Płock: Prace geodezyjno- kartograficzne i klasyfikacyjne na terenie Powiatu Płockiego w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 42809 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace geodezyjno- kartograficzne i klasyfikacyjne na terenie Powiatu Płockiego w 2014 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace geodezyjno- kartograficzne i klasyfikacyjne na terenie Powiatu Płockiego w 2014 roku: a)Zadanie nr 1: Mapa zasadnicza - aktualizacja numerycznej mapy zasadniczej. Zakres pracy obejmuje obszar 2 obrębów ewidencyjnych: Maszewo Duże oraz Maszewo n/Wisłą o łącznej powierzchni 648,9413ha położonych w gminie Stara Biała. b)Gleboznawcza klasyfikacja gruntów: b.1) Sporządzenie projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów - zmeliorowanych. Zakres pracy obejmuje 225 działek ewidencyjnych o łącznej powierzchni 433,1351ha, w tym gruntów zmeliorowanych do ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów 370,20ha, wchodzących w skład 3 obrębów ewidencyjnych położonych na terenie gminy Bielsk w Powiecie Płockim. b.2) zmienionych w wyniku ich zalesienia oraz opracowanie dokumentacji geodezyjno - kartograficznej dla aktualizacji danych ewidencji gruntów. Zakres pracy obejmuje 3 działki ewidencyjne o pow. 5,4043ha w tym gruntów 5,16ha zalesionych do ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów, położonych w 2 obrębach ewidencyjnych na terenie 2 gmin w Powiecie Płockim..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.15.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 2 000 PLN Zadanie nr 2 - 1 000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Prace geodezyjne i kartograficzne mogą wykonać podmioty prowadzące działalność gospodarczą, a także inne jednostki organizacyjne utworzone zgodnie z przepisami prawa, jeżeli przedmiot ich działania obejmuje prowadzenie tych prac - w zakresie geodezji i kartografii (dla zadania nr 1) lub gleboznawczej klasyfikacji gruntów (a także innej obejmującej ten zakres - dla zadania nr 2) - zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 17.05.1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 193 z 2010r. poz. 1287 ze zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnienie tego warunku nastąpi, jeżeli wykonawca wykaże, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie dotyczące: a)dla zadania nr 1 - opracowanie mapy zasadniczej numerycznej wektorowej (lub jej konwersja z postaci analogowej lub hybrydowej) lub aktualizacja numerycznej wektorowej mapy zasadniczej, także opracowanie lub aktualizacja mapy do celów projektowych w postaci numerycznej wektorowej - o łącznie zsumowanych wartościach w ww. okresie na minimum 50.000,00 złotych brutto. b)dla zadania nr 2 - prace klasyfikacyjne o łącznie zsumowanych wartościach w ww. okresie na minimum 25.000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że; dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii - zgodnie z art. 42 ust.1 i art. 43 ustawy z dnia 17.05.1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 193 z 2010r poz. 1287 ze zm.): a)dla zadania nr 1: z zakresu nr 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub z zakresu nr 6 - redakcja map. b)dla zadania nr 2: z zakresu nr 2 - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, a także posiadają kwalifikacje i doświadczenie w zakresie klasyfikacji gruntów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wypełniony i podpisany formularz oferty (według załącznika nr 3 do SIWZ). 2)Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3)Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, Kancelaria Ogólna p. 212.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mapa zasadnicza - aktualizacja numerycznej mapy zasadniczej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres pracy obejmuje obszar 2 obrębów ewidencyjnych: Maszewo Duże oraz Maszewo n/Wisłą o łącznej powierzchni 648,9413ha położonych w gminie Stara Biała..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gleboznawcza klasyfikacja gruntów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Gleboznawcza klasyfikacja gruntów zadanie 2.1) Sporządzenie projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów - zmeliorowanych. Zakres pracy obejmuje 225 działek ewidencyjnych o łącznej powierzchni 433,1351ha, w tym gruntów zmeliorowanych do ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów 370,20ha, wchodzących w skład 3 obrębów ewidencyjnych położonych na terenie gminy Bielsk w Powiecie Płockim. Zadanie 2.2) zmienionych w wyniku ich zalesienia oraz opracowanie dokumentacji geodezyjno - kartograficznej dla aktualizacji danych ewidencji gruntów. Zakres pracy obejmuje 3 działki ewidencyjne o pow. 5,4043ha w tym gruntów 5,16ha zalesionych do ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów, położonych w 2 obrębach ewidencyjnych na terenie 2 gmin w Powiecie Płockim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Usługa ochrony osób i mienia na terenie Sądu Okręgowego w Płocku oraz Sądu Rejonowego w Gostyninie
- Przebudowa i remonty nawierzchni dróg na terenie miasta Płocka w zakresie wykonania i wymiany nawierzchni jezdni
- Przygotowanie uroczystej kolacji oraz poczęstunku kawowego dla Gości z miast partnerskich w ramach 25. Pikniku Europejskiego .
- Modernizacja schodów zewnętrznych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych w części B budynku MOPS w Płocku dla potrzeb Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
- Dostawa komputerów przenośnych, zestawów komputerowych, monitorów interaktywnych, drukarek i kserokopiarki.
- Zakup urządzeń do rehabilitacji - projekt p.n. "Rozbudowa i modernizacja budynku Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego WSZ w Płocku z wyposażeniem- zakup pierwszego wyposażenia oraz aparatury medycznej"
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wełmin gmina Strzelce Krajeńskie
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej map do celów projektowych w podziale na 2 części
- RDW w Hrubieszowie. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty)
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziału działek gruntu w podziale na 4 części
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania "Remont kuchni wraz z zapleczem kuchennym w Przedszkolu Miejskim nr 15 przy ul. Bażyńskich 15 w Toruniu"
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa - Budowa żłobka przy ul. Celulozowej we Włocławku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.