Olsztyn: dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 42707 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 23 części wyszczególnionych w załączniku do niniejszego ogłoszenia oraz w opisie przedmiotu zamówienia, zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia, postępowanie nr 163/2015/PN/DZP.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego; 2. Wypełniony i podpisany formularz Opis przedmiotu zamówienia (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, zamieszczonym na stronie: www.uwm.edu.pl/zamowienia ); 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 4. Oświadczenie z art. 22 sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, zamieszczonym na stronie: www.uwm.edu.pl/zamowienia); 5.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, zamieszczonym na stronie: www.uwm.edu.pl/zamowienia); 6. Oświadczenie z art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy Pzp sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, zamieszczonym na stronie: www.uwm.edu.pl/zamowienia);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin wykonania zamówienia - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej o charakterze naturalnym np. powódź, huragan, trzęsienie ziemi, sztorm, śnieżyca etc.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 310, 10-719 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10-719 Olsztyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tygle P-2 ze spiekiem szklanym do oznaczania zawartości włókna surowego i jego frakcji (NDF, ADF, ADL).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Membrana nitrocellulozowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Żarniki źródła jonów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Statyw do pipet Eppendorf Research.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestawy vialek chromatograficznych zakrętkami wyposażonymi w septy PTFE/silikon.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szklane szkiełka mikroskopowe 4-komorowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 - Szkiełka nakrywkowe, okrągłe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Filtry strzykawkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Igła do aspiracji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Filtry strzykawkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Filtry do aparatu Milli-Q Integral 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Rękawiczki lateksowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pipetor serologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Części do układu przepływowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Drobny asortyment laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Elektrody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Elektroda.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Testy do HDL, trójglicerydów i cholesterolu całkowitego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Statyw na odczynniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Elektroda.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Szklane cylindry i statyw na cylindry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Drobny asortyment chirurgiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Kompletne viale.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie pt. formularz opis przedmiotu zamówienia zamieszczonym na stronie www.uwm.edu.pl/zamowienia jako Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1232N relacji Wigwałd - Olsztynek od km 12+360 do 12+384km.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1528N relacji Witramowo-Żelazno od km 2+350 do 2+370km.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1425N relacji Podlejki- Olsztynek od km 7+800 do 7+905km
- Dostawy oleju spożywczego na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Olsztynie
- Dostawa eksploatacyjnych materiałów elektrycznych
- Implanty słuchowe do zakotwiczenia w kości skroniowej wraz z procesorami dźwięku
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych i kosmetyków określonych w 3 pakietach.
- Dostawa materiałów laboratoryjnych oraz odczynników i wzorców
- Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych w Gminie Spiczyn Kompetentni w szkole - kompetentni w życiu
- Dostawa ręcznego skanera 3D wraz z oprogramowaniem i szkoleniem.
- Dostawa eksykatora próżniowego kubicznego z manometrem i blokadą UV dla WIEiT - DE-dzp.272-173/24
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO ZABIEGÓW WEWNĄTRZNACZYNIOWYCH - 2 ZADANIA
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.