eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Wykonanie usługi drukowania dla Muzeum Miejskiego w Żorach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-26

Żory: Wykonanie usługi drukowania dla Muzeum Miejskiego w Żorach
Numer ogłoszenia: 43402 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Miejskie w Żorach , ul. Muzealna 1/2, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 434 37 14, faks 32 434 37 14 wew. 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mm.zory.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi drukowania dla Muzeum Miejskiego w Żorach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku i dostarczeniu do siedzib zamawiającego wydawnictw zwartych i innych dla Muzeum Miejskiego w Żorach. W zakres usługi wchodzi druk i dostawa wydawnictw (przewodniki, katalogi) oraz różnych druków (foldery, pocztówki, bilety wstępu, broszury). Dostawa będzie odbywała się w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie udzielanych przez niego zleceń obejmujących wykonanie części przedmiotu umowy, na jeden ze wskazanych adresów w Żorach: ul. Muzealna 1/2 albo Aleja Zjednoczonej Europy 45A, os. Pawlikowskiego albo Żory-Osiny ul. Szkolna 57 (świetlica MOK). W zakresie zamówienia są wydruki kontraktowe (proofy cromaliny), impozycje, druk offsetowy, introligatornia oraz pakowanie i dostawa. Wymaga się, aby wykonawca dostarczył - w celu merytorycznego nadzoru i akceptacji kolejnych etapów produkcji: próbnych wydruków wybranych stron - tzw. Wydruków kontraktowych wydruków z gotowych montaży - wydruku impozycyjnego, oprawy introligatorskiej (również w trakcie jej wykonywania). Poziom wydawanych przez zamawiającego publikacji i druków musi być wysoki, niezbędny jest więc stały nadzór w trakcie całego procesu świadczenia usług poligraficznych. Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania objętej danym zleceniem części przedmiotu umowy w terminach każdorazowo ustalanych pomiędzy stronami, uwidocznionych w zleceniu, ale nie później niż: -w przypadku katalogów i wydawnictw w twardej oprawie - 20 dni roboczych od daty oddania materiałów przez Zamawiającego; -w przypadku wydawnictw popularnych (Kalendarze Żorskie) w miękkiej oprawie - 14 dni roboczych od daty oddania materiałów przez Zamawiającego; -w przypadku wydawnictw edukacyjnych, folderów i innych druków - 5 dni roboczych od przewidywanej daty oddania materiałów przez Zamawiającego. W Załączniku nr 3 podano maksymalny nakład. Zamawiający planuje realizację zamówienia w pełnym zakresie jednak Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całego zakresu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie objętości materiału drukowanego (ilość stron) w granicach +/- 5 %. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał a w przypadku usług ciągłych lub okresowych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi (2 umowy) obejmujące druk wydawnictwa (publikacji) w oprawie twardej przy zastosowaniu techniki druku offsetowego w pełnym kolorze, tj. druku okładki i środka publikacji w co najmniej 4 kolorach [CMYK], o wartości każdej z wykonanych usług co najmniej 25 000,00 zł brutto oraz załączy dowody dotyczące głównych dostaw lub usług potwierdzające czy dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy ww. usługa jest w trakcie realizacji (nie została wykonana) do dnia upływu składania ofert zrealizowany zakres usługi musi wynosić co najmniej 25 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów) - dokument stanowić będzie załącznik nr 6 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przyczyna:Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług. Skutek: zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT. Przyczyna:W przypadku przekazania materiałów przez Zamawiającego w terminie niepozwalającym na zakończenie usługi w roku 2015 r. Skutek: Zmiana terminu zakończenia umowy. Zamawiający przewiduje również możliwość zmian w umowie w przypadkach wskazanych w §11 projektu umowy, stanowiącym zał. nr 2 do niniejszej SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mm.zory.bip.net.pl/ zakładka: przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Muzealnej 1/2, Sekretariat (II piętro) w godzinach od 8:00 do 16:00 w każdym dniu roboczym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Miejskie w Żorach ul. Muzealna 1/2, Sekretariat 44-240 Żory.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.