eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Koncepcja zagospodarowania rowerowych miejsc postojowych, w ramach przedsięwzięcia strategicznego Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R-10 i Wiślana Trasa Rowerowa (R-9) w województwie pomorskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-26

Gdańsk: Koncepcja zagospodarowania rowerowych miejsc postojowych, w ramach przedsięwzięcia strategicznego Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R-10 i Wiślana Trasa Rowerowa (R-9) w województwie pomorskim
Numer ogłoszenia: 42453 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Pomorskie , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3261555, faks 58 3261556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koncepcja zagospodarowania rowerowych miejsc postojowych, w ramach przedsięwzięcia strategicznego Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R-10 i Wiślana Trasa Rowerowa (R-9) w województwie pomorskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania pt.: /Koncepcja zagospodarowania rowerowych miejsc postojowych, w ramach przedsięwzięcia strategicznego Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R-10 i Wiślana Trasa Rowerowa (R-9) w województwie pomorskim/ zwane dalej /Dokumentem/ 2. Dokument zawierać będzie następujące części: 1) część formalno-prawną; 2) część koncepcyjną; 3. Poszczególne części wskazane w ust. 2 muszą zawierać: 1) część formalno-prawna zawierać będzie następujące analizy: a) miejscowych planów zagospodarowania i uwarunkowań technicznych pod kątem adaptacji nieruchomości na rowerowe miejsca postojowe, w tym analizę wymaganych prawnie zgód, decyzji, pozwoleń od instytucji opiniujących dalszą dokumentację projektową wybranego miejsca postojowego; b) rodzaju użytkowania budynków znajdujących na terenie analizowanej nieruchomości pod kątem ich adaptacji na cele rowerowego miejsca postojowego; c) prawne (np. własność, służebność ) analizowanych lokalizacji rowerowych miejsc postojowych; d) istniejących na analizowanych nieruchomościach sieci uzbrojenia terenu w tym analizę pod kątem planowanych przyłączy (np. wodno-kanalizacyjne, energia (w tym dostępność OZE), gaz, dostępne źródła Internetu ); e) miejsc postojowych pod kątem ochrony konserwatorskiej, archeologicznej i przyrody; f) zagospodarowania rowerowych miejsc postojowych pod kątem ich funkcji na trasie oraz przydatności w poszczególnych lokalizacjach (ilość osób obsługiwanych połączenia z innymi szlakami, lokalizacja, atrakcyjność miejsca, węzły komunikacyjne itp.). 2) część koncepcyjna zawierać będzie następujące elementy: a) koncepcję kompleksowego zagospodarowania miejsc postojowych wskazanych w analizie wykonalności przedsięwzięcia strategicznego Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R-10 i WTR (R-9) z uwzględnieniem istniejącej infrastruktury; b) szacowany koszt adaptacji poszczególnych miejsc postojowych; c) całościowe zestawienie miejsc postojowych z opisem ich funkcjonalności z uwzględnieniem odległości między poszczególnymi kategoriami miejsc postojowych; d) dokumentację fotograficzna wszystkich miejsc postojowych; e) przedstawienie koncepcji zagospodarowania poszczególnych miejsc postojowych na mapach zasadniczych do celów informacyjnych z wykazem pełnego uzbrojenia terenu w skali 1:500 pochodzących z zasobów Powiatowych Ośrodków Dokumentacji Geodezyjnej; f) współrzędne GPS dla każdego miejsca postojowego z następującymi atrybutami (współrzędna X, współrzędna Y, powiat, gmina, nr działki, rodzaj projektowanej zabudowy (modułowa,inna), forma ochrony przyrody w lokalizacji miejsca, zarządca terenu, rodzaj wskazanych prac (dostosowanie, praca od podstaw); g) opracowanie map miejsc postojowych w wersji elektronicznej na podstawie: - mapy zasadniczej do celów informacyjnych z istniejącym uzbrojeniem terenu w skali 1:500 w postaci umożliwiającej wydruk w formacie DXF lub GEOTIF z zaznaczonymi lokalizacjami znaków i tablic pochodzące z Powiatowych Ośrodków Dokumentacji Geodezyjnej, (pozyskana przez Zamawiającego na podstawie na podstawie art. 40a ust. 2 pkt. 3 lit. b. ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r., Dz. U. z 2014 r. poz.897 (tekst jednolity) - mapy w skali 1:10 000 w postaci plików GEOFIT, pochodzące z zasobów Wojewódzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej wchodzącego w skład Departamentu Geodezji i Kartografii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego z zaznaczonymi lokalizacjami miejsc postojowych, - map ewidencyjnych gruntu w formacie SWDE z wyłączeniem danych osobowych, z zawartością: nr działek, oznaczenie użytków, typ własności, (pozyskana przez Zamawiającego na podstawie na podstawie art. 40a ust. 2 pkt. 3 lit. b. ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r., Dz. U. z 2014 r. poz.897 (tekst jednolity) 4. Inne wymogi i uwagi: 1) Ilość i lokalizacje miejsc postojowych zostały określone w Analizie Wykonalności (lokalizacja miejsc przedstawiona w formie tabelarycznej z wykazem działek oraz w postaci pliku KMZ). 2) Rekomendowaną zabudową uwzględniającą tożsamość regionalną jest zabudowa prezentowana w Katalogu Modułowej Zabudowy. 3) Koncepcje zagospodarowania miejsc muszą być dostosowane do już istniejących elementów (jeżeli takie istnieją), aby stanowiły spójną całość dla odcinków jak i całości Przedsięwzięcia Pomorskie Trasy Rowerowe. 4) Zagospodarowanie rowerowych miejsc postojowych należy uzgodnić ze wszystkimi Partnerami i interesariuszami Przedsięwzięcia określonymi w Analizie wykonalności. 5) Należy wskazać miejsca postojowe wymagające późniejszych, szczegółowych uzgodnień z różnymi instytucjami m. in. z : RDOŚ, PGL LP, Urząd Morski, właściwym Konserwatorem Zabytków, bądź właściwym zarządcą drogi. 6) Opracowanie powinno być uzgodnione z właściwymi rzeczoznawcami (o ile zajdzie taka potrzeba) oraz uwzględniać obowiązujące przepisy i polskie normy budowlane. Należy określić, które miejsca postojowe posiadają obowiązujący Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego a które wymagają uzyskania Decyzji o warunkach zabudowy. Przy czym w przypadku wymaganych Warunków zabudowy, należy przedłożyć w opracowaniu analizę możliwości pozytywnego ich uzyskania. Opracowanie powinno określić, które miejsca postojowe podlegają zgłoszeniu robót budowlanych, a które wymagają pozwolenia na budowę w danym miejscu. Do w/w dokumentacji należy dołączyć wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów dla poszczególnych lokalizacji oraz aktualne mapy do celów informacyjnych z istniejącym uzbrojeniem terenu. 7) Opracowania wskazane w ust. 5 oraz materiały niezbędne do wykonania opracowania map o których mowa w ust. 3 pkt 2 lit. g w wersji elektronicznej, pozyskane z zasobów Wojewódzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (WODGiK) wchodzącego w skład Departamentu Geodezji i Kartografii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego i poszczególnych Powiatowych Ośrodków Dokumentacji Geodezyjnej zostaną udostępnione Wykonawcy na czas wykonania przedmiotu umowy. 8) Przekazanie materiałów wymienionych w ust. 5 i ust. 3 pkt 2 lit g tiret 2, nastąpi w terminie do 10 dni od daty zawarcia umowy, przekazanie materiałów wymienionych w ust. 3 pkt 2 lit g tiret 1 i 3, nastąpi po otrzymaniu danych z poszczególnych PODGiK-ów, w formie uzgodnionej po podpisaniu umowy. Materiały i dokumenty mogą być wykorzystane przez Wykonawcę jedynie w celu realizacji postanowień niniejszej umowy. 5. Zamawiający udostępni Wykonawcy na czas wykonania dzieła (przedmiotu umowy) następujące materiały i dokumenty: 1) Karty miejsc postojowych 2) Katalog rozwiązań modułowej infrastruktury turystycznej rowerowych szlaków turystycznych w obszarze nadmorskim i korytarza rzeki Wisły oraz tras kajakowych na terenie województwa pomorskiego oraz kosztorys części jego elementów oraz wytyczne techniczne 3) Analiza wykonalności Przedsięwzięcia Strategicznego /Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R-10 i Wiślana Trasa Rowerowa (R-9)/ 4) Mapy w formie elektronicznej wymienione w Rozdziale III ust. 3 pkt 2 lit. g 6. Materiały i dokumenty otrzymane od Zamawiającego, wymienione w ust. 5 Wykonawca może wykorzystać wyłącznie w celu realizacji postanowień niniejszej umowy. Najpóźniej 7 dni po protokolarnym odbiorze dzieła Wykonawca zwróci je Zamawiającemu oraz usunie z komputerów i wszelkich nośników informacji własnych. 7. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane we wzorze umowy - w załączniku nr 7 do SIWZ oraz w opisie przedsięwzięcia strategicznego stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. . 8. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3) Zamawiający nie przewiduje dokonywania zamówień uzupełniających. 4) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 5) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 7) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 10) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 11) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1 SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 usługi polegające na wykonaniu projektów budowlanych budynków wielorodzinnych lub obiektów użyteczności publicznej lub produkcyjno - magazynowych o łącznej wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1 SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) oraz dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 2 SIWZ (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1 SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, zespołem składającym się z co najmniej 2 osób zdolnych do realizacji zamówienia, posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia w tym: a) 1 osoba pełni samodzielną funkcję techniczną w budownictwie zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz.1409 ze zm.) oraz posiada aktualne uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej. b) 1 osoba pełni samodzielną funkcję techniczną w budownictwie zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz.1409 ze zm.) oraz posiada aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. c) 1 osoba pełni samodzielną funkcję techniczną w budownictwie zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz.1409 ze zm.) oraz posiada aktualne uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej. d) 1 osoba pełni samodzielną funkcję techniczną w budownictwie zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz.1409 ze zm.) oraz posiada aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.. e) 1 osoba pełni samodzielną funkcję techniczną w budownictwie zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz.1409 ze zm.) oraz posiada aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. f) 1 osoba pełni samodzielną funkcję techniczną w budownictwie zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz.1409 ze zm.) oraz posiada aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. UWAGA: Każda z osób musi wykazać doświadczenie i kwalifikacje zawodowe w co najmniej jednym ze wskazanych w w/w warunku (a-g) z zastrzeżeniem, że wszystkie wykazane osoby będą spełniać wymagania Zamawiającego od strony podmiotowej. Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz.1409 ze zm.) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. W przypadku Wykonawców zagranicznych, w stosunku do osób, od których wymagane są uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Zamawiający dopuszcza kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo Budowalne (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1 SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) oraz dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 3 SIWZ (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1 SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. 1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, chyba że Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 2. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 2) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI ust. 5 pkt 1) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 5 pkt 1) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis rozdziału VI ust. 5 pkt 2) SIWZ stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 4. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 6 SIWZ, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby, uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, z wyjątkiem dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1), ust. 3 oraz ust. 6 SIWZ, które powinny być przedstawione w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. II. Wykonawcy występujący wspólnie: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w ust. 2 powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 4. Wykonawcy, o których mowa w ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 6. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty o których mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 1) i 2) oraz ust. 3 SIWZ. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ. III. Zamawiający nie żąda w niniejszym postępowaniu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Oferowany termin realizacji zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji zamówienia; 2) warunków i terminów płatności; 3) zmiany składu zespołu realizującego przedmiot zamówienia. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w uzasadnionych przypadkach: 1) w zakresie pkt 1) i 2) w przypadku wystąpienia /siły wyższej/. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia; 2) w zakresie pkt 2) w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, lub regulacji dot. wykorzystania środków budżetowych, za wyjątkiem zmiany stawki VAT (obowiązuje stawka VAT z dnia złożenia oferty); 3) w zakresie pkt 3) w przypadku wystąpienia innych niż w pkt 1) niezawinionych przez Wykonawcę okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia zgodnie z ofertą . Ponadto nowe osoby wskazane przez Wykonawcę posiadać będą kwalifikacje zawodowe zgodne z wymogami określonymi w rozdziale V ust. 1 pkt 4) SIWZ. 4) w zakresie ust. 1, pkt 1) w przypadku zmiany przepisów prawnych, istotnych dla przedmiotu zamówienia 3. Przed podpisaniem umowy Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę do wglądu oryginału uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia zgodnie z załączonym do oferty wykazem osób. W przypadku Wykonawców zagranicznych, w stosunku do osób, od których wymagane są uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Zamawiający żąda przedstawienia do wglądu oryginału kwalifikacji, zdobytych w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409. W przypadku braku dostarczenia ww. dokumentów Zamawiający uzna, iż zgodnie z art. 94 ust. 3 Ustawy Pzp Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w takim przypadku może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny. 4. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pomorskie.eu/Article/id,12.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego w Gdańsku ul. Okopowa 21/27, pok. nr 133 H..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pokój nr 4a (czynna w dni robocze: od poniedziałku do piątku od godz. 7.45 do godz. 15.45)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2007- 2013 (z dnia 18 grudnia 2014 r.) w zakresie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji następujących przedsięwzięć strategicznych, zidentyfikowanych w ramach Regionalnego Programu Strategicznego Pomorska Podróż, Działania 6.1. Infrastruktura wzmacniająca potencjał turystyczny w ramach konkursu nr 6.1._2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.