eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastków › Zakup samochodu typu bus

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-26

Jastków: Zakup samochodu typu bus
Numer ogłoszenia: 43524 - 2016; data zamieszczenia: 26.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182957 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków, woj. lubelskie, tel. 081 5020143, faks 081 5020144.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu typu bus.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego samochodu (autobusu) typu bus. Samochód musi posiadać wszelkie niezbędne wymagane przepisami homologacje i dopuszczenia do ruchu, musi być sprawny technicznie i wolny od wad konstrukcyjnych. Będzie on wykorzystywany na potrzeby Gminy Jastków, szacuje się, że w skali roku będzie miał przebieg do 10tys. km. Wymagania dotyczące pojazdu wraz ze specyfikacją techniczną: - silnik wysokoprężny diesel o poj. od 1,96 do 3,0 dm3 o mocy min. 160KM - ilość miejsc siedzących od 16+1 do 19+1 - ABS, ASR, ESP, EBV lub równoważny - układ kierowniczy ze wspomaganiem - poduszka powietrzna kierowcy - regulowana kolumna kierownicy - skrzynia biegów manualna - klimatyzacja przestrzeni kierowcy i pasażerów - niezależne ogrzewanie postojowe - izolacja dźwięko - termiczna przedziału pasażerskiego i przestrzeni kierowcy - fotele z tapicerką materiałową (tkanina) z zagłówkami - fotel kierowcy z odchylonym oparciem, regulowany w pionie i poziomie i części lędźwiowej, z podłokietnikiem - pasy bezpieczeństwa we wszystkich fotelach - dwa wybijaki szyb samochodowych zamontowane na ścianach bocznych wraz z oznaczeniem wyjść awaryjnych - wieszaki ubraniowe - 6szt. - oświetlenie przedziału pasażerskiego i kabiny kierowcy - przeszklone drzwi boczne autobusu sterowane elektrycznie z miejsca kierowcy (otwieranie i zamykanie ) - przeszklone drzwi tylne - osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera - zasłonki przeciwsłoneczne w oknach w przedziale pasażerskim - obniżony stopień wejścia - komplet opon letnich i zimowych + pełnowymiarowe koło zapasowe - wysokość przestrzeni pasażerskiej min. 1800cm - poręcze ułatwiające wsiadanie i wysiadanie - podłoga z zabezpieczeniem antykorozyjnym pokrytą wykładziną antypoślizgową - poręcz zabezpieczająca umiejscowiona przed fotelem zamontowanym przy drzwiach wejściowych - kolor: biały, srebrny lub pokrewny (inny kolor po uzyskaniu zgody przez Zamawiającego na etapie zadawania pytań do SWIZ) - immobilizer, autoalarm plus centralny zamek sterowany pilotem - pozostałe akcesoria: apteczka z wyposażeniem, trójkąt, 2 gaśnice, klin pod koła, podnośnik hydrauliczny - wykonawca zapewni serwis gwarancyjny (w tym przeglądy okresowe, nie częściej niż co 10tys. km lub co roku) w odległości nie większej niż 100km od siedziby zamawiającego, przy czym całkowity ich koszt w okresie gwarancji mechanicznej (bez kosztów dojazdu, w przypadku sprawnego pojazdu) wraz z uwzględnieniem materiałów eksploatacyjnych będzie ponosił wykonawca. - pojazd musi posiadać homologację na autobus - gwarancja na perforację podwozi min. 6 lat (limit do 150 000 km), gwarancja mechaniczna min. 2 lata (limit do 100 000 km) - rocznik pojazdu 2015 lub 2016.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polster s.c., ul. Jana Styki 16, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167772,00

  • Oferta z najniższą ceną: 167772,00 / Oferta z najwyższą ceną: 232470,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.