eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIU INSTALACJI SYGNALIZACJI POŻAROWEJ WRAZ Z ROBOTAMI WYKOŃCZENIOWYMI W BUDYNKU PRZY UL. ŚW. JANA 10 I 10A W KATOWICACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-30

Katowice: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIU INSTALACJI SYGNALIZACJI POŻAROWEJ WRAZ Z ROBOTAMI WYKOŃCZENIOWYMI W BUDYNKU PRZY UL. ŚW. JANA 10 I 10A W KATOWICACH
Numer ogłoszenia: 421892 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 381482 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIU INSTALACJI SYGNALIZACJI POŻAROWEJ WRAZ Z ROBOTAMI WYKOŃCZENIOWYMI W BUDYNKU PRZY UL. ŚW. JANA 10 I 10A W KATOWICACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji sygnalizacji pożarowej wraz z robotami wykończeniowymi w budynku usługowo - biurowym przy ul. św. Jana 10 i 10a w Katowicach. Roboty budowlane obejmują: W zakresie robót instalacji systemu sygnalizacji pożarowej: demontaż czujek pożarowych - izotopowych wraz z utylizacją. Wykonawca musi zapewnić wykonanie tego zakresu przez podmiot/y posiadający/e zezwolenie z Państwowej Agencji Atomistyki na działalność, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt. 1 i 4 Prawo atomowe. Zamawiający dopuszcza możliwość demontażu i utylizacji czujek przez podmiot/y trzeci/e. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające, że zakres ten wykonany został przez podmiot/y posiadający/e ww. uprawnienia, montaż czujek sygnalizacji pożarowej, montaż okablowania, montaż centrali sterującej, montaż sygnalizatorów akustycznych, montaż ręcznych ostrzegaczy pożarowych. W zakresie robót wykończeniowych: tynkowanie bruzd z przewodami instalacyjnymi oraz naprawa tynków po przewiertach, montaż sufitów podwieszonych modułowych, malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi NCS S-2502Y i NCS 0510 - Y10R, układanie wykładziny obiektowej heterogeniczna o podwyższonej odporności na ścieranie w dwóch kolorach - jasnoszarym i beżowym. Przy planowaniu organizacji robót należy uwzględnić częściowe użytkowanie obiektu przez Teatr Lalki i Aktora Ateneum oraz Aptekę. Wykonawca jest zobowiązany do przerwania robót lub prowadzenia ich w sposób niegenerujący hałasu w cyklu tygodniowym od wtorku do piątku w godz. od 900 do 1300 oraz w soboty i niedziele między godz. 1600 a 1715. W pomieszczeniach z zakończonymi pracami wykończeniowymi, w których przewidziane jest wykonanie instalacji w bruzdach należy zastosować farby odpowiadające istniejącym kolorom. W przypadku stwierdzenia różnicy w odcieniach Wykonawca jest zobowiązany do przemalowania całych ścian. Jednocześnie w przypadku stwierdzenia widocznego połączenia tynku pokrywającego bruzdy tynkiem istniejącym Wykonawca jest zobowiązany do wyszpachlowania całych ścian, na których prowadzono instalację. W pomieszczeniach, które zostały już przekazane użytkownikom roboty należy prowadzić w uzgodnieniu z nimi a zainstalowany tam sprzęt i wyposażenie odpowiednio zabezpieczyć. Wykonawca zapewni w tych pomieszczeniach serwis sprzątający, który codziennie będzie usuwał wszystkie zanieczyszczenia powstające w wyniku prowadzonych prac. Koszt w/w czynności należy wkalkulować w ogólny koszt budowy. Wykonawca zobowiązany będzie wystąpić do firmy Tauron o przydział mocy na plac budowy i podpisać stosowną umowę na dostawę energii oraz ponieść wszelkie koszty z tym związane. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Przedmiar robót, Projekt budowlany oraz Specyfikacja Techniczna stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ. Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem Cywilnym wynosi 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Jeżeli Projekt budowlany, STWiOR lub przedmiar wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie produktu, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalne parametry jakościowe Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora Projektu budowlanego, STWiOR i przedmiaru, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności produktów. Tam, gdzie w Projekcie budowlanym, STWiOR lub przedmiarze przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora Projektu budowlanego, STWiOR i przedmiaru, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności produktów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kondratowicz Przedsiębiorstwo Budowlane Sp. J., ul. Spółdzielcza 2, 32-300 Olkusz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 333412,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 379119,38

  • Oferta z najniższą ceną: 379119,38 / Oferta z najwyższą ceną: 515232,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.