eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii informacyjno-promocyjnej pn.Zostaw Swój 1% Podatku w Sosnowcu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-26

Sosnowiec: Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii informacyjno-promocyjnej pn.: Zostaw Swój 1% Podatku w Sosnowcu.
Numer ogłoszenia: 42852 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii informacyjno-promocyjnej pn.: Zostaw Swój 1% Podatku w Sosnowcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii informacyjno-promocyjnej pn.: Zostaw Swój 1% Podatku w Sosnowcu. 2. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na dwie części i obejmuje następujące usługi: a) CZĘŚĆ PIERWSZA ZAMÓWIENIA - ZADANIE I: Wydruk KATALOGU: a. Nakład: 1500 sztuk. b. Rozmiar: 15cmx23cm. c.Okładka: Kolor : 4+4, kreda błyszcząca 300g. d. Kartki: 12, kolor 4+4 (stron 24), kreda błyszcząca 100g. e. Oprawa zszyta. f.Cały nakład w ilości 1500 sztuk zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo do Zamawiającego. g. Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405, III piętro. h. Opracowanie graficzne projektu katalogu zostanie wykonane i dostarczone przez Zamawiającego, w wersji cyfrowej lub PDF na nośniku w wysokiej jakości pliku JPG, tiff lub PDF. i.W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem katalogów. b) CZĘŚĆ DRUGA ZAMÓWIENIA - ZADANIE II: Wydruk i wykonanie plansz: a. Zamówienie obejmuje wydruk i wykonanie 25 sztuk różnych plansz. b.Zamówienie obejmuje wydruk UV (zgodnie z przekazanymi projektami przygotowanymi do druku w wersji elektronicznej) o bardzo wysokiej rozdzielczości, naniesiony na specjalną płytę o grubości 3 mm utwardzaną, białą błyszczącą, odporną na wpływ warunków atmosferycznych, o formacie 100 x 70cm, do ekspozycji w stelażach ekspozycyjnych outdoor. c. Plansze w ilości 25 sztuk zostaną dostarczone jednorazowo do Zamawiającego. d.Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405, III piętro. 3. Przedmiot zamówienia nie może posiadać usterek: a. niedodruki, b. zaplamienia, c. błędy montażowe, d. źle położony kolor, e. błędy introligatorskie. 4. W razie stwierdzenia wad przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wymiany go na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych. 5. Przedmiot niniejszego zamówienia powinien być wykonany z jak najwyższych jakościowo materiałów, pierwszego gatunku, bez wad, z dbałością o jakość wykonania. 6. Zakres zamówienia obejmuje: usługę wydruku katalogów/wydruku plansz, transport wraz z wyładunkiem produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 7. Warunki odbioru zamówienia. a)Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć i wyładować przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca umieści przedmiot zamówienia w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Zamawiający odbierze przedmiot zamówienia w dniu przywozu co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. b)Spisany protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Zamawiającego bez uwag, będzie podstawą do wystawienia faktury..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca do podpisania oferty ustanowi swojego reprezentanta, wówczas zobowiązany jest załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazać dokładny zakres umocowania w tym uprawnienie do podpisania oferty, być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem u notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, piętro 3, pokój 405 A lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, piętro 3, pokój 405 A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wydruk Katalogów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wydruk KATALOGU: a. Nakład: 1500 sztuk. b. Rozmiar: 15cmx23cm. c. Okładka: Kolor : 4+4, kreda błyszcząca 300g. d.Kartki: 12, kolor 4+4 (stron 24), kreda błyszcząca 100g. e. Oprawa zszyta. f.Cały nakład w ilości 1500 sztuk zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo do Zamawiającego. g. Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405, III piętro. h. Opracowanie graficzne projektu katalogu zostanie wykonane i dostarczone przez Zamawiającego, w wersji cyfrowej lub PDF na nośniku w wysokiej jakości pliku JPG, tiff lub PDF. h.W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem katalogów. 2. Przedmiot zamówienia nie może posiadać usterek: a. niedodruki, b. zaplamienia, c. błędy montażowe, d. źle położony kolor, e. błędy introligatorskie. 3. W razie stwierdzenia wad przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wymiany go na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych. 4. Przedmiot niniejszego zamówienia powinien być wykonany z jak najwyższych jakościowo materiałów, pierwszego gatunku, bez wad, z dbałością o jakość wykonania. 5. Zakres zamówienia obejmuje: usługę wydruku katalogów/wydruku plansz, transport wraz z wyładunkiem produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 6. Warunki odbioru zamówienia. a)Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć i wyładować przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca umieści przedmiot zamówienia w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Zamawiający odbierze przedmiot zamówienia w dniu przywozu co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. b)Spisany protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Zamawiającego bez uwag, będzie podstawą do wystawienia faktury..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydruk i wykonanie plansz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wydruk i wykonanie 25 sztuk różnych plansz. 2. Zamówienie obejmuje wydruk UV (zgodnie z przekazanymi projektami przygotowanymi do druku w wersji elektronicznej) o bardzo wysokiej rozdzielczości, naniesiony na specjalną płytę o grubości 3 mm utwardzaną, białą błyszczącą, odporną na wpływ warunków atmosferycznych, o formacie 100 x 70cm, do ekspozycji w stelażach ekspozycyjnych outdoor. 3. Plansze w ilości 25 sztuk zostaną dostarczone jednorazowo do Zamawiającego. 4. Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405, III piętro. 5. Przedmiot zamówienia nie może posiadać usterek: a. niedodruki, b. zaplamienia, c. błędy montażowe, d. źle położony kolor, e. błędy introligatorskie. 6. W razie stwierdzenia wad przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wymiany go na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych. 7. Przedmiot niniejszego zamówienia powinien być wykonany z jak najwyższych jakościowo materiałów, pierwszego gatunku, bez wad, z dbałością o jakość wykonania. 8. Zakres zamówienia obejmuje: usługę wydruku katalogów/wydruku plansz, transport wraz z wyładunkiem produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 9. Warunki odbioru zamówienia. a)Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć i wyładować przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca umieści przedmiot zamówienia w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Zamawiający odbierze przedmiot zamówienia w dniu przywozu co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. b)Spisany protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Zamawiającego bez uwag, będzie podstawą do wystawienia faktury..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.