eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku biurowym przy ulicy Piekary 17 w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-01-13

Poznań: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku biurowym przy ulicy Piekary 17 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 4249 - 2015; data zamieszczenia: 13.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, faks 061 8525561.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku biurowym przy ulicy Piekary 17 w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, priorytetowych, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28.01.2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz.U. z 2010 r. Nr 12 poz. 68) powtarzających się okresowo tego samego rodzaju pn.: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku biurowym przy ulicy Piekary 17 w Poznaniu. 1. Parametry techniczne obiektu: Budynek składa się z 15 kondygnacji nadziemnych w tym: parter z wejściem głównym do budynku oraz portiernią, antresola techniczna, 11 pięter użytkowych (pomieszczenia biurowe, komunikacyjne i sanitarne), poddasze z 2 piętrami technicznymi i archiwalnymi, oraz 1 kondygnacja podziemna całkowicie podpiwniczona z pomieszczeniami magazynowo - technicznymi, w obiekcie znajdują się 2 klatki schodowe (1 komunikacyjna główna i 1 techniczna - awaryjna). W budynku znajdują się dwie windy osobowe. Obiekt przylega klatką schodową główną wspólną do oddzielnie chronionego budynku Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. - Oddział w Poznaniu. 2. USŁUGA SPRZĄTANIA: Wykonawca obowiązany jest do kompleksowego i stałego utrzymania czystości w całym budynku biurowym przy ul. Piekary 17 w Poznaniu. Obiekt jest własnością Województwa Wielkopolskiego w administrowaniu przez Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Połysk II Sp. z o. o., ul. Czwartaków 25, 61-495 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222985,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 289753,93

  • Oferta z najniższą ceną: 289753,93 / Oferta z najwyższą ceną: 362191,63

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W związku z tym, że wyżej wymieniony przedmiot zamówienia publicznego (sprzątanie biur) jest usługą o charakterze priorytetowym, powtarzają się okresowo powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych a łączna wartość zamierzeń tego samego rodzaju planowanych w terminie 12 miesięcy następujących po pierwszej usłudze łącznie nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 207.000,00 euro ( tj. 874.554,30 zł.) określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, o której mowa niżej, proponuje się Kierownikowi Zamawiającego wszcząć postępowanie o zamówienie publiczne w trybie ZAPYTANIA O CENĘ na podstawie Art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (DZ. U. Z 2013 R. POZ. 907 ze zm.) oraz zgodnie z § 1 ust. 2) pkt a) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23.12. 2013 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ( Dz.U. z 2013 r. poz. 1735).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.