eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-18

Polkowice: Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Numer ogłoszenia: 43381 - 2016; data zamieszczenia: 18.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27695 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wybór Powiernika / Inwestora zastępczego dla potrzeb realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy., który będzie wykonywał czynności zastępstwa inwestorskiego na przedmiotowym zadaniu w 2016 r. zgodnie z wymogami Zamawiającego i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz postanowieniami umowy. 1.2 W ramach zadania zakłada się realizację robót remontowych i konserwacyjnych urządzeń melioracyjnych - rowów i zbiorników wodnych w dwóch etapach: - etap I - wytypowanie zadań przewidzianych do realizacji w 2016 r. w ramach dostępnych środków budżetowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, sporządzenie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót dla wytypowanych robót wraz z przekazaniem Zamawiającemu po jednym egzemplarzu w/w opracowań, - etap II - przedstawienie do uzgodnienia Zamawiającemu robót przewidzianych do realizacji w ramach zabezpieczonych w Budżecie Gminy na 2016 rok środków finansowych na przedmiotowe zadanie, przygotowanie, przeprowadzenie i rozstrzygnięcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy robót dla uzgodnionego z Zamawiającym zakresu robót zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych wraz z podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą oraz nadzór nad wykonaniem zadania - Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy realizowanym przez wykonawców. 1.3 Czynności inwestora zastępczego obejmują nadzór nad następującymi robotami remontowymi i konserwacyjnymi urządzeń melioracyjnych: - wykaszanie porostów ze skarp, dna rowów i zbiorników, - wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, dna rowów i zbiorników, - hakowanie roślinności korzeniącej się w dnie, - odmulanie urządzeń melioracyjnych, - wycięcie krzewów i porostów, - usuwanie zatorów, - zbieranie i usuwanie nieczystości na teren składowiska, - oczyszczanie przepustów, - wykopy rowów, - plantowanie skarp, - remont przepustów, - zabezpieczenia budowli piętrzących (zastawek) - umacnianie stopy skarp rowów i zbiorników wodnych oraz umocnienie skarp i przylegających do budowli ciągów utwardzonych, - wykonanie pozostałych robót według wskazówek Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELPROGEO-POLKOWICE Sp. z o.o., ul. Browarna 16, 59-100 Polkowice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18292,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.