eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim - znak sprawy 2/2016/PN

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Międzyrzec Podlaski: Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim - znak sprawy 2/2016/PN
Numer ogłoszenia: 42101 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim - znak sprawy 2/2016/PN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa wyrobów medycznych: strzykawek, igieł, wenflonów, cewników, drenów, rurek intubacyjnych, papierów rejestracyjnych, materiałów do sterylizacji i innego drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku do apteki szpitalnej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim. 2. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: KOD CPV - 33140000-3 materiały medyczne KOD CPV - 33141000-0 - jednorazowe nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 3. Zamówienie obejmuje dostawy według asortymentu i w ilościach wskazanych w formularzach asortymentowo-cenowych od nr 1 do nr 9, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, wyszczególnionych w formularzach asortymentowo-cenowych, ale oferta musi obejmować co najmniej jeden pełny zakres przedmiotu zamówienia, wyszczególniony w jednym formularzu asortymentowo-cenowym. 5. Dostawy będą odbywać się do magazynu apteki szpitalnej SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego, w godzinach 7:30-14:30, od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązany jest podać oferowany termin dostawy częściowej w dniach roboczych w formularzu oferty cenowej (załącznik nr 1 do SIWZ). Niewskazanie terminu dostawy częściowej oznacza, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy częściowej wskazany w SIWZ, tj. 4 dni robocze. 6. Oferowane wyroby muszą spełniać wszelkie wymagania dotyczące stosowanie w jednostkach służby zdrowia, w szczególności znak CE, być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, Dz. U. Nr 93 poz. 896, ze zm.) 7. Terminy ważności dostarczanych wyrobów, w dniu dostawy, nie mogą być krótsze niż co najmniej 2/3 okresu ważności podanego na opakowaniu, w stosunku do daty produkcji. 8. Wykonawca może zaoferować produkt w opakowaniu innej wielkości niż to określono w formularzu asortymentowo-cenowym, pod warunkiem, że łączna ilość (odpowiednio sztuk, opakowań, metrów bieżących) nie będzie mniejsza (po przeliczeniu) od przedmiotu zamówienia a przekroczenie ilości będzie mniejsze niż wielkość opakowania handlowego podanego w formularzu ofertowo-cenowym. Każde opakowanie powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane: nazwę wyrobu, datę produkcji, termin ważności, warunki przechowywania, nazwę i adres producenta. 9. Jeśli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 10. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) co najmniej jeden formularz asortymentowo-cenowy, odpowiadający danej części zamówienia, na podstawie załączonego wzoru formularzy asortymentowo-cenowych od nr 1 do nr 9, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie, że wszystkie zaoferowane wyroby medyczne posiadają zgłoszenia do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych lub powiadomienia zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, natomiast wyroby medyczne zakwalifikowane do klas, dla których nie jest wymagane ustawą posiadanie zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych posiadają deklarację zgodności CE - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie zaoferowane wyroby/produkty są dopuszczone do obrotu i używania/stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, potwierdzające uprawnienie osoby lub osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy, dołączonych do oferty - złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, 6) pisemne umocowanie (pełnomocnictwo) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, stwierdzające ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika (np. umowa konsorcjum / spółki cywilnej, jeżeli zawiera w/w informacje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin wykonania dostawy częściowej - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Z wybranym Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zgodnie z zakresem, zostanie podpisana umowa, na podstawie zapisów zawartych w ogólnych warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy w zakresie warunków jej wykonania. Warunki zmiany umowy określono w ogólnych warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązuje się przedkładać, na każde żądanie Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy, stosowne dokumenty dotyczące dopuszczenia poszczególnych wyrobów, będących przedmiotem umowy, do obrotu i używania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 21-560 Międzyrzec Podlaski ul. Warszawska 2-4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 21-560 Międzyrzec Podlaski ul. Warszawska 2-4 SERETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki Strzykawki Igły Igły typu Motylek Maska do podawania tlenu dla dzieci z drenem Cewnik do karmienia przez nos F5/400, Cewnik do kontrolowanego odsysania górnych dróg oddechowych F8/400 Cewnik do podawania tlenu przez nos, Dren do ssaka (wąż) 9x5x1500, Dren sterylny do odsysania pola operacyjnego Filtr antybakteryjny, Końcówka do odsysania pola operacyjnego Korek do Venflonu Kranik trójdrożny Opaski do identyfikacji niemowląt, Opaski identyfikacyjne dla dorosłych Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł. 150 cm Przedłużacz tlenowy dł. 2100 mm, Przyrząd do przetaczania krwi, Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych BURSZTYNOWY, Przyrząd do wielokrotnego aspirowania płynów i leków, Rurki ustno-gardłowe, Ostrze chirurgiczne Kaniula pediatryczna typu Neoflon Kaniula do długotrwałego podawania płynów i leków Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym. Rurka ustno-nosowa Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym Zgłębnik żołądkowy ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin wykonania dostawy częściowej - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butelka do długotrwałego odsysania ran typu Redon 200 ml, Kateter do odsysania ran typu Redon 6F-32F, Cewnik Nelaton Cewnik Thorax Cewnik Tiemann Cewnik Foleya , Dren perforowany REDON do odsysania ran Dreny do zestawu dwubutlowego z regulacją Igła biopsyjna do szpiku kostnego 15G x 50mm Kateter(dren) perforowany do odsysania ran typu REDON nr 16 dł 500-700 mm w prostym opakowaniu Klipsy naczyniowe, tytanowe, typu: medium - large Zestaw do ewakuacji płynu z opłucnej Zatyczka do cewnika moczowego, Zestaw do kaniulacji dużych naczyń Igła do znieczulenia podpajęczynówkowego Typ Standard Igła do znieczulenia podpajęczynówkowego Typ Pencil-Point Paski do badania pH w 4,0-7,0 pakowane po 100 szt., Szybki test ureazowy do wykrywania Helicobacter pylori w Szkiełka cytologiczne cięte matowe 1 mm Aerozolowy preparat do utrwalania pobranych na szkiełka mikroskopowe rozmazów biologicznych Wziernik pochwowy ginekologiczny jednorazowego użytku, Szczoteczki cytologiczne - jednorazowego użytku - typ Wachlarz Test Arkuszowy Bowie - Dick, kolor niebieski, Taśma samoprzylepna bez wskaźnika (neutralna), do zamykania pakietów 2,50 cm x 50 m Taśma wskaźnikowa zewnętrzna kontrolna para wodna 19 mm x 50 m Test biologiczny do sterylizacji parą wodną, wskaźniki typu sporal Wskaźnik wieloparametrowy do kontroli sterylizacji parowej kl. 4, paskowy papierowy bez laminatu, kontrola sterylizacji para wodna,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin wykonania dostawy częściowej - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw uniwersalny, Zestaw do cięcia cesarskiego Zestaw do operacji ginekologicznych Zestaw do zabiegów na kończynie Sterylny zestaw ginekologiczny Sterylny zestaw do artroskopii Zestaw porodowy Zestaw do znieczulenia przewodowego Obłożenie stolika Mayo w kształcie worka Kieszeń samoprzylepna Osłona zabezpieczająca kable video i optykę endoskopową o wym. 13x250 cm Fartuchy chirurgiczne - jednorazowy, Klasyczna maska chirurgiczna Czepek chirurgiczny w kształcie beretu. Serweta gazowa niejałowa z kontrastem RTG i tasiemką 20 nitek, 4 warstwy 45 x 45 cm Seton jałowy z kontrastem i tasiemką o rozm. 90x8cm , wykonany z gazy4w 20n (sterylizacja parą wodną) Czyścik do koagulacji Osłona na sprzęt medyczny (ramię C Rtg) 85x150cm z PCV Osłona na kończynę Serweta jałowa samoprzylepna,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin wykonania dostawy częściowej - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baseny plastikowe Fartuch niesterylny ze ściągaczem przy mankietach, Kaczki plastikowe Kanki do odbytnicze 30 x 300 Kieliszki do leków - plastikowe, Ochraniacze foliowe na buty, Podkład bibułowy 2-warstwowy, Pojemnik do pobierania kału z łopatką Pojemnik do pobierania moczu z nakrętką -120 ml Pojemnik na zużyte igły - Prześcieradło nieprzemakalne włóknowo - foliowe - Spodenki jednorazowe z otworem do kolonoskopii Staza bezlateksowa Staza automatyczna Sterylna folia operacyjna do obłożeń chirurgicznych Szpatułki drewniane Jednorazowe pojemniki do pobierania moczu od noworodków i niemowląt, Worki na zwłoki, Worki do zbiórki moczu z odpływem 2L Zaciskacz do pępowiny, Dren do jamy otrzewnej perforowany Dren lateksowy Kehr 70x16 Osłonki na głowice sondy USG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin wykonania dostawy częściowej - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda Holter Stress LLL-510, w srebrnym opakowaniu Papier do videoprintera USG Papier rejestracyjny do aparatu EKG Papier do KTG KONTRON Papier do KTG Sonicad Oxford TEAM Papier do KTG Cadence Papier do KTG BFM-10 Papier do defibrylatora Zoll M Series Papier do defibrylatora LIFEPAK 15 Żel do EKG Żel do USG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin wykonania dostawy częściowej - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do sterylizacji krepowany - Rękawy foliowo papierowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin wykonania dostawy częściowej - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pętle 1x użytku (jednorazowe), elektrochirurgiczne, Igły jednorazowe do ostrzykiwania z osłonką teflonową Filtr do ssaka endoskopowego pompy ssącej SSU-2 Filtr do ssaka endoskopowego pompy ssącej OFP-1 Jednorazowa szczoteczka dwustronna (do czyszczenia kanałów endoskopów), 50 szt w opakowaniu, długość 2200mm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin wykonania dostawy częściowej - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler Ładunek do staplera.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin wykonania dostawy częściowej - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda neutralna jednorazowa,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin wykonania dostawy częściowej - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.