eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › BUDOWA INSTALACJI WENTYLACJI I KLIMATYZACJI ORAZ LINII KABLOWEJ NN

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-27

Bydgoszcz: BUDOWA INSTALACJI WENTYLACJI I KLIMATYZACJI ORAZ LINII KABLOWEJ NN
Numer ogłoszenia: 43329 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4246 , ul. Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 97 81, faks 52 3782584.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona (jednostka wojskowa).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA INSTALACJI WENTYLACJI I KLIMATYZACJI ORAZ LINII KABLOWEJ NN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi robota budowlana polegająca na budowie instalacji wentylacji i klimatyzacji oraz linii kablowej nn, wykonywana na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Szubińskiej 2 w Bydgoszczy, wraz z wszystkimi robotami towarzyszącymi, w zakresie i na zasadach szczegółowo określonych w SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie Nr 1. Budowa instalacji wentylacji i klimatyzacji. część A: Budowa niezależnej instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej w budynku Nr 5, mieszczącym się na terenie kompleksu przy ulicy Szubińskiej 2 w Bydgoszczy. część B: Montaż instalacji klimatyzacji opartej na pojedynczym klimatyzatorze typu Split w budynku Nr 2, mieszczącym się na terenie kompleksu przy ulicy Szubińskiej 2 w Bydgoszczy. Zadanie nr 2. Budowa linii kablowej nn 0,4 kV dla zasilania szafki kablowej SK przy parkingu obok budynku Nr 5 na terenie kompleksu przy ulicy Szubińskiej 2 w Bydgoszczy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 39.71.72.00-3, 42.45.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.51.00-9, 45.31.53.00-1, 45.31.57.00-5, 45.33.12.00-8, 45.33.12.10-1, 45.33.12.30-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A) spełniają warunki, określone na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.: Zamawiający nie precyzuje warunku. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: wykażą się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej (w każdym z zakresów) wykonanej w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej: dotyczy zadania Nr 1 a. w zakresie montażu, budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej wyposażonej w moduł chłodzący zasilany wodą lodową, b. w zakresie montażu instalacji klimatyzacji typu Split. Dla zadania Nr 2 Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów określonych w pkt. 11.1.2. SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, spełniają wymienione wyżej warunki udziału w postępowaniu łącznie. Warunek uważa się za spełniony, jeśli zakres zrealizowany został w jednym zamówieniu (w ramach jednej umowy) dla jednego podmiotu (lub zespołu podmiotów). Dopuszcza się możliwość realizacji kilku zakresów (ppkt. a. - b.) w ramach jednego zamówienia lub każdego z osobna. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 3) dysponowania odpowiednim: a. potencjałem technicznym, tj.: Zamawiający nie precyzuje warunku, b. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Zamawiający nie precyzuje warunku, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia (formularz ofertowy), iż w przypadku udzielenia mu zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia będzie posiadał ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczenia: dla zadania nr 1 - 50.000,00 PLN, dla zadanie nr 2 - 20.000,00 PLN.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • określono w pkt III.3.1)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • określono w pkt III.3.1)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • określono w pkt III.3.1)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • określono w pkt III.3.1)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Gwarancja - 6

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy oraz jej uzupełnienia wymagają zgody umawiających się Stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności. Powyższe nie dotyczy wyjątków wskazanych w umowie. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z zaistnienia następujących warunków: 1) w przypadku zaistnienia sytuacji nadzwyczajnych i nie cierpiących zwłoki w zakresie wymaganego od Zamawiającego wsparcia dla jednostek (instytucji) rozmieszczonych w kompleksie przy ul. Szubińskiej 2, 2) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od Stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie, w tym siły wyższej oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, w chwili zawarcia umowy, 3) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) konieczności wykonania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 uPzp, warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia, b) wstrzymania wykonania całości lub części robót na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym zmiana warunków terenowych (np. kolizja z niezinwentaryzowanymi instalacjami i urządzeniami itp.) lub nieszczęśliwy wypadek, c) długotrwałego utrzymywania się niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z wymaganiami szczegółowych specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, klęsk żywiołowych, powyższe będzie możliwe pod warunkiem potwierdzenia przez osobę wskazaną w § 6 ust. 1 pkt 1 niniejszej umowy w dokumentacji budowy wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu, 4) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych lub zmiany technologii na korzystniejszą, nowocześniejszą, nie droższą niż określona w SIWZ, 5) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów, 6) wprowadzenia do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36 a ust. 5 Prawa budowlanego, wymagających zgody projektanta, 7) zmiany w kolejności wykonywania robót budowlanych niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, 8) uzasadnionej rezygnacji z wykonania części robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji projektowej lub zmiany technologii, 9) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian równorzędnych lub lepszych funkcjonalnie od tych, jakie przewiduje projekt oraz zaistnienia uzasadnionej konieczności zmiany dokumentacji projektowej, 10) w przypadku wystąpienia robót zamiennych i zaniechanych: Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującym na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy, 11) zmiany Podwykonawcy robót wskazanych w ofercie, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego na realizację zakresu prac przez nowego Podwykonawcę, 12) zmiany dopuszczającej do realizacji części zamówienia przez Podwykonawcę w sytuacji, gdy Podwykonawca taki nie został wskazany w umowie (ofercie), jednakże Zamawiający dopuszczał podwykonawstwo w tym zakresie, po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego, 13) zaistnieją okoliczności powodujące konieczność zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy Podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, od dotychczasowego Podwykonawcy, 14) zaistnieją okoliczności powodujące konieczność zmiany lub wprowadzenia Podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia na zasobach którego Wykonawca nie opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy Podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, od dotychczasowego Podwykonawcy lub Wykonawcy, 15) zmiany będące następstwem działania organów, w szczególności: a) wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych w przypadku, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 4 Prawa budowlanego, b) konieczność uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, c) konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy, d) kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami, 16) zmiany terminu płatności ostatniej faktury, 17) zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym, 18) zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy, 19) potrzeby zmian wynikających z postanowień niniejszej umowy. 3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być wprowadzone na wniosek Strony umowy. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie, wniosku o którym mowa w ust. 3, wraz z uzasadnieniem zawierającym, odpowiednio: opis i uzasadnienie propozycji zmian, opis wpływu zmiany na harmonogram, koszty i termin wykonania umowy. 5. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w § 17 ust. 2 pkt. 1) - 3), 5), 6), 9), 16), 19) Zamawiający może wydłużyć termin realizacji niniejszej umowy o czas niezbędny, celem należytego wykonania zobowiązań umownych Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nie może to powodować żadnych dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w § 17 ust. 2 pkt. 1) - 3), 5), 6), 9), 16), 19) poza wskazanymi w ust. 4, jest dostarczenie dokumentu podpisanego przez uprawnione osoby potwierdzającego w sposób obiektywny zaistnienie okoliczności, na które powołuje się Wnioskujący. 6. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w § 4 ust. 4, § 17 ust. 2 pkt. 1), 2), 4), 8), 10), Zamawiający może obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nie może to powodować żadnych dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w § 4 ust. 4, § 17 ust. 2 pkt. 1), 2), 4), 8), 10), poza wskazanymi w ust. 4, jest dostarczenie dokumentu podpisanego przez uprawnione osoby potwierdzającego w sposób obiektywny zaistnienie okoliczności, na które powołuje się Wykonawca, wraz z wyceną.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mon.gov.pl/ogloszenia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4246, ul. Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, zamówienia publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4246, ul. Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin otwarcia ofert: 13/04/2015 r., godz. 11:30. Miejsce otwarcia ofert: pomieszczenie nr 39 w siedzibie Zamawiającego, określonej w pkt. IV.4.4). Opis do kryterium (gwarancja): Gwarancja - G - waga - 6 % Sposób dokonania oceny oferty nastąpi na podstawie wskazanej w ofercie przez Wykonawcę ilości miesięcy udzielonej gwarancji. Minimum 24 miesiące, a maksymalnie 36 miesięcy. Maksymalna ilość punktów w kryterium gwarancja (G) wynosi 6 pkt. G = 6 pkt. dla opcji nr 1 (udzielona gwarancja - 36 miesięcy) G = 3 pkt. dla opcji nr 2 (udzielona gwarancja - 30 miesięcy) G = 0 pkt. dla opcji nr 3 (udzielona gwarancja - 24 miesiące) G - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium gwarancja. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące. UWAGA: Jeżeli Wykonawca w złożonej ofercie nie wskaże okresu gwarancji, Zamawiający do oceny przyjmie okres 24 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji przekraczającego 36 miesięcy Zamawiający przyzna punkty w maksymalnym wymiarze przewidzianym dla okresu 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca udzieli różnych okresów gwarancji, np. na różne elementy robót, Zamawiający przyjmie do oceny najkrótszy wskazany okres gwarancji.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1. Budowa instalacji wentylacji i klimatyzacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część A: Budowa niezależnej instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej w budynku Nr 5, mieszczącym się na terenie kompleksu przy ulicy Szubińskiej 2 w Bydgoszczy. Termin realizacji zamówienia: od dnia 1 sierpnia 2015 r. do dnia 31 sierpnia 2015 r. część B: Montaż instalacji klimatyzacji opartej na pojedynczym klimatyzatorze typu Split w budynku Nr 2, mieszczącym się na terenie kompleksu przy ulicy Szubińskiej 2 w Bydgoszczy. Termin realizacji zamówienia: od dnia 1 sierpnia 2015 r. do dnia 31 sierpnia 2015 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 39.71.72.00-3, 42.52.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.12.00-8, 45.33.12.10-1, 45.33.12.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja - 6

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. Budowa linii kablowej nn 0,4 kV dla zasilania szafki kablowej SK przy parkingu obok budynku Nr 5 na terenie kompleksu przy ulicy Szubińskiej 2 w Bydgoszczy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa linii kablowej nn 0,4 kV dla zasilania szafki kablowej SK przy parkingu obok budynku Nr 5 na terenie kompleksu przy ulicy Szubińskiej 2 w Bydgoszczy. Termin realizacji zamówienia - od dnia 8 maja 2015 r. do dnia 29 maja 2015 r. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązuje się do: a. rozpoczęcia realizacji zadania - nie wcześniej niż w dniu 8 maja 2015 r.; b. wykonania niezbędnych pomiarów elektrycznych oraz prób obciążeniowych wraz z potwierdzeniem niniejszych czynności w odpowiednim protokole - w terminie do dnia 26 maja 2015 r., c. usunięcia wszystkich powstałych w wyniku przeprowadzonych pomiarów i prób nieprawidłowości wraz z ich potwierdzeniem w odpowiednim protokole - w terminie do dnia 28 maja 2015 r., d. całkowitego zakończenia niniejszego zadania na zasadach ściśle określonych w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w umowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.51.00-9, 45.31.53.00-1, 45.31.57.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja - 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.