eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grębocice › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w 3 sezonach zimowych2013/2014, 2014/2015 i 2015/2016 na terenie Gminy Grębocice.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Grębocice: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w 3 sezonach zimowych: 2013/2014, 2014/2015 i 2015/2016 na terenie Gminy Grębocice.
Numer ogłoszenia: 424568 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grębocice , ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 50 31, faks 076 8315077.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebocice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w 3 sezonach zimowych: 2013/2014, 2014/2015 i 2015/2016 na terenie Gminy Grębocice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w 3 sezonach zimowych: 2013/2014, 2014/2015 i 2015/2016 na terenie Gminy Grębocice Warunki organizacyjne i techniczne 1. Wykonawca wykona prace związane z zimowym utrzymaniem dróg polegające na odśnieżaniu, posypywaniu dróg, usuwaniu gołoledzi i wywozie śniegu w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb Zamawiającego. 2. W przypadku wystąpienia silnych opadów śniegu Wykonawca będzie prowadził odśnieżanie również ładowarką. 3. Sprzęt winien być przygotowany w takim stopniu, aby był gotowy do użycia w ciągu 1 godziny od wystąpienia zjawisk powodujących konieczność odśnieżania lub zwalczania śliskości. 3. W przypadku awarii sprzętu Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy sprzętem zastępczym. 4. Zastosowany sprzęt nie może powodować uszkodzenia elementów drogi (nawierzchni, krawężników, chodników, itp.), na lemieszu powinna być założona guma. 5. Pojazdy samochodowe używane do wykonywania prac przy odśnieżaniu dróg i zwalczaniu śliskości zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawcze sygnały świetlne błyskowe barwy żółtej. 6. Zakup i składowanie materiałów służących zimowemu utrzymaniu dróg leży po stronie Wykonawcy i wliczony jest w koszt usługi. 7. Wywóz nadmiaru piasku po zakończonej akcji zimowego utrzymania dróg leży po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawca decyduje o rozpoczęciu posypywania i odśnieżania dróg w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca rozpocznie pracę bez zbędnej zwłoki. 9. Wykonawca wyznaczy osoby odpowiedzialne za wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic, wyposażoną w środki łączności zapewniające możliwość kontaktu przez całą dobę. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości dróg objętych usługą zimowego utrzymania dróg w całym okresie trwania zamówienia. Drogi zgłoszone w trakcie trwania umowy rozliczane będą wg stawek podanych w formularzu ofertowym. 11. Ilości roboczo-godzin podane w formularzu ofertowym są wartościami maksymalnymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości roboczo-godzin podanych w formularzu ofertowym. Szczegółowy opis zadania: 1. Odśnieżanie dróg gminnych 1) Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie dróg gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Grębocice, w niżej wymienionych miejscowościach: Grębocice ulice: Bankowa, Szkolna, Kwiatowa, Irysowa, Parkowa, Wspólna, Krótka, Kościelna, Polna, Radosna, Słoneczna, Spółdzielcza (do owczarni i oczyszczalni), Kolejowa, Zielona, Działkowa, Szkolna, Wąska, część Legnickiej na odcinku od drogi powiatowej koło ogrodów działkowych; Retków od drogi powiatowej do osiedla; Kwielice na odcinkach od drogi powiatowej w kierunku do Jaczewa ( nr 100946D) i Kurowa ( nr 100514 D- do granicy gminy) i łączące je rozwidlenia; Ogorzelec droga za świetlicą (dz. nr 90), do Grębocic ( dz. nr 78 i 568); Obiszów odcinek od drogi powiatowej do kościoła, droga dz. nr 195/18, dz. nr 195/4, za przystankiem i do posesji nr 28 dz. nr 119, cz. dz. nr 115 i 112- od drogi powiatowej przy posesji nr 33 do 36; Duża Wólka- pętla od drogi powiatowej koło krzyża, wigwamu (dz. nr 135, 136 cz. dz. nr 137 leśniczówki do drogi powiatowej w kier. Świnina; oraz do drogi powiatowej kolo przystanku; Świnino- od drogi powiatowej koło kapliczki i do boiska ( dz. nr 183); Bieńków - od zatoczki autobusowej do posesji nr 8 ( dz. nr 142); Wilczyn -odcinek drogi od drogi powiatowej ze Świnina do drogi do Starej Rzeki (dz. nr 114); Czerńczyce - od drogi powiatowej do bloków i posesji nr 20 (dz. nr 16); Bucze - od powiatowej do Szymocina ( dz. nr 222); Szymocin- od drogi powiatowej przez wieś koło świetlicy i do Bucza ( dz. nr 264, 261/2) oraz rozwidlenia 297/17, 297/25, 271, 268; Żabice- droga z kostki betonowej łącząca drogi powiatowe ( dz. nr 454/3) i k. stawu dz. nr 469 Rzeczyca- od drogi powiatowej koło szkoły i do drogi na Orsk ( dz. nr 522/6, 516) , od drogi powiatowej koło leśniczówki do Wok-u ( dz. nr 501/2, cz. 501/3) Trzęsów -od drogi powiatowej przy remizie i boisku cz. dz.64, dz. nr 43, droga dz. nr 105 (od drogi powiatowej do wojewódzkiej) dz. nr 111; Krzydłowice - rozwidlenia od drogi powiatowej; k. cmentarza (dz. nr 677) do Wok-u (dz. nr 463/2 488/2), i pozostałe rozwidlenia: cz. dz. nr 597, dz. nr 590, droga przy Żelaznym Moście dz. nr 693, 694,695, cz.dz.nr696), dz. nr 705 ( droga betonówka) Grodziszcze - rozwidlenia od drogi powiatowej( dz. nr 112/3, koło świetlicy (dz. nr 315/1) droga do Proszyc dz. nr 321; Grodowiec - od ronda w Starej Rzece (dawna droga powiatowa) dz. nr 159, nr 139/1, droga koło plebani (dz. nr 154, do Żukowa (do granicy gminy) dz. nr 157, droga dz. nr 158; droga do cmentarza ( dz. nr 152); Stara Rzeka - droga dz. nr 157, dz.nr158, do bloków; Proszówek asfaltowa ( dz. nr 26); Proszyce- zatoczka autobusowa i boczna od powiatowej (dz. nr 156/2); Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie przy udziale pracownika Urzędu Gminy, a także uwzględnił wszelkie dodatkowe czynności/elementy, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i realizacji zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej w terenie poniesie wykonawca. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zgłoszenia kolejnych dróg/ulic do utrzymania zimowego jeżeli przez okres trwania umowy zostaną wybudowane nowe drogi lub zaistnieje konieczność odśnieżenia nie przewidzianej w przetargu drogi gminnej. Drogi zgłoszone w trakcie trwania umowy rozliczane będą wg stawek podanych w formularzu ofertowym. 3) Szerokość odśnieżania jezdni powinna obejmować 90% jej szerokości, zatoki autobusowe również należy odśnieżać. 4) Przy wykonaniu odśnieżania niedopuszczalne jest zsypywanie śniegu na drogi boczne, skrzyżowania i wjazdy, śnieg powinien być usunięty na pobocze. 5) Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia pracy od godz. 5.00 ( przez 7 dni w tygodniu) a w szczególnych przypadkach (długotrwałe zamiecie i opady śniegu) - rozpoczęcia odśnieżania w trakcie w/w zjawisk na każde żądanie (telefoniczne) przez zamawiającego, oraz w przypadkach szczególnie uzasadnionych usuwania śliskości nawierzchni - po uzgodnieniu z Zamawiającym. Kolejność odśnieżania dróg, zakres i konieczność każdorazowo ustalana będzie przez Zamawiającego. Kartę pracy sprzętu należy potwierdzić codziennie u Zamawiającego, lub sołtysa w imieniu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest też do codziennego składania relacji o ilości dróg odśnieżonych po zakończeniu odśnieżania. 6) Cena za pracę liczona w roboczogodzinach efektywnego czasu wykonywania usługi (bez czasu napraw i przestojów, dojazdu). 2. Usuwanie śliskości jezdni. 1) Śliskość jezdni należy likwidować przy użyciu mieszanki piasku i soli - zawartość soli w mieszance min. 20%. 2) Szerokość posypywania powinna obejmować 90% rzeczywistej szerokości nawierzchni jezdni. 3) Stosowane przez Wykonawcę materiały do zwalczania śliskości będą zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów środków i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230 poz. 1960 z późn. zm.). 3.Usługa transportu drogowego - dotyczy wywozu śniegu na odległość do 10 km pojazdem o ładowności minimum. 4 ton 4. Sprzątanie dróg po przeprowadzeniu akcji zimowego utrzymania: Po zakończeniu akcji zimowego utrzymania Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest oczyścić drogi utwardzone z zalegającego piasku i wywieźć jego nadmiar..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, o czym zgodnie z przepisami ustawy poinformował w ogłoszeniu o zamówieniu. Przedmiotem zamówień uzupełniających mogą być usługi polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co przewidziane w zamówieniu podstawowym. Wartość zamówień uzupełniających ustala się na 10% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim sprzętem tzn.: - minimum 2 (dwoma) pojazdami przystosowanymi do odśnieżania, - minimum 2 (dwoma) pojazdami przystosowanymi do posypywania dróg - minimum 1 (jednym) pojazdem przystosowanym do wywozu śniegu o ładowności nie mniejszej niż 4 tony, - minimum 1 (jedną) ładowarką

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 150 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 1 ), b) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), c) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grebocice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Grębocice ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Grębocice ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice, pok. nr 1 Centrum Obsługi Mieszkańca.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.