To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-12
Włocławek: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Okręgowego we Włocławku.
Numer ogłoszenia: 422214 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 296949 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy we Włocławku I Wydział Cywilny, ul. Wojska Polskiego 22, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4222500, faks 054 4116208.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Okręgowego we Włocławku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych do siedziby Sądu Okręgowego we Włocławku. 2. W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane parametry, jakość, funkcjonalność i w tym zakresie Wykonawcy mogą oferować dostawy o równoważnych parametrach. W przypadku złożenia oferty o parametrach równoważnych, czyli oferty na materiały producentów nie będących producentami sprzętu w jakich materiały te będą eksploatowane, wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z rozwiązaniami przyjętymi w opisie przedmiotu zamówienia ( wg załącznika nr 6 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań oraz zgodność z normą ISO/IEC 19752 albo ISO/IEC 19798. 3. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość materiałów biurowych i eksploatacyjnych określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że ilości zamawianych materiałów biurowych i eksploatacyjnych, wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ stanowią jedynie orientacyjne, przybliżone wielkości i zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia, a tym samym wartości dostaw oraz wymiany poszczególnych pozycji wskazanych w załączniku według aktualnie występujących potrzeb. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. 5. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Materiały biurowe i eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb zamawiającego , na podstawie zamówień cząstkowych. b) Wykonawca dostarczy zamówione materiały własnym transportem, w ciągu 3 dni do siedziby zamawiającego, w godzinach 08:00 - 15:00, od poniedziałku do piątku. c) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad. Ewentualny wadliwy towar Wykonawca zobowiązuje się wymienić, na wniosek Zamawiającego w terminie 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. d) Wykonawca na dostarczone materiały udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od daty dostarczenia towaru do Zamawiającego. e) Wiedza na temat specyfikacji technicznej materiałów biurowych i eksploatacyjnych spoczywa całkowicie po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie ma obowiązku udzielania informacji na ten temat w czasie wykonywania dostaw. f) Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera wytyczne dotyczące minimalnych wymagań jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Wykonawca może zaoferować materiały biurowe i eksploatacyjne lepszej jakości...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner XXI Kleks sp. j. Mieczysława Wójciik, Wiesław Wójcik,, ul. Szosa Lubicka 22,, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85447,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73199,93
Oferta z najniższą ceną: 73199,93 / Oferta z najwyższą ceną: 74411,88
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- DOSTAWA SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DO PRACOWNI RECEPTUROWEJ, SYSTEMÓW ZAMKNIĘTYCH DO PRACOWNI CYTOSTATYKÓW ORAZ MARKERÓW DO PRACOWNI ENDOSKOPII PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku
- Budowa sceny letniej wraz z zagospodarowaniem terenu przy boisku sportowym w miejscowości Kruszyn
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
- "Dostawa pojazdu elektrycznego z zabudową do przewożenia osób konwojowanych" - II postępowanie.
- "Muzeum Etnograficzne roboty dostosowawcze do zgodności z przepisami p.poż. (budowlane i instalacyjne)"
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów wyposażenia gospodarczo-higienicznego i biurowego na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk.
- Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa drukarek, monitorów, klawiatur i podstawek pod laptopa
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, Sądu Rejonowego w Sławnie i Sądu Rejonowego w Wałczu.
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w 2024 roku
- Zakup wraz dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.