Lublin: Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu na odcinkach dróg pozostających w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie (6 części).
Numer ogłoszenia: 42639 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 92 39, faks 81 5349239, 5324467.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu na odcinkach dróg pozostających w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie (6 części)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu na odcinkach dróg pozostających w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części. Część nr 1 - Rejon w Chełmie, Część nr 2 - Rejon w Kraśniku i Puławach, Część nr 3 - Rejon w Lubartów, Część nr 4 - Rejon w Międzyrzecu Podlaskim Część nr 5 i 6 - Rejon w Zamościu..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część nr 1 - 1 400,00 PLN Część nr 2 - 2 100,00 PLN Część nr 3 - 3 200,00 PLN Część nr 4 - 1 800,00 PLN Część nr 5 - 2 000,00PLN Część nr 6 - 2 600,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, projektów stałej organizacji ruchu dla dróg lub ulic klasy min. G o łącznej długości minimum 20 km. Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 260 ze zm.). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia o zamówieniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wskazać osoby na funkcję autora projektu (po 1 osobie na każdą część zamówienia, o którą się ubiega), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem, polegającym na wykonaniu projektów stałej organizacji ruchu dla dróg lub ulic klasy min. G o łącznej długości minimum 20 km.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - w odniesieniu do podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a które to podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Wydłużenie terminu rękojmi - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) TOM II - Istotne Postanowienia Umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać nieodpłatnie ze strony www Zamawiającego lub uzyskać w siedzibie Zamawiającego albo za zaliczeniem pocztowym (cena: 10 zł)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Oferty powinny być złożone w siedzibie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie przy ul. Ogrodowej 21, w pok. nr 55.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W sekcji II.2) Zamawiający podał maksymalny spośród wszystkich terminów wykonania. Poniżej Zamawiający przedstawia szczegółowo terminy wykonania dla poszczególnych zadań dla każdej z części: Część nr 1 - Zadanie 1 - 170 dni od podpisania umowy Część nr 2 - Zadanie 1 - 160 dni od podpisania umowy Zadanie 2 - 150 dni od podpisania umowy Zadanie 3 - 120 dni od podpisania umowy Zadanie 4 - 120 dni od podpisania umowy Część nr 3 - Zadanie 1 - 160 dni od podpisania umowy Zadanie 2 - 160 dni od podpisania umowy Zadanie 3 - 120 dni od podpisania umowy Zadanie 4 - 120 dni od podpisania umowy Zadanie 5 - 120 dni od podpisania umowy Część nr 4 - Zadanie 1 - 180 dni od podpisania umowy Część nr 5 - Zadanie 1 - 130 dni od podpisania umowy Zadanie 2 - 170 dni od podpisania umowy Część nr 6 - Zadanie 1 - 160 dni od podpisania umowy Zadanie 2 - 160 dni od podpisania umowy Zadanie 3 - 150 dni od podpisania umowy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu na odcinkach dróg pozostających w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Rejon w Chełmie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu na odcinkach dróg pozostających w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Rejon w Chełmie. Zadanie 1 - droga krajowa nr 82 odcinek Stara Wieś - Włodawa od km 30+940 do km 86+559 dł. 55,619 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 170.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużenie terminu rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu na odcinkach dróg pozostających w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Rejon w Kraśniku i Puławach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu na odcinkach dróg pozostających w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Rejon w Kraśniku i Puławach. Zadanie 1 - droga krajowa nr 19 odcinek Konopnica - Kraśnik od km 320+803 do km 356+868 dł. 36,065 km; Zadanie 2 - droga krajowa nr 19 odcinek Kraśnik - Janów Lub. od km 356+868 do km 386+307 dł. 29,439 km; Zadanie 3 - droga krajowa nr 19 odcinek Janów Lub. - Łążek od km 386+307 do km 400+255 dł. 13,948 km; Zadanie 4 - droga krajowa nr 12h odcinek granica województw - m. Anielin (początek obwodnicy m. Puławy) od km 0+000 do km 2+152 dł. 2,152 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 160.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużenie terminu rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu na odcinkach dróg pozostających w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Rejon w Lubartowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu na odcinkach dróg pozostających w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Rejon w Lubartowie. Zadanie 1 - droga krajowa nr 76 odcinek granica województwa - Stoczek Łukowski - Łuków od km 39+501 do km 77+079 o dł. 37,578 km; Zadanie 2 - droga krajowa nr 63 odcinek granica województwa - Łuków - Radzyń Podlaski od km 287+884 do km 326+047 o dł. 38,163 km; Zadanie 3 - droga krajowa nr 19 odcinek Radzyń Podlaski - Firlej od km 241+788 do km 270+000 o dł. 27,367 km ( w tym DK S19 Obwodnica Kocka i Woli Skromowskiej od km 0+000 do km 7+870 o dł. 7,870 km); Zadanie 4 - droga krajowa nr 19 odcinek Łucka - Lublin na odcinku od km 289+200 do km 303+987 o dł. 14,787 km; Zadanie 5 - droga krajowa nr 48 odcinek Kock - Obwodnica Kocka i Woli Skromowskiej (węzeł Kock Północ) na odcinku od km 199+131 do km 201+210 o dł. 2,079;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 160.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużenie terminu rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu na odcinkach dróg pozostających w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu na odcinkach dróg pozostających w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim. Zadanie 1 - droga krajowa nr 63 odc. Radzyń Podlaski - Sławatycze od km 326+047 do km 395+985 dł. 69,938 km..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużenie terminu rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu na odcinkach dróg pozostających w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Rejon w Zamościu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu na odcinkach dróg pozostających w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Rejon w Zamościu. Zadanie 1 - droga krajowa nr 17 odcinek Izbica - Zamość od km 153+527 do km 172+210 dł. 18, 683 km; Zadanie 2 - droga krajowa nr 17 odcinek Zamość - Hrebenne od km 179+122 do km 235+441 dł. 56,319 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 170.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużenie terminu rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu na odcinkach dróg pozostających w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Rejon w Zamościu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu na odcinkach dróg pozostających w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Rejon w Zamościu. Zadanie 1 - droga krajowa nr 74 odcinek Gorajec - Zamość od km 240+203 do km 271+013 dł. 30,810 km; Zadanie 2 - droga krajowa nr 74 odcinek Zamość - Hrubieszów od km 277+200 do 320+574 km dł. 43,374 km; Zadanie 3 - droga krajowa nr 74: - obwodnica m. Hrubieszów od km 0+000,00 do km 9+269,28 dł. 9,26928 km, - odcinek Teptiuków - Zosin od km 329+270 do km 342+958 dł. 13,688 km, - m. Zosin od km 343+410 do km 343+586 dł. 0,176 km (most graniczny na rzece Bug)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 160.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO ZABIEGÓW WEWNĄTRZNACZYNIOWYCH - 2 ZADANIA
- Dostawa pakietów do pobierania śladów genetycznych oraz pakietów kryminalistycznych do zabezpieczania śladów przestępstw na tle seksualnym
- Dostawa produktów leczniczych finansowanych w ramach Programów Lekowych- 4 zadania.
- Dostawa artykułów higienicznych, worków na śmieci oraz ścierek na potrzeby UM Lublin
- zakup, dostawę i montaż wyposażenia dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Centralnego Traktu Operacyjnego, Apteki Szpitalnej, Centralnej Sterylizacji
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku Wielkim
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
- Poprawa efektywności energetycznej budynku ZOLP w Rasztowie
- BZP.271.37.2024 Opracowanie koncepcji (.....) oraz dokumentacji projektowej pn.: "Budowa ciągów rowerowo - pieszych wzdłuż rzek - odcinek od ul. Barskiej do mostu na ul. Nowochruślickiej"
- Przedmiotem zamówienia jest: Część I: Wykonanie, w formule "zaprojektuj i wybuduj", kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych(...)
- Modernizacja sieci wodociągowej w Gminie Mierzęcice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.