eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklaniec › Dostawę - Samochodów 3 części w 2017roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-03-14

Ogłoszenie nr 43451 - 2017 z dnia 2017-03-14 r.

Świerklaniec: Dostawę - Samochodów 3 części w 2017roku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych, krajowy numer identyfikacyjny 27253592500000, ul. ul. Ostrożnica  7, 42622   Świerklaniec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2844884,85 0668393300, e-mail ztsswierklaniec@lasykatowice, faks 322 844 881.
Adres strony internetowej (URL): http://www.ztis.katowice.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/zts_swierklaniec/zamowienia_publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę - Samochodów 3 części w 2017roku.
Numer referencyjny: PT.270.5.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1). Przedmiotem zamówienia jest zakup trzech samochodów: - ciężarowego typu pick-up część nr 1 - osobowego typu bus część nr 2 - osobowego z napędem na 4 koła część nr 3 Miejsce dostawy- część nr 1 - Nadleśnictwo Opole, 45-517 Opole ul. Groszowicka 10. - część nr 2 Nadleśnictwo Toruń, 87-100 Toruń ul. Polna 34/38. - część nr 3 RDLP Piła, 64-920 Piła ul. Kalina 10. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.10.00 - Pikapy Pikapy część nr 1 34110000-1 Samochody osobowe część nr 2 34113000-2 Pojazdy z napędem na 4 koła część nr 3 2). Zamówienie jest podzielone na 3 części. Numer części Nazwa części 1 Opole 2 Toruń 3 RDLP Piła Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części postępowania stanowią załączniki nr: 7.1dla części 1, 7.2 dla części 2, 7.3 dla części 3. 3). Przedmiot zamówienia dla części musi być: Część 1 - fabrycznie nowy, rok produkcji minimum 2017. Część 2 - fabrycznie nowy, rok produkcji minimum 2017. Część 3 - fabrycznie nowy, rok produkcji minimum 2017. 4). Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z dostawą leży po stronie Wykonawcy przedmiotu zamówienia - dostawcy. 5).Należy udzielić minimum: Część 1 - 36 miesięcznej gwarancji na samochód. Część 2 - 24 miesięcznej gwarancji na samochód. Część 3 - 24 miesięcznej gwarancji na samochód.

II.5) Główny kod CPV: 34131000-4
Dodatkowe kody CPV:34110000-1, 34113000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zmówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddaniu mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt. 13-22 Ustawy. 5) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt. 8. 1. c. 7) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 8) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie, łącznie muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt. 8. 1. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Ustawy. 9) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od Wykonawców oraz przesłanek wykluczenia zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, określonych w SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. 10) Niespełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu lub spełnienie chociażby jednej przesłanki wykluczenia z postępowania, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art.25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (wg wzoru Załącznik Nr 2 do SIWZ).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art.25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (wg wzoru Załącznik Nr 3 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na podstawie art. 22a Ustawy musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając Zamawiającemu Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (wg wzoru Załącznik Nr 4 do SIWZ).

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, w przypadku wykonawców występujących jako spółka cywilna, wykonawcy muszą przedstawić zaświadczenia dla każdego ze wspólników z osobna, jak również dla spółki cywilnej). Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, w przypadku wykonawców występujących jako spółka cywilna, wykonawcy muszą przedstawić zaświadczenia dla każdego ze wspólników z osobna jak również dla spółki cywilnej jeżeli jest ona płatnikiem składek).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena całkowita brutto60
Okres gwarancji 40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/03/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Opole

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu ciężarowego typu pick-up zgodnie z parametrami: 1. Dane ogólne: 1.1 ciężarowy rok produkcji 2017 1.2 Kolor: grafitowy 2. Silnik 2.1 Wysokoprężny - Olej napędowy 2.2 Pojemność silnika 2393 ccm 2.3 Moc minimum 150KM 110 KW 2.4 Moment obrotowy min. 400 Nm 2.5 Zużycie energii (l/km), w cyklu miejskim nie więcej niż 8,2 l/100km, w warunkach pozamiejskich nie więcej niż 6,3 l/100km. 2.6 Emisja CO2 w cyklu mieszanym nie więcej niż 185 g/km 2.7 Emisja zanieczyszczeń: zgodnie z normą spalin dla silników wysokoprężnych - EURO 6 3. Wyposażenie 3.1 Nadwozie typu pick-up ilość drzwi 4 3.2 Układ ABS + VSC 3.3 Układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) i wykrywania pieszych (PD) 3.4 Układ wykrywania zmęczenia kierowcy (SWS) 3.5 Układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA) 3.6 Układ rozpoznawania znaków drogowych (RSA) 3.7 System stabilizujący tor jazdy przyczepy TSC 3.8 System wspomagający zjazd ze wzniesienia DAC 3.9 Przednie hamulce tarczowe, tylne bębnowe 3.10 Układ przeniesienia napędu - manualna skrzynia biegów minimum 6-cio biegowa 3.11 Zawieszenie: - przód - podwójne wahacze poprzeczne, stabilizator - tył - resory piórowe 3.12 Napęd 4 x 4 - dołączany, skrzynia rozdzielcza, system stabilizacji pojazdu 3.13 Nadwozie oparte na ramie 3.14 Immobiliser 3.15 Centralny zamek sterowany pilotem 3.16 Autoalarm sterowany pilotem 3.17 Przednie światła przeciwmgielne 3.18 3-punktowe bezpieczeństwa przednich siedzeń, napinacze przednich pasów bezpieczeństwa 3.19 Światła do jazdy dziennej typu LED 3.20 Pojazd wyposażony we wspomaganie układu kierowniczego 3.21 Elektrycznie otwierane szyby przednie + tylne 3.22 Dodatkowe światło stopu 3.23 7 Poduszek powietrznych 3.24 Tempomat 3.25 Radio z odtwarzaczem CD, MP3, USB, Aux-In, DAB, 7" ekran dotykowy, Bluetooth, Kamera cofania 3.26 Nawigacja 3.27 Zestaw głośnomówiący bezprzewodowy zintegrowany z systemem audio i kamerą cofania 3.28 Felgi aluminiowe, opony 265/60 R18, Koło dojazdowe aluminiowe (pełnowymiarowe) 3.29 Gniazdo 220V w konsoli pomiędzy przednimi fotelami 3.30 Dywaniki gumowe (tył, przód) 3.31 Antena dachowa 3.32 Skórzana kierownica i gałka zmiany biegów 3.33 Gaśnica 3.34 Trójkąt ostrzegawczy 3.35 Instrukcja obsługi w języku polskim 3.36 Drugi komplet kół z oponami zimowymi 3.37 Zderzak przedni w kolorze nadwozie , tył chromowany 3.38 Spryskiwacze reflektorów 3.39 Ogrzewana tylna szyba 3.40 Kąt natarcia - min. 31o 3.41 Kąt zejścia - min. 26o 3.42 Głębokość brodzenia - 700 mm 3.44 Inteligentny kluczyk - otwieranie i uruchamianie samochodu bez kluczyka 3.45 Klimatyzacja automatyczna 3.46 System START&STOP 3.47 Aluminiowa osłona przestrzeni bagażowej 3.48 Wyciągarka o uciągu min. 7500 kg mocowana z przodu 3.49 Osłona silnika + osłona skrzyni biegów 4. GWARANCJA ( wymagania minimalne) : 36 miesięcy na silnik i podzespoły lub 100 000 km w zależności co pierwsze nastąpi
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34131000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena calowita Brutto 60
Okres gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Toruń

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego typu bus zgodnie z parametrami: 1. Dane ogólne: 1.1 Osobowy rok produkcji min 2017 1.2 Kolor preferowany beżowy metalik, 1.3 Ilość miejsc 7+1, układ licząc od przodu pojazdu (2+3+3) 1.4 Rozstaw osi min 3400mm 2. Silnik 2.1 Olej napędowy 2.2 Pojemność min 1900cm3 2.3 Moc maksymalna min 150 KM 2.4 Moment obrotowy minimum 450 Nm 2.5 Zużycie energii (l/km), w cyklu miejskim 8,5 /100km, w warunkach pozamiejskich 6,5 l/100km. 2.6 Emisja CO2 w cyklu mieszanym max 190 g/km 2.6 Emisja zanieczyszczeń: zgodnie z normą spalin dla silników wysokoprężnych - EURO 6 3. Wyposażenie 3.1 Nadwozie ilość drzwi min 4 3.2 System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (tzw. ABS) 3.3 System elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego (tzw. EDS ) 3.4 System zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyspieszania (tzw. ASR) 3.5 System elektroniczny stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania ( tzw. ESP) 3.6 Przyciemniane szyby w przestrzeni pasażerskiej (+ rolety przeciwsłoneczne na bocznych oknach w przestrzeni pasażerskiej), 3.7 Napęd na koła przednie 3.8 Układ przeniesienia napędu - skrzynia biegów 6-cio biegowa manualna 3.9 Samonośne stalowe nadwozie 3.10 ZAWIESZENIE : Zawieszenie przednie - niezależne zawieszenie kół - kolumny MCPhersona (sprężyny śrubowe, amortyzatory teleskopowe), stabilizator, wahacze Zawieszenie tylne - niezależne zawieszenie kół ze sprężynami śrubowymi, amortyzatory teleskopowe, wahacze, stabilizator 3.11 Immobiliser 3.12 Światła przednie w technologii LED 3.13 Alarm antywłamaniowy z funkcją dozoru wnętrza własnym zasilaniem, 3.14 3-punktowe pasy bezpieczeństwa przednich siedzeń, napinacze i ograniczniki siły przednich pasów bezpieczeństwa, regulacja wysokości mocowania przednich pasów bezpieczeństwa, 3-punktowe tylne pasy bezpieczeństwa 3.15 Zbiornik paliwa o pojemności min.80L 3.16 Szyby termoizolacyjne 3.17 Hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu, korektor siły hamowania zależny od obciążenia 3.18 Centralny zamek z możliwością uruchamiania od wewnątrz 3.19 Drzwi boczne przesuwne z prawej i lewej strony z osłoniętą prowadnicą 3.20 Poduszki bezpieczeństwa kierowcy i pasażera 3.21 Wspomaganie kierownicy, kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 3.22 Chromowane listwy osłony wlotu powietrza do chłodnicy (min. 3 listwy chromowane) 3.23 System nawigacji fabrycznej z odtwarzaczem CD+MP3 3.24 Elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich 3.25 Klimatyzacja automatyczna trzystrefowa z elektroniczną regulacją, z dodatkowym sterowaniem w przestrzeni pasażerskiej - dwie listwy wielofunkcyjne w podsufitce z nawiewami i lampkami do czytania 3.26 Zderzaki, klamki o obudowy lusterek w kolorze nadwozia 3.27 Fotel kierowcy z regulacją 3.28 Dywaniki gumowe (tył , przód) 3.29 Drzwi dwuskrzydłowe z tyłu 3.30 Gniazdo 12V w konsoli centralnej 3.31 Zamykany schowek w desce rozdzielczej 3.32 Gaśnica + Apteczka pierwszej pomocy + Trójkąt ostrzegawczy 3.33 Instrukcja obsługi w języku polskim 3.34 Kolor tapicerki czarny 3.35 Osłony przeciw błotne na koła tylne i przednie 3.36 Gumowe dywaniki w przestrzeni kierowcy 3.37 System ułatwiający ruszanie z miejsca na wzniesieniach 3.38 Pełnowymiarowe koło zapasowe 3.39 Felgi Stalowe 16 cali z oponami letnimi 3.40 Dogrzewacz zwiększający wydajność grzewczą oraz skracający czas pracy na zimnym silniku 3.41 Wyświetlacz wielofunkcyjny (godzina, czas jazdy, średnie i chwilowe zużycie paliwa, zasięg do następnego tankowania, przebyta droga, bieg, temperatura zewnętrzna) 3.42 Kierownica wielofunkcyjna, umożliwiająca obsługę radia i telefonu komórkowego - kierownica i dźwignia zmiany biegów obszyte skórą 3.43 Czujniki parkowania z przodu i z tyłu pojazdu 3.44 Regulowane podświetlenie tablicy rozdzielczej 3.45 Szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie 3.46 System automatycznego hamowania po kolizji 3.47 Dwa pojedyncze fotele w kabinie kierowcy z regulacją wysokości, podparciem odcinka lędźwiowego i podłokietnikami 3.48 podłoga welurowa w przestrzeni pasażersko-ładunkowej 3.49 Komfortowe wyłożenie ścian bocznych i dachu + podsufitka wyłożona tkaniną 3.50 Hak holowniczy 4 GWARANCJA: 24 miesięce na silnik i podzespoły
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena całkowita brutto60
Okres gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: RDLP Piła

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego z napędem na 4 koła zgodnie z parametrami: 1. Dane ogólne: 1.1 Osobowy, fabrycznie nowy rok produkcji minimum 2017 1.2 Kolor preferowany - zielony metalik 2. Silnik 2.1 Wysokoprężny (diesel) 2.2 Pojemność minimum 1950 cm3 2.3 Moc minimum 190 KM 2.4 Moment obrotowy min. 400Nm 2.5 Zużycie energii (l/km), w cyklu miejskim nie więcej niż 6,5 l/100km, w warunkach pozamiejskich nie więcej niż 5 l/100km. 2.6 Emisja CO2 w cyklu mieszanym nie więcej niż 135 g/km 2.7 Emisja zanieczyszczeń: zgodnie z normą spalin dla silników wysokoprężnych - EURO 6 3. Wyposażenie 3.1 Nadwozie ilość drzwi 5 (combi) 3.2 Układ przeniesienia napędu - automatyczna minimum 6-cio stopniowa skrzynia biegów 3.3 Układ ABS , ASR , ESP, EBV, MSR, EDS, HBA, DSR, RBS, CBC, MKB, XDS+ 3.4 System kontroli ciśnieniach w oponach 3.5 Funkcja wykrywania zmęczenia kierowcy 3.6 Poduszki bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażera, boczne z przodu, kurtyny, kolanowa kierowcy oraz boczne poduszki bezpieczeństwa dla zew. miejsc tylnej kanapy 3.7 Trójkpunktowe pasy bezpieczeństwa z tyłu i przodu 3.8 Napęd na 4 koła 3.9 Pakiet na bezdroża 3.10 Bezkluczykowy system obsługi samochodu 3.11 Funkcja START-STOP 3.12 Immobiliser 3.13 Bezdotykowe otwieranie i zamykanie elektrycznie sterowanej pokrywy bagażnika 3.14 Bi-ksenonowe reflektory ze spryskiwaczami z funkcją adaptacji świateł(automatyczne przełączanie świateł drogowych). Światła do jazdy dziennej w technologii LED. 3.15 Przednie światła przeciwmgłowe z funkcją Corner 3.16 Oświetlenie zewnętrzne typu LED 3.17 Gniazdo 230V, gniazdo USB w tylnej części pojazdu 3.18 Podłokietnik 3.19 Zabezpieczenie przed zatankowaniem niewłaściwego paliwa 3.20 Czujniki parkowania tył i przód wraz z systemem wspomagania parkowania 3.21 Kamera cofania 3.22 Trój strefowa klimatyzacja automatyczna 3.23 Elektrycznie ogrzewana szyba przednia 3.24 Elektrycznie sterowane, podgrzewane, składane, automatycznie ściemniające się lusterka boczne 3.25 Automatycznie ściemniające się lusterko wewnętrzne 3.26 Elektrycznie sterowane fotel kierowcy z funkcją pamięci ustawień 3.27 Fotele kierowcy i pasażera z przodu regulowane na wysokości i na odcinku lędźwiowym 3.28 Podgrzewane fotele przednie 3.29 Aktywny tempomat do 160km/h z ogranicznikiem prędkości 3.30 Kierownica z obsługą wielofunkcyjną (obsługująca radio i telefon) 3.31 System nawigacji satelitarnej w języku polski z mapą Europy i usługą MAP CARE z bezpłatną aktualizacją - Kolorowym ekranem dotykowym min. 8" 3.32 Bluetooth (zestaw głośnomówiący) 3.33 Tapicerka materiałowa w ciemnym kolorze 3.34 Tylne szyby przyciemniane 3.35 Zderzaki, lusterka w kolorze nadwozia 3.36 Obręcze kół ze stopów lekkich min 17" 3.37 Zestaw naprawczy do kół oraz koło zapasowe dojazdowe, podnośnik, klucz do kół 3.38 Zawieszenie adaptacyjne wraz z wyborem profilu jazdy, personalizacją ustawień i progresywnym układem kierowniczym 3.39 Gaśnica + apteczka pierwszej pomocy + trójkąt ostrzegawczy 3.40 Instrukcja obsługi w języku polskim 4. GWARANCJA (wymagania minimalne): 24 miesiące na silnik i podzespoły bez limitu kilometrów;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34113000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena całkowita brutto60
Okres gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.