eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie i wybudowanie Systemu Zarządzania Infrastrukturą Techniczną w ramach Projektu HARF

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Warszawa: Zaprojektowanie i wybudowanie Systemu Zarządzania Infrastrukturą Techniczną w ramach Projektu HARF
Numer ogłoszenia: 42341 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne , ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 694 45 06, faks 22 694 52 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie Systemu Zarządzania Infrastrukturą Techniczną w ramach Projektu HARF.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Zarządzania Infrastrukturą Techniczną (ZSZIT) w budynku Ministerstwa Finansów w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12. 2. Realizacja Przedmiotu zamówienia podzielona będzie na 4 Etapy. 3. W ramach realizacji Etapu 1 Wykonawca zobowiązany jest wykonać: 1) dokumentację Projektową, którą stanowią m.in.: a) projekt budowlano-wykonawczy kompletnej instalacji ZSZIT zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym (PFU) stanowiącym Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy stanowiącym Załącznik D do SIWZ. b) projekty budowlano-wykonawcze rozbudowy, przebudowy, modernizacji istniejących instalacji technicznych i urządzeń należących do obszarów infrastruktury technicznej budynku, wymienionych w ust. 4, w zakresie dostosowania i integracji w systemie ZSZIT, c) inwentaryzacja budowlana oraz instalacje techniczne w zakresie niezbędnym do sporządzenia projektów, o których mowa w lit. a) i b), d) wymagane przepisami sprawdzenia, uzgodnienia, zatwierdzenia projektów, e) specyfikacja techniczna zastosowanych w projektach urządzeń i materiałów, f) informacja bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, g) przedmiary robót. 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zawierające m. in. opisy metodyki prowadzenia prac w poszczególnych obszarach infrastruktury technicznej budynku, o których mowa w ust. 4 z uwzględnieniem ciągłości zasilania w energię elektryczną i utrzymania wymagań bezpieczeństwa dla budynku oraz zawierające dokumenty odniesienia, wytyczne, scenariusze i kryteria testów, prób i metod sprawdzenia funkcjonalności zrealizowanego Przedmiotu zamówienia lub jego części. 4. W ramach realizacji Etapu 2 Wykonawca zobowiązany jest wykonać: 1) budowę instalacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Infrastrukturą Techniczną (ZSZIT) budynku z uwzględnieniem istniejących elementów tej instalacji (w tym podłączenie do ZSZIT wszystkich, uzgodnionych z Zamawiającym, istotnych dla zarządzania infrastrukturą budynku, sygnałów wymienionych w Załączniku nr 14 - Inwentaryzacja sygnałów możliwych do uzyskania z urządzeń infrastruktury budynku oraz urządzeń dostarczonych w ramach Umowy), oraz rozbudowa, przebudowa, modernizacja w celu zintegrowania i dostosowania do eksploatacji w systemie ZSZIT, istniejących instalacji i urządzeń należących do obszarów infrastruktury technicznej Ministerstwa Finansów zgodnie z poniższą tabelą określającą podstawowy zakres prac do wykonania: Wskazanie jednostki redakcyjnej PFU Nazwa zakresu 2.1 System ZSZIT 2.1.2 Moduł główny 2.1.3 Moduł infrastruktury 2.1.4 Platforma przetwarzania danych 2.1.5 Pomieszczenie obsługi i zarządzania systemem 2.1.6 2 ściany graficzne 2.2. Instalacje elektryczne 2.2.1 Zasilanie w energię elektryczną 2.2.1.1-2.2.1.8 Zasilanie w energie elektryczną budynku (Uwaga: pkt. 2.2.1.5 tylko w zakresie monitoringu parametrów - bez rozbudowy) 2.2.2 Systemy zasilania gwarantowanego 2.2.2.3 System zasilania gwarantowanego nr 2 2.2.2.4 System zasilania gwarantowanego nr 1 2.3 Instalacje sanitarne 2.3.1 System Klimatyzacji 2.3.1.3 Monitorowanie pracy systemów klimatyzacji w serwerowniach MF 2.3.1.4 Klimatyzacja serwerowni 0106 2.3.1.5 Monitorowanie i sterowanie pracą systemów klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych 2.3.2 System Wentylacji 2.3.2. Instalacje wentylacyjne 2.3.3 Instalacja klap przeciwpożarowych 2.3.3 Instalacja klap przeciwpożarowych 2.3.4 Instalacja wodociągowa 2.3.4 Instalacja wodociągowa 2.3.5 Instalacja hydrantowa 2.3.5 Instalacja hydrantowa - monitoring 2.4 Instalacje teletechniczne 2.4.1 System kontroli dostępu 2.4.1 System kontroli dostępu 2.4.1.3 Kontrola ruchu pojazdów 2.4.2 System alarmu pożarowego 2.4.2 System SSP 2.4.3 System gaszenia gazowego 2.4.3.3 System gaszenia 2.4.3.5 Monitoring detekcji wody 2.4.3.6 Monitoring temperatury 2.4.3.7 Detekcja CO i LPG w garażu 2.4.3.8 Detekcja wodoru w pomieszczeniach akumulatorowni 2.4.3.9 Monitoring parametrów środowiska pomieszczeń serwerowni 2.4.4 System sygnalizacji włamania i napadu 2.4.4 System sygnalizacji włamania i napadu 2.4.4.4. Monitorowanie sygnalizacji w toaletach dla niepełnosprawnych 2.4.5 System monitoringu wizyjnego CCTV 2.4.5 System monitoringu wizyjnego CCTV 2.4.6 Sieć LAN- ZSZIT- infrastruktura pasywna 2.4.6.2 Klimatyzacja i zasilanie szaf LAN-ZSZIT 2.4.7 Sieć LAN-ZSZIT- urządzenia aktywne 2.4.7.1 Urządzenie aktywne dla PPD1 i 2 oraz 26 szaf LAN-ZSZIT 2) sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi na podstawie Dokumentacji Projektowej, 3) opracowanie Dokumentacji Powykonawczej składającej się m.in. z: a) kompletnej dokumentacji materiałowej w postaci: kart katalogowych, dokumentacji techniczno-ruchowej, instrukcji obsługi i eksploatacji, atestów, deklaracji lub certyfikatów materiałów i urządzeń, świadectw jakości dopuszczających je do stosowania w budownictwie, w zakresie zgodności ich wykonania z przepisami prawa w tym z dyrektywami europejskimi i normami zharmonizowanymi lub aprobatami technicznymi, b) kompleksowej instrukcji obsługi i serwisowania wykonanej instalacji ZSZIT w tym wybudowanego Centrum Zarządzania, c) instrukcji użytkowania i obsługi zainstalowanego oprogramowania, d) licencji lub sublicencji zainstalowanego oprogramowania, e) wszystkich haseł dostępu oraz kodów indywidualnych aplikacji zaimplementowanych do sterowników swobodnie programowanych wraz z informacją o typie i wersji programów narzędziowych, f) wszystkich haseł dostępu oraz stabelaryzowanych konfiguracji ustawionych parametrów dla sterowników i urządzeń sieciowych wyposażonych w oprogramowanie typu firmware, g) protokołów odbiorów częściowych, robót zanikowych. 5. W ramach realizacji Etapu 3 Wykonawca zobowiązany jest wykonać: 1) instruktaż stanowiskowy dla max. 15 osób z zakresu obsługi, oprogramowania i eksploatacji wykonanego sytemu ZSZIT. Instruktaż przeprowadzony będzie w siedzibie Zamawiającego i potwierdzony zostanie wydaniem zaświadczeń, które powinny zawierać: - datę instruktażu; - tematy i zakres prowadzonego instruktażu; - imię i nazwisko, podpis pracownika; - podpis lub podpisy prowadzących instruktaż wraz z pieczęcią firmy. 2) Odbiory końcowe Etapu 2 i Etapu 3, w tym testy i próby systemów. 6. Etap 4 będzie realizowany fakultatywnie w ramach Prawa opcji w zakresie niezależnych wariantów: wskazanie jednostki redakcyjnej PFU Nazwa zakresu prac Wariant 1 - PRAWO OPCJI nr 1 - 2.2. Instalacje elektryczne 2.2.1.5 Zasilanie w energię elektryczną budynku (w zakresie rozbudowy - przebudowy istniejących rozdzielni elektrycznych) Wariant 2 - PRAWO OPCJI nr 2 - 2.2. Instalacje elektryczne 2.2.3.3 Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne Wariant 3 - PRAWO OPCJI nr 3 - 2.4.6 Sieć LAN- ZSZIT- infrastruktura pasywna 2.4.6.2 System monitorowania i paszportyzacji zgodny z wykorzystywanym przez Zamawiającego iTRACS CPIM tj. przygotowany do integracji bez konieczności modyfikacji fabrycznie wykonanych komponentów Wariant 4 - PRAWO OPCJI nr 4 - 2.5 Skanowanie 3D budynku z przygotowaniem dla BIM 2.5.2 Skanowanie budynku wraz z przygotowaniem planów budynku 2.5.2 Dokumentacja projektowa instalacji ZSZIT wykonana w oprogramowaniu podtrzymującym technologie BIM 2.5.3 Prywatna chmura bibliotek BIM wraz z obsługą aplikacji mobilnych 1) Zakres prac przedstawionych dla Prawa opcji nr 1-3 obejmuje również: a) przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym Harmonogramu realizacji prac b) wykonanie Dokumentacji Powykonawczej zgodnej z zakresem, o którym mowa w ust 4 pkt 3) c) instruktaż stanowiskowy dla max. 15 osób z zakresu należącego do każdej zrealizowanej Opcji osobno. Instruktaż przeprowadzony będzie w siedzibie Zamawiającego i potwierdzony zostanie wydaniem zaświadczeń, które powinny zawierać: - datę instruktażu; - tematy i zakres prowadzonego instruktażu; - imię i nazwisko, podpis pracownika; - podpis lub podpisy prowadzących instruktaż wraz z pieczęcią firmy. d) odbiory końcowe prac zrealizowanych w ramach Prawa opcji, w tym testy i próby systemów. 2) Zakres prac przedstawionych dla Prawa opcji nr 4 obejmuje również: a) przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym Harmonogramu realizacji prac b) instruktaż stanowiskowy dla max. 8 osób z zakresu należącego Opcji 4. Instruktaż przeprowadzony będzie w siedzibie Zamawiającego i potwierdzony zostanie wydaniem zaświadczeń, które powinny zawierać: - datę instruktażu; - tematy i zakres prowadzonego instruktażu; - imię i nazwisko, podpis pracownika; - podpis lub podpisy prowadzących instruktaż wraz z pieczęcią firmy. d) odbiory końcowe prac zrealizowanych w ramach Prawa opcji, w tym testy i próby. 7. Zamawiający będzie uprawniany do dowolnego wyboru jednego lub kilku wariantów wykonania prawa opcji. 8. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia, został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy stanowiącego Załącznik D do SIWZ. 9. W przypadku wskazania przez Zamawiającego norm technicznych, Zamawiający dopuszcza, aby oferowany produkt spełniał inne normy pod warunkiem zapewnienia spełnienia wszystkich cech, parametrów, wydajności i funkcjonalności, które określa Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy stanowiącego Załącznik D do SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji Przedmiotu zamówienia do zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy 2 (dwóch) osób bezrobotnych, spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.). Zatrudnienie będzie obejmować cały czas realizacji Umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby bezrobotnej. Wykonawca przy wykonywaniu Przedmiotu zamówienia, przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby bezrobotnej. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji tj. zgłoszenia ofert pracy przedstawione urzędowi pracy, odpis skierowania bezrobotnych przez urząd pracy do pracodawcy oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby bezrobotnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić je Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 15 roboczych dni licząc od dnia wystąpienia Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP przedstawia zgłoszenie ofert pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia Wykonawcy lub kraju, w którym Wykonawca ma swoją siedzibę, odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego bezrobotnego do pracy oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie bezrobotnego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 51.61.20.00 - Usługi instalowania urządzeń do przetwarzania informacji 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: BGK 78-1130-1017-0200-0000-0013-7228 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zgodnie z przepisem § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231) zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wskaże w wykazie oraz złoży poświadczenia na wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, łącznie co najmniej: a) jednego zamówienia polegającego na zaprojektowaniu i budowie instalacji BMS (systemu zarządzania budynkiem) o wartości co najmniej 2 000 000 zł brutto, b) jednego zamówienia polegającego na budowie instalacji BMS, wykonanej dla budynku zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej (w rozumieniu § 3 pkt 5 i 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w spawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz.U. 2002 Nr 75 poz. 690 z późn. zm), o wartości co najmniej 1 500 000 zł brutto (w c) jednego zamówienia obejmującego wykonanie dokumentacji projektowej budynku o powierzchni użytkowej co najmniej 5 000 m2wykonanej w oprogramowaniu z zastosowaniem technologii BIM (ang. Building Information Modeling).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem, co najmniej, następującymi osobami, o poniżej wskazanych kwalifikacjach, przy pomocy których będzie realizował zamówienie: a) 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub mogąca uzyskać uprawnienia na podstawie art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.), pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; b) 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub mogąca uzyskać uprawnienia na podstawie art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.), pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; c) 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub mogąca uzyskać uprawnienia na podstawie art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.), pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych; d) 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub mogąca uzyskać uprawnienia na podstawie art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.), pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; e) 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania, bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub mogąca uzyskać uprawnienia na podstawie art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.), pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; f) 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania, bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub mogąca uzyskać uprawnienia na podstawie art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.), pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; g) 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub mogąca uzyskać uprawnienia na podstawie art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.), pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych; h) 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania, bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub mogąca uzyskać uprawnienia na podstawie art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.), pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; i) Wykonawca musi przedstawić oświadczenie, że wszystkie osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie określone w pkt a) - h) posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; j) 1 osoba posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie przy wykonywaniu systemów BMS (systemu zarządzania budynkiem), która pełniła funkcję kierownika kontraktu lub koordynatora robót i w ostatnich 3 latach uczestniczyła przy realizacji robót polegających na wykonaniu systemu BMS (systemu zarządzania budynkiem) o wartości co najmniej 1 500 000,00 PLN; k) Co najmniej dwie osoby posiadające świadectwa kwalifikacyjne/nabyły wymagane kwalifikacje w państwie członkowskim EU i mogą uzyskać ich potwierdzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego (obywatel EU) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym do 1 kV na stanowisku eksploatacji, przy czym co najmniej jedna osoba powinna posiadać świadectwo kwalifikacyjne/wymagane kwalifikacje w państwie członkowskim EU i może uzyskać ich potwierdzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego (obywatel EU) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci o napięciu znamionowym do 1 kV na stanowisku dozoru. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji wykonawczych (wymienionych w pkt od a do d) z projektowymi (wymienionymi w pkt od e do h) w zakresie tej samej branży. Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień poszczególnych specjalności w zakresie prac projektowych (wymienionych w pkt od e do h).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej w wysokości 5 000 000 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 5
  • 3 - Propozycja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, chyba, ze zmiana taka znana była w chwili składania oferty; 2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; 3) w toku realizacji umowy wyniknie obiektywna potrzeba przygotowania produktu lub wykonania usługi, których realizacji zostanie uzgodniona pomiędzy stronami, niezbędnych (koniecznych) dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, a których Strony nie przewidziały w Załączniku nr 1 do Wzoru umowy, który stanowi załącznik D do SIWZ; 4) niezbędna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy w wyznaczonym terminie, na które strony nie miały wpływu; 5) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, Jako korzystniejsze dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające Wymaganiom Zamawiającego w większym stopniu z punktu widzenia kosztów utrzymania, wydajności systemu lub wyższej użyteczności. 6) nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 7) nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniem społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 8) w przypadku trudności technicznych, których nie można było wcześniej przewidzieć ze względu na brak dokumentacji budynku, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; 9) w przypadku dostosowania elementów zamówienia do zasad wiedzy technicznej, gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 10) w przypadku wstrzymania robót z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, opisanych w § 2 ust. 6 i 7 Wzoru umowy, który stanowi załącznik D do SIWZ; 11) po zawarciu umowy, gdy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 2. Wprowadzenie zmian postanowień Umowy wymaga: 1) zgodnej woli stron, 2) zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, pok. 1208..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2016 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12, pok. 0133B..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a Ustawy. 3. Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia w ramach zamówienia podstawowego - Etap 1 -3 zamierza przeznaczyć kwotę 13 300 000,00 zł. Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 16 219 512,20 zł..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.