Sosnowiec: Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii informacyjno-promocyjnej pn.: Zostaw Swój 1% Podatku w Sosnowcu.
Numer ogłoszenia: 42852 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii informacyjno-promocyjnej pn.: Zostaw Swój 1% Podatku w Sosnowcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii informacyjno-promocyjnej pn.: Zostaw Swój 1% Podatku w Sosnowcu. 2. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na dwie części i obejmuje następujące usługi: a) CZĘŚĆ PIERWSZA ZAMÓWIENIA - ZADANIE I: Wydruk KATALOGU: a. Nakład: 1500 sztuk. b. Rozmiar: 15cmx23cm. c.Okładka: Kolor : 4+4, kreda błyszcząca 300g. d. Kartki: 12, kolor 4+4 (stron 24), kreda błyszcząca 100g. e. Oprawa zszyta. f.Cały nakład w ilości 1500 sztuk zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo do Zamawiającego. g. Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405, III piętro. h. Opracowanie graficzne projektu katalogu zostanie wykonane i dostarczone przez Zamawiającego, w wersji cyfrowej lub PDF na nośniku w wysokiej jakości pliku JPG, tiff lub PDF. i.W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem katalogów. b) CZĘŚĆ DRUGA ZAMÓWIENIA - ZADANIE II: Wydruk i wykonanie plansz: a. Zamówienie obejmuje wydruk i wykonanie 25 sztuk różnych plansz. b.Zamówienie obejmuje wydruk UV (zgodnie z przekazanymi projektami przygotowanymi do druku w wersji elektronicznej) o bardzo wysokiej rozdzielczości, naniesiony na specjalną płytę o grubości 3 mm utwardzaną, białą błyszczącą, odporną na wpływ warunków atmosferycznych, o formacie 100 x 70cm, do ekspozycji w stelażach ekspozycyjnych outdoor. c. Plansze w ilości 25 sztuk zostaną dostarczone jednorazowo do Zamawiającego. d.Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405, III piętro. 3. Przedmiot zamówienia nie może posiadać usterek: a. niedodruki, b. zaplamienia, c. błędy montażowe, d. źle położony kolor, e. błędy introligatorskie. 4. W razie stwierdzenia wad przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wymiany go na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych. 5. Przedmiot niniejszego zamówienia powinien być wykonany z jak najwyższych jakościowo materiałów, pierwszego gatunku, bez wad, z dbałością o jakość wykonania. 6. Zakres zamówienia obejmuje: usługę wydruku katalogów/wydruku plansz, transport wraz z wyładunkiem produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 7. Warunki odbioru zamówienia. a)Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć i wyładować przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca umieści przedmiot zamówienia w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Zamawiający odbierze przedmiot zamówienia w dniu przywozu co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. b)Spisany protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Zamawiającego bez uwag, będzie podstawą do wystawienia faktury..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca do podpisania oferty ustanowi swojego reprezentanta, wówczas zobowiązany jest załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazać dokładny zakres umocowania w tym uprawnienie do podpisania oferty, być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem u notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, piętro 3, pokój 405 A
lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, piętro 3, pokój 405 A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wydruk Katalogów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wydruk KATALOGU: a. Nakład: 1500 sztuk. b. Rozmiar: 15cmx23cm. c. Okładka: Kolor : 4+4, kreda błyszcząca 300g. d.Kartki: 12, kolor 4+4 (stron 24), kreda błyszcząca 100g. e. Oprawa zszyta. f.Cały nakład w ilości 1500 sztuk zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo do Zamawiającego. g. Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405, III piętro. h. Opracowanie graficzne projektu katalogu zostanie wykonane i dostarczone przez Zamawiającego, w wersji cyfrowej lub PDF na nośniku w wysokiej jakości pliku JPG, tiff lub PDF. h.W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem katalogów. 2. Przedmiot zamówienia nie może posiadać usterek: a. niedodruki, b. zaplamienia, c. błędy montażowe, d. źle położony kolor, e. błędy introligatorskie. 3. W razie stwierdzenia wad przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wymiany go na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych. 4. Przedmiot niniejszego zamówienia powinien być wykonany z jak najwyższych jakościowo materiałów, pierwszego gatunku, bez wad, z dbałością o jakość wykonania. 5. Zakres zamówienia obejmuje: usługę wydruku katalogów/wydruku plansz, transport wraz z wyładunkiem produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 6. Warunki odbioru zamówienia. a)Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć i wyładować przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca umieści przedmiot zamówienia w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Zamawiający odbierze przedmiot zamówienia w dniu przywozu co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. b)Spisany protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Zamawiającego bez uwag, będzie podstawą do wystawienia faktury..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydruk i wykonanie plansz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wydruk i wykonanie 25 sztuk różnych plansz. 2. Zamówienie obejmuje wydruk UV (zgodnie z przekazanymi projektami przygotowanymi do druku w wersji elektronicznej) o bardzo wysokiej rozdzielczości, naniesiony na specjalną płytę o grubości 3 mm utwardzaną, białą błyszczącą, odporną na wpływ warunków atmosferycznych, o formacie 100 x 70cm, do ekspozycji w stelażach ekspozycyjnych outdoor. 3. Plansze w ilości 25 sztuk zostaną dostarczone jednorazowo do Zamawiającego. 4. Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405, III piętro. 5. Przedmiot zamówienia nie może posiadać usterek: a. niedodruki, b. zaplamienia, c. błędy montażowe, d. źle położony kolor, e. błędy introligatorskie. 6. W razie stwierdzenia wad przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wymiany go na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych. 7. Przedmiot niniejszego zamówienia powinien być wykonany z jak najwyższych jakościowo materiałów, pierwszego gatunku, bez wad, z dbałością o jakość wykonania. 8. Zakres zamówienia obejmuje: usługę wydruku katalogów/wydruku plansz, transport wraz z wyładunkiem produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 9. Warunki odbioru zamówienia. a)Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć i wyładować przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca umieści przedmiot zamówienia w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Zamawiający odbierze przedmiot zamówienia w dniu przywozu co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. b)Spisany protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Zamawiającego bez uwag, będzie podstawą do wystawienia faktury..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Sosnowcu i w budynku Sądu Rejonowego w Czeladzi
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu"
- ZP-2200-13/24 USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- DOSTAWA 10-CIO PARAMETROWYCH PASKÓW DO ANALIZY MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ CZYTNIKA PASKÓW ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ OB (z dostawą materiałów kontrolnych i części zużywalnych)
- Wykonanie remontów pustostanów w budynkach mieszkalnych Gminy Sosnowiec
- "Modernizacja pomieszczeń Prosektorium i Pracowni Histopatologicznej wraz z wyposażeniem pod Zakład Patomorfologii (...)
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydanie monografii naukowych
- Opracowanie i druk albumu "Magiczne miejsca. Vademecum Powiatu Bialskiego"
- Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych (3 części).
- Wynajem z obsługą materiałowo-serwisową urządzenia do kolorowego i czarno-białego druku książek
- Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (publikacje książkowe)
- Dostawa namiotu
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.