eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.500.000 PLN (słowniedwa miliony pięćset tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasnystaw w 2013 roku oraz na spłatę części zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-23

Krasnystaw: Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.500.000 PLN (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasnystaw w 2013 roku oraz na spłatę części zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 431870 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw , ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, faks 082 5763046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.500.000 PLN (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasnystaw w 2013 roku oraz na spłatę części zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.500.000 PLN (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasnystaw w 2013 roku oraz na spłatę części zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek. 2. Wymagania dotyczące kredytu: Wypłata kredytu w dwóch transzach: I w kwocie - 500.000 zł w dniu 04.12.2013 r.; II w kwocie - 2.000.000 zł w dniu 30.12.2013 r. Karencja w spłacie kapitału do dnia 31.03.2016 r. Karencja w spłacie odsetek do dnia 31.03.2014 r. Okres kredytowania do 31.12.2022 r. 3.Dodatkowe wymagania jakimi winien odpowiadać przedmiot zamówienia: 1)Termin spłat i wysokość rat kredytu: Termin spłaty/Kwota raty: 31.03.2016/25.000; 30.06.2016/25.000; 30.09.2016/25.000; 31.12.2016/25.000; 31.03.2017/75.000; 30.06.2017/75.000; 30.09.2017/75.000; 31.12.2017/75.000; 31.03.2018/75.000; 30.06.2018/75.000; 30.09.2018/75.000; 31.12.2018/75.000; 31.03.2019/75.000; 30.06.2019/75.000; 30.09.2019/75.000; 31.12.2019/75.000; 31.03.2020/125.000; 30.06.2020/125.000; 30.09.2020/125.000; 31.12.2020/125.000; 31.03.2021/125.000; 30.06.2021/125.000; 30.09.2021/125.000; 31.12.2021/125.000; 31.03.2022/125.000; 30.06.2022/125.000; 30.09.2022/125.000; 31.12.2022/125.000 2) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3) Spłata odsetek: kwartalna (kwartały kalendarzowe). 4) Oprocentowanie kredytu zmienne, ustalone na podstawie stawki WIBOR 1M notowanej w pierwszym dniu roboczym następującym po zakończeniu poprzedniego okresu odsetkowego. 5) Oprocentowanie kredytu jest stałe w miesięcznych okresach. 6) Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych (miesiące kalendarzowe), a spłacane w terminach kwartalnych. 7) Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez bank do Zamawiającego (Kredytobiorcy) w terminie 7 dni przed terminem płatności. 8) Wykonawca przeleje przydzielony kredyt na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 9) Gmina może podpisać oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 10) W celu umożliwienia Wykonawcy oceny zdolności kredytowej Zamawiającego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dołącza się następujące dokumenty: a) sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu wraz z załącznikami za 2012 rok, b) sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Krasnystaw za rok 2012 oraz za II kwartał 2013 r.: - Sprawozdanie Rb - N za okres do 31.12.2012 r., - Sprawozdanie Rb - N za okres do 30.06.2013 r., - Sprawozdanie Rb - Z za okres do 31.12.2012 r., - Sprawozdanie Rb - Z za okres do 30.06.2013 r., - Sprawozdanie Rb - NDS za okres do 31.12.2012 r., - Sprawozdanie Rb - NDS za okres do 30.06.2013 r., - Sprawozdanie Rb - 28S (zbiorczo) za okres do 31.12.2012 r. - Sprawozdanie Rb - 28S (zbiorczo) za okres do 30.06.2013r. - Sprawozdanie Rb - 27S (zbiorczo) za okres do 31.12.2012 r. - Sprawozdanie Rb - 27S (zbiorczo) za okres do 30.06.2013 r. c) Uchwała Nr XXIII/164/12 Rady Gminy Krasnystaw z dnia 18 grudnia 2012 r. w sprawie wieloletniej prognozy finansowej, d) Uchwała Nr XXIII/165/12 Rady Gminy Krasnystaw z dnia 18 grudnia 2012 r. w sprawie uchwały budżetowej na 2012 rok, e) Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Krasnystaw za I półrocze 2013 roku, f) Zarządzenie Nr 55/12 Wójta Gminy Krasnystaw z dnia 16 października 2013 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu, g) Zarządzenie Nr 48/13 Wójta Gminy Krasnystaw z dnia 30 września 2013 r. w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2013 rok, h) Zarządzenie Nr 47/13 Wójta Gminy Krasnystaw z dnia 30 września 2013 r. w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej, i) Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie z dnia z dnia 28.03.2013 r. w sprawie opinii dotyczącej przedłożonego przez Wójta Gminy Krasnystaw rocznego sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2012 rok, j) Uchwała Nr 4/2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie z dnia 10 stycznia 2013 r. w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w uchwale budżetowej Gminy Krasnystaw, k) Uchwała Nr 4/2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie z dnia 10 stycznia 2013 r. w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Krasnystaw, l) Uchwała Nr 10/2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie z dnia 29 sierpnia 2013 r. w sprawie opinii dotyczącej informacji Wójta Gminy Krasnystaw o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2013 roku, m) Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie w sprawie zaopiniowania możliwości spłaty kredytu długoterminowego przez Gminę Krasnystaw (po otrzymaniu)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b ustawy). Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, tj.: 1. możliwość przesunięcia terminu spłaty jednej raty kapitałowej jeden raz w danym roku budżetowym i bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tą czynnością związanych. Będzie to mogło nastąpić na podstawie złożonego przez Gminę wniosku zaakceptowanego przez Bank - Wykonawcę. Warunki dokonywania zmian w umowie winny być dokonywane następująco: 1. inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 2. uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 3. dokonanie zmiany za zgodą zamawiającego: forma pisemna w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, pokój 113.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22 - 300 Krasnystaw, pokój 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.