eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Przebudowa ulicy Sosnowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-26

Kozienice: Przebudowa ulicy Sosnowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Numer ogłoszenia: 43094 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Sosnowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni ulicy Sosnowej o łącznej długości 275,0 mb, budowa kanalizacji deszczowej z włączeniem jej do ulicy Głowaczowskiej, przebudowa zjazdów i parkingu, wyposażenie ulicy w dodatkowe elementy bezpieczeństwa oraz oznakowanie poziome i pionowe i obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, ziemne, rozbiórkowe, 2) wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej dla kategorii KR3 - 1653,50m2 3) przebudowę zjazdów i zatoki parkingowej - 307,00 m2 4) odwodnienie ulicy poprzez budowę kanalizacji deszczowej długości 256 m z przykanalikami o długości 34,8m 5) wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu i oznakowanie. 6) roboty wykończeniowe, oraz 7) inne prace i roboty towarzyszące. 2. Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt budowlany przebudowy ulicy Sosnowej, projekt architektoniczno-budowlany budowy kanalizacji deszczowej ul. Sosnowej-Głowaczowskiej projekt stałej organizacji ruchu, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ oraz w umowie. 3.Parametry techniczne ulicy Sosnowej: 1) przekrój uliczny, jezdnia szerokości 6,0m, 2) ulica klasy L dla prędkości projektowej Vp=40km/h, 3) istniejące chodniki obustronne pozostają bez zmian 4) istniejące parkingi oraz najazdy zjazdów gospodarczych przewidziano do przełożenia do wymaganej rzędnej, 5) odwodnienie poprzez projektowaną kanalizację deszczową, 6) wykonanie progów zwalniających w celu spowolnienia ruchu. II.Zakres robót 1) Roboty przygotowawcze i ziemne, roboty rozbiórkowe w tym: a) roboty pomiarowe, b) rozbiórka i ponowne ułożenie zjazdów i parkingu, c) rozbiórka nawierzchni bitumicznej, podbudowy kamiennej, krawężników i obrzeży betonowych, rozebranie nawierzchni pod progi zwalniające, d) roboty ziemne, wykopy, przewierty. 2) Konstrukcja nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej dla kategorii KR3 a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S50/70 gr. 5 cm, b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W50/70 gr 6 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie-mieszanka sortowana 0/63,5mm gr. 20 cm, d) warstwa odcinająca z gruntu stabilizowanego cementem o Rm+5,0MPa gr 15 cm. Przewiduje się rozebranie całej nawierzchni jezdni wraz z podbudową i wykonanie w tym samym miejscu nowej konstrukcji nawierzchni. e) ustawienie krawężnika betonowego 20x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu B15, f) ustawienie obrzeży betonowych 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej 3) Przebudowa zjazdów i parkingu a) rozbiórka i ponowne ułożenie (regulacja wysokościowa) najazdów zjazdów indywidualnych z kostki brukowej, b) przełożenie parkingu i miejsca dla niepełnosprawnych regulacja wysokościowa do wymaganej rzędnej. Istniejące chodniki w pasie drogowym pozostają bez zmian. 4) Odwodnienie ulicy - budowa kanalizacji deszczowej a) roboty przygotowawcze i ziemne, b) budowa kanalizacji deszczowej z rur PP SN8 (średnicy:300 mm - 24,0m, 250mm-186,0m, 200mm- 46,0m), c) budowa przykanalików kanalizacji deszczowej z rur PP SN8( średnicy 150mm-34,8m), d) budowa studni betonowych śr.1000mm wyposażonych w stopnie złazowe, z pierścieniem odciążającym i włazem typu ciężkiego D400, e) budowa studzienek ściekowych betonowych śr. 500mm z osadnikiem, pierścieniem odciążającym i wpustem żeliwnym klasy D400 f) próby szczelności. Sieć kanalizacji deszczowej odprowadzać będzie ścieki w układzie grawitacyjnym. Włączenie do istniejącej kanalizacji deszczowej należy wykonać do istniejącej studni zlokalizowanej w pasie drogi krajowej nr 48 (ul. Głowaczowska) w rurze osłonowej metodą przecisku lub przewiertu bez rozkopywania jezdni oraz korpusu drogi. Uwaga: Przy wykonywaniu robót w pasie drogi krajowej należy zachować warunki określone w decyzji GDDKiA w Warszawie wydanej w dniu. 24.09.2014r. Wykopy o głębokości ponad 1,0m należy zabezpieczyć szalunkami. Wykopy, w których wystąpi woda gruntowa należy czasowo odwodnić za pomocą pomp powierzchniowych lub igłofiltrów poprzez obniżenia zwierciadła wody gruntowej. W miejscach zbliżeń lub skrzyżowań z uzbrojeniem podziemnym wykopy wykonać ręcznie. W razie potrzeby przewody lub kable podziemne zabezpieczyć przed uszkodzeniem. 5) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu i oznakowanie a) wykonanie progów zwalniających wyspowych z kostki brukowej gr 8 cm koloru żółtego na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem, długości 3,0m ze skosami najazdowymi o dług. 1,50m b) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Do oznakowania pionowego należy stosować znaki wielkości średniej z licem z folii odblaskowej I generacji oraz słupki z rur ocynkowanych. Oznakowanie poziome należy wykonać mechanicznie materiałami grubowarstwowymi, chemoutwardzalnymi posiadającymi aprobatę IBDiM do oznakowania dróg. c) ustawienie barier rurowych ocynkowanych (wygrodzenie dla pieszych typu U11). d) tymczasowa organizacja ruchu: - Wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, w tym zajęcie pasa drogowego drogi gminnej i drogi krajowej nr 48 oraz dokona oznakowania na czas prowadzenia robót zgodnie z przepisami. Wykonawca nie ponosi kosztów z tytułu zajęcia pasa drogowego drogi gminnej w związku z realizacją zamówienia. Należy przewidzieć koszty zajęcia pasa drogowego drogi krajowej nr 48. Uwaga: przy realizacji robót w pasie drogi krajowej nr 48 wykonawca zobowiązany jest przestrzegać warunki określone w decyzji GDDKiA w Warszawie wydanej w dniu. 24.09.2014r. 6) Roboty wykończeniowe a) humusowanie powierzchni między jezdnią a trawnikiem wraz z obsianiem trawą odporną na warunki miejskie z dowozem ziemi urodzajnej gr 10 cm, b) regulacja wysokościowa urządzeń związanych z uzbrojeniem podziemnym (włazy studni, zasuwy, zawory itp.) do projektowanych rzędnych, 7) Inne prace i roboty towarzyszące i zalecenia a) przed przystąpieniem do robót ziemnych Wykonawca zlokalizuje istniejące uzbrojenie terenu i dokona sprawdzenia położenia i głębokości posadowienia przewodów infrastruktury technicznej. Prace ziemne w pobliżu urządzeń infrastruktury technicznej należy wykonywać ręcznie pod nadzorem pracowników wyznaczonych przez właścicieli sieci. Zabezpieczenie przez Wykonawcę infrastruktury technicznej winno być wykonane zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci wynikającymi z warunków technicznych, bieżących uzgodnień i uzgodnień dokumentacji projektowej. W przypadku uszkodzeń sieci lub urządzeń koszty naprawy lub ich wymiany ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki ekonomiczne, cywilne i związane z bezpieczeństwem w przypadku uszkodzenia sieci i przyłączy infrastruktury technicznej. b) przed rozpoczęciem prac Wykonawca ma obowiązek wystąpić pisemnie z odpowiednim wyprzedzeniem do właścicieli infrastruktury technicznej o wyznaczenie upoważnionego przedstawiciela celem sprawowania nadzoru nad prowadzonymi robotami i ochroną sieci i urządzeń podziemnych. Wszelkie prace ziemne w strefie ochronnej sieci gazowej należy wykonać ręcznie pod nadzorem pracowników Rejonu Dystrybucji Gazu w Pionkach przy zachowaniu warunków określonych przez Polską Spółkę Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział w Warszawie. Przed przystąpieniem do wykonywania prac należy powiadomić pisemnie z 14-sto dniowym wyprzedzeniem RDG w Pionkach. Uwaga: W przypadku stwierdzenia w czasie przebudowy konieczności wykonania dodatkowych prac zabezpieczających istniejącą sieć gazową np. montaż lub obsadzenie skrzynek armatury gazowej do poziomu projektowanej nawierzchni, montaż lub przedłużenie rur ochronnych, obniżenie posadowienia gazociągu itp. Wykonawca zleci odpłatne wykonanie tych prac do Rejonu Dystrybucji Gazu Pionki, ul. Słowackiego 13A. Wszelkie koszty związane z zabezpieczeniem istniejącej sieci gazowej obciążają Wykonawcę. c) w miejscach skrzyżowań lub zbliżeń do infrastruktury telekomunikacyjnej prace wykonać pod nadzorem przedstawiciela Orange Polska - ELMO S.A, za uprzednim powiadomieniem Orange Polska, d) na sieciach i przyłączach infrastruktury technicznej zamontować rury osłonowe zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci e) wykonawca wykona niezbędne pomiary, próby i badania w zakresie wykonywanych robót, f) do Wykonawcy należy wytyczenie obiektu w terenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu. Wykonawca po zakończeniu robót przekaże Zamawiającemu 5 szt. powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót (m.in. powierzchni jezdni. zjazdów, parkingu długości odwodnienia) przy czym Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wymaganej na czas odbiorów branżowych w szczególności dotyczących sieci kanalizacji deszczowej. g) wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w zakresie i na koszt Wykonawcy h) uporządkowanie terenu po robotach budowlanych, i) wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia w sposób zwyczajowo przyjęty /pisemnie/ mieszkańców i właścicieli przyległych nieruchomości o terminie rozpoczęcia robót z 7-dniowym wyprzedzeniem, a także umożliwić odbiór nieczystości stałych z kontenerów umieszczonych na terenie przyległych nieruchomości. j) Wykonawca powiadomi pisemnie na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem robót Kozienicką Gospodarkę Komunalną z siedzibą przy ul. Przemysłowej 15 o utrudnieniach w odbiorze nieczystości stałych i odpadów z terenów przyległych posesji z uwagi na realizację robót. Wykonawca ma obowiązek współpracować z odbierającym odpady w celu ich bezproblemowego odbioru od mieszkańców. k) uwzględniając specyfikę obiektu i warunki prowadzenia robót na Wykonawcy spoczywa obowiązek zabezpieczenia robót pod względem technicznym i bezpieczeństwa, monitorowanie budowy podczas przerw technologicznych i przerw spowodowanych wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz ocena ryzyka dla zadania inwestycyjnego uwzględniająca zagrożenia jakie mogą wystąpić w okresie realizacji zadania w związku z prowadzonymi robotami, przyjętą technologią i sposobem wykonywania robót oraz uwzględniać ryzyko związane z wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych w czasie realizacji zadania i utrudnienia w związku z prowadzonymi przez KGK Sp. z o.o. robotami. Uwaga: równolegle, w czasie realizacji robót związanych z przebudową ulicy Sosnowej Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. planuje dokonać prac remontowych na sieciach i przyłączach wod-kan. (w zakresie budowa sieci wodno-kanalizacyjnej) .W związku z powyższym w celu umożliwienia wykonania powyższych robót, ich koordynacji, ustalenia zakresu, kolejności i czasu ich wykonywania przez KGK Sp. z o.o., wymagana jest współpraca Wykonawcy z KGK Sp. z o.o. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca uzgodni harmonogram robót budowlanych z Kozienicką Gospodarką Komunalną Sp z o.o. oraz na bieżąco będzie z nią współdziałał i współpracował. Wykonawca odpowiedzialny będzie za koordynowanie robót firm zewnętrznych. Realizacja w/w zakresu prac nie może wpłynąć na termin ostateczny zakończenia zadania określony dla Wykonawcy. Przewiduje się, że budowa sieci wod-kan zostanie wykonana w okresie maj - czerwic 2015r. Jednocześnie w związku z prowadzonymi pracami przy budowie obiektu pod nazwą Centrum Kulturalno- Artystyczne, których planowany termin zakończenia przypada na dzień 15.08.2015r. mogą wystąpić utrudnienia, które Wykonawca winien uwzględnić przy realizacji umowy. Utrudnienia te nie mogą wpłynąć na termin zakończenia zadania określony dla Wykonawcy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał: - co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości min. 100.000,00 zł. i załączy dokumenty określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych przedmiotem którego była przebudowa lub budowa drogi lub ulicy o powierzchni jezdni min. 1500 m2 o nawierzchni bitumicznej i załączy dokumenty i załączy dokumenty określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony także w przypadku potwierdzenia przez Wykonawcę wykonania w/w robót w ramach jednego zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: - jedną osobą w randze kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r., Nr 243 poz.1623) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów obowiązujących w kraju, z którego pochodzi dana osoba. - jedną osobą w randze kierownika robót posiadającą kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r., Nr 243 poz.1623) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów obowiązujących w kraju, z którego pochodzi dana osoba. Zamawiający uzna warunek za spełniony także w przypadku gdy Wykonawca wykaże że jedna osoba w randze kierownika budowy posiada w/w uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, b) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( np. wg wzoru - załącznik nr 7 lub inny równoważny dokument- patrz uwaga do punktu 8.1.2.1), jeżeli wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1.1.2 i/lub 8.1.1.3 powołuje się na potencjał innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - długość okresu gwarancji jakości i rękojmi - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

8. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) Terminu wykonania zadania w następujących przypadkach: a) Niesprzyjających warunków pogodowych. b) Niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy. c) Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. d) Z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót. e) Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. f) Z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub jakiemukolwiek dobru jednostki, g) Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. h) Zawieszenie wykonania prac niespowodowanych uchybieniami Wykonawcy, i) Wystąpienia okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć a są one niezależne od stron, j) Ograniczenia lub czasowego wstrzymania finansowania inwestycji. 2) W przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych gdy materiały nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu: zaprzestania produkcji lub zastąpienia innymi; w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów Prawa budowlanego; w trakcie realizacji zamówienia zastosowano lepsze materiały bądź inną technologię o lepszych parametrach technicznych wynikającą z dostępności danych produktów na rynku,, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od zaproponowanego w projekcie, przy czym wykonanie robót zamiennych nie może skutkować zwiększeniem wartości wynagrodzenia wykonawcy. Zmiana może być wprowadzona na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i zaakceptowana przez Zamawiającego i nie może skutkować zwiększeniem wartości umowy, określonej w § 3 ust.1 umowy. 3) Gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu. 4) Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę. 5) W przypadku aktualizacja danych Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku zmiany tych danych, 6) Gdy nastąpi zmiana wysokości stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego. 7) Gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizacje umowy, w szczególności na jej zakres, termin. 8) Gdy zajdzie konieczność zmiany podwykonawców robót, którym wykonawca powierzył wykonanie zamówienia, w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 9) Gdy zajdzie konieczność zmiany osób sprawujących funkcję kierowników nad prawidłową realizacją umowy. 10) W przypadku zmiany zakresu rzeczowego zadania, odpowiednio do możliwości finansowych Zamawiającego. 11) Gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy. 12) W przypadku zmiany zasad finansowania inwestycji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozienice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. 111 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.