eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Przebudowa drogi gminnej nr 108260R Wola Rafa³owska - Micha³ki - Albigowa w miejscowo¶ci Wola Rafa³owska

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-02-26

Chmielnik: Przebudowa drogi gminnej nr 108260R Wola Rafa³owska - Micha³ki - Albigowa w miejscowo¶ci Wola Rafa³owska
Numer og³oszenia: 43152 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik , Chmielnik 50, 36-016 Chmielnik, woj. podkarpackie, tel. 017 2296606, 2296609, faks 017 2296600.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.chmielnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa drogi gminnej nr 108260R Wola Rafa³owska - Micha³ki - Albigowa w miejscowo¶ci Wola Rafa³owska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane - przebudowa drogi gminnej nr 108260 R Wola Rafa³owska - Micha³ki - Albigowa na d³ugo¶ci ³±cznej 1818 m. Szczegó³owy zakres robót precyzuje: - przedmiar robót stanowi±cy za³±cznik Nr 3 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi±ca za³±cznik Nr 10 do SIWZ, - dokumentacja projektowa, stanowi±ca za³±cznik nr 9 do SIWZ. Wszelkie zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarach, projektach technicznych i budowlanych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oznaczenia, które mog± byæ uznane za znaki towarowe, w ka¿dym przypadku wskazuj±, ¿e przedmioty podlegaj±ce zamówieniu mog± byæ równowa¿ne i nale¿y je traktowaæ jako parametry techniczne..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 14.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Na potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci wykonawca obowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (pkt. VI.4 formularza oferty).

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • 1. Na potwierdzenie posiadania wiedzy i do¶wiadczenia Wykonawca musi wykazaæ wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych potwierdzaj±cych posiadanie niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia o warto¶ci min. 700 000,00 z³ (brutto) ka¿da (za³±cznik nr 4 do SIWZ). 2 Za roboty potwierdzaj±ce posiadanie przez Wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia uwa¿ane bêd± roboty polegaj±ce na remoncie lub budowie lub przebudowie dróg maj±cych w zakresie robót uk³adanie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej. 3. Zamówienia te winny byæ poparte dowodami okre¶laj±cymi, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cymi, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. 3.1 Dowodami, o których mowa powy¿ej s±: a) po¶wiadczenie, b) inne dokumenty - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym mowa w pkt. C.2.3.1 lit a. 4 W przypadku gdy zamawiaj±cy jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w Wykazie, o którym mowa w w pkt C.2.1 zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów, o których mowa wy¿ej. 5 W razie konieczno¶ci, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powy¿ej, budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego lub gdy z po¶wiadczenia albo z innego dokumentu wynika, ¿e zamówienie nie zosta³o wykonane lub zosta³o wykonane nienale¿ycie, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane by³y lub mia³y zostaæ wykonane, o przed³o¿enie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpo¶rednio Zamawiaj±cemu. 6 W przypadku robót rozliczanych w walutach innych ni¿ Z³oty Polski, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia ich warto¶ci wg ¶redniego kursu wymiany walut ustalonego przez Narodowy Bank Polski na dzieñ podany, jako termin rozpoczêcia wyliczanych robót budowlanych.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym wykonawca obowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (pkt. VI.4 formularza oferty).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia , a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami. Aby zamawiaj±cy uzna³, ¿e wykonawca wykaza³ spe³nienie posiadania wiedzy i do¶wiadczenia musi do³±czyæ wykaz min 1 osoby posiadaj±cej uprawnienia kierownika budowy o specjalno¶ci budowlanej w bran¿y drogowej, posiadaj±cej do¶wiadczenie min. 3 lat jako kierownik budowy (za³±cznik nr 5 do SIWZ). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza siê kwalifikacje równowa¿ne do wymaganych zdobyte w innych pañstwach, uznane w my¶l art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409, z pó¼n. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Na potwierdzenie sytuacji finansowej i ekonomicznej wykonawca obowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1(pkt. VI.4 formularza oferty).

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, kosztorys, ew. pe³nomocnictwo, ew. o¶wiadczenie dotycz±ce podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Okres rêkojmi za wady - 4

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian istotnych postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. 1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: a/zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególno¶ci: klêski ¿ywio³owe, warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonanie odbiorów, b/ zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego w szczególno¶ci: wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego, konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, c/ zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci: przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, itp., odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej, d/ inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt. 1a - 1d termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. 2. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia: a/ zmiany technologiczne, w szczególno¶ci: konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych / technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem inwestycji, konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa. Ka¿da ze wskazanych zmian mo¿e byæ powi±zana z obni¿eniem lub zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy na zasadach okre¶lonych przez Strony. 3. Zmiany osobowe: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane lub innych ustawach, a tak¿e SIWZ, bêdzie wymaga³a równie¿ zaakceptowania przez Zamawiaj±cego. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza, w uzasadnionych przypadkach, zmianê postanowieñ umowy w zakresie podwykonawstwa wraz z konsekwencjami z tego wynikaj±cymi, w razie wyst±pienia poni¿szych okoliczno¶ci: a/ w przypadku konieczno¶ci zmiany zakresu podwykonawstwa w stosunku do wskazanego w ofercie lub rezygnacji z wykonywania przedmiotu umowy w podwykonawstwie, b/ w przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, przy pomocy którego wykonawca zamierza³ wykonaæ przedmiot umowy. W sytuacji zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia dany warunek udzia³u w postêpowaniu w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu na dzieñ z³o¿enia wniosku o dokonanie takiej zmiany oraz udokumentowaæ spe³nienie tego warunku poprzez przed³o¿enie odpowiednich dokumentów. c/ W sytuacji, gdy wykonawca zamierza³ wykonaæ przedmiot umowy samodzielnie, jednak¿e z uwagi na wyst±pienie okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w dniu sk³adania ofert, zachodzi konieczno¶æ powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy. Dokonuj±c powy¿szych zmian, o których mowa w pkt a c, wykonawca zadba o odpowiednie stosowanie regulacji umowy w zakresie podwykonawstwa oraz o zabezpieczenie ewentualnych roszczeñ za dotychczas wykonane zakresy robót. 5. Pozosta³e zmiany: a/ si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b/zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT. Je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zwiêkszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku zap³aconego przez Wykonawcê, je¿eli zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ obni¿enie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ obni¿enia wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku zap³aconego przez Wykonawcê, c/ rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami, d/ kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasad opisanych w lit. C, e/ zmiany uzasadnione okoliczno¶ciami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego z uwzglêdnieniem faktu, ¿e za ra¿±c± zostanie uznana m.in. strata w wysoko¶ci, o której mowa w art. 397 kodeksu spó³ek handlowych. 6. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 7. Nie stanowi zmian umowy w rozumieniu art.. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych / tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z pó¼n. zm./ a/ zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± umowy /np. zmiana nr rachunku bankowego/, b/ zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami, c/ udzielenie zamówieñ dodatkowych okre¶lonych w przepisach o zamówieniach publicznych, a tak¿e robót dodatkowych, o których mowa w § 4 ust. 6 umowy. 8. Je¿eli w toku realizacji robót Wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych, których zakres nie przekroczy 50 % warto¶ci realizowanego zamówienia to Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ te roboty na dodatkowe zamówienie Zamawiaj±cego. Za roboty dodatkowe uznaje siê roboty nie objête opisami technicznymi, przedmiarami, specyfikacj± istotnych warunków zamówienia, ¶ci¶le zwi±zane z przedmiotem umowy, a warunkuj±ce prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy, wynik³e w czasie realizacji inwestycji, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji, niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia gdy z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymaga³oby poniesienia niewspó³miernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzale¿nione od wykonania zamówienia dodatkowego. Podstaw± wykonania robót dodatkowych bêdzie zaakceptowany przez Zamawiaj±cego Protokó³ konieczno¶ci oraz zawarta umowa. Za roboty dodatkowe strony ustal± w drodze rokowañ wynagrodzenie rycza³towe na podstawie kosztorysu ofertowego sporz±dzonego przez Wykonawcê w oparciu o: zatwierdzone przez Inspektora Nadzoru przedmiary, dane cenowe nie wy¿sze ni¿ podane w ofercie, je¶li zajdzie konieczno¶æ wbudowania materia³ów, zastosowania sprzêtu nie przewidzianych w ofercie do ich wyceny stosowane bêd±: a/ ceny materia³ów w/g cen zakupu, lecz nie wy¿sze ni¿ ¶rednie ceny publikowane w wydawnictwie sekocenbund z okresu ich wbudowania, b/ ceny sprzêtu i ¶rodków transportu wed³ug cennika najmu Wykonawcy, lecz nie wy¿sze ni¿ ¶rednie ceny publikowane w wydawnictwie sekocenbund.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chmielnik.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Gmina Chmielnik 36-016 Chmielnik 50 pok. nr 23.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Gmina Chmielnik 36-016 Chmielnik 50 pok. nr 32 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.