunelem: rurociąg z rury PE100-HD De40x3,7mm SDR11 - ok. 19m, rurociąg preizolowany - rury PE-100 -HD De40/110mm, SDR11 - ok. 33m, rura przepustowa stalowa DN160mm - ok. 28m, studnia z kręgów betonowych o średnicy 1000m i głębokości 3m - 2szt. G) Wykonanie robót wodociągowych związanych z rozbudową tunelu: wykonanie drenażu opaskowego, wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej - rurociąg z rur polietylowych (PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 63mm - rury PE-100 PN6 SDR34 fi 63mm - ok. 160m oraz studnia z kręgów betonowych o średnicy 1000mm i głębokości 3m - 1 szt i pompownia P1 ze zbiornikiem betonowym Dw=1000mm, Hc=6,15m z pompą Q-2,64l/s, hp=10,9m.s.w.; moc P1/P2; 1,75/1,31kW; napięcie V=400V, przewód tłoczny DN50mm w pompowni - 1szt., wykonanie przyłącza wodociągowego - rurociąg z rury PE-100-HD De40x2,4mm, SDR17 - ok. 25m oraz studnia wodomierzowa o średnicy 1000mm i głębokości 3m - 1szt., wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej - kanały z rur PVC o średnicach od 110mm-160mm -ok. 46m, rurociąg z rur polietylenowych (PE,PEHD) o średnicy zewnętrznej 60mm - rury PE-100 PN6 SDR34 fi 63mm - ok. 5m, studnia z kręgów betonowych o średnicy 1000mm i głębokości 3m - 1szt., studnia kontrolna PCV fi 415mm z włazem żeliwnym klasy D400 - 3szt, pompownia P2 ze zbiornikiem betonowym Dw=1000mm, Hc=6,15m z pompą szt. 2 Q=3,10l/s, hp=6,93m.s.w, moc P1/P2, 1,25/0,80kW, napięcie V400V, przewód tłoczny DN50mm w pompowni - 1kpl., drenaż rurowy korytkowy z sączków ceramicznych o średnicy 125-150mm - ok. 105m, studnie drenarskie z rur karbowanych DN415mm PCV, h=1,0-1,4m z pokrywą zaślepiającą, odwodnienie liniowe - korytka z polimerobetonu V100 system niski A15 z rusztem ze stali nierdzewnej ze skrzynka odpływową - ok. 41m. 3. Zakres praw i obowiązków Wykonawcy - zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. 2016. poz. 290 z późn. zm.) 4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje: 4.1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizowanej inwestycji budowlanej z umową z wykonawcą robót budowlanych, dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi; 4.2. Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na terenie budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności; 4.3. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 4.4. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania; 4.5. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez wykonawcę robót budowlanych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami harmonogramu rzeczowo-finansowego, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót budowlanych; 4.6. Sprawdzenie dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę w zakresie zgodności z SIWZ. 5. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego przyjmuje do wykonania następujące czynności: 5.1. Wymagana jest obecność Wykonawcy na budowie i naradach koordynacyjnych mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy wdrożenia i utrzymania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, minimum 1 raz w tygodniu oraz według potrzeb określonych przez Zamawiającego. 5.2. Równolegle na placu budowy będą odbywały się roboty budowlane w branżach: sanitarnej, elektrycznej, konstrukcyjno - budowlanej i drogowej, wymagana jest więc ścisła współpraca i koordynowanie wszystkich działań z kierownikami budowy we wszystkich branżach i inspektorami nadzoru inwestorskiego w pozostałych branżach. 5.3. Udział w procesie przygotowania, kompletowania zawiadomienia o zakończeniu budowy dot. zrealizowanej inwestycji; 5.4. Udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji, o ile zajdzie taka potrzeba, w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanych obiektach oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie gwarancyjnym; 5.5. W przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do opiniowania rozwiązań w terminach ustalonych każdorazowo dla poszczególnych rozwiązań (terminy te ujęte będą w protokołach ze spotkań roboczych dotyczących realizacji robót); 5.6. Opiniowanie rozwiązań zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych jako równoważne dla przedstawionych w dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie używanych materiałów, urządzeń i technologii. 5.7. Przed rozpoczęciem budowy kompleksowe sprawdzenie dokumentacji projektowej pod kątem kompletności i prawidłowości wykonania oraz poinformowanie Zamawiającego o możliwych trudnościach w związku z wykrytymi nieprawidłowościami. Zaproponowanie działań naprawczych. 6. Zakres zadania określa szczegółowo projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 8. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 9. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ, lub którzy wypełnili formularz na stronie internetowej. Zmiana treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego. 10. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się wykonywanie robót w oparciu o rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania wymogów technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w przypadku nie otrzymania dofinansowania niniejszego zadania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Wykonawca nie będzie w takim przypadku występował przeciwko Zamawiającemu z roszczeniem odszkodowawczym

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT131176.49
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Biuro Obsługi Inwestycji Inwest-Wybrzeże Sp. o.o.,  ,  ul. Łużycka 3B,  81-537,  Gdynia,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47800
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47800
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.