eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn."Przebudowa i termomodernizacja obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-03-14

Ogłoszenie nr 42586 - 2017 z dnia 2017-03-14 r.

Kamienna Góra: Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i termomodernizacja obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny WD 2014 - 2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra, krajowy numer identyfikacyjny 52497300000, ul. Plac Grunwaldzki  1, 58-400   Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 455 124, e-mail inwestycje@kamiennagora.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.kamiennagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.kamiennagora.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.kamiennagora.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Urząd Miasta Kamienna Góra, Sekretariat (pok. 209)
Adres:
Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i termomodernizacja obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze"
Numer referencyjny: ZIF.271.7.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i termomodernizacja obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze". Przedmiot zamówienia obejmuje: -sporządzenie dokumentacji projektowej, obejmującej zakres planowanych robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem zamiaru wykonywania robót budowlanych, -sporządzenie projektu aranżacji sali teatralnej, widowiskowej, holu na I piętrze, klatki schodowej oraz biblioteki -przebudowę budynku głównego i skrzydła bocznego Centrum Kultury, obejmującą zmianę układu funkcjonalnego oraz adaptację i wydzielenie nowych pomieszczeń, -wymianę "starej" stolarki okiennej (bez okien wymienionych w ostatnich latach), -przebudowę i modernizację instalacji wewnętrznych tj. elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, hydrantowej, cwu. centralnego ogrzewania wraz z układem zasilania, -przebudowę węzła cieplnego przy założeniu pozostawienia głównego zasilania z miejskiej sieci cieplnej, -budowę i przebudowę instalacji wentylacji oraz budowę instalacji klimatyzacji w poszczególnych pomieszczeniach, -budowę instalacji teletechnicznych, wykrywania i ostrzegania pożaru oraz systemu alarmowego wykrywającego i sygnalizującego włamanie, -budowę wewnętrznego dźwigu osobowego, przystosowanego dla osób niepełnosprawnych i innych urządzeń ułatwiających dostęp dla tych osób, -renowację elementów chronionych tj. klatki schodowej, ozdobnych drewnianych drzwi wewnętrznych i boazerii, witraży wraz z opracowaniem programu prac konserwatorskich, -odnowienie tynków ścian wewnętrznych i sufitów, odnowienie lub wymianę okładzin ścian wewnętrznych, podłóg i posadzek, stolarki drzwiowej i innych elementów wykończeniowych, -renowację kamiennej elewacji frontowej, -termomodernizację budynku głównego i skrzydła bocznego zgodnie z zakresem opisanym w audycie energetycznym wraz z wymianą pokryć dachowych z systemem odwodnienia dachu, -odnowienie pozostałych ścian zewnętrznych budynku i innych elementów elewacji, -wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych zewnętrznych metodą iniekcji, -budowę antresoli i punktu informacyjnego w bibliotece -rozbiórkę budynków gospodarczych Przedmiot zamówienia nie obejmuje: -adaptacji pomieszczeń poddasza. Zakres prac na poddaszu związany jest jedynie z termomodernizacją obiektu. Wykonawca ma możliwość wykorzystania części pomieszczeń na pomieszczenia techniczne, -dodatkowego wyposażenia pomieszczeń klubu muzycznego poza podstawowymi instalacjami i urządzeniami sanitarnymi, grzewczymi i elektrycznymi, -wyposażenia biblioteki w meble oraz sprzęt komputerowy, -wyposażenia sali tanecznej, -dostawy urządzeń i wyposażenia kuchni, zmywalni, magazynu zaplecza kuchni. Urządzenia np. zlewy, umywalki, kuchenki, taborety grzewcze, stoły należy jedynie przewidzieć na etapie projektu -wzmocnienia konstrukcji stropów, -budowy lub przebudowy przyłączy do budynku w przypadku, kiedy zostanie stwierdzone, że istniejące są w złym stanie technicznym lub niewystarczające dla zapewnienia wymaganej dostawy mediów, -przebudowy sceny w sali widowiskowej, wyposażenia sali teatralnej w scenę i widownię Szczegóły dotyczące zakresu prac projektowych i robót budowlanych oraz określenia nowego układu pomieszczeń i sposobu ich użytkowania a także innych wymagań technicznych opisują: a. Program funkcjonalno-użytkowy dla zadanie pn.: "Przebudowa obiektu Centrum Kultury w Kamiennej Górze przy ul. Tadeusza Kościuszki 4", b. Program funkcjonalno-użytkowy dla zadania pn.: "Termomodernizacja obiektu Centrum Kultury w Kamiennej Górze przy ul. Tadeusza Kościuszki 4", c. Audyt energetyczny budynku stanowiące załączniki do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Obecny układ pomieszczeń oraz sposób ich użytkowania określają: -Inwentaryzacja budowlana -Struktura użytkowania budynku stanowiące załączniki do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami branżowymi, uzgodnieniami rzeczoznawców, pozwoleniami, zezwoleniami wynikającymi z przepisów prawa budowlanego, w tym opinią konserwatora zabytków oraz uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych. Zamawiający wymaga akceptacji dokumentacji projektowej przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych. 2. Sporządzenie projektu aranżacji pomieszczeń: sali teatralnej, widowiskowej, holu na I piętrze, klatki schodowej oraz biblioteki. 3. Wykonanie ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej budynku wraz z uzgodnieniem, w przypadku wymaganym z przepisami, z Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej. 4. Wykonanie ekspertyzy technicznej istniejących stropów w odniesieniu do projektowanych funkcji. Ekspertyza winna zawierać orzeczenie w sprawie rodzaju i lokalizacji koniecznych wzmocnień konstrukcji lub potwierdzenia o ich odpowiedniej nośności. 5. Wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w projekcie budowlanym. 6. Zastosowanie takich rozwiązań, które zapewnią uzyskanie odstępstw od obowiązujących warunków technicznych, w przypadku kiedy nie ma możliwości ich spełnienia. 7. Wykonawca w wyznaczonym terminie winien wykonać roboty budowlane oraz przekazać kompletny operat kolaudacyjny, o którym mowa w SIWZ Część III. Istotne postanowienia umowy §9 pkt 2.2 umowy. Obowiązkiem Wykonawcy nie będzie uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Pozostałe wymagania materiałowo-technologiczne, niezbędne przy projektowaniu i realizacji robót budowlano-remontowych: o Tynki ścian i sufitów wewnętrznych: -odnowienie istniejących tynków poprzez zdarcie starych farb, przetarcie tynków i ułożenie gładzi -nowe tynki cementowo-wapienne wykończone gładzią -malowanie farbami emulsyjnymi lub lateksowymi (kolorystyka do uzgodnienia w fazie zatwierdzania projektu), -zdobienia sufitów są elementami podlegającymi ochronie konserwatorskiej. Zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi należy te elementy zachować, a ich renowację wykonać zgodnie z założeniami programu konserwatorskiego przy zastosowaniu ogólnodostępnych technologii. o Okładziny ścian wewnętrznych: -płytki ceramiczne szkliwione, nasiąkliwość E>10%, dopuszczalne odchylenie od średniego wymiaru +/-0,5% (kolorystyka do uzgodnienia w fazie zatwierdzania projektu), -drewniane elementy okładzin ściennych i uzupełnienia, objęte ochroną, zgodnie z zatwierdzonym planem prac konserwatorskich, -inne okładziny drewniane z drewna sosnowego, bejcowane i lakierowane, nawiązujące do podobnych istniejących elementów, o Podłogi i posadzki: -płytki gresowe, nasiąkliwość E<0,5%, ścieralność min. klasa IV, przeciwpoślizgowe min. R10, dopuszczalne odchylenie od średniego wymiaru +/-0,5% (kolorystyka do uzgodnienia w fazie zatwierdzania, -wykładzina z tworzyw sztucznych homogeniczna, gr. min. 2mm, typ biurowa, trudnozapalna, antypoślizgowa min. R9, odporna na ścieranie (Grupa P) -w pomieszczeniach nr MCK201, MCK 202, MCK206 należy bezwzględnie zachować parkiet. W pozostałych pomieszczeniach dopuszcza się inne rozwiązania zaakceptowane przez Zamawiającego na etapie projektu zgodnie z pkt. 2.5 Wymagania dotyczące wykończenia, Posadzki (str. 17) Programu funkcjonalno-użytkowego dla przebudowy budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze. o Stolarka okienna i drzwiowa: -kabiny WC wydzielone ściankami systemowymi, z laminatu warstwowego wysokociśnieniowego HPL gr. 12mm z drzwiami, (kolorystyka do uzgodnienia w fazie zatwierdzania projektu), -drzwi drewniane, nawiązujące wzorem i wymiarami do istniejących - I piętro budynek główny Centrum Kultury -drzwi drewniane, płycinowe z ościeżnicą drewnianą regulowaną, (kolorystyka do uzgodnienia w fazie zatwierdzania projektu) - II piętro budynek główny Centrum Kultury -drzwi drewniane o odporności EI 30 (wydzielające strefy pożarowe) -drzwi do sal zabaw w przedszkolu - PCV -stolarka okienna z profili PCV min. 5 komorowych, klasy a, U<=0,9 W/m2K, w kolorze białym, -stolarka okienna drewniana, sosnowa, U<=0,9 W/m2K, lakierowana w kolorze białym, -stolarkę okienną na ścianie budynku głównego na granicy stref pożarowych, która przebiega wzdłuż ściany łączącej budynek przedszkola i budynek główny należy wymienić na nową otwieraną o odporności ogniowej EI60 -okna, które znajdą się w sali widowiskowej po jej przebudowie (wydłużeniu) oraz okna w projektowanej sali teatralnej należy wyposażyć w rolety o Oświetlenie i instalacje elektryczne: -oprawy oświetleniowe ze źródłami światła typu TL5, LED lub MH, -oprawy oświetlenia awaryjnego typu LED, autonomiczne z jednostką monitorującą stan baterii, -należy wydzielić osobne układy pomiarowe i WLZ dla pomieszczeń Centrum Kultury i Biblioteki - dla innych instytucji jako pomiary wewnętrzne o Dźwig osobowy -napęd hydrauliczny, udźwig min. 900kg, -układ automatycznego awaryjnego zjazdu na najbliższy przystanek i otwarcie drzwi w przypadku zaniku zasilania, -wykończenie za stali nierdzewnej, satyna, -sterowanie mikroprocesorowe, wyświetlacz LCD o Instalacje niskoprądowe -system monitoringu wizyjnego kompletny z rejestratorem (min. 14 dni), pulpitem sterowniczym, monitorami, lokalny do 8 kamer osobno dla Miejskiego Centrum Kultury, Biblioteki i Przedszkola Publicznego nr 2 -kamery cyfrowe, -system SAP dla budynku głównego i skrzydła bocznego z centralą w budynku głównym Centrum Kultury, automatyczny z alarmowaniem Straży Pożarnej, -okablowanie strukturalne kategorii 6 bez wyposażenia sprzętowego, -system alarmowy wykrywania i sygnalizacji włamania dla budynku głównego Centrum Kultury z centralą główną i wydzieleniem układów kontrolujących dostęp do poszczególnych użytkowników (biblioteka, ZHP, Związek Emerytów) -system alarmowy wykrywania i sygnalizacji włamania dla skrzydła bocznego z centralka w Przedszkolu o Instalacje wentylacji, klimatyzacji, wodno-kanalizacyjne, ogrzewania -przy projektowaniu i wykonywaniu układów i systemów ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji należy warunki techniczne w zakresie izolacyjności cieplnej obowiązujące od 01.01.2017 r., -system wentylacji należy zaprojektować i wykonać jako nawiewno-wywiewny z rekuperacją z układem sterowania, zapewniającym możliwie wysoki poziom oszczędzania energii (sposoby sterowania opisano w Programie funkcjonalno-użytkowym), -w wytypowanych w PFU pomieszczeniach zaprojektować i wykonać kompletne układy klimatyzacji (osuszanie, nawilżanie, grzanie i chłodzenie) -rekomendowane materiały podstawowe: ogrzewanie - rury miedziane lub wielowarstwowe rury z tworzyw sztucznych stosowanych w instalacjach grzewczych np. polietylenu sieciowanego z wkładką aluminiową, grzejniki stalowe, kanalizacja - rury PCV, woda - rury PP zgrzewane, o Projekty aranżacji wnętrz: -projekt aranżacji wnętrz z uwzględnieniem programu prac konserwatorskich, przeniesieniem elementów podlegających ochronie konserwatorskiej -projekt aranżacji sali teatralnej z uwzględnieniem projektów sceny i widowni w formie amfiteatralnej, nagłośnienia oraz oświetlenia głównego i scenicznego -projekt aranżacji głównej sali widowiskowej z uwzględnieniem projektu nagłośnienia i oświetlenia -projekt aranżacji pomieszczeń biblioteki -aranżację sporządzić przy założeniu wysokiego standardu wykończenia z zastosowaniem elementów drewnianych, ze stali nierdzewnej -W ramach zamówienia należy wykonać aranżację funkcjonalną wskazującą rodzaj i umiejscowienie wyposażenia na rzutach oraz zawierającą rysunki poglądowe określające i opisujące kolorystykę i rodzaj zastosowanych materiałów, wymiary, rodzaj i lokalizację oświetlenia oraz wizualizację pomieszczeń. o Wymagane wyposażenie -urządzenia i armatura sanitarna w pomieszczeniach sanitarnych i pomocniczych, -kompletne systemy wentylacyjne, klimatyzacyjne, wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, elektrycznie, alarmowe, antywłamaniowe, monitoringu, SAP (ostrzegania o pożarze) oraz teletechniczne wraz ze wszystkimi urządzeniami i osprzętem pozwalającymi na użytkowanie tych systemów zgodnie z przeznaczeniem, -urządzenia wentylacyjne i klimatyzacyjne (urządzenia klimatyzacyjne dotyczą pomieszczeń klimatyzowanych) -osprzęt elektryczny (włączniki, gniazda) - wszystkie pomieszczenia, -urządzenia oświetlenia podstawowego i awaryjnego, (oprawy oświetleniowe, skrzynki, tablice rozdzielcze, sterowniki, regulatory ) - dotyczy wszystkich pomieszczeń, -elementy zaciemniające na oknach - w sali teatralnej i widowiskowej. W sali widowiskowej istniejące rolety z napędem elektrycznym należy zachować, a na pozostałych oknach, które znajdą się w sali widowiskowej po przebudowie, zastosować rozwiązania analogiczne, -antresola i punkt informacyjny w sali głównej biblioteki, -windy, -platforma dla niepełnosprawnych o Sala teatralna Należy przewidzieć i zaprojektować wykonanie: - instalacji elektrycznej gniazd wtykowych, koryta kablowe i gniazda wtykowe umożliwiające podłączenie urządzeń i dekoracji) - instalacji oświetleniowej, - instalacji nagłośnieniowej bez urządzeń W projekcie aranżacji należy uwzględnić, że sala teatralno-kinowa winna być wyposażona w scenę w formie podestu wyniesionego ponad poziom podłogi; kurtyną niepalną z kulisami wydzielonymi kotarami, ekran kinowy usytuowany na ścianie za kulisami, widownia na max. 50 osób o konstrukcji schodkowej stanowisko operatora dźwięku i światła (dopuszcza się stanowisko niezabudowane na lub obok widowni), elementy zaciemniające okna, kompletne stałe systemy oświetlenia podstawowego i scenicznego. Dopuszcza się rozwiązania przenośnej sceny i widowni. Nie przewiduje się budowy nowego dachu nad salą teatralną; istniejącą konstrukcję więźby należy pozostawić. Dopuszcza się zastosowanie wzmocnień umożliwiających np. likwidację mieczy, zastrzałów oraz obudowę elementów konstrukcji i połaci dachu od wewnątrz. Ponieważ zakłada się widownię na max 50 osób, można będzie ją zlokalizować w przestrzeni, w której nie ma elementów ograniczających widoczność lub ich ilość i powierzchnia przysłaniania jest mało znacząca. o Sala widowiskowa Dopuszcza się kontynuację istniejącego sufitu na części rozbudowanej. Nowe pomieszczenie operatora sali widowiskowej powinno być wyposażone w pulpit sterujący, umożliwiający sterowanie istniejącym oświetleniem (oświetlenie główne sali i sceniczne) - przeniesienie funkcji z istniejącego pomieszczenia operatora o Biblioteka Przedmiotem zamówienia jest m.in. wykonanie projektu aranżacji biblioteki. Wymaga się by projekt aranżacji biblioteki obejmował główną salę z punktem informacyjnym i antresolą oraz pomieszczenia komunikacji (pomieszczenia MP101, MP102, MP106, MP108, MP109 na rzucie parteru - załącznik graficzny do PFU) i określił ilość, rodzaj i rozmieszczenie elementów wyposażenia biblioteki (regały i meble do przechowywania i ekspozycji zasobów, stoły, biurka, miejsca do siedzenia, miejsca do czytania, miejsca do przeglądania zasobów cyfrowych itp.), wykończenie i kolorystykę ścian i sufitów, rodzaj i rozmieszczenie oświetlenia itp. Księgozbiór biblioteki obecnie jest oceniony na 50 tys. tomów. Przedmiotem zamówienia jest budowa punktu informacyjnego oraz wykonanie antresoli. Punkt informacyjny pełnił będzie funkcję punktu obsługi klienta; dopuszcza się wykonanie go jako miejsca ograniczonego np. zabudową meblową z ladą, otwartego na salę główną biblioteki; zabudowa powinna mieć półki i szafki do przechowywania np. kartotek i innych podręcznych dokumentów; punkt informacyjny ma posiadać możliwość podłączenia urządzeń elektrycznych i komputerowych (w tym podejścia sieci teletechnicznych). Antresola powinna stanowić element dekoracyjny i być miejscem gromadzenia zasobów książkowych. Jej szerokość winna umożliwić minimum ustawienie jednostronnych regałów na książki i wygodne przejście dla jednej osoby; na rzucie parteru (załącznik graficzny w PFU) przedstawiono propozycję lokalizacji antresoli. o Pomieszczenia kuchni, zmywalni, zaplecza kuchni w budynku głównym (Nr pomieszczenia: PZE108, 109, 110, 111) W zakresie wymienionych funkcji należy zaprojektować i wykonać konieczne instalacje sanitarne i elektryczne dla przyszłego montażu niezbędnych urządzeń przy założeniu, że praca w kuchni polegać będzie na podgrzaniu i ostatecznym przygotowaniu dostarczonych z zewnątrz gotowych już potraw i napojów ale serwowanych na naczyniach nie jednorazowych. o Pomieszczenia kuchni, zmywalni, zaplecza kuchni, jadalni w skrzydle bocznym - przedszkolu (Pomieszczenia nr: 106, 107, 108, 110) W zakresie wymienionych funkcji należy zaprojektować i wykonać konieczne instalacje sanitarne i elektryczne dla przyszłego montażu niezbędnych urządzeń przy założeniu, że praca w kuchni polegać będzie na przygotowaniu wszystkich posiłków dla ok. 200 podopiecznych i serwowaniu ich w pomieszczeniu jadalni. Projekt technologii kuchni wraz z wyposażeniem stałym i ruchomym winien być opracowany na etapie dokumentacji projektowej. W projekcie należy uwzględnić wykorzystanie istniejącego wyposażenia kuchni i pomieszczeń pomocniczych służących przygotowaniu posiłków. o Elementy chronione w budynku -Wszystkie istniejące witraże w oknach i naświetlach należy poddać renowacji zgodnie z założeniami programu konserwatorskiego a w przypadku okien w ścianach zewnętrznych zamontować je w oknach ze szkłem termoizolacyjnym. Sposób montażu witraży w nowych oknach do rozwiązania przez Wykonawcę. -Elementy podlegające ochronie wyszczególnione są w dostępnych kartach adresowych. Ich pierwotna lokalizacja została dodatkowo przedstawiona na rysunku oznaczonym 3A_1-1, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Miejsca ich docelowego wbudowania należy określić w projekcie prac konserwatorskich i ewentualnie w projekcie aranżacji wnętrz. -Zdobienia sufitów należy zachować, a ich renowację wykonać zgodnie z założeniami programu konserwatorskiego. -Zgodnie z wytycznymi Konserwatora Zabytków należy wykonać renowację klatki schodowej. Rozwiązania techniczne dotyczące balustrady należy przyjąć w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej na podstawie ekspertyzy ppoż oraz programu prac konserwatorskich. -Zamawiający nie posiada skrzydeł drzwiowych drzwi wejściowych z głównej klatki schodowej do holu II piętra ani dokumentacji obrazującej ich wygląd. Skrzydła drzwiowe należy odtworzyć zgodnie z wytycznymi Konserwatora Zabytków uzyskanymi staraniem Wykonawcy. UWAGI OGÓLNE DO TECHNOLOGII I MATERIAŁÓW: 1. Instalacje oświetleniowe ciągów komunikacyjnych zaprojektować i wykonać w sposób zapewniający oszczędność energii elektrycznej, np. zastosowanie systemów z wykorzystaniem czujek ruchu, opraw energooszczędnych itd. 2. Rozwiązania materiałowo-technologiczne związanych z termomodernizacją budynku zaprojektować i wykonać w sposób zapewniający osiągnięcie zmniejszenia zapotrzebowania na energię cieplną co najmniej na poziomie określonym w audycie energetycznym. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający informuje, iż posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane z tytułu własności oraz zapewni swoim staraniem zgodę innych osób posiadających tytuł prawny do sąsiednich nieruchomości - dotyczy działek ewidencyjnych nr 235 i 238/2 z obrębu 0006 m. Kamienna Góra. W zakresie nieruchomości - dz. nr 278 z obr. 0006 m. Kamienna Góra - droga powiatowa ul. Kościuszki Zamawiający otrzymał informację od zarządcy drogi, że wyrazi zgodę na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane po uzgodnieniu z Wykonawcą robót zakresu ingerencji w pas drogowy i przedłożeniu szczegółowego zakresu prac. Chodnik przy ścianie frontowej objęty jest gwarancją na wykonane roboty drogowe. Gwarancja obowiązuje do 11.10.2022 r. Oświadczenie o prawie dysponowania nieruchomością na cele budowlane zostanie sporządzone przez Zamawiającego na etapie kompletowania dokumentacji do pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych 2. W trakcie realizacji prac budowlanych należy wprowadzić zakaz wjazdu pojazdów na dziedziniec kompleksu Centrum Kultury oraz zapewnić bezkolizyjne dojście dla użytkowników skrzydeł bocznych kompleksu, w których mieszczą się lokale mieszkalne, Przedszkole Publiczne nr 2 (do dnia 1 sierpnia 2017 r.) oraz budynku Klubu Sportowego RELAX. 3. Obiekt w trakcie prowadzenia prac budowlanych zostanie wyłączony z użytkowania od dnia 8 maja 2017 r. za wyjątkiem pomieszczeń zajmowanych obecnie przez przedszkole, które zostaną wyłączone z użytkowania od 1 sierpnia 2017 r. 4. Zamawiający nie posiada danych na temat docelowych szacunków zapotrzebowania na media oddzielnie dla budynku głównego i skrzydeł bocznych. Wykonawca winien przeanalizować założenia programowe dotyczące skrzydła bocznego (przedszkole) oraz stan istniejący dla skrzydła z funkcją mieszkalną, rozpoznać sposób ich zasilania w stanie istniejącym oraz po przebudowie i na tej podstawie oszacować wstępnie zapotrzebowanie na poszczególne media. W przypadku kiedy zajdzie konieczność budowy nowego przyłącza dla zapewnienia określonych warunków dostawy mediów, po stronie Wykonawcy będzie uzyskanie nowych warunków od gestorów sieci. Aktualne moce zamówione dla budynku Centrum Kultury wraz ze skrzydłami bocznymi, według wiedzy Zamawiającego: Zamówiona moc elektryczna: - Centrum Kultury I - 3 kW - Centrum Kultury II - 21 kW - Centrum Kultury III - 21 kW - Centrum Kultury III - 4 kW - Przedszkole Publiczne nr 2 - 40 kW - Biblioteka Publiczna - 21 kW Zamówiona moc cieplna: - Centrum Kultury - 0,255 MW - Miejska Biblioteka Publiczna - 0,025 MW 5. Zamawiający w razie potrzeby udostępni wyłonionemu w przetargu Wykonawcy posiadane umowy na dostawę mediów. 6. Struktura własności i dostęp do nieruchomości (wg załączonej mapy): -dz. nr 865, 238/7, 234/9, 238/9 obr. 6 m. Kamienna Góra stanowią własność Gminy Miejskiej Kamienna Góra Zamawiający zapewni nieodpłatny dostęp do obiektu Centrum Kultury poprzez te nieruchomości; -dz. nr 278 obr. 6 m. Kamienna Góra ul. Kościuszki to droga powiatowa (Powiat Kamiennogórski) - warunki wejścia w teren działki oraz opłaty za zajęcie pasa drogowego należy uzgodnić z właścicielem - do uzyskania kosztem i staraniem Wykonawcy; -dz. nr 235, 238/2, obr. 6 m. Kamienna Góra - nieruchomości prywatne, wejście w teren za zgodą i na warunkach poszczególnych właścicieli - do uzyskania kosztem i staraniem Zamawiającego. 7. Istniejący "plac wewnętrzny" na działce nr 865 zostanie oddany do dyspozycji wykonawcy w części z uwagi na konieczność zapewnienia bezkolizyjnego dojścia użytkowników skrzydeł bocznych kompleksu, w których się mieszczą lokale mieszkalne, Przedszkole Publiczne nr 2 (do dnia 1 sierpnia 2017 r.) oraz Klubu Sportowego RELAX. Wykonawca uwzględniając te wymogi winien przedstawić i uzgodnić z Zamawiającym propozycję zajęcia "placu wewnętrznego". Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty budowlane, a na zamontowane urządzenia gwarancji wynoszącej 36 miesięcy. Przedstawione w PFU opracowania są tylko materiałem wyjściowym i pomocniczym dla Wykonawcy do sporządzenia własnych opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmiany w stosunku do przedstawionych wymagań pod warunkiem akceptacji przez Zamawiającego rozwiązań alternatywnych oraz uzyskania przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych uzgodnień z osobami trzecimi. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji podanych założeń PFU, poprzez wykonanie własnych obliczeń technologicznych i konstrukcyjnych dla zadań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. W przypadku wyniknięcia rozbieżności w rozwiązaniach przedstawionych przez Zamawiającego w PFU a opracowanymi przez Wykonawcę, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia. Przedstawione w PFU parametry są wielkościami szacunkowymi. Ostateczne wielkości zostaną ustalone na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej (projektu budowlanego i projektów wykonawczych).

II.5) Główny kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Dodatkowe kody CPV:45453000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 28/02/2018

data zakończenia: 30/07/2018

data zakończenia: 30/11/2018


II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 1. W zakresie przebudowy budynku głównego Centrum Kultury - do 28 lutego 2018 r. 2. W zakresie termomodernizacji budynku głównego i skrzydła bocznego (Przedszkole) Centrum Kultury - do 30 lipca 2018 r. 3. W zakresie przebudowy skrzydła bocznego Centrum Kultury (Przedszkole) wraz z zagospodarowaniem otoczenia - do 30 listopada 2018 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie zł: jeden milion); 2.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 3 000 000,00 zł (słownie zł: trzy miliony).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję: -Głównego projektanta w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, która wykonała co najmniej jeden projekt budowlany budowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej, dla którego uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę, -Projektanta w specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń, -Projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, -Projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; b) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa, c) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót elektrycznych stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów, d) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót instalacji sanitarnej stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów. 2.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert: -wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z budową, przebudową lub remontem budynku o wartości co najmniej 4 000 000,00 zł (słownie zł: cztery miliony).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Imiona i nazwiska osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób Wykonawca zobowiązany jest podać w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia)

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie zł: jeden milion), 2.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł (słownie zł: trzy miliony). 3.Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z treścią załącznika nr 2 SIWZ, 4.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - zgodnie z treścią załącznika nr 3 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane20
doświadczenie osoby pełniącej funkcję Głównego Projektanta w specjalności architektonicznej10
doświadczenie osoby pełniącej funkcję Kierownika budowy 10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian do umowy opisane są w pkt 24 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29/03/2017, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.