eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Projekt i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza I. Wykonanie materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-25

Dąbrowa Górnicza: Projekt i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza I. Wykonanie materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy
Numer ogłoszenia: 42116 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza I. Wykonanie materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). Zadanie I. Wykonanie materiałów promocyjno-informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza 1.Projekt i druk plakatów szacowany nakład 500 szt. format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 2.Projekt i druk plakatów - wydarzenia - Miejskie Centrum Informacji szacowany nakład 1 000 szt. format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100 g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 3. Projekt i druk plakatów - WOŚP szacowany nakład 100 szt. format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100 g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 4.Projekt i druk plakatów - Letnia Scena Muzyczna szacowany nakład 300 szt. format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100 g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 5.Projekt i druk plakatów szacowany nakład 500 szt. format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100 g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 6. Projekt i druk ulotki - Dąbrowski Rozkład Jazdy szacowany nakład: 5000 szt. (1000 sztuk x 5 edycji, 5 projektów graficznych - po jednym dla każdej edycji) format 100mmx210mm kolor 4+4 papier kreda min. 135g częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdej edycji termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego ulotek liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 7. Projekt i druk plakatów szacowany nakład: 12 szt. (1 sztuka x 12 edycji, 12 projektów graficznych - po jednym dla każdej edycji) ilość edycji - 12 edycji (każda po 1 sztuce) format 153cm x180cm kolor 4+0 papier prezentacyjny min. 140 g częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdej edycji termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 8. Projekt i druk naklejek z herbem szacowany nakład: 250 sztuk format A3 Kolor 4+0 Papier samoprzylepny Lakier UV błysk jednostronnie częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu naklejki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia naklejek do Zamawiającego - nie dłużej niż 7 dni 9. Projekt i druk naklejek z herbem szacowany nakład: 250 sztuk format A4 Kolor 4+0 Papier samoprzylepny Lakier UV błysk jednostronnie częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu naklejki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia naklejek do Zamawiającego - nie dłużej niż 7 dni 10. Druk kolorowanek dla dzieci Szacowany nakład: 500 szt. rozmiar A5 Liczba stron: 16 + okładka Środek: kolor 1+1, papier offset min. 80g Okładka: kolor 4+4, papier kreda błysk min. 150g Oprawa: szycie zeszytowe na 2 zszywki Klejenie po krótkim boku Druk na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kolorowanek liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 11. Projekt i druk kalendarza 13 planszowego Szacowany nakład - 500 sztuk Format A2 podkładka kartonowa, oprawa spiralna, okładka min.300 g z laminowaniem błysk kolor 1+0 środek 12 kart kreda błysk min. 170 g. kolor pełny 4+0 częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu kalendarza liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 4 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kalendarzy liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 10 dni 12. Projekt i druk kalendarza ściennego - planera Szacowany nakład: 400 sztuk Format: 980 x 670 mm kolor 4+0 papier kreda błysk min. 200 g folia błysk jednostronnie bez oprawy częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu kalendarza liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 4 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kalendarzy liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 13. Projekt i druk kalendarza trójdzielnego Szacowany nakład: 1000 szt. wymiar kalendarza 320x855mm wymiar główki 320x210cm główka - kolor 4+0, folia błysk, główka oprawiona z efektem wypukłości plecki - karton jednostronnie powlekany min. 250g, kolor 4+0 kalendarium: wymiar 290x135mm, kolor 2+0, papier offset min. 80g dziurka do zamocowania pasek z przesuwnym okienkiem koperta kartonowa częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu kalendarza liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 4 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kalendarzy liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 10 dni 14. Projekt i druk kalendarza planszowego Szacowany nakład 500 sztuk format B1 kolor 4+0 papier kreda min. 200 g błysk folia błysk jednostronnie listwy srebrne góra-dół z zawieszką po krótszym boku częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu kalendarza liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 4 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kalendarzy liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 15. Projekt i druk kartek świątecznych - Boże Narodzenie Szacowany nakład: 400 szt. format 135 mm x 270 mm (po złożeniu 135 mm x 135 mm) Kolor 4+4 Papier kreda mat min. 300g Koperty ozdobne: 400 szt. Okładka z papieru kartonowego ozdobnego, na okładce naklejony symbol świąteczny W środku papierowa wkładka z życzeniami w formacie 135 mm x 270 mm częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu kartki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kartek liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 4 dni 16. Projekt i druk kartek świątecznych - Wielkanoc Szacowany nakład: 400 szt. format 135 mm x 270 mm (po złożeniu 135 mm x 135 mm) Kolor 4+4 Papier kreda mat min. 300g Koperty ozdobne: 400 szt. Okładka z papieru kartonowego ozdobnego, na okładce naklejony symbol świąteczny Wielkanocny W środku papierowa wkładka z życzeniami w formacie 135 mm x 270 mm częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu kartki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kartek liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 4 dni 17. Projekt i druk kartki okolicznościowej Szacowany nakład: 300 sztuk format 105x148 mm - standardowy format karty pocztowej kolor 4+4 papier min. 250g sztywny karton, dwustronnie bielony - folia błyszcząca jednostronna koperty ozdobne: 300 sztuk częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektów kartek liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kartek liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 4 dni 18. Projekt i druk zaproszeń Szacowany nakład: 700 szt. (2 edycje - pierwsza po 300 szt., druga po 400 szt., dwa różne projekty graficzne) format A4 składane na 3 części kolor 4+4 papier kreda min. 250g, folia matowa, UV wybiórczo na całości personalizacja zaproszeń bigowanie częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdej edycji termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 19. Projekt i druk plakatów Szacowany nakład: 500 szt. format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 20. Projekt i druk ulotek Szacowany nakład 1 600 szt. (2 edycje po 800 szt., dwa różne projekty graficzne) format A5 kolor 4+4 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdej edycji termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 21. Projekt i druk zdjęcia w ozdobnej ramce - Pamiątka zawarcia związku małżeńskiego Szacowany nakład 500 szt. format: zbliżony do A4 (z ramką) kolor: 4+0 zdjęcie: papier połysk ramka: papier mat (faktura jak wizytówki), kolor: ecru tekst umieszczony na ramce częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu zdjęcia w ozdobnej ramce liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania zdjęcia w ozdobnej ramce i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 22. Projekt i druk publikacji Szacowany nakład 1000 szt. format A5 objętość: 100 str. + okładka okładka: papier kreda błysk min. 300g, kolor 4+4+ folia błyszcząca jednostronnie środek: papier kreda błysk min. 150g, kolor 4+4 oprawa klejona PUR częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu publikacji liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania publikacji i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 23. Projekt i druk torby papierowej z nadrukiem herbu miasta Szacowany nakład 1000 szt. rozmiar: wys. 270 mm x szer. 340 mm x głęb. 130 mm papier kreda min. 250 g druk 4+0 uchwyt sznurkowy wkładka na dno karton min. 300g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu torby liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania torby i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 24. Projekt i druk torby papierowej z nadrukiem herbu miasta Szacowany nakład 500 szt. rozmiar: wys. 250 mm x szer. 150 mm x głęb. 80 mm papier kreda min. 250 g druk 4+0 uchwyt sznurkowy wkładka na dno karton min. 300g , częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu torby liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania torby i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 25. Projekt i druk ozdobnego papieru do pakowania prezentów z nadrukiem herbu miasta Szacowany nakład 500 arkuszy rozmiar: 98 x 68 cm, papier min. 90 g kreda, druk 4+0 częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu ozdobnego papieru liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania ozdobnego papieru i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 26. Projekt i druk informatora miejskiego Szacowany nakład 3000 szt. format: 100 mm x 210 mm objętość: 32 str. + okładka + wklejona mapa miasta format A4 dwustronna składana do DL okładka: papier kreda błysk min. 300g, kolor 4+4 środek: papier kreda błysk min. 150g, kolor 4+4 szycie zeszytowe częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu informatora liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania informatora i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 27. Projekt i druk naklejek reklamowych na schody Liczba projektów (kampanii): 4 wymiar schodów: szer. 476 cm x wys. 12 cm liczba schodów: 13 x 4 Druk dla każdej z 4 kampanii Kolor: 4+0 Papier samoprzylepny Wyklejanie i demontaż naklejek na schodach dla każdej z 4 kampanii Naklejki umieszczane na pionowej płaszczyźnie schodów tak, aby widziane z pewnej odległości układały się w jedną całość częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdej kampanii termin wykonania projektu naklejek liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania naklejek i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 28. Projekt i druk plakatu zapowiadającego X Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka Szacunkowy nakład: 200 sztuk wersja angielska, 400 sztuk wersja polska format B2 Kolor: 4+0 papier kreda min. 170 g błysk częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 29. Projekt i druk plakatów - Festiwal Ludzi Aktywnych Szacunkowy nakład: 150 sztuk format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 30. Projekt i druk ulotek - Festiwal Ludzi Aktywnych Szacowany nakład 500 szt. format A5 kolor 4+4 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 31. Projekt i druk plakatów - Dożynki Miejskie Szacunkowy nakład: 150 sztuk format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 32. Projekt i druk zaproszeń - Dożynki Miejskie Szacunkowy nakład 350 sztuk format A4 dzielone na 3 kolor 4+4 papier kreda min. 200g personalizacja zaproszeń bigowanie częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 33. Projekt i druk znaczków typu Quick-button Szacowany nakład 500 sztuk kształt okrągły- średnica 55 mm, mocowany za pomocą agrafki nadruk w pełnym kolorze 4+0 częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu quickbuttonów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego quickbuttonów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 34. Projekt i druk publikacji Dożynki 2015 Szacowany nakład 1000 szt. format A5 objętość: 16 str. + okładka okładka: papier kreda błysk min. 300g, kolor 4+4 środek: papier kreda błysk min. 150g, kolor 4+4 szycie zeszytowe, częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu publikacji liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia publikacji do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 35. Projekt i druk plakatu - Dąbrowski Kiermasz Świąteczny Szacowany nakład: 100 szt. format B2 kolor 4+0 papier kreda min. 150g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 36. Projekt i druk ulotek - Dąbrowski Kiermasz Świąteczny Szacowany nakład 500 szt. format A5 kolor 4+4 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 37. Projekt i druk zaproszeń (Koncert Noworoczny) szacowany nakład 400 sztuk format A4 dzielone na 3 kolor 4+4 papier kreda min. 200 g personalizacja zaproszeń bigowanie częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 38. Projekt i druk zaproszeń 11 listopada szacowany nakład 300 sztuk format A4 dzielone na 3 kolor 4+4 papier kreda min. 200 g, personalizacja zaproszeń bigowanie częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 39. Projekt i druk plakatów 11 listopada szacowany nakład - 100 sztuk format B2 papier - offset min. 100g kolor 4+0 częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 40. Projekt i druk kalendarza zapowiadającego X Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka Szacowany nakład: 400 sztuk format B1 kolor 4+0 papier kreda min. 200 g błysk folia błysk jednostronnie listwy srebrne góra-dół z zawieszką po krótszym boku częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu kalendarza liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 4 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kalendarzy liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 41. Projekt i druk książeczki - Informatora Festiwalu Zagłębie Wood Szacowany nakład 4000 szt. format A5 składana do formatu A6 kolor 4+4 papier kreda mat min. 170 g Liczba stron: 32 z okładką Oprawa: szycie zeszytowe na 2 zszywki częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 42. Projekt i druk plakatu - Zagłębie Wood Szacowany nakład 200 sztuk format B1 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 43. Projekt i druk plakatów Szacowany nakład 500 szt. format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 44. Projekt i druk plakatów - Skandia Maraton MTB Szacowany nakład 150 szt. format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 45. Projekt i druk ulotek - Skandia Maraton MTB Szacowany nakład 5000 szt. format A3 składana do formatu 297mm x 105mm kolor 4+4 papier offset min. 150g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 46. Projekt i druk plakatów - TdP Szacowany nakład 150 szt. format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 47. Projekt i druk ulotek - TdP Szacowany nakład 5000 szt. format A3 składana do formatu 297mm x 105mm kolor 4+4 papier offset min. 150g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 48. Projekt i druk plakatów związanych z organizacją imprez sportowych w mieście Szacowany nakład 600 szt. format B2 kolor 4+0 papier kreda min. 120 g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 49. Projekt i druk plakatów Akcja Lato w mieście 2015 Szacowany nakład 200 szt. format B2 (70cm x 50cm) kolor 4+0 papier kreda błysk min. 135g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 50. Projekt i druk książeczki - informatora Akcja Lato w mieście 2015 Szacowany nakład 1000 szt. Format: 103 x 148 mm kolor 4+4 okładka: papier kreda błysk min 300 g środek: papier kreda błysk min 150 g Liczba stron: 26 + okładka Oprawa: szycie zeszytowe na 2 zszywki częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 5 dni 51. Projekt i druk plakatów Akcja Zima w mieście Szacowany nakład 150 szt. format B2 (70cm x50 cm) kolor 4+0 papier kreda błysk min. 135g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 52. Projekt i druk certyfikatów dla uczestników biegów Polska biega Szacowany nakład 400 szt. format A5 kolor 4+0 papier kreda min. 250 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu certyfikatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia certyfikatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 53. Projekt i druk mapy rowerowej Szacowany nakład 5000 szt. format 670 mm x 480 mm (dwustronna) składana na 8 części kolor 4+4 papier kreda min. 130 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu mapy liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 5 dni termin wykonania i dostarczenia mapy do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 54. Projekt i druk broszur informacyjnych dotyczących uzależnień Szacowany nakład 1000 szt. format A4 składane na trzy części kolor 4+4 papier kreda błysk min. 135 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu broszury liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni termin wykonania i dostarczenia broszur do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 55. Projekt i druk informatorów (Ogólnopolski Przegląd Abstynenckiej Twórczości Artystycznej Zamczysko 2015) Szacowany nakład 600 szt. Format: składane i zszywane w książeczkę A5 objętość: 16 str. + 4 strony okładka kolor 1+1 papier offsetowy min. 80 g okładka : papier offsetowy min.80 g , foliowana, kolor 4+4, zszycie zeszytowe częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu informatora liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni termin wykonania i dostarczenia informatorów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 56. Druk broszury Możesz zapanować nad zagrożeniem Szacowany nakład 1000 szt. format A5 objętość: 12 kart/24 strony, druk dwustronny + okładka kolor pełny papier offsetowy min. 80 g okładka : papier kreda min.200 g , zszycie zeszytowe, full kolor częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania i dostarczenia broszur do Zamawiającego liczony od dnia przekazania projektu - nie dłużej niż 30 dni 57. Projekt i druk broszury zawierającej prace z konkursu plastycznego Szacowany nakład: 1800 kart (6 x 300 egzemplarzy, 6 projektów graficznych - po jednym dla każdej tematyki) format: A4 full kolor papier kreda offsetowy min. 200 g objętość: 6 kart o różnej tematyce (każda tematyka w ilości 300 egzemplarzy) druk dwustronny częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu broszury liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 10 dni termin wykonania i dostarczenia broszur do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 30 dni 58. Projekt, wykonanie i oklejenie samochodu służbowego folia magnetyczna wymiar naklejki: 1x1,5 m ilość naklejek: 2 full kolor częstotliwość dostawy: jednorazowo termin wykonania projektu naklejek liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 10 dni termin wykonania i dostarczenia naklejek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 30 dni 59. Projekt i druk plakatów z okazji obchodów Dnia Ziemi szacowany nakład 80 szt. format: A3 kolor pełny papier offsetowy min. 100 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni. Dalsza cześć przedmiotu zamówienia znajduje się w sekcji IV.4.16 ogłoszenia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy. Realizacja zamówień uzupełniających odbywać się będzie w zakresie przewidzianym przedmiotem zamówienia. Wartość szacunkowa zamówień uzupełniających wyniesie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego z uwzględnieniem podziału na części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dot. zadania 1 i zadania 2. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zadanie 1: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie: a) minimum 2 usługi polegające na wykonaniu lub wykonywaniu projektu i druku ulotek, plakatów, zaproszeń, informatorów, broszur o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda, przy czym każda usługa powinna zawierać co najmniej 3 różnych produktów z w/w katalogu produktów, b) minimum 1 usługi polegającej na wykonaniu lub wykonywaniu projektu i druku kalendarzy i kartek świątecznych, o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto zadanie 2: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie minimum 2 usługi polegające na wykonaniu lub wykonywaniu projektu i druku billboardów o wartości nie mniejszej niż 25.000 zł brutto każda. Uwagi (dotyczy zadania 1 i 2): 1. Jeżeli zakres usług wskazanych przez Wykonawcę w wykazie usług jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie wskazać wartość usług odpowiadających zakresowi wymaganemu przez Zamawiającego. 2. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3. W przypadku usług będących w trakcie wykonywania Wykonawca winien wykazać, że wartość usługi wykonanej do upływu terminu składania ofert jest nie mniejsza niż podana w warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zadanie 1: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) minimum jedną maszyną do druku offsetowego co najmniej 4-kolorowego, w formacie minimum B3, z prędkością druku co najmniej 15 tysięcy arkuszy/godzinę. b) minimum 2 stacjami graficznymi.Każda stacja graficzna musi posiadać minimum dwa programy w pełnej wersji spośród wymienionych poniżej: - Adobe Photoshop lub równoważny, - Ilustrator lub równoważny, - InDesign lub równoważny, - Corel Draw lub równoważny. zadanie 2: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną maszyną do druku wielkoformatowego w rozdzielczości co najmniej 720X720 dpi, eko-solventowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dot. zadania 1 i zadania 2: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zadania stanowiącego przedmiot zamówienia tj. minimum 2 grafikami z co najmniej trzyletnim doświadczeniem zawodowym każdy. Dopuszcza się wykazanie tych samych grafików na każde zadanie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dot. zadania 1 i zadania 2. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz złożenia dowodów dotyczy usług pozwalających wykazać, iż Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 8.1.2. SIWZ. W wykazie nie należy podawać informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie - Zamawiający nie ocenia zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 5 Ustawy (zdanie 2) dotyczy zadania 1 i 2;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy przedłożyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1/1 i/lub 1/2 do SIWZ (wskazana data podpisania) 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej) 3. w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia rzeczonych zasobów , odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1. w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. 2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 2.1. poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu zamówienia, 2.2. zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2.3.zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych: a) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT ceny jednostkowe brutto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy, b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT ceny jednostkowe brutto zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w ofercie. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu i w dobrej wierze rozpatrzą możliwość realizacji bądź rozwiązania umowy. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących niedotrzymaniem terminu realizacji zamówienia, stanowiących podstawę do zmiany ustalonych terminów, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. 5. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załaczniku nr 8/1 i (-lub) 8/2 do SIWZ - projekt umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górnicza, 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21 Wydział Promocji, Kultury i Sportu, piętro III.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter stanowisko nr 13 - INFORMACJA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Ciąg dalszy sekcji II.1.4. ogłoszenia:60. Projekt i druk zaproszeń z okazji obchodów Dnia Ziemi szacowany nakład 30 szt. format: A5 kolor pełny papier kreda min 250 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia zaproszenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 61. Projekt i druk ulotek z zakresu ochrony przed hałasem szacowany nakład 600 szt. format: A4 na pół kolor pełny papier offset min 100 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu ulotek liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 62. Projekt i druk ulotek Dąbrowski Bank Ziemi Szacowany nakład 500 szt. format 210 x 99 mm kolor 4+4 (dwustronnie) papier satyna min. 200 g częstotliwość dostawy: jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 63. Projekt i druk ulotek promujących obchody Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości Szacowany nakład 500 szt. Format: 1/3 A4 kolor 4+4 (dwustronnie) papier satyna min. 200 g częstotliwość dostawy: jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 2 dni 64. Projekt i druk plakatów promujących obchody Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości Szacowany nakład 100 szt. format A 2 kolor 4+0 (jednostronnie) papier kreda min. 120 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 2 dni 65. Skład graficzny i druk obwieszczeń o obwodach wyborczych w wyborach Prezydenta RP Szacowany nakład: 450 szt. format A1 kolor 4+0 papier kreda mat min. 100 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania i dostarczenia obwieszczeń do Zamawiającego liczony od dnia przekazania projektu - nie dłużej niż 7 dni 66. Skład graficzny i druk obwieszczeń o obwodach wyborczych w wyborach do Sejmu i Senatu RP Szacowany nakład: 450 szt. format A1 kolor 4+0 papier kreda mat min. 100 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania i dostarczenia obwieszczeń do Zamawiającego liczony od dnia przekazania projektu - nie dłużej niż 7 dni 67. Druk plakatów Szacowany nakład 500 szt. format A 2 kolor 4+0 papier kreda błysk min.135 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia przekazania projektu - nie dłużej niż 2 dni 68. Druk - sztrajfy Szacowany nakład 150 szt. format 96 cm x 29 cm kolor 4+0 papier kreda błysk min.135 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania i dostarczenia sztrajf do Zamawiającego liczony od dnia przekazania projektu - nie dłużej niż 3 dni 69. Druk tablic informacyjnych Szacowany nakład 15 szt. format 70 cm x 50 cm kolor 4+0 spienione PVC 5 mm folia samoprzylepna laminacja zabezpieczająca częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania i dostarczenia tablic do Zamawiającego liczony od dnia przekazania projektu - nie dłużej niż 7 dni 70. Druk broszury Szacowany nakład 4000 szt. format A5 objętość: 8 stron kolor 4+4 papier środek: kreda błysk min.135 g papier okładka: min.170 g oprawa: szycie zeszytowe na 2 zszywki częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania i dostarczenia broszur do Zamawiającego liczony od dnia przekazania projektu - nie dłużej niż 5 dni 71. Druk ulotek Instrukcja głosowania Szacowany nakład: 3000 szt. format A4 kolor 4+0 papier kreda błysk min. 135 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia przekazania projektu - nie dłużej niż 3 dni 72. Projekt i druk plakatów Szacowany nakład 400 szt. format A 2 kolor 4+0 papier kreda błysk min.135 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 2 dni 73. Projekt i druk broszury Szacowany nakład 3000 szt. format A5 objętość: 4 strony kolor 4+4 papier środek: kreda błysk min.135 g papier okładka: min.170 g oprawa: szycie zeszytowe na 2 zszywki częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu broszury liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia broszur do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 5 dni. Zadanie II Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy 1. Projekt materiałów reklamowych na billboardy szacowana ilość projektów - 25 sztuk częstotliwość wykonania - jednorazowo dla każdego projektu termin wykonania projektu billboardu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni 2. Druk materiałów reklamowych na billboardy format 3 m x 5 m kolor 4+0 papier billboardowy, minimum 120g, przeznaczony do druku eko-solventowego szacowana ilość drukowanych billboardów - 210 sztuk częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdego projektu, przy czym jednorazowa ilość drukowanych billboardów będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego billboardu liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 3. Dostosowanie projektu materiałów reklamowych na billboardy w formacie 3x5 m do formatu 3x6 m szacowana ilość projektów do dostosowania - 15 sztuk częstotliwość wykonania - jednorazowo dla każdego projektu termin dostosowania projektu billboardu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni 4. Druk materiałów reklamowych na billboardy format 3 m x 6 m kolor 4+0 papier billboardowy, minimum 120g, przeznaczony do druku eko-solventowego szacowana ilość drukowanych billboardów - 15 sztuk częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdego projektu, przy czym jednorazowa ilość drukowanych billboardów będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego billboardu liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 3.3.3. Uwagi do przedmiotu zamówienia (dotyczy zadania 1 i zadania 2): 1. Wszystkie terminy wykonania projektu oraz wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia podane są w dniach roboczych. 2. Zamówienie realizowane będzie do wysokości środków budżetowych zabezpieczonych na ten cel. 3. Podane ilości materiałów informacyjno - promocyjnych są ilościami szacunkowymi podanymi dla prawidłowej oceny wartości ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianych materiałów i ograniczenia planowanej ilości zleceń z zastrzeżeniem, że Zamawiający zrealizuje przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 80% maksymalnej nominalnej wartości umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo w wyjątkowych sytuacjach do skrócenia wymaganego terminu wykonania projektu i druku materiałów informacyjno - promocyjnych oraz w każdym momencie realizacji przedmiotu umowy do personalizacji wybranych materiałów informacyjno - promocyjnych. 5. W sytuacjach wymagających współdziałania w zakresie opracowywania poszczególnych projektów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania uzgodnień i projektowania w siedzibie Zamawiającego, tj. 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 21, nie częściej niż 1 raz w tygodniu i nie dłużej niż 3 godziny. 6. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń cząstkowych, zawierających nazwę przedmiotu zamówienia, specyfikację techniczną wydruku, nakład i termin realizacji, składanych za pomocą poczty elektronicznej. 7. Dowodem zrealizowania zamówień cząstkowych będzie podpisanie protokołu zdawczo - odbiorczego zaakceptowanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. 8. Zamawiający wyraża każdorazowo w formie elektronicznej akceptację treści i wzoru wykonywanych projektów - w terminie 2 dni roboczych od dnia ich otrzymania. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu dwóch różnych projektów zamawianego materiału, przy czym Zamawiający wybierze i zaakceptuje do druku 1 projekt. W razie braku akceptacji przedłożonych projektów przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w terminie 2 dni roboczych dwóch nowych propozycji projektów. W przypadku, gdy trzecia para projektów nie uzyska akceptacji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zlecenia. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za niezaakceptowane projekty. 9. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag do danego projektu Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzania zmian w projekcie zgodnie z uwagami Zamawiającego do momentu ich ostatecznego zaakceptowania przez Zamawiającego. 10. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy zamawianych materiałów promocyjno - informacyjnych, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego tj. 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 21. Materiały te powinny być opisane, odpowiednio zabezpieczone przed zniszczeniem lub rozkompletowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany zniszczonych egzemplarzy, czy też wykonanych niezgodnie z warunkami zamówienia, na nowe w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 11. Zamawiający przekazywać będzie Wykonawcy treści merytoryczne do wydruku czy do zamieszczania w materiałach w formie elektronicznej wraz z danym zleceniem cząstkowym, o którym mowa w pkt. 6. 12. W ramach wynagrodzenia Wykonawca przenosi na Zamawiającego na zasadzie wyłączności, autorskie prawa majątkowe: do projektów powstałych i utrwalonych w jakiejkolwiek formie w ramach realizacji niniejszej Umowy (m.in. zdjęć, rysunków, grafik); do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania projektami na polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), w tym w szczególności na następujących polach eksploatacji: a) utrwalanie i trwałe lub czasowe w całości lub części zwielokrotnianie w dowolnej ilości egzemplarzy i kopii projektów, dowolną techniką, w tym w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, bądź analogową lub cyfrową przy zastosowaniu metody zapisu magnetycznego lub optycznego lub w jakiejkolwiek formie; b) przeglądanie, dowolne modyfikowanie i wykorzystywanie projektów, w tym w szczególności: - wprowadzanie do obrotu elektronicznego, w tym poprzez sieć Internet, - umieszczanie w zasobach komputerów, - tłumaczenie, przystosowywanie, zmiany układu lub jakiekolwiek inne zmiany w projekcie, - rozpowszechnianie, w tym użyczanie lub najem projektów lub ich kopii, - wykorzystywanie podczas pokazów publicznych, - wykorzystywanie projektów do prezentacji, - przesyłanie przy wykorzystaniu środków przekazu obrazu lub dźwięku, c) prezentowanie, wyświetlanie, ukazywanie oraz wprowadzanie do pamięci komputera; d) wielokrotne udostępnianie i przekazywanie projektów osobom trzecim z prawem do jego korzystania; e) tworzenie utworów zależnych i pochodnych. 13. Autorskie prawa majątkowe, o których mowa w pkt. 12 przechodzą na Zamawiającego z chwilą podpisania przez strony protokołu zdawczo - odbiorczego z należytego wykonania poszczególnych części przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu zaakceptowanych przez niego projektów materiałów na nośniku w formie płyty CD w wersji edytowalnej. Przedmiotowy nośnik wraz z projektami powinien być dostarczony z każdą dostawą wydrukowanych materiałów. 15. Gdyby z przyczyn niezależnych od Zamawiającego obniżyła się wysokość środków przewidzianych przez Zamawiającego na realizację poszczególnych zadań lub wystąpiła inna ważna przyczyna uzasadniająca zmniejszenie ilości szacowanych nakładów, nie może to stanowić podstawy do rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego, ani do żądania kary umownej czy odszkodowania. 16. Wymagania techniczne i jakościowe dotyczące wykonania materiałów promocyjno - informacyjnych: 1. Zadruk powierzchni: a) odpowiedni stopień nasycenia barw tzn. odpowiadający barwom w zaakceptowanym projekcie, teksty o odpowiednim stopniu zaczernienia. Zamawiający nie dopuszcza druku tekstów w kolorach szarości. b) zachowanie czystości druku c) zachowanie czytelności d) zachowanie ostrości konturów e) zachowanie pasowania barw elementów graficznych 2. Wykończenie powierzchni: a) równomierne pokrycie powierzchni b) brak występowania nierówności c) brak obdarć d) brak zacieków e) brak zmarszczeń f) brak zabrudzeń 3. Inne: a) prawidłowy format wydruku (zgodny ze zleconym) b) prawidłowe zachowanie marginesów (zgodne z projektem) c) równomierna intensywność druku d) zachowanie odpowiednich kątów po obcięciu e) brak występowania zjawiska odkształcenia f) brak wstępowania zjawiska marszczenia się zadrukowanych powierzchni. 17. Rozwiązania równoważne Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawą. W związku z tym : Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych - tj. o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów jakościowych ma w szczególności gwarantować realizację usługi zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. II.Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków z Unii Europejskiej. III. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. IV.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dotyczy zadania 1 i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udział w postępowaniu określone w pkt. 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 9 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. i 9.3. SIWZ podpisane przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1., dokumenty wymienione w pkt. 9.1.2, 9.1.3. i 9.1.4. SIWZ oraz Formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.5.1. składają wszyscy Wykonawcy wspólnie na jednym druku lub pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców. Próbki wymienione w pkt. 9.4. SIWZ Wykonawcy składają wspólnie. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.V. Uszczegółowienie sekcji II.2.Rozpoczęcie realizacji zamówienia - od daty podpisania umowy Zakończenie realizacji zamówienia: do 31.12.2015 r. lub do wyczerpania środków budżetowych zabezpieczonych na ten cel. VI. Uszczegółowienie kryteriów oceny ofert z podziałem na części zamówienia:Zadanie I: 1. Cena - 50 %, Walory estetyczne - 50%. W przypadku kryterium walory estetyczne ocena będzie dokonywana na podstawie przedłożonych wraz z ofertą po 1 egzemplarzu poszczególnych rodzajów próbek zgodnie z pkt. 9.4.1. SIWZ, tj.: - Plakat, - Ulotka, - Zaproszenie, - Kartka świąteczna. Komisja przetargowa oceni przedłożone wraz z ofertą próbki biorąc pod uwagę następujące kategorie: 1. atrakcyjność i oryginalność - w tej kategorii będą brane pod uwagę takie elementy jak: zdolność do wywołania zainteresowania, wyjątkowość, swoistość, niepowtarzalność, innowacyjność, pomysłowość; 2. czystość barw - w tej kategorii w ocenie próbek będą brane pod uwagę takie elementy jak: użyta gama barw, kontrast miedzy zastosowanymi barwami, zawartość szarości w zastosowanych barwach; 3. jakość wykonania poligraficznego - w tej kategorii będą oceniane próbki pod względem solidności wykonania, a także wytrzymałość próbek 4. ogólna estetyka - w tej kategorii będą oceniane próbki pod względem współgrania wszystkich elementów, które je tworzą 5. wyrazistość przekazu - w tej kategorii będą oceniane próbki pod względem ich dostosowania do określonego charakteru i tematyki, będzie oceniana czytelność, zrozumiałość przekazu. W każdej kategorii Komisja będzie przyznawać każdemu rodzajowi próbki tzw. małe punkty w skali od 1 pkt do 3 pkt (przy założeniu, że 1 pkt mały oznacza niski poziom próbki w ramach kategorii, 2 pkt małe oznaczają średni poziom próbki w ramach kategorii, 3 pkt małe oznaczają wysoki poziom próbki w ramach kategorii). Uzyskane małe punkty będą sumowane, a uzyskana suma będzie stanowiła ilość małych punktów jaką otrzyma badana oferta za kryterium walory estetyczne. Zadanie II 1. Cena - 70 %, Walory estetyczne - 30%. W przypadku kryterium walory estetyczne ocena będzie dokonywana na podstawie przedłożonych wraz z ofertą 1 egzemplarza próbki materiału reklamowego na billboard, zgodnie z pkt 9.4.2. SIWZ. 24.2.3. Komisja przetargowa oceni przedłożoną wraz z ofertą próbkę biorąc pod uwagę następujące kategorie: 1. atrakcyjność i oryginalność projektu - w tej kategorii będą brane pod uwagę takie elementy jak: zdolność do wywołania zainteresowania, wyjątkowość, swoistość, niepowtarzalność, innowacyjność, pomysłowość; 2. ogólna estetyka - w tej kategorii będą oceniane próbki pod względem współgrania wszystkich elementów, które je tworzą; 3. wyrazistość przekazu - w tej kategorii będą oceniane próbki pod względem ich dostosowania do określonego charakteru i tematyki, będzie oceniana czytelność, zrozumiałość przekazu. W każdej kategorii Komisja będzie przyznawać każdemu rodzajowi próbki tzw. małe punkty w skali od 1 pkt do 3 pkt (przy założeniu, że 1 pkt mały oznacza niski poziom próbki w ramach kategorii, 2 pkt małe oznaczają średni poziom próbki w ramach kategorii, 3 pkt małe oznaczają wysoki poziom próbki w ramach kategorii). Uzyskane małe punkty będą sumowane, a uzyskana suma będzie stanowiła ilość małych punktów jaką otrzyma badana oferta za kryterium walory estetyczne..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Projekt i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza I. Wykonanie materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie I. Wykonanie materiałów promocyjno-informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza. Przedmiot i zakres zamówienia znajduje się w sekcji II.1.4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Walory estetyczne - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Projekt i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza zadanie II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy. Przedmiot i zakres zamówienia znajduje się w sekcji II.1.4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory estetyczne - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.