Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-23
Krasnystaw: Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.500.000 PLN (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasnystaw w 2013 roku oraz na spłatę części zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 431870 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw , ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, faks 082 5763046.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.500.000 PLN (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasnystaw w 2013 roku oraz na spłatę części zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.500.000 PLN (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasnystaw w 2013 roku oraz na spłatę części zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek. 2. Wymagania dotyczące kredytu: Wypłata kredytu w dwóch transzach: I w kwocie - 500.000 zł w dniu 04.12.2013 r.; II w kwocie - 2.000.000 zł w dniu 30.12.2013 r. Karencja w spłacie kapitału do dnia 31.03.2016 r. Karencja w spłacie odsetek do dnia 31.03.2014 r. Okres kredytowania do 31.12.2022 r. 3.Dodatkowe wymagania jakimi winien odpowiadać przedmiot zamówienia: 1)Termin spłat i wysokość rat kredytu: Termin spłaty/Kwota raty: 31.03.2016/25.000; 30.06.2016/25.000; 30.09.2016/25.000; 31.12.2016/25.000; 31.03.2017/75.000; 30.06.2017/75.000; 30.09.2017/75.000; 31.12.2017/75.000; 31.03.2018/75.000; 30.06.2018/75.000; 30.09.2018/75.000; 31.12.2018/75.000; 31.03.2019/75.000; 30.06.2019/75.000; 30.09.2019/75.000; 31.12.2019/75.000; 31.03.2020/125.000; 30.06.2020/125.000; 30.09.2020/125.000; 31.12.2020/125.000; 31.03.2021/125.000; 30.06.2021/125.000; 30.09.2021/125.000; 31.12.2021/125.000; 31.03.2022/125.000; 30.06.2022/125.000; 30.09.2022/125.000; 31.12.2022/125.000 2) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3) Spłata odsetek: kwartalna (kwartały kalendarzowe). 4) Oprocentowanie kredytu zmienne, ustalone na podstawie stawki WIBOR 1M notowanej w pierwszym dniu roboczym następującym po zakończeniu poprzedniego okresu odsetkowego. 5) Oprocentowanie kredytu jest stałe w miesięcznych okresach. 6) Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych (miesiące kalendarzowe), a spłacane w terminach kwartalnych. 7) Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez bank do Zamawiającego (Kredytobiorcy) w terminie 7 dni przed terminem płatności. 8) Wykonawca przeleje przydzielony kredyt na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 9) Gmina może podpisać oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 10) W celu umożliwienia Wykonawcy oceny zdolności kredytowej Zamawiającego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dołącza się następujące dokumenty: a) sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu wraz z załącznikami za 2012 rok, b) sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Krasnystaw za rok 2012 oraz za II kwartał 2013 r.: - Sprawozdanie Rb - N za okres do 31.12.2012 r., - Sprawozdanie Rb - N za okres do 30.06.2013 r., - Sprawozdanie Rb - Z za okres do 31.12.2012 r., - Sprawozdanie Rb - Z za okres do 30.06.2013 r., - Sprawozdanie Rb - NDS za okres do 31.12.2012 r., - Sprawozdanie Rb - NDS za okres do 30.06.2013 r., - Sprawozdanie Rb - 28S (zbiorczo) za okres do 31.12.2012 r. - Sprawozdanie Rb - 28S (zbiorczo) za okres do 30.06.2013r. - Sprawozdanie Rb - 27S (zbiorczo) za okres do 31.12.2012 r. - Sprawozdanie Rb - 27S (zbiorczo) za okres do 30.06.2013 r. c) Uchwała Nr XXIII/164/12 Rady Gminy Krasnystaw z dnia 18 grudnia 2012 r. w sprawie wieloletniej prognozy finansowej, d) Uchwała Nr XXIII/165/12 Rady Gminy Krasnystaw z dnia 18 grudnia 2012 r. w sprawie uchwały budżetowej na 2012 rok, e) Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Krasnystaw za I półrocze 2013 roku, f) Zarządzenie Nr 55/12 Wójta Gminy Krasnystaw z dnia 16 października 2013 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu, g) Zarządzenie Nr 48/13 Wójta Gminy Krasnystaw z dnia 30 września 2013 r. w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2013 rok, h) Zarządzenie Nr 47/13 Wójta Gminy Krasnystaw z dnia 30 września 2013 r. w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej, i) Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie z dnia z dnia 28.03.2013 r. w sprawie opinii dotyczącej przedłożonego przez Wójta Gminy Krasnystaw rocznego sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2012 rok, j) Uchwała Nr 4/2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie z dnia 10 stycznia 2013 r. w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w uchwale budżetowej Gminy Krasnystaw, k) Uchwała Nr 4/2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie z dnia 10 stycznia 2013 r. w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Krasnystaw, l) Uchwała Nr 10/2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie z dnia 29 sierpnia 2013 r. w sprawie opinii dotyczącej informacji Wójta Gminy Krasnystaw o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2013 roku, m) Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie w sprawie zaopiniowania możliwości spłaty kredytu długoterminowego przez Gminę Krasnystaw (po otrzymaniu)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b ustawy). Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, tj.: 1. możliwość przesunięcia terminu spłaty jednej raty kapitałowej jeden raz w danym roku budżetowym i bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tą czynnością związanych. Będzie to mogło nastąpić na podstawie złożonego przez Gminę wniosku zaakceptowanego przez Bank - Wykonawcę. Warunki dokonywania zmian w umowie winny być dokonywane następująco: 1. inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 2. uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 3. dokonanie zmiany za zgodą zamawiającego: forma pisemna w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, pokój 113.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22 - 300 Krasnystaw, pokój 105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- "Przygotowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Krasnegostawu"
- Zakup i dostawa aparatu ultrasonograficznego w ramach projektu pn. "Modernizacja, przebudowa, doposażenie SOR oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Krasnymstawie
- Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o sztucznej nawierzchni na osiedlu Chmielna II w Krasnymstawie.
- "Wywóz nieczystości stałych i płynnych"(5.2024)
- Budowa placu zabaw przy szkole podstawowej w msc. Jaślików
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Radomszczańskiego
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 800 000,00 zł
- Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej Powiatu Polickiego, powiatowych jednostek organizacyjnych - w tym Starostwa Powiatowego w Policach
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.