eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna › Budowa infrastruktury wodociągowo - kanalizacyjnej w Czarnej oraz rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Dąbrówkach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Czarna: Budowa infrastruktury wodociągowo - kanalizacyjnej w Czarnej oraz rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Dąbrówkach
Numer ogłoszenia: 42675 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna , Czarna 260, 37-125 Czarna, woj. podkarpackie, tel. 017 2262324, 017 2262606, faks 017 2262324 w. 232.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaczarna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infrastruktury wodociągowo - kanalizacyjnej w Czarnej oraz rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Dąbrówkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: 1. Budowę infrastruktury wodociągowo - kanalizacyjnej w Czarnej na terenie objętym MPZP Czarna - Pastwiska. Zakres rzeczowy robót obejmuje: - sieć kanalizacji sanitarnej fi 200/4,9 mm PVC-U, klasa N, szereg S-20 (odcinki S13-S15 L=54,0m; S8-S23 L=182,0m; S2-S13 L=328,0m; S3-S24 L=33,0m; S23-S58 L=18,0m), łączna długość 777,0m; - sieć kanalizacji sanitarnej fi 160/4,0 mm PVC-U, klasa N, szereg S-20 (odcinki S15-S16 L=18,0m; S14-S17 L=10,0m), łączna długość 28,0 m; -studzienki z kinetą przelotową i rozgałęźną (większość) d = 200 mm PP, rura trzonowa d = 400 mm z PP, pokrywy: żeliwne 10T na stożek betonowy oraz betonowe na stożek betonowy - przewiert pod drogą powiatową fi 315/18,7 mm PE100 SDR17, PN10 L=15,0m - przewierty pod drogami gminnymi o nawierzchni asfaltowej (3 szt.) fi 315/18,7 mm PE100 SDR17, PN10 L=42,0m - odcinek sieci wodociągowej fi 110/6,6mm na dz. nr 1839/49, 1839/51, 1839/54, L=63,0 mb; Szczegółowy zakres wg dokumentacji projektowej oraz SSTWiORB. 2. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Dąbrówkach. Zakres rzeczowy robót obejmuje: - sieć kanalizacji sanitarnej fi 200/4,9 mm PVC-U, klasa N, szereg S-20 L=199,0m; -studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych z kinezą zbiorczą d=200 mm PP, rura trzonowa d=400 mm z PP, pokrywa betonowa na stożku betonowym - 7 kpl. - przewiert pod drogą powiatową fi 315/18,7 mm PE L=19,50m - kanał sanitarny z rur d=160/4,0 mm PVC-U, klasa N, szereg S-20 - 10,0 m -studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych z kinezą zbiorczą d=160 mm PP, rura trzonowa d=400 mm z PP, pokrywa betonowa na stożku betonowym - 1 kpl. Szczegółowy zakres wg dokumentacji projektowej oraz SSTWiORB. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń za-warte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów) produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykonawcy przysługuje prawo użycia materiałów i urządzeń o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w ofercie, które materiały i urządzenia zamienne zamierza zastosować przy realizacji zadania oraz dołączenia do oferty stosownych dokumentów w celu wykazania, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, normami technicznymi, przepisami Prawa Budowlanego oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje wykonywanie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu robót określonych w cz. III pkt 3.1. - 3.2. siwz

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 13124026431111000037781705 bank PEKAO S.A. o/Łańcut. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy w Czarnej (pok. 1, parter), kserokopię należy dołączyć do oferty. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawicie-la Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Za-mawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku to podpisanie oświadczenia z art. 22 ust.1 załączonego do niniejszej SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. wykonali, w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. - co najmniej dwie roboty obejmujące budowę, przebudowę lub rozbudowę sieci kanalizacyjnej Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów: wykazu wykonanych robót budowlanych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku to podpisanie oświadczenia z art. 22 ust.1 załączonego do niniejszej SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. dysponują lub będą dysponować osobami (osobą) posiadającymi (posiadającą) wymagane uprawnienia: - kierownik budowy (branża sanitarna): uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie; o doświadczeniu minimum 3 lata od daty uzyskania uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów: - wykazu osób (załącznik nr 6 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, - oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 7 do SIWZ). W przypadku uprawnień dla osób dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, pod warunkiem, że zachowują swoją ważność oraz z zastrzeżeniem przepisu art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013, poz. 1409 z późn. zm.) i przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 500 000 zł - ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów: - oświadczenia z art. 22 ust.1 wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ, - opłaconej polisy (wraz z dowodem jej opłacenia jeżeli nie wynika to z jej treści) a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwo-tę 500 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 2) kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 3) Kosztorys ofertowy uproszczony wraz z zestawieniem materiałów (cena materiałów łącznie z kosztami zakupu) i sprzętu, tabelę elementów scalonych, stawkę roboczogodziny, narzuty Kp (R+S) i zysk Z (Kp+R+S).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - gwarancja - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający przewiduje moż-liwość wprowadzenia zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach i zakresie: 1) Termin realizacji zamówienia może być zmieniony w przypadku, gdy opóźnienie w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie okolicznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy: a) w przypadku powstania wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożli-wiających prowadzenie robót, b) w przypadku okresowego wstrzymania robót przez Zamawiającego, c) wystąpienia robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo Zamó-wień Publicznych d) wstrzymania robót na okres dłuższy niż 3 tygodnie spowodowany wykryciem na przykład nie-wybuchów, niewypałów, szczątków ludzkich, wykopalisk archeologicznych, pozostałości budow-li podziemnych; e) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej, f) Zmiany zakresu rzeczowego zamówienia, gdy ze względów społecznych, gospodarczych w trakcie realizacji inwestycji wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowym jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacja projektową; 2) Wykonawca dopuszcza na wniosek Zamawiającego zmianę wartości i zakresu robót, o których mowa w siwz, w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia środków finansowych w trakcie re-alizacji umowy. 3) Dopuszcza się za zgodą projektanta zmianę sposobu wykonania poszczególnych robót przy zachowaniu parametrów oraz możliwość zmiany kwoty wynagrodzenia w przypadku zastoso-wania materiałów zamiennych, innych technologii lub rozwiązań, gdy zmiana taka jest korzyst-na dla Zamawiającego lub wpłynie na przyspieszenie terminu zakończenia robót budowlanych. 16.3. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych rozwiązań technicznych, technologicznych, innych materiałów i urządzeń niż przewidziane w dokumentacji, jeżeli spełniony zostanie któ-rykolwiek z poniższych warunków: a) zamienne materiały i urządzenia będą miały nie gorsze parametry techniczne, bez pogor-szenia warunków eksploatacyjnych, b) zmiany te spowodują obniżenie kosztów na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy bez pogorszenia parametrów technicznych materiałów i urządzeń, c) wynikać będą z konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej d) przyjęte w dokumentacji materiały lub urządzenia są niedostępne na rynku, zostały wyco-fane z produkcji. Wprowadzenie powyższych zmian na wniosek Wykonawcy wymaga pisemnej zgody inspek-tora nadzoru, projektanta i akceptacji Zamawiającego. 16.4. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia ryczałtowego w przypadkach: 1) rezygnacji z części robót lub konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub konieczności wykonania robót zamien-nych, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. Jako roboty za-mienne mogą być traktowane roboty stanowiące modyfikację zamówienia podstawowego a pro-dukt końcowy osiągnięty w wyniku zastosowania robót zamiennych jest zgodny z określonym w zamówieniu podstawowym. 2) Roboty zamienne i dodatkowe będą wyceniane wg poniższych zasad: a) wg cen jednostkowych kontraktu (kosztorysu ofertowego Wykonawcy) w formie kosztorysu sporządzonego metodą uproszczoną, przy zastosowaniu cen jednostkowych oraz nośników ce-notwórczych wskazanych w ofercie przetargowej, wyliczonych w następujący sposób: R, Kp(R+S), Z (R+S+Kp), ceny materiałów i sprzętu łącznie z kosztami zakupu) b) Roboty dla których nie mogą być zastosowane ceny jednostkowe zawarte w kontrakcie wyce-niane będą w formie kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową, przy zastosowaniu no-śników cenotwórczych wskazanych w publikacjach Sekocenbud: - stawka roboczogodziny R - minimalna dla województwa podkarpackiego poza miastem wo-jewódzkim, - koszty pośrednie Kp (R+S) - minimalne dla województwa podkarpackiego poza miastem wojewódzkim, - zysk kalkulacyjny Z (R+S+Kp) - minimalny dla województwa podkarpackiego poza mia-stem wojewódzkim, - ceny jednostkowe sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu) będą przyjmowane we-dług zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie ceny materiałów i średnie ceny najmu sprzętu) za III kwartał 2014 r., a w przypadku ich braku ceny materiałów i sprzętu zostaną przyjęte na po-ziomie średnich cen rynkowych, w tym również cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp. - podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą katalogi nakładów rzeczowych zawarte w kalkulacji ryczałtu, a w przypadku ich braku w kolejności odpowiednie pozycje KNR-ów, KNNR-ów, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Inspektora Nadzoru 3) Podstawą wprowadzenia zmian, o których mowa w ppkt. 1) jest protokół konieczności robót za-miennych i/lub dodatkowych zatwierdzony przez Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i Wyko-nawcę oraz zawarty aneks do umowy. 16.5. Pozostałe zmiany. 1) możliwość rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku wszczęcia postępowania upadłościowego lub otwarcia likwidacji Wykonawcy, 2) zmiana sposobu rozliczania wynagrodzenia Wykonawcy lub dokonywanie płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu, 3) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym również zmiany stawki podatku VAT; 4) w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiają-cego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, 5) w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego: możliwe jest powierzenie pod-wykonawcom całości lub części robót innej niż wskazana w ofercie Wykonawcy. 16.6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia zgody. 16.7. Warunki dokonywania zmian postanowień umowy: 1) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 2) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 3) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaczarna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Czarnej, 37-125 Czarna 260, sektor B budynku Urzędu Gminy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Czarnej, 37-125 Czarna 260, biuro obsługi klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.