eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp. zwalnianych w wyniku eksmisji i zgonu mieszkańca

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-26

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp. zwalnianych w wyniku eksmisji i zgonu mieszkańca
Numer ogłoszenia: 43078 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), faks 095 7387100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp. zwalnianych w wyniku eksmisji i zgonu mieszkańca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp. zwalnianych w wyniku eksmisji i zgonu mieszkańca. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie I Sprzątanie (ca 55 lokali- średnia powierzchnia użytkowa lokalu 46 m2) - opróżnianie zwalnianych lokali 100% gminnych: mieszkalnych i użytkowych wraz z przynależnymi do nich komórkami na terenie ADM 1-5 w Gorzowie Wlkp. polegające w szczególności na: a) kompleksowym opróżnianiu i sprzątaniu lokali: mieszkalnych i użytkowych wraz z przynależnymi, takimi jak; komórki, piwnice pomieszczenia gospodarcze i inne na skutek zgonów najemców w zakresie: - wyniesienia ruchomości i śmieci zgromadzonych w lokalach i pomieszczeniach użytkowych , - załadunku wyniesionych ruchomości i śmieci na podstawiony środek transportu, - wywozu ruchomości i śmieci na wysypisko odpadów komunalnych, b) czynności wymienione w pkt a) Wykonawca będzie wykonywał przy pomocy własnych pracowników oraz własnego transportu (samochód ciężarowy o ład. min. 5,0 t.). Wykonawca ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu odbiór przyjęcia usuniętych odpadów - ruchomości do ich utylizacji ze składowiska odpadów. Zamawiający zastrzega, że powyżej wymienione odpady, nie mogą być umieszczane w pojemnikach na odpady komunalne lub przy nieruchomościach, a także pozostawiane na terenie administrowanym przez Zamawiającego. c) w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania czynności opisanych w pkt a) w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego. d) wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej umowy ze składowiskiem odpadów komunalnych. Zadanie II Eksmisja do lokalu socjalnego (pomieszczenia tymczasowego) lub przeprowadzka do lokalu zamiennego ( ca 14 lokali; średnia powierzchnia użytkowa lokalu 46 m2) polegająca w szczególności na: a)wykonywaniu usług transportowo-porządkowych związanych z eksmisją lub przeprowadzką do lokalu zamiennego, b)wyniesieniu ruchomości i znajdujących się w tym lokalu i w pomieszczeniach przynależnych (piwnice, komórki, pomieszczenia gospodarcze) i ich załadunku na podstawiony środek transportu c)przewiezieniu mienia zabezpieczonego przed uszkodzeniem do lokalu docelowego znajdującego się na terenie Miasta Gorzowa Wlkp. (względnie do magazynu - w przypadku eksmisji z lokali użytkowych, garaży itp.), a wskazanego przez Zamawiającego, d) wniesieniu przetransportowanych ruchomości do lokalu docelowego na terenie Miasta Gorzowa Wlkp. wskazanego przez zamawiającego, względnie do magazynu (w przypadku eksmisji z lokali użytkowych, garaży itp.), Zamawiający zastrzega, że powyżej opisane odpady, powstałe na skutek wykonania ww czynności nie mogą być umieszczane w pojemnikach na odpady komunalne, a także pozostawione na terenie administrowanym przez Zamawiającego, Przeprowadzki mienia ruchomego należy wykonywać przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 4 ton z plandeką lub zabudowaną skrzynią ładunkową z pracą 2 ładowaczy. Wykonawca musi zapewnić worki foliowe na rzeczy osobiste eksmitowanych, kartony papierowe na ruchomości szklane itp. taśmę do zaklejania worków i mebli eksmitowanych, narzędzia do rozmontowywania mebli (kombinerki, śrubokręt, młotek itp.). W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania czynności opisanych w pkt. c ,d w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego na podstawie pisemnego zlecenia określającego: adres nieruchomości, nr lokalu i powierzchnię użytkową lokalu, dostarczonego nie później niż 4 godziny przed rozpoczęciem opróżnienia lokalu (telefon potwierdzony faksem) przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba związana z powtórzeniem tego samego rodzaju zamówień, a zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz oferty. 2) oryginał pełnomocnictwa osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sytuacji zmiany istotnej tj.: a) zmiany osób wymienionych w § 4 umowy, b) zmiana terminu realizacji zamówienia będzie możliwa w przypadku: - wystąpienia robót lub zamówień dodatkowych niemożliwych do przewidzenia przed podpisaniem niniejszej umowy, potwierdzone protokolarnie, jeżeli będzie to niezbędne w celu prawidłowego wykonania umowy i o ustalony przez strony czas niezbędny dla jej prawidłowego wykonania, - wystąpienia siły wyższej, jeżeli będzie to niezbędne w celu prawidłowego wykonania umowy i o ustalony przez strony czas niezbędny dla jej prawidłowego wykonania, - wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac oraz dokonywanie odbiorów robót o ustalony przez strony czas niezbędny dla jej prawidłowego wykonania, - nie wykorzystania kwoty umownej określonej w § 8 pkt. 1 c) zaniechania wykonania zadania przez zamawiającego w trakcie trwania umowy, z przyczyn od niego niezależnych Zmiany w treści umowy będą dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.gorow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGM ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wlkp. pok. 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2015 godzina 10:00, miejsce: sekretariat ZGM.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.