eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU NOWOMIEJSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-26

Nowe Miasto Lubawskie: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU NOWOMIEJSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU
Numer ogłoszenia: 42749 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4724220, faks 056 4724222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU NOWOMIEJSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Nowomiejskiego i jednostek organizacyjnych powiatu, których wykaz stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji w okresie od 01.10.2015 r. do 30.09.2020 r. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1 Otwarcie i obsługę ok. 50 rachunków: bieżących, rachunków pomocniczych dla Powiatu i jednostek organizacyjnych takich jak: Budżet Powiatu Nowomiejskiego, Starostwo Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim, Komenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Mieście Lubawskim, Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nowym Mieście Lubawskim, Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim, Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim zs W Kurzętniku, Zespoł Szkół im. C.K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim, Zespoł Szkół Zawodowych w Kurzętniku, Powiatowe Centrum Rozwoju Edukacji w Nowym Mieście Lubawskim, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Mieście Lubawskim, Dom Dziecka w Pacółtowie, Dom Pomocy Społecznej w Grodzicznie, Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Nowym Mieście Lubawskim w zakresie : 1) otwarcie i prowadzenie rachunków jednostek wymienionych w punkcie 2.1 oraz otwieranie i prowadzenie dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych, walutowych a także likwidacji rachunków w trakcie związania zamówieniem w zależności od potrzeb zamawiającego, 2) realizację poleceń przelewu: a) w tym samym banku w wersji papierowej, b) do innego banku w wersji papierowej, c) w tym samym banku w wersji elektronicznej za pomocą systemu bankowości elektronicznej, d) do innego banku w wersji elektronicznej za pomocą sytemu bankowości elektronicznej, 3) realizację wypłat gotówkowych dokonywanych przez upoważnionych pracowników zamawiającego, 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych przez pracowników zamawiającego, 5) wydawanie blankietów czekowych do realizacji wypłat gotówkowych, 6) deponowanie środków na lokatach terminowych, w tym: a) automatycznego lokowania środków pieniężnych znajdujących się na rachunku budżetu powiatu , na lokaty typu OVERNIGHT ostatnia operacja danego dnia. Powrót środków pieniężnych z lokaty wraz z należnymi odsetkami będzie pierwszą operacją na rachunku bieżącym Powiatu następnego dnia; b) przyjmowania zleceń utworzenia lokat bankowych przez telefon z możliwością uzupełnienia wszystkich formalności pisemnych w terminie późniejszym, 7) oprocentowanie środków avista na rachunkach podstawowych i pomocniczych zamawiającego. Naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach powinno następować co miesiąc, ostatniego dnia miesiąca na postawie stawki WIBID 1M. oraz stałej marży banku w okresie realizacji zamówienia, określonej w złożonej przez Bank ofercie. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID 1M albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID 1M. O zmianie wysokości oprocentowania Bank zawiadomi Zamawiającego na piśmie lub emailem, jeżeli informacja ta nie jest ujęta w wyciągach bankowych, 8) sporządzanie wyciągów z rachunku na każdy dzień roboczy, 9) potwierdzenie stanu środków na rachunku na 31 grudnia każdego roku, 10) udzielenie, obsługa i oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu i spłacanego do końca roku budżetowego (kalendarzowego tj. 31 grudnia) do wysokości limitu ustalonego w uchwale budżetowej na każdy rok budżetowy przez Radę Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim (określony limit kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 1 000 000,00 zł). Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: a) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, b) każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, c) uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat, d) wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłaty od salda niewykorzystanej części kredytu, e) kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej, f) zamawiający płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia, g) kredyt oprocentowany będzie na dany dzień wg WIBOR dla depozytów WIBOR 1M za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy, powiększonej lub pomniejszonej o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania zamówienia, h) odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu, i) zmiana stawek bazowych nie wymaga odrębnego zawiadamiania Zamawiającego, j) w przypadku likwidacji stawki WIBOR 1M zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M. 11) wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Powiatu Nowomiejskiego, W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: a) dostępność do bezpiecznego systemu bankowości elektronicznej chronionego hasłami w wersji (online) w każdym dniu roboczym przez 24 godziny, b) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym oraz na rachunkach pomocniczych, c) tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, d) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich ww rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, e) składanie poleceń przelewu, w tym: poleceń przelewów do ZUS i US, przelewu zagranicznego, ze wszystkich ww rachunków w ramach dostępnych środków, f) wykonywanie przelewów z przyszłą datą realizacji, g) uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, h) możliwość eksportu importu danych do pliku tekstowego w odpowiednim formacie, i) pełną informację o procesie autoryzacji zleceń, poprzez podanie daty i godziny zlecenia przez każdą z osób, j) generowanie (wydruk) wyciągów nie wymagających stempla bankowego, k) potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie online (po realizacji przelewu natychmiastowa informacja w systemie bankowości elektronicznej), l) umożliwienie równocześnie (w tym samym czasie) wykonywania operacji na różnych rachunkach jednostki, ł) pełną informację o lokatach, możliwość zarządzania lokatami, w tym otrzymanie wyciągu z rachunku lokaty w postaci elektronicznej, m) przechowywanie wysyłanych przelewów i wyciągów w archiwum systemu, n) przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu; o) nadawanie uprawnień użytkownikom systemu elektronicznego w dowolnym momencie obowiązywania umowy, zmiana tych uprawnień poprzez wydanie dyspozycji, p) umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, r) zapewnienie wsparcia informatycznego. W razie awarii programu czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii oprogramowania ustala się na 2 godziny. 12) udzielanie osobom upoważnionym przez Posiadacza Rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia, jeżeli jednostka nie wdrożyła systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, 13) wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych, 14) zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Powiatu, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wskazanych rachunkach (np.: pozostałe środki na rachunkach bankowych niewykorzystane do 31 grudnia) na wskazany rachunek bieżący budżetu Powiatu Nowomiejskiego, 15) przeksięgowanie w dniu 31 grudnia skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych bieżących i pomocniczych rachunków bankowych jednostek budżetowych Powiatu na dzień 31 grudnia każdego roku na rachunek bieżący budżetu Powiatu Nowomiejskiego, 16) wyznaczenie jednego doradcy klienta dla Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych Powiatu. Doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Wykonawcy, 17) wprowadzenie usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności (zgodnego ze Standardem IBAN). 3. Zamawiający oczekuje, że wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na (Bankową obsługę budżetu Powiatu Nowomiejskiego i jednostek organizacyjnych powiatu) dysponuje lub do dnia rozpoczęcia świadczenia usługi będzie dysponował siedzibą, oddziałem, filią lub placówką banku na terenie miasta Nowego Miasta Lubawskiego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił ten warunek jeżeli wykaże się posiadaniem aktualnego zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia w terminie i na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - oprocentowanie rachunków a vista podstawowych i pomocniczych - 20
  • 3 - oprocentowanie lokat typu OVERNIGHT - 10
  • 4 - oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_nowomiejski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.