eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Dostawy gazów medycznychtlenu, podtlenku azotu, dwutlenku węgla wraz z dzierżawą zbiornika kriogenicznego i butli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-14

Ogłoszenie nr 43007 - 2017 z dnia 2017-03-14 r.

Tomaszów Lubelski: Dostawy gazów medycznych: tlenu, podtlenku azotu, dwutlenku węgla wraz z dzierżawą zbiornika kriogenicznego i butli
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Aleje Grunwaldzkie  1, 22600   Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 6644411 do 19, e-mail zampub@szpital-tomaszow.pl, faks 846 642 521.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-tomaszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.szpital-tomaszow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.szpital-tomaszow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty mogą być doręczone osobiście lub przesłane pocztą, za pośrednictwem kuriera, z tym że nie będzie brana pod uwagę data stempla pocztowego, oferta w sposób fizyczny musi wpłynąć w wyznaczonym terminie do siedziby zamawiającego
Adres:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Aleje Grunwaldzkie 1, 22-600 Tomaszów Lubelski


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy gazów medycznych: tlenu, podtlenku azotu, dwutlenku węgla wraz z dzierżawą zbiornika kriogenicznego i butli
Numer referencyjny: SZZ.251.08.2017.PW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pakiet 1 - Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika kriogenicznego. Wykonawca zobowiązany jest do wytworzenia i dostarczania do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie i własnym transportem tlenu medycznego ciekłego w ilości - 125 400 kg (przez okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy). Wykonawca we własnym zakresie dostarczy, zamontuje, podłączy do istniejącej instalacji rozprowadzającej i uruchomi zbiornik kriogeniczny 3t wyposażony w system telemetrii przekazując go Wykonawcy do użytkowania w terminie 2 tygodni licząc od dnia podpisania umowy. Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu ww. zbiornik (przez okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy). (Przez system telemetrii należy rozumieć system zdalnej transmisji danych o stanie napełnienia zbiornika z punktu zbiornikowego do centralnego komputera dostawcy ciekłego tlenu medycznego, umożliwiający Zamawiającemu bieżący dostęp do danych w oparciu o ogólnodostępną wersję przeglądarki internetowej). Pakiet 2 - Dostawa tlenu medycznego sprężonego w butlach wraz z dzierżawą butli. Wykonawca zobowiązany jest do wytworzenia i dostarczania do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie i własnym transportem (przez okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy) tlenu medycznego w butlach: Tlen medyczny sprężony butla 10,7 m3 - 36 szt. Tlen medyczny sprężony butla 6,4 m3 - 2 730 szt. Tlen medyczny sprężony butla 1,6 m3 - 27 szt. Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu butle (przez okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy) w ilości: Dzierżawa butli z tlenem medycznym 10,7 m3 - 26 280 b/d Dzierżawa butli z tlenem medycznym 6,4 m3 - 93 075 b/d Dzierżawa butli z tlenem medycznym 1,6 m3 - 7 665 b/d Pakiet 3 - Dostawa dwutlenku węgla medycznego do laparoskopii, podtlenku azotu medycznego wraz z dzierżawą butli. Wykonawca zobowiązany jest do wytworzenia i dostarczania do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie i własnym transportem (przez okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy) dwutlenku węgla medycznego do laparoskopii, podtlenku azotu medycznego w butlach: Dwutlenek węgla medyczny do laparoskopii w butlach 7,5 kg - 195 szt. Podtlenek azotu medyczny 7 kg - 60 szt. Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu butle (przez okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy) w ilości: Dzierżawa butli z dwutlenkiem węgla medycznym do laparoskopii - 13 140 b/d Dzierżawa butli z podtlenkiem azotu medycznym - 7 665 b/d Zadeklarowane przez Wykonawcę w ofercie gazy medyczne, zbiornik kriogeniczny i butle powinny posiadać aktualne dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. Wykonawca winien złożyć w swojej ofercie stosowną pisemną deklarację dotyczącą oferowanego przez niego przedmiotu zamówienia, tożsamą w treści z powyższym wymogiem. Wykonawca do każdej dostawy musi dołączyć Certyfikat analityczny tlenu medycznego potwierdzający czystość sprężonego tlenu medycznego i Świadectwo kontroli jakości dwutlenku węgla medycznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania zamówienia w zakresie ilościowym i wartościowym. W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego będącego przedmiotem niniejszej umowy, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamawiający na wniosek Wykonawcy umożliwi przeprowadzenia wizji lokalnej

II.5) Główny kod CPV: 24.11.19.00 - Tlen
Dodatkowe kody CPV:24111500-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego będącego przedmiotem niniejszej umowy, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 36


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

FORMULARZ OFERTOWY sporządzony według wzoru stanowiącego integralną część SIWZ i wypełniony przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z uwzględnieniem poniższych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiany przewidziane w Umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany Umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy Pzp, stanowiącego, że Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 4. Zmiany o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: a) zmiany ilości dostaw poszczególnych gazów medycznych a tym samym ilości dzierżawionych butli i/lub zbiornika będących następstwem rozbudowy, przebudowy lub modernizacji istniejących sieci i instalacji gazów medycznych Zamawiającego, b) zmiany obowiązującej stawki VAT. 5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4 jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany. 6. Podstawę obliczenia kosztów zmiany, o której mowa w ust. 4 lit. a jest kalkulacja ofertowa opracowana na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie do niniejszej umowy oraz ilości gazów medycznych przewidywanych do wykorzystania w projekcie rozbudowy (przebudowy). W przypadku konieczności zmiany zbiornika kriogenicznego, cena jednostkowa dzierżawy zostanie ustalona proporcjonalnie do zmiany pojemności zbiornika ujętego w niniejszej umowie. 7. Podstawą obliczenia kosztów zmiany, o której mowa w ust. 4 lit. b są dokumenty urzędowe wprowadzające zmiany stawki podatku VAT. 8. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno organizacyjną Umowy (np. zmiana rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów pomiędzy stronami c) udzielenie zamówień uzupełniających określonych w przepisach o zamówieniach publicznych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/03/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Pakiet 1 - Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika kriogenicznego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest do wytworzenia i dostarczania do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie i własnym transportem tlenu medycznego ciekłego w ilości - 125 400 kg (przez okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy). Wykonawca we własnym zakresie dostarczy, zamontuje, podłączy do istniejącej instalacji rozprowadzającej i uruchomi zbiornik kriogeniczny 3t wyposażony w system telemetrii przekazując go Wykonawcy do użytkowania w terminie 2 tygodni licząc od dnia podpisania umowy. Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu ww. zbiornik (przez okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy). (Przez system telemetrii należy rozumieć system zdalnej transmisji danych o stanie napełnienia zbiornika z punktu zbiornikowego do centralnego komputera dostawcy ciekłego tlenu medycznego, umożliwiający Zamawiającemu bieżący dostęp do danych w oparciu o ogólnodostępną wersję przeglądarki internetowej)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24111900-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Pakiet 2 - Dostawa tlenu medycznego sprężonego w butlach wraz z dzierżawą butli

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest do wytworzenia i dostarczania do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie i własnym transportem (przez okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy) tlenu medycznego w butlach: Tlen medyczny sprężony butla 10,7 m3 - 36 szt. Tlen medyczny sprężony butla 6,4 m3 - 2 730 szt. Tlen medyczny sprężony butla 1,6 m3 - 27 szt. Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu butle (przez okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy) w ilości: Dzierżawa butli z tlenem medycznym 10,7 m3 - 26 280 b/d Dzierżawa butli z tlenem medycznym 6,4 m3 - 93 075 b/d Dzierżawa butli z tlenem medycznym 1,6 m3 - 7 665 b/d
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24111900-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Pakiet 3 - Dostawa dwutlenku węgla medycznego do laparoskopii, podtlenku azotu medycznego wraz z dzierżawą butli

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest do wytworzenia i dostarczania do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie i własnym transportem (przez okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy) dwutlenku węgla medycznego do laparoskopii, podtlenku azotu medycznego w butlach: Dwutlenek węgla medyczny do laparoskopii w butlach 7,5 kg - 195 szt. Podtlenek azotu medyczny 7 kg - 60 szt. Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu butle (przez okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy) w ilości: Dzierżawa butli z dwutlenkiem węgla medycznym do laparoskopii - 13 140 b/d Dzierżawa butli z podtlenkiem azotu medycznym - 7 665 b/d
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24111500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.