Łódź: Zaprojektowanie i wydrukowanie ulotek, kalendarzy i notesów
Numer ogłoszenia: 42667 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. , ul. Piotrkowska 190, 90-368 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6649100, faks 042 6649102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lsi.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wydrukowanie ulotek, kalendarzy i notesów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wydrukowanie oraz dostawa niżej wymienionych materiałów reklamowych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: a. Część nr 1: Ulotki i kalendarze ścienne; b. Część nr 2: Kalendarze książkowe; c. Część nr 3: Notesy ze sprężynowym grzbietem (spirala). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1a/1b/1c do niniejszej SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu czynności tego samego rodzaju, co w zamówieniu podstawowym
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie - ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 6 pkt. 1 a. SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: CZĘŚĆ nr 1: co najmniej jednej usługi polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu ulotek i kalendarzy ściennych albo dwóch usług, z czego co najmniej jedna usługa polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu ulotek oraz co najmniej jedna usługa polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu kalendarzy ściennych. CZĘŚĆ nr 2: co najmniej jednej usługi polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu kalendarzy książkowych. CZĘŚĆ nr 3: co najmniej jednej usługi polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu notesów ze sprężynowym grzbietem. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale 6 pkt. 1. a. i b. SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie - ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 6 pkt. 1 a. SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie - ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 6 pkt. 1 a. SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie - ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 6 pkt. 1 a. SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi spełniające niżej wymienione wymogi: Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: CZĘŚĆ nr 1: co najmniej jednej usługi polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu ulotek i kalendarzy ściennych albo dwóch usług, z czego co najmniej jedna usługa polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu ulotek oraz co najmniej jedna usługa polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu kalendarzy ściennych. CZĘŚĆ nr 2: co najmniej jednej usługi polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu kalendarzy książkowych. CZĘŚĆ nr 3: co najmniej jednej usługi polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu notesów ze sprężynowym grzbietem.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w §5 umowy, tj.: a. zwiększenia stawki podatku VAT, jeżeli zmiana taka wynikać będzie ze zmiany przepisów - w takiej sytuacji ulegnie zmianie wysokość wynagrodzenia netto Wykonawcy; b. zmniejszenia stawki podatku VAT, jeżeli zmiana taka wynikać będzie ze zmiany przepisów - w takiej sytuacji ulegnie zmianie wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy; c. zmiany osoby/osób wskazanej/ych do realizacji przedmiotu zamówienia. d. wydłużenia terminu obowiązywania umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31.01.2016r. 2. Zmiany, o których mowa powyżej wymagają aneksu do umowy i muszą być udokumentowane.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lsi.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Piotrkowska 190, 90-368 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Piotrkowska 190, 90-368 Łódź, Sekretariat, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ulotki, kalendarze ścienne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ulotki I -10 000 egz.: Format - A4; Kolor - 4+4; Papier - kreda matowa 260/g; Projekt po stronie Wykonawcy; W cenie dostawa do siedziby Zamawiającego. 2. Ulotki II - 50 000 egz.: Format - A4 bigowane do formatu DL; Kolor - 4+4; Lakier offsetowy matowy 1+1, lakier UV wybiórczy 1+1; Papier -260/g kreda matowa; Projekt po stronie Wykonawcy; W cenie dostawa do siedziby Zamawiającego. 3. Kalendarze ścienne trójdzielne na 2016r. - 300 egz.,: Plecki - 4 kolory, lakier i lakier punktowo z efektem wypukłości; Kolor papieru kalendarium: miesiąc górny i dolny szary, środkowy biały (standard); Wycięcie zapobiegające zawijaniu się rogów; Taśma z okienkiem do zaznaczania daty dziennej; Projekt po stronie Wykonawcy; W cenie dostawa do siedziby Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Termin wykonania ulotek I i II - 5
- 3. Termin wykonania kalendarzy ściennych - 5
- 4. Ilość proponowanych projektów ulotek I i II - 10
- 5. Ilość proponowanych projektów kalendarzy ściennych - 10
- 6. Ilość poprawek w projekcie ulotek I i II - 5
- 7. Ilość poprawk w projekcie kalendarzy ściennych - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kalendarze książkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kalendarz książkowy na 2016 r. - 300 egz.,: Format - A5; Dzień na stronie; Wycinane registry miesięczne w kolorze szarym i czerwonym; 2 wstążki (szara i czerwona); Perforowane narożniki; Papier kalendarium kremowy; Oprawa twarda piankowana; Okładka 1 i 4 strona 4+4 kolory; 2 i 3 strona wklejka kremowa; Lakier i lakier punktowy; Wyposażenie dodatkowe: alfabetyczne kartki do notowania, zestawy map, informacje kalendarzowe, numery kierunkowe, odległości Polska-Europa; Projekt po stronie Wykonawcy; W cenie dostawa do siedziby Zamawiającego. 2. Kalendarz książkowy na 2016 r. - 300 egz.,: Format - A5; Dzień na stronie; Wycinane registry miesięczne w kolorze szarym i czerwonym; 2 wstążki (szara i czerwona); Perforowane narożniki; Papier kalendarium kremowy; Okładka skóra ekologiczna - kolor szary - tłoczone logo firmy w kolorze czarnym; Wyposażenie dodatkowe: alfabetyczne kartki do notowania, zestawy map, informacje kalendarzowe, numery kierunkowe, odległości Polska-Europa; Projekt po stronie Wykonawcy; W cenie dostawa do siedziby Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 55
- 2. Termin wykonania - 10
- 3. Ilość proponowanych projektów - 15
- 4. Ilość poprawek w projekcie - 15
- 5. Zaokrąglone rogi środków - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: notesy z grzbietem sprężynowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Notesy z grzbietem sprężynowym I (spirala), 300 szt.,: Format - A4; Objętość - 80 stron; Środki: papier offset 90; druk 1 + 1 (kratka + logo Spółki); Okładka: karton ekologiczny 250g, druk - 1 + 0; Spirala czarna po długim boku; Pakowany po 1 szt. w folię termokurczliwą; Projekt po stronie Wykonawcy; W cenie transport.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Termin wykonania - 10
- 3. Ilość proponowanych projektów - 10
- 4. Ilość poprawek w projekcie - 10
- 5. Zaokrąglone rogi środków i okładki - 10
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla jednostek garnizonu łódzkiego
- "Wyposażenie Przystanku Historia Oddział IPN w Łodzi"
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2024 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z prawem opcji
- 69/TP/ZP/U/2024 - Usługi transportu sanitarnego pacjentów hemodializowanych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
- Ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia casco jachtów i OC użytkownika oraz ubezpieczenie pojazdów Uniwersytetu Łódzkiego
- Umowa ramowa na sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali i budynków stanowiących zasób Gminy Miasta Łódź.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, działanie 04.01 pn. "Budowa obwodnicy m. Nowy Korczyn"
- Wsparcie i obsługa działań w mediach społecznościowych promujących walory i potencjał gospodarczy Pomorza Zachodniego oraz ideę uczenia się przez całe życie
- Świadczenie usług promocyjno-informacyjnych w systemie Google Ads oraz Facebook Ads
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.