Wojaszówka: Modernizacja - remonty klubów młodzieżowych i świetlicy wiejskiej.
Numer ogłoszenia: 432120 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojaszówka , Wojaszówka 115, 38-471 Wojaszówka, woj. podkarpackie, tel. 013 4385016, faks 013 4385225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojaszowka.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja - remonty klubów młodzieżowych i świetlicy wiejskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja - remont istniejącego klubu młodzieżowego w Ustrobnej z lokalizacją w budynku Domu Strażaka. Zakres robót: 1. Pomieszczenie świetlicy: 1.1 demontaż starej instalacji elektrycznej 1.2 wykonanie nowej instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd 1.3 demontaż starej boazerii PCV 1.4 wykonanie lamperii typu żywicznego 1.5 reperacja tynków z malowaniem 2. Zaplecze sanitarne 1.1 skucie okładzin płytkowych 1.2 wyburzenie ścianki działowej 1.3 wykonanie nowej ścianki działowej 1.4 wykonanie nowych okładzin płytkowych do wys. 2,00 mb 1.5 reperacja tynków z malowaniem 1.6 demontaż starej instalacji elektrycznej 1.7 wykonanie nowej instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd 1.8 demontaż starej instalacji wod-kan 1.9 wykonanie nowej instalacji 1.10 wykonanie i montaż kotary przy wejściu 1.11 zamurowanie drzwi wejściowych do garażu OSP 1.12 poszerzenie otworu drzwiowego pomiędzy świetlicą a przedsionkiem sanitariatu Modernizacja - remont istniejącego klubu młodzieżowego w Przybówce z lokalizacją w budynku Domu Strażaka. 1. Wymiana istniejących posadzek pcv na płytki gres, 2. Wymiana stolarki drzwiowej, i dostosowanie wymiarów do obowiązujących przepisów, 3. Zamurowanie otworu okiennego, 4. Rozbiórka ścianki działowej w celu powiększenia pomieszczenia świetlicy, 5. Wykonanie wentylacji z pomieszczenia świetlicy i sanitariatu, 6. Wykonanie aneksu kuchennego, ( zlewozmywak, szafka, kocioł dwufunkcyjny wiszący ) 7. Wykonanie sanitariatu z przedsionkiem, ( we, umywalka, prysznic ) 8. Malowanie pomieszczeń farbami silikatowymi, 9. Licowanie ścian płytkami w pomieszczeniu sanitarnym i aneksie kuchennym, 10. Wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, 11. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, grzejniki panelowe, kocioł dwufunkcyjny z zamkniętą komorą spalania 12. Wymiana instalacji elektrycznej, 13. Demontaż okładziny z boazerii i wykończenie ścian, 14. Wymiana balustrady. Modernizacja - remont istniejącej świetlicy wiejskiej w Ustrobnej z lokalizacją w budynku Domu Ludowego. Zakres robót: 1. Demontaż starego ogrzewania piecykami oszczędnościowymi gazowymi - szt. 3 2. Wykonanie nowej instalacji grzewczej co. zasilanej piecem gazowym kompensacyjnym w miejscu zamontowanego piecyka gazowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 800 zł (osiemset złotych 00/100 gr.) Zadanie 2 - 1 200 zł (jeden tysiąc dwieście złotych 00/100 gr.) Zadanie 3 - 750 zł (siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100 gr.)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, remont/modernizację co najmniej 1 budynku użyteczności publicznej o wartości robót nie mniejszej niż 50 000 PLN brutto. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy w przypadku, gdy korzysta z potencjału podmiotów trzecich, jest rzeczywiste wykazanie, że tym potencjałem będzie dysponował. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności a) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) w zakresie konstrukcyjno-budowlanej. c) w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów odpowiednie do zakresu robót objętych zamówieniem Jeżeli Wykonawca na w/w stanowisko wskaże osobę, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazać, że osoba ta legitymuje się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują, z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.). Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy w przypadku, gdy korzysta z potencjału podmiotów trzecich, jest rzeczywiste wykazanie, że tym potencjałem będzie dysponował. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty (wg wzoru nr 1a, 1b, 1c) Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie art.144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wojaszowka.bip.krosoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wojaszówka
38-471 Wojaszówka 115
pok. nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2013 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Wojaszówka 38-471 Wojaszówka 115 pok. nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja - remont istniejącego klubu młodzieżowego w Ustrobnej z lokalizacją w budynku Domu Strażaka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1. Pomieszczenie świetlicy: 1.1 demontaż starej instalacji elektrycznej 1.2 wykonanie nowej instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd 1.3 demontaż starej boazerii PCV 1.4 wykonanie lamperii typu żywicznego 1.5 reperacja tynków z malowaniem 2. Zaplecze sanitarne 1.1 skucie okładzin płytkowych 1.2 wyburzenie ścianki działowej 1.3 wykonanie nowej ścianki działowej 1.4 wykonanie nowych okładzin płytkowych do wys. 2,00 mb 1.5 reperacja tynków z malowaniem 1.6 demontaż starej instalacji elektrycznej 1.7 wykonanie nowej instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd 1.8 demontaż starej instalacji wod-kan 1.9 wykonanie nowej instalacji 1.10 wykonanie i montaż kotary przy wejściu 1.11 zamurowanie drzwi wejściowych do garażu OSP 1.12 poszerzenie otworu drzwiowego pomiędzy świetlicą a przedsionkiem sanitariatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja - remont istniejącego klubu młodzieżowego w Przybówce z lokalizacją w budynku Domu Strażaka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana istniejących posadzek pcv na płytki gres, 2. Wymiana stolarki drzwiowej, i dostosowanie wymiarów do obowiązujących przepisów, 3. Zamurowanie otworu okiennego, 4. Rozbiórka ścianki działowej w celu powiększenia pomieszczenia świetlicy, 5. Wykonanie wentylacji z pomieszczenia świetlicy i sanitariatu, 6. Wykonanie aneksu kuchennego, ( zlewozmywak, szafka, kocioł dwufunkcyjny wiszący ) 7. Wykonanie sanitariatu z przedsionkiem, ( we, umywalka, prysznic ) 8. Malowanie pomieszczeń farbami silikatowymi, 9. Licowanie ścian płytkami w pomieszczeniu sanitarnym i aneksie kuchennym, 10. Wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, 11. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, grzejniki panelowe, kocioł dwufunkcyjny z zamkniętą komorą spalania 12. Wymiana instalacji elektrycznej, 13. Demontaż okładziny z boazerii i wykończenie ścian, 14. Wymiana balustrady..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.11.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja - remont istniejącej świetlicy wiejskiej w Ustrobnej z lokalizacją w budynku Domu Ludowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Demontaż starego ogrzewania piecykami oszczędnościowymi gazowymi - szt. 3 2. Wykonanie nowej instalacji grzewczej co. zasilanej piecem gazowym kompensacyjnym w miejscu zamontowanego piecyka gazowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Brudzeń Duży
- Remont pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dąbrowie Leśnej oraz Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.